Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum hodnoty značky Hummel

Výzkum hodnoty značky Hummel

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Helena Ryšánková
Šetření:06. 01. 2014 - 08. 01. 2014
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka sportovního managementu na FTVS UK a chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku o povědomí sportovní značky Hummel.

Předem děkuji za Váš čas,

Helena R.

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Hummel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5576,39 %76,39 %  
Ne1723,61 %23,61 %  

Graf

2. Jaká je vaše nejoblíbenější sportovní značka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike 2136,84 %29,17 %  
Adidas1424,56 %19,44 %  
Hummel47,02 %5,56 %  
hummel, adidas35,26 %4,17 %  
Under Armour23,51 %2,78 %  
asics11,75 %1,39 %  
adidas original11,75 %1,39 %  
adidas, nike11,75 %1,39 %  
Hummel, nike, adidas11,75 %1,39 %  
Kempa11,75 %1,39 %  
ostatní odpovědi Nike , Joma
Nemám
adidas, hummel
bench
Hummel,Addidas
záleží na druhu sportovního vybavení
nepreferuji jednu znacku
hummel a adidas
814,04 %11,11 % 

Graf

3. S jakým sportem si značku Hummel nejvíce spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Házená5392,98 %73,61 %  
Fotbal47,02 %5,56 %  

Graf

4. Když řekneme Hummel, jaké jsou první asociace, jež vás napadnou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Házená814,04 %11,11 %  
Šipky35,26 %4,17 %  
Dres23,51 %2,78 %  
sport23,51 %2,78 %  
nevim23,51 %2,78 %  
Házená, čmelák11,75 %1,39 %  
Značka oblečení11,75 %1,39 %  
házená, hadry, šipky11,75 %1,39 %  
čmelák, házená, oblečení11,75 %1,39 %  
Čmelák11,75 %1,39 %  
ostatní odpovědi sport, hazena
házená, oblečení
dresy, šipky:-D , boty a ponozky
skvele funkcni pradlo
sport, házená, oblečení
handball
značka,šipky
házená, boty
Florbalový turnaj v Brně
Teplakova souprava - teplaky a rozepinaci bunda (mikina)
Logo, šipky
střížka
házená, FC Slovan Liberec
házenkářské dresy
Armenie
Házená, oblečení, sportovní vybavení
Žádné
PRO SPORT
špatné logo
Mikina a tepláky
Mic
sportovni
Sport, házená, dresy
házená, šipky, včelička
hazena, sport, znacka
Ostrava
Házená, Německo
ponožky
FC Vysočina Jihlava
zadna
Házenkářská
grafická podoba loga
ČSH
Házenkářské oblečení
včela
3561,4 %48,61 % 

Graf

5. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete produkty značky Hummel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupí přes internet3154,39 %43,06 %  
jiným2340,35 %31,94 %  
koupí v kamenném obchodě35,26 %4,17 %  

Graf

6. Jste spokojeni s dostupností produktů značky Hummel v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2645,61 %36,11 %  
Nevím1933,33 %26,39 %  
Ano1221,05 %16,67 %  

Graf

7. Jaký je váš postoj ke značce Hummel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní3764,91 %51,39 %  
Neutrální1831,58 %25 %  
Negativní23,51 %2,78 %  

Graf

8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:

1-výborné, 5-špatné

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Funkčnost1.9450.742
Design1.9641.017
Kvalita2.1820.694
Praktičnost20.727

Graf

9. Je podle vás cena značky Hummel úměrná vzhledem ke kvalitě výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3461,82 %47,22 %  
Ne2138,18 %29,17 %  

Graf

10. Uspokojuje Hummel vaše potřeby ve srovnání s jinými značkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3054,55 %41,67 %  
Ano1018,18 %13,89 %  
Spíše ne916,36 %12,5 %  
Ne610,91 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jaký je váš postoj ke značce Hummel?

  • odpověď Pozitivní:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Uspokojuje Hummel vaše potřeby ve srovnání s jinými značkami?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkčnost=1 na otázku 8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Jste spokojeni s dostupností produktů značky Hummel v České republice?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=1 na otázku 8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí přes internet na otázku 5. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete produkty značky Hummel?

8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:

  • odpověď Funkčnost=1:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:

9. Je podle vás cena značky Hummel úměrná vzhledem ke kvalitě výrobků?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Uspokojuje Hummel vaše potřeby ve srovnání s jinými značkami?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Hummel?

2. Jaká je vaše nejoblíbenější sportovní značka?

3. S jakým sportem si značku Hummel nejvíce spojujete?

5. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete produkty značky Hummel?

6. Jste spokojeni s dostupností produktů značky Hummel v České republice?

7. Jaký je váš postoj ke značce Hummel?

8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:

9. Je podle vás cena značky Hummel úměrná vzhledem ke kvalitě výrobků?

10. Uspokojuje Hummel vaše potřeby ve srovnání s jinými značkami?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Hummel?

2. Jaká je vaše nejoblíbenější sportovní značka?

3. S jakým sportem si značku Hummel nejvíce spojujete?

5. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete produkty značky Hummel?

6. Jste spokojeni s dostupností produktů značky Hummel v České republice?

7. Jaký je váš postoj ke značce Hummel?

8. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti značky Hummel:

9. Je podle vás cena značky Hummel úměrná vzhledem ke kvalitě výrobků?

10. Uspokojuje Hummel vaše potřeby ve srovnání s jinými značkami?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ryšánková, H.Výzkum hodnoty značky Hummel (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vyzkum-hodnoty-znacky-hummel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.