Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum hodnoty značky Nike na trhu s fotbalovými pomůckami

Výzkum hodnoty značky Nike na trhu s fotbalovými pomůckami

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Honza Bureš
Šetření:10. 12. 2015 - 11. 12. 2015
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem výzkumu je získání názorů na značku Nike, její známost a oblíbenost na trhu s fotbalovými pomůckami.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-201550 %50 %  
21-251136,67 %36,67 %  
36 a více26,67 %6,67 %  
26-3013,33 %3,33 %  
31-3513,33 %3,33 %  

Graf

2. Váš průměrný měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč2066,67 %66,67 %  
10 000 - 20 000 Kč723,33 %23,33 %  
20 000 - 30 000 Kč310 %10 %  

Graf

3. Logo které značky fotbalového příslušenství si vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike1550 %50 %  
Adidas930 %30 %  
Puma620 %20 %  

Graf

4. Seřaďte následující značky fotbalového příslušenství podle oblíbenosti (1. nejoblíbenější, 5. nejméně oblíbená)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Adidas2.3672.032
Nike2.2671.729
Puma3.0331.499
Reebok3.81.027
Umbro3.5331.849

Graf

5. Vyberte sportovní značky, jejichž fotbalové produkty vlastníte nebo jste vlastnil.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas2273,33 %73,33 %  
Nike2170 %70 %  
Puma1446,67 %46,67 %  
Reebok930 %30 %  
Umbro930 %30 %  
Legea413,33 %13,33 %  
Mizuno310 %10 %  
Uhlsport26,67 %6,67 %  

Graf

6. Jak je pro vás při koupi důležitá...?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Na škále 1-5 ohodnoťte následující kritéria fotbalových produktů značky Nike (1 nejlepší, 5 nejhorší).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. K nákupu produktů značky Nike mě vedl/o/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost1756,67 %56,67 %  
Doporučení známého1756,67 %56,67 %  
Známá osobnost, která je tváří značky826,67 %26,67 %  
Reklama v TV620 %20 %  
Reklama na internetu620 %20 %  
Časopis310 %10 %  
Nike nekupuji310 %10 %  
Návštěva A3Sport13,33 %3,33 %  
Značku Nike jsem nekupoval13,33 %3,33 %  

Graf

9. Znáte nějakého fotbalistu sponzorovaného značkou Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cristiano Ronaldo1343,33 %43,33 %  
Zlatan Ibrahimovič413,33 %13,33 %  
Neymar413,33 %13,33 %  
Ne310 %10 %  
Wayne Rooney310 %10 %  
C. Ronaldo13,33 %3,33 %  
David Luiz13,33 %3,33 %  
Sergio Ramos13,33 %3,33 %  

Graf

10. Napadá vás nějaký zahraniční fotbalový tým sponzorovaný značkou Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barcelona826,67 %26,67 %  
FC Barcelona516,67 %16,67 %  
Ne413,33 %13,33 %  
Atlético Madrid413,33 %13,33 %  
Manchester City310 %10 %  
PSG310 %10 %  
AS Řím26,67 %6,67 %  
Atlético13,33 %3,33 %  

Graf

11. Vybavíte si nějaký český fotbalový tým, který je sponzorován značkou Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sparta1136,67 %36,67 %  
Liberec620 %20 %  
Sparta Praha413,33 %13,33 %  
Ne413,33 %13,33 %  
Jablonec26,67 %6,67 %  
Ac Sparta Praha13,33 %3,33 %  
Slovan Liberec13,33 %3,33 %  
Slovácko13,33 %3,33 %  

Graf

12. Z jaké z uvedených zemí značka Nike pochází?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
USA2790 %90 %  
Anglie310 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bureš, H.Výzkum hodnoty značky Nike na trhu s fotbalovými pomůckami (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vyzkum-hodnoty-znacky-nike-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.