Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum image firmy Baťa

Výzkum image firmy Baťa

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Vom
Šetření:14. 11. 2012 - 22. 11. 2012
Počet respondentů:226
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je vyzkoumat image a povědomí o firmě Baťa. Dotazník je určen pro všechny osoby nad 15 let. Prosíme o trpělivost a o co nejpřesnější odpovědi při jeho vyplňování.

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám jako první vybaví, když se řekne Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
boty14865,49 %65,49 %  
geniální podnikatel3917,26 %17,26 %  
mezinárodně úspěšná značka177,52 %7,52 %  
Zlín a jeho architektura156,64 %6,64 %  
Jen prostě boty :-)10,44 %0,44 %  
Cvicky10,44 %0,44 %  
Logo10,44 %0,44 %  
prémiové výrobky10,44 %0,44 %  
Prodej zmetků10,44 %0,44 %  
idiotská cena *9910,44 %0,44 %  
To, co to bylo, to již není. Boty značky Baťa jsou předraženým odpadem.10,44 %0,44 %  

Graf

2. Zakoupili jste v posledních 3 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4, nevímotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15869,91 %69,91 %  
ne6126,99 %26,99 %  
nevím73,1 %3,1 %  

Graf

3. Co Vás nejvíce motivuje ke koupi výrobku právě u Bati?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita7243,64 %31,86 %  
design a sortiment6237,58 %27,43 %  
dostupnost prodejen4627,88 %20,35 %  
značka4426,67 %19,47 %  
cena3823,03 %16,81 %  
popravdě mě nemotivuje nic10,61 %0,44 %  
zvyk10,61 %0,44 %  
náhoda10,61 %0,44 %  
dostala jsem dárkový poukaz10,61 %0,44 %  
Myslela jsem že kvalita, ale bohužel jsem se dosti zklamala...10,61 %0,44 %  
vzpomínka na rodné město (Zlín)10,61 %0,44 %  
pan Baťa, filozofie obchodu zakladatele Tomáše10,61 %0,44 %  
když mají hezké boty, jinak nic extra zvlášť10,61 %0,44 %  
nevybírám Baťu cíleně, je jednou v řadě10,61 %0,44 %  
Nyní již absolutně nic10,61 %0,44 %  
jestli mi bota sedne10,61 %0,44 %  
Už nic10,61 %0,44 %  
Teď už bohužel nic.10,61 %0,44 %  

Graf

4. Co Vás nejvíce odrazuje od nákupu právě u Bati?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3760,66 %16,37 %  
design a sortiment3150,82 %13,72 %  
kvalita1219,67 %5,31 %  
dostupnost prodejen46,56 %1,77 %  
nic mě neodrazuje23,28 %0,88 %  
nerad nakupuju boty11,64 %0,44 %  
nepohodlné boty11,64 %0,44 %  
Jednak cena neodpovídá kvalitě, jednak neprodávají druh obuvi, kterou nosím.11,64 %0,44 %  
většinu produktů jsem reklamovala11,64 %0,44 %  

Graf

5. Znáte nějaký jiný výrobek od firmy Baťa než obuv? Pokud ano, napište prosím 1 příklad:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kabelky6830,09 %30,09 %  
ne5122,57 %22,57 %  
neznám219,29 %9,29 %  
kabelka146,19 %6,19 %  
tašky41,77 %1,77 %  
ponožky31,33 %1,33 %  
kabelky?20,88 %0,88 %  
kabelky, doplňky20,88 %0,88 %  
Punčochové zboží20,88 %0,88 %  
vložky do bot20,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi Kabelky, pásky
Pásek
rukavice
kabelky, ponožky...
kableky
diplomatka
doplňky (kabelky, tašky, šály...)
kabely, ošetřovací spreje na kůži a spol....
Punčocháče silonové
kabelky, peněženky, pásky, ponožky, silonky ...
Kabelky.
Kožený sortiment
Doplňkové zboží k obuvi, kabelky...
kufry, tašky
nezmám
neznám, kožená galanterie vystavená v prodejnách, myslím, není značky Baťa
kufr
silonky, trenky, pásky, kabelky
Kožená galanterie
silonky, ponozky, bunda, kabelka, destnik, lzice na boty
kožené tašky
Btasny
šátky, kabelky, punčochy, ponožky, bižuterie
nezajímám se
ne neznám
kabelky, ponožky, impregnační spreje
kabelky, šátky, šperky
naušnice
sprej na boty
stroje
penetrace, vložky do bot, tkaničky
pásek, peněženka
oděvy
systém: ekonomický produkt jako celek. zaměstnanecké výhody, záložna, výplaty, bydlení, doprava, obchodní systém, státní zakázky
bižuterie, kabelky, tašky
tašky, doplňky
doplŇKY - kabelky, opasky, punčochy, peněženky, bižuterie.....
kabelky,doplňky
batohy, tašky
kabelka, aktovka
tkaničky
rukavice, peněženky
.........................
opravny obuvi, přípravky na čištění obuvi, ponožky, dříve i správkárna ponožek
batoh
punčochové zboží, výrobky určené k peci o obuv, kabelky
kabely eklektrické
Deštník
kabelky, punčocháče, ponožky
čistící prostředky na obuv
nevím
Tričko
pásky
kožené rukavice
5725,22 %25,22 % 

Graf

6. Jak často nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku8135,84 %35,84 %  
1x za čtvrt roku8035,4 %35,4 %  
1x za rok3615,93 %15,93 %  
1x za měsíc177,52 %7,52 %  
podle potřeby62,65 %2,65 %  
když není zbytí10,44 %0,44 %  
méně často než 1x za rok10,44 %0,44 %  
dle potřeby10,44 %0,44 %  
podle potřeby.10,44 %0,44 %  
nepravidelně, podle aktuální potřeby10,44 %0,44 %  
dle aktuální potřeby10,44 %0,44 %  

Graf

7. Jak často nakupujete obuv u Bati?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok7633,63 %33,63 %  
1x za půl roku3013,27 %13,27 %  
nikdy114,87 %4,87 %  
1x za čtvrt roku73,1 %3,1 %  
výjimečně62,65 %2,65 %  
nenakupuji62,65 %2,65 %  
příležitostně31,33 %1,33 %  
Nekupuji31,33 %1,33 %  
1x za 3 roky31,33 %1,33 %  
nenakupuji u Bati31,33 %1,33 %  
vůbec20,88 %0,88 %  
méně20,88 %0,88 %  
1x za měsíc20,88 %0,88 %  
1x za život20,88 %0,88 %  
náhodně20,88 %0,88 %  
vyjimecne20,88 %0,88 %  
méně než 1x za rok20,88 %0,88 %  
jednou za 5 let20,88 %0,88 %  
1x za dva roky20,88 %0,88 %  
Téměř nikdy20,88 %0,88 %  
jak kdy20,88 %0,88 %  
občas20,88 %0,88 %  
stavim se, kdyz potrebuju nove lodicky do prace (mene casto nez 1x za rok)10,44 %0,44 %  
už nenakupuji, nelíbí se jeho kolekce10,44 %0,44 %  
1x za 5let10,44 %0,44 %  
méně než 1 za rok10,44 %0,44 %  
nárazově10,44 %0,44 %  
obuv tam koupim, kdyz se mi libi. nekdy to neni ani 1x za tri roky, jindy 2x do roka.10,44 %0,44 %  
jednou za 2 roky10,44 %0,44 %  
jen výjimečně10,44 %0,44 %  
nepravidělně. 10,44 %0,44 %  
nemám obuv od Bati10,44 %0,44 %  
nenakupuju10,44 %0,44 %  
v posledních letech vůbec10,44 %0,44 %  
Vůbec - nemají mojí velikost!, jen třebat ty doplňky pro obuv.10,44 %0,44 %  
Jedenkrát do roka, ale už nidky více, protože kvalita je čím dál víc horší a ve skoro žádných případech nelze zboží vyreklamovat.10,44 %0,44 %  
cca 1x za 3 roky10,44 %0,44 %  
když se mi tam nějaké boty líbí, takže tak 1x za 2 roky10,44 %0,44 %  
nelze říct10,44 %0,44 %  
nepravidelně10,44 %0,44 %  
1 x za 3 roky10,44 %0,44 %  
Jen občas10,44 %0,44 %  
1x za 5 let10,44 %0,44 %  
jednou za život10,44 %0,44 %  
když se mi něco líbí10,44 %0,44 %  
1x cca. 3 roky10,44 %0,44 %  
1x za 2 roky10,44 %0,44 %  
velmi zřídka, méně než 1x za rok10,44 %0,44 %  
když potřebuju boty10,44 %0,44 %  
1xza uherák10,44 %0,44 %  
záleží na kolekci10,44 %0,44 %  
1x za tři roky10,44 %0,44 %  
zatím jsem neměla možnost10,44 %0,44 %  
podle toho,zda mě něco zaujme, střídám s jinýma značkama10,44 %0,44 %  
méně, zhoršili kvalitu10,44 %0,44 %  
jen nárazově10,44 %0,44 %  
zatím jsem si tam žádné nevybral - nevyhovovaly požadavku10,44 %0,44 %  
dle potřeby10,44 %0,44 %  
neznám frekvenci nákupů10,44 %0,44 %  
nenakupuji, možná 1x za 3 roky10,44 %0,44 %  
to by mě muselo hodně zaujmout a být za dobrou cenu,zatím u něj nenakupuji10,44 %0,44 %  
podle potřeby10,44 %0,44 %  
jednou za pár let10,44 %0,44 %  
nevím, neřeším, nejdu po této značce, je jednou z mnoha, daleko lepší (kvalitnější i cenově zajímavější) býval v nedávné době Stival10,44 %0,44 %  
1x za 2 roky - vysoká cena (jen ve slevě)10,44 %0,44 %  
když tam mají "moje" boty10,44 %0,44 %  
Nyní již vůbec10,44 %0,44 %  
když si tam vyberu10,44 %0,44 %  
2 x za celý život (21) :)10,44 %0,44 %  
jen pokud mě něco vyloženě zaujme10,44 %0,44 %  
Nidky.10,44 %0,44 %  
Už nikdy10,44 %0,44 %  
Teď už nenakupuji.10,44 %0,44 %  
když náhodou mají, co sháním10,44 %0,44 %  
Nekujpuji10,44 %0,44 %  
teď už vůbec10,44 %0,44 %  

Graf

8. Preferuji značku Baťa před ostatními značkami se stejným sortimentem. Souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [souhlasímotázka č. 10, spíše souhlasímotázka č. 10, spíše nesouhlasímotázka č. 9, nesouhlasímotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8035,4 %35,4 %  
spíše nesouhlasím6629,2 %29,2 %  
spíše souhlasím6227,43 %27,43 %  
souhlasím187,96 %7,96 %  

Graf

9. Jakou značku obuvi preferujete a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas - fajn cena i kvalita

Adidas - pohodlnost, pevnost, zdravotni vlozka, vydrz

adidas, pohodlná obuv, vytříbený desing

adio, hodí se k mému oblečení

ALDO - zajimavejsi a modernejsi design

Alpine pro, Fare.. preferuji kvalitu, odolnost, účelnost

Bally - vyšší kvalita

bez preferencí

Boty polní 2000 ECWCS. Proč? Mohu je nosit celoročně, membrána, společně s funkčními ponožkami, mi zaručí dobrý odvod potu, mohu v nich jít po štěrku, písku - nic necítím (podrážka vibram s výztuhou), mohu chodit po šikmé ploše, po skalách.

buggati, mustang, nike

CAT - kvalita, CAMPER - design

Caterpillar - velmi kvalitní, dlouho vydrží a každý ji nemá

CCC - je zde mnohem větší sortiment a daleko přijatelnější ceny

ccc -cena

CCC dobrá kvalita a dobrá cena

CCC, Humanic... jsou levnější a nikdy jsem u nich neměla problém s uznáním reklamace. U Bati jsem reklamovala obuv třikrát a vždy byla zamítnuta. Ceny jsou často vysoké a kvalita tomu neodpovídá.

CCC, Mixer...kvůli ceně.

clarks, vice mi sedi design

converse - líbí se mi

converse - pohodlnost

Converse - zatím nejstálejší obuv

Crocs, Guess - kvalita desing

DC shoes pracuji ve firme a mam je zdarma, a kvalitne vydrzej mnoho. Nesetkal jsem se s botama co by vydzela tolik

Deichman - mám velikost obuvi 34 - u Bati nemají boty na podpadku v této velikosti

Deichmann

Deichmann ... dobrá kvalita i cena

Deichmann - dostupné ceny

Deichmann - přijatlnější ceny, dobrý poměr cena-kvalita, příjemný personál.

Deichmann - přístupná cena.

Deichmann - zboží lze bez problémů vyreklamovat

Deichmann (cena, kvalita)

deichmann, ccc - lepší kvalita

Deichmann, CCC. Dostupná cena, design

designovou sportovní (puma, adidas) a spíše z menších obchodů

Diesel - nevím

Dr. Martens

ecco - kvalita, narozdil od Bati nepousti barvu a nerozpadnou se po 3-4 mesicich

Ecco - kvalitnější

Elefanten - je kvalitnější

Garmisch. Kvalita za přijatelnou cenu. Česká (moravská) výroba.

Geox, Gant, Salamander - kvalita těchto značek je nesrovnatelná

geox, kvalita a design

Gola - levnější, kvalita stejná (tenisky); NPS - kvalita, cena (kožené)

Humanic - dobré ceny, skvělé vyřízení reklamací

humanic - pěkný design

Humanic.. lepší výběr obuvi a levnější sortiment

humanic..více se mi líbí jejich kolekce. Baťa má na můj vkus některé boty příliš usedlé.

italské značky

Jak kdy

Jakoukoliv jinou, Baťa jsou nekvalitní boty a reklamace není možná. Např. Tamaris

Je mi to jedno.

Je to pokaždé jiné...nejvíce asi S.Oliver a zimní boty Replay...

Jennifer&Jennifer - cenová dostupnost

jinou

John Garfield nebo jinou značku. Nejsem spokojen s celkovou kvalitou bot Baťa

Josef Seibel - pohodlne a libi se mi

Keyland - protoze se specializuje na outdoor

kupuji jich víc, ale nejraději mám trekovou obuv Merrel, má odpružené podrážky, dobré materiály (Gore-Tex) a je velmi kvalitní

Marell - kvalita

Marks and Spencer dobrý poměr ceny a kvality

merrel, rieker- kvalita, design

Minozzi - protože má krásné a kvalitní boty, které vyrábí i v mojí velikosti :-)

Mixer - ceny, výběr, výrazné slevy

mixer, humanic - boty jsou celkem kvalitní a vydrží

Mustang-kvalitní hezké boty, Jennifer-hezké cenově dostupné boty

Mustang, scholl - kvalita, design.

Mustang.Podle mého názoru jsou to nejpohodlnější obuv.

na značce mi tolik nezáleží, nechci aby to bylo no name, ale konkrétně mi je to jedno. Vybírám zejména podle vzhledu :D

Na značku hledím spíše při nákupu terénní a sportovní obuvi, např. Goretex - kvalitní obuv, dlouhá záruka.

Nakupuji spíše u Humaniku, u Bati jsou nepříjemné prodavačky, proškolované k tomu aby s lidí, kteří přijdou reklamovat boty s pochybnou kvalitou, udělaly pitomce. Kupovat u Bati = sázka do loterie, protože nikdy neuznají reklamaci a pokud ano tak to dopadne tak že se boty po opravě do 14ti dní rozlepí, apod. Zbytečně předrežené za tový přístup.

Nejde o znacku ale o kvalitu.

nelze rictv - rozhodujici je design a cena

Nemám oblíbenou značku

Nemám preferenci

Nemám preferovanou značku.

nemam vyhranenou znacku, zalezi na kvalite, designu, cene

Nemám vyhraněnou značku

nemám vyloženě oblíbenou značku

nemám značku, kterou preferuji

nemám žádnou konkrétní značku. Ale spíše preferuji sportovní obuv Nike a vycházkovou od levnějších značek např. Graceland

nemám žádnou preferovanou značku, rozhoduje se na základě vzhledu a funkčnosti, příp. určení

nepreferuji konkrétní značku - vyhledávám malé prodejny s kvalitní obuví nebo Baťu

nepreferuji konkrétní značku obuvi

nepreferuji žádné značky

nepreferuji žádnou

Nepreferuji žádnou konkrétní značku, ale preferuji kvalitu a sezónní typ obuvi a nabídka firmy Baťa mě neoslovila a je pro mne finančně nevýhodná.

Nepreferuji žádnou konkrétní značku. Preferuji vzhled, pohodlnost a cenu obuvi.

nepreferuji žádnou značku

Nepreferuji žádnou značku obuvi.

nepreferuji žádnou značku, nakupuji impulzivně u Bati, v CCC, v Destroy, Humanic atd.

Nepreferuji žádnou značku, vždy záleží na konkrétní potřebě a představě o obuvi.

Nepreferuji žádnou, výbírám dle toho, kde se mi co líbí :)

nepreferuji žádnou,kupuji boty které se mi líbí nebo i podle ceny

nepreferuji, hledám vyhovující boty napříč značkami

nepreferuju žádnou značku

nevím

nezáleží mi na značce

neznačková obuv- za méně peněz vydrží mnohdy déle

nike

Nike - značka, dobrý image..

Nike, Adidas, Reebok, K-Swiss. Kvůli jejich designu a širokému sortimentu.

Nike, Adidas, spolehlivá obuv + hezký design

nike, kvalita, boty vydrží několik let

nike, puma, představují pro mě kvalitní obuv

obuv v prodejnách CCC (Sarah Karen, Lasocki,..)-neměla jsem s nimi nikdy problém, sedí mi jejich styl.

preferuji různé značky, záleží na designu

Preferuji vietnamské boty - levné, někdy i kvalitní.

Preferuju vietnamce. Protože je to levné. Sice nekvalitní, ale za rok už budou zase jiné trendy, takže je to ideální

Reebok,jsem vice spokojena s kvalitou a hlavně CENOU. I design je lepší. Kupuji u Pumu

Rieker, dobrý kvalita x dobrá cena Adidas, Nike, Reebok

S. Oliver - kvalita

S. Oliver, Tamaris

salamander - kvalitní kožená obuv adidas a nike - kvalitní sportovní obuv

sportovní - puma, nike - pohodlnost

sportovní značky - Adidas, Nike

Sportovní, kvůli designu

Stival, bohužel už vyprodává pouze sklady .... jinak - vysoká kvatita za přijatelnou cenu

Stival, dobrý poměr cena/výkon, vydrží více než Baťa

Tamaris

Tamaris - kvalitní, design, dostupnost prodejny

Tamaris - lepší design, kvalita a cena

Tamaris - líbí se mi design a cena je poměrně taky dostupná

Tamaris, lepší desing

Tamaris, Rieker - širší sortiment, vhodnější velikosti

topshop

vagabond - kvalitní obuv, design, puma - kvalitní sportovní obuv ve spojení s dostupností

Vans a Converse - líbí se mi design těchto značek

Velké množství

vietnamce jsou levný

Vojenské kanady - Kvalita

zadnou

zara

značku neřeším, záleží na kvalitě

žádnou

žádnou

žádnou

žádnou

žádnou

Žádnou konkrétní

žádnou nakupuji u vietnamců

žádnou nepreferuji

žádnou nepreferuji, kupuji to, co se mi líbí

žádnou nepreferuji, prostě si koupím nejhezčí boty za dobrou cenu

žádnou specifickou, spíš boty, co jsou pohodlné, pěkné a neničí klenbu nohy

žádnou značku nepreferuji

Žádnou. Záleží mi na vzhledu, kvalitě a ceně a boty kupuji vždy jinde dle momentální nabídky.

10. Jste spokojen/a s dostupností prodejny Baťa vzhledem k místu Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/a14162,39 %62,39 %  
spíše spokojen/a5323,45 %23,45 %  
nespokojen/a114,87 %4,87 %  
spíše nespokojen/a83,54 %3,54 %  
je mi to jedno52,21 %2,21 %  
nevím20,88 %0,88 %  
nevyhledávám obuvy značky Baťa10,44 %0,44 %  
je mi to jedno :-)10,44 %0,44 %  
prodejny Baťa jsou dostupné ve spoustě zemí, což je pro mě vyhovující10,44 %0,44 %  
vůbec nesleduji dostupnost prodejny10,44 %0,44 %  
Je mi to úplně jedno.10,44 %0,44 %  
Není pro mne již relevantní10,44 %0,44 %  

Graf

11. Byl jste/jste spokojen s výrobkem Baťa, který jste používal/používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/a8135,84 %35,84 %  
spíše spokojen/a7633,63 %33,63 %  
spíše nespokojen/a2711,95 %11,95 %  
nespokojen/a229,73 %9,73 %  
nepoužívám20,88 %0,88 %  
nepamatuji se, že bych kdy nějaký používal10,44 %0,44 %  
nenakupovala jsem tam10,44 %0,44 %  
nepoužívám/nepoužívala10,44 %0,44 %  
nepamatuji10,44 %0,44 %  
nikdy jsem neměla boty od Bati10,44 %0,44 %  
žadný nemám10,44 %0,44 %  
Neměl jsem10,44 %0,44 %  
ve většině případů ano, ale nedávno jsem si koupila sandály, u kterých se mi po pár dnech nošení zničila podrážka10,44 %0,44 %  
nemám zkušenost10,44 %0,44 %  
každý nákup jsem pak reklamovala, špatná kvalita10,44 %0,44 %  
nepoužívala jsem10,44 %0,44 %  
nespokojena, bota barví, v prodejně všechno "na jedno Brdo", nevkusné, chybí klasické tvary - lodičky, dámská vycházková obuv - "polobotky", úzké modely - přes nárt i kolem lýtky10,44 %0,44 %  
nemám10,44 %0,44 %  
koupeno u bati neznamená vždy vyrobeno firmou baťa... vím, že v prodejně nakupuji, ale značku bot netuším10,44 %0,44 %  
nevím10,44 %0,44 %  
nenakupuju u Bati boty ... 10,44 %0,44 %  
neměl jsem nikdy10,44 %0,44 %  
nepoužívala jsem žádný výrobek Baťa10,44 %0,44 %  

Graf

12. Jste spokojen/a s obsluhou v prodejnách firmy Baťa? (informovanost, ochota, přívětivost, rychlost...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a11751,77 %51,77 %  
spokojen/a6528,76 %28,76 %  
spíše nespokojen/a219,29 %9,29 %  
nespokojen/a93,98 %3,98 %  
nenakupuju tam20,88 %0,88 %  
nevím20,88 %0,88 %  
nemohu posoudit10,44 %0,44 %  
nechodím10,44 %0,44 %  
Nechodím tam10,44 %0,44 %  
Nebyl jsem10,44 %0,44 %  
neutrální10,44 %0,44 %  
nikdy mě nikdo neobsluhoval10,44 %0,44 %  
nemohu hodnotit10,44 %0,44 %  
...10,44 %0,44 %  
nikdy jsem tam nebyl10,44 %0,44 %  
Nepamatuji se už.10,44 %0,44 %  

Graf

13. Máte zkušenost s reklamací u firmy Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám zkušenost13861,06 %61,06 %  
ano - vyřízeno k mé spokojenosti4821,24 %21,24 %  
ano - vyřízeno k mé nespokojenosti3113,72 %13,72 %  
nevzpomínám si20,88 %0,88 %  
Přítel měl velmi kladnou zkušenost.10,44 %0,44 %  
nejhorší reklamace které jsem zažila, byly právě u Bati10,44 %0,44 %  
osobní ne10,44 %0,44 %  
Ano, reklamace byla zamítnuta s důvodem, že v místě kde se zip rozbil je místem kde "si dřu nohu o nohu" a proto na reklamaci není nárok, ani na opravu. Myslím, že jsem se už jako malá naučila chodit normálně a abych si kopala nohu o nohu je stupidní :-)10,44 %0,44 %  
nekoupil jsem (nevybral) - nebylo co reklamovat10,44 %0,44 %  
Ano, za naprosto evidentní vadu výroby odmítli vrátit peníze10,44 %0,44 %  
nepříjemná zkušenost10,44 %0,44 %  

Graf

14. Vybavíte si nějakou reklamu na firmu Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou si nevybavím8939,38 %39,38 %  
venkovní reklama (plakát, billboard, štíty domů, ploty apod.)8638,05 %38,05 %  
tisková reklama (inzerát, akční leták...)7131,42 %31,42 %  
televizní reklama198,41 %8,41 %  
alternativní média (chodící reklama, city light vitríny, městský mobiliář - lavičky, zastávky MHD apod.)83,54 %3,54 %  
slogan: obouváme svět10,44 %0,44 %  
facebook10,44 %0,44 %  
rozhlasový spot10,44 %0,44 %  

Graf

15. Doporučil/a byste firmu Baťa svým blízkým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano11048,67 %48,67 %  
spíše ne5725,22 %25,22 %  
určitě ano4519,91 %19,91 %  
určitě ne146,19 %6,19 %  

Graf

16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-51.2120.344
udává trend vs. neudává trend1-2-3-4-53.080.949
moderní vs. staromódní1-2-3-4-52.4730.798
praktická vs. nepraktická1-2-3-4-52.4730.922
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.3631.134
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná1-2-3-4-52.0310.915
česká vs. zahraniční1-2-3-4-51.7391.228
úspěšná vs. neúspěšná1-2-3-4-51.8270.665
drahá vs. levná1-2-3-4-52.4070.763
luxusní vs. běžná1-2-3-4-53.3010.927

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18481,42 %81,42 %  
muž4218,58 %18,58 %  

Graf

18. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let9843,36 %43,36 %  
15-24 let9742,92 %42,92 %  
35-44 let187,96 %7,96 %  
45-54 let114,87 %4,87 %  
55 let a více20,88 %0,88 %  

Graf

19. Vaše nejvyšší dosažené ukončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola12957,08 %57,08 %  
střední škola s maturitou8236,28 %36,28 %  
základní škola73,1 %3,1 %  
střední odborné učiliště31,33 %1,33 %  
VOŠ10,44 %0,44 %  
stále ještě studuji10,44 %0,44 %  
Bc.10,44 %0,44 %  
student vysoká10,44 %0,44 %  
Vyšší odborné10,44 %0,44 %  

Graf

20. Váš průměrný měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 000 Kč16773,89 %73,89 %  
20 000 Kč - 30 000 Kč4319,03 %19,03 %  
nad 30 000 Kč167,08 %7,08 %  

Graf

21. Označte kraj, ve kterém žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6528,76 %28,76 %  
Středočeský4620,35 %20,35 %  
Zlínský3214,16 %14,16 %  
Moravskoslezský167,08 %7,08 %  
Jihomoravský146,19 %6,19 %  
Pardubický114,87 %4,87 %  
Olomoucký93,98 %3,98 %  
Jihočeský73,1 %3,1 %  
Plzeňský62,65 %2,65 %  
Karlovarský52,21 %2,21 %  
Královéhradecký52,21 %2,21 %  
Ústecký41,77 %1,77 %  
Vysočina31,33 %1,33 %  
Liberecký31,33 %1,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Zakoupili jste v posledních 3 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

  • odpověď ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita na otázku 4. Co Vás nejvíce odrazuje od nákupu právě u Bati?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 7. Jak často nakupujete obuv u Bati?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 4. Co Vás nejvíce odrazuje od nákupu právě u Bati?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi design a sortiment na otázku 4. Co Vás nejvíce odrazuje od nákupu právě u Bati?

8. Preferuji značku Baťa před ostatními značkami se stejným sortimentem. Souhlasíte s tímto tvrzením?

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi praktická [1-2-3-4-5] nepraktická: 4 na otázku 16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 7. Jak často nakupujete obuv u Bati?

16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:

  • odpověď důvěryhodná [1-2-3-4-5] nedůvěryhodná: 1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 1 na otázku 16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:
  • odpověď moderní [1-2-3-4-5] staromódní: 1:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi udává trend [1-2-3-4-5] neudává trend: 1 na otázku 16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co se Vám jako první vybaví, když se řekne Baťa?

2. Zakoupili jste v posledních 3 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

3. Co Vás nejvíce motivuje ke koupi výrobku právě u Bati?

4. Co Vás nejvíce odrazuje od nákupu právě u Bati?

5. Znáte nějaký jiný výrobek od firmy Baťa než obuv? Pokud ano, napište prosím 1 příklad:

6. Jak často nakupujete obuv?

7. Jak často nakupujete obuv u Bati?

8. Preferuji značku Baťa před ostatními značkami se stejným sortimentem. Souhlasíte s tímto tvrzením?

10. Jste spokojen/a s dostupností prodejny Baťa vzhledem k místu Vašeho bydliště?

11. Byl jste/jste spokojen s výrobkem Baťa, který jste používal/používáte?

12. Jste spokojen/a s obsluhou v prodejnách firmy Baťa? (informovanost, ochota, přívětivost, rychlost...)

13. Máte zkušenost s reklamací u firmy Baťa?

14. Vybavíte si nějakou reklamu na firmu Baťa?

15. Doporučil/a byste firmu Baťa svým blízkým?

16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Vaše nejvyšší dosažené ukončené vzdělání:

20. Váš průměrný měsíční příjem:

21. Označte kraj, ve kterém žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co se Vám jako první vybaví, když se řekne Baťa?

2. Zakoupili jste v posledních 3 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

3. Co Vás nejvíce motivuje ke koupi výrobku právě u Bati?

4. Co Vás nejvíce odrazuje od nákupu právě u Bati?

5. Znáte nějaký jiný výrobek od firmy Baťa než obuv? Pokud ano, napište prosím 1 příklad:

6. Jak často nakupujete obuv?

7. Jak často nakupujete obuv u Bati?

8. Preferuji značku Baťa před ostatními značkami se stejným sortimentem. Souhlasíte s tímto tvrzením?

10. Jste spokojen/a s dostupností prodejny Baťa vzhledem k místu Vašeho bydliště?

11. Byl jste/jste spokojen s výrobkem Baťa, který jste používal/používáte?

12. Jste spokojen/a s obsluhou v prodejnách firmy Baťa? (informovanost, ochota, přívětivost, rychlost...)

13. Máte zkušenost s reklamací u firmy Baťa?

14. Vybavíte si nějakou reklamu na firmu Baťa?

15. Doporučil/a byste firmu Baťa svým blízkým?

16. Ohodnoťte vlastnosti značky Baťa:

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Vaše nejvyšší dosažené ukončené vzdělání:

20. Váš průměrný měsíční příjem:

21. Označte kraj, ve kterém žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vom, K.Výzkum image firmy Baťa (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vyzkum-image-firmy-bata.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.