Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum image internetového obchodu RZ1.cz

Výzkum image internetového obchodu RZ1.cz

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Pilař
Šetření:13. 04. 2015 - 15. 04. 2015
Počet respondentů:319
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:62,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se zaměřuje na výzkum image u internetového obchodu RZ1.cz (www.rz1.cz). E-shop se zaměřuje na prodej příslušenství k závodním vozům, zejména rally, stejně tak výbavy pro posádky a týmy v prostředí automobilových soutěží. Výsledky slouží k zpracování bakalářské práce. 

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž27686,25 %86,52 %  
Žena4413,75 %13,79 %  

Graf

2. Pohybujete se v motorsportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fanoušek, divák19661,25 %61,44 %  
Posádka závodního vozu (jezdec, spolujezdec)11636,25 %36,36 %  
Tým - Ostatní3711,56 %11,6 %  
Tým - mechanik3210 %10,03 %  
Pořadatel soutěže288,75 %8,78 %  
Nezajímám se o motorsport175,31 %5,33 %  
Tým - inženýr123,75 %3,76 %  
Sportovní autorita (Autoklub AČR...)123,75 %3,76 %  

Graf

3. Nakoupili jste v minulosti zboží z oblasti motorsportu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21868,13 %68,34 %  
Ne10231,88 %31,97 %  

Graf

4. Jakou formu nákupu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet + dobírka13140,94 %41,07 %  
Kamenný obchod10633,13 %33,23 %  
Internet + osobní odběr7322,81 %22,88 %  
Jinou103,13 %3,13 %  

Graf

5. Jaké specializované obchody se zbožím pro MOTORSPORT znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Speedpro21065,63 %65,83 %  
RZ1.cz16852,5 %52,66 %  
ASK Motorsport13843,13 %43,26 %  
Jiné12338,44 %38,56 %  
Křenek Motorsport9930,94 %31,03 %  
Alza.cz6520,31 %20,38 %  
Žádné206,25 %6,27 %  

Graf

6. Prosím zvolte kriteria podle kterých vybíráte internetový obchod s MOTORSPORT zbožím kde nakoupíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena22169,06 %69,28 %  
Nabídka sortimentu (rozličné značky)15749,06 %49,22 %  
Dostupnost skladem14745,94 %46,08 %  
Způsob platby (karta, dobírka...)8526,56 %26,65 %  
Značka e-shopu (Speedpro, RZ1.cz...)8426,25 %26,33 %  
Specializace na konkrétní druh zboží7021,88 %21,94 %  
Doprava zdarma6219,38 %19,44 %  
Nemám preferenci3912,19 %12,23 %  
Vzhled internetových stránek3811,88 %11,91 %  

Graf

7. Jaké jezdce v rally podporuje RZ1.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jan Pilař13140,94 %41,07 %  
Nevím12338,44 %38,56 %  
Roman Švec7021,88 %21,94 %  
Jiří Zahrádka6821,25 %21,32 %  
David Štefan6821,25 %21,32 %  
Jan Kopecký4012,5 %12,54 %  
Pavel Steiner3310,31 %10,34 %  
Roman Kresta309,38 %9,4 %  
Jan Jelínek206,25 %6,27 %  
Žádnou z uvedených134,06 %4,08 %  

Graf

8. Je pro vás image značky obchodu, kde nakupujete důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální - Image obchodu může a neumusí rozhodovat o nákupu14545,31 %45,45 %  
Spíše ano - Image obchodu je pro mě důležitá8426,25 %26,33 %  
Spíše ne - Běžně vybírám spíše z jiných kriterií, image není důležitá4012,5 %12,54 %  
Rozhodně ano - vybírám si podle image značky obchodu3310,31 %10,34 %  
Rozhodně ne - Na image obchodu se vůbec nezaměřuji185,63 %5,64 %  

Graf

9. Jak byste ohodnotili image značky SpeedPro, je pro vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chvalitebná - Kladný postoj ke značce13241,25 %41,38 %  
Dobrá - Neutrální postoj ke značce9228,75 %28,84 %  
Výborná - velmi kladný postoj ke značce3210 %10,03 %  
Neznám SpeedPro288,75 %8,78 %  
Dostatečná - Spíše negativní postoj ke značce216,56 %6,58 %  
Nedostatečná - Silně negativní postoj ke značce154,69 %4,7 %  

Graf

10. Jak byste ohodnotili image značky RZ1.cz je pro vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá - Neutrální postoj ke značce11335,31 %35,42 %  
Chvalitebná - Kladný postoj ke značce10733,44 %33,54 %  
Výborná - velmi kladný postoj ke značce4815 %15,05 %  
Neznám RZ1.cz4614,38 %14,42 %  
Nedostatečná - Silně negativní postoj ke značce41,25 %1,25 %  
Dostatečná - Spíše negativní postoj ke značce20,63 %0,63 %  

Graf

11. Při zmínce o RZ1.cz co se vám vybaví?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic309,43 %9,4 %  
rally288,81 %8,78 %  
nevim72,2 %2,19 %  
motorsport61,89 %1,88 %  
obchod51,57 %1,57 %  
motosport51,57 %1,57 %  
Roman Švec41,26 %1,25 %  
Rychlostní zkouška 41,26 %1,25 %  
rallye 41,26 %1,25 %  
první rychlostní zkouška 41,26 %1,25 %  
ostatní odpovědi rallyshop
závody
shop
internetový obchod
rally shop
...
Budín
David Karel
.
eshop
Oblečení pro rally
rychlostní zkouška 1
kvalita
-
Vstřícní lidé
Skvělé jednání,kvalitní značky,vytřícnost
Švec
internetový obchod s rally věcma :D
vošoust
rally, závody
ja, David, Roman a logo :D
Eshop se zaměřením na rally, ale slabším sortimentem
dobrý shop
cervena
motorsport :-D
párek?
nálepka RZ1 na soutěžních i nesoutěžních autech
stánek RZ1
reklama na samotných autech podporovaných jezdců
Renault Clio na kterem jsem se podilel pri stavbe.
podporované mladé posádky
Neznám ji
Roman
obdchod
veškeré vybavení pro motoristický sport
Rally :)
Vybavení pro motorsport
spolehlivost
rz1
ekvivalent k Speedpro
Všichni možní výrobci pro rally.
rychlostni zkouska č.1 a na jejim konci stanek se zavodnim vybavenim :-)
Obchod na každé rally a WRCko rally team
Začátek soutěží, start, jedem
kvalitní e-shop
Nevim neznám
eshop s rally doplňky..
dobre zbozi za dobrou cenu
Diskuzní fórum o postnukleárním apokalyptickém světě, kde se chystá noční RZ vytyčená pouze hroudami nukleárního odpadu.
motorsport díly
sparco
eshop motorsport
Kvalitní vybavení za přijatelné ceny
Rally shop...rally...automobilový sport...
vybavení posádky a auta (kombinézy, rukavice, sedačky, pásy, ...)
Obchod s vyžší cenou než speedpro.
Honda Civic VTi WRCko rally teamu
prodej rally zboží
auto ^.^
rallysport
Auta Jan Pilar
clio rs
Pohodové nakupování a přístup,lidi z RZ1 vědí co dělají..
Zavodni special
vybaveni pro zavody
závodní doplňky
prvni erzeta zavodu
Exkolega z ewrc Přéma Budín, který vozí reklamu na Cliu :-)
Dotaznik
samolepka na blatniku:)
rally,tuning
pilar svec
Přema Budín
černé Clio
eshop, rally díly
Přemek Budín
eshop s motoristickými doplňky, Roman s Danem, Adéla s Honzou
Neznám ji.
Jan Pilař
vídám mikiny na závodech
kromě rychlostní zkoušky NIC
Doposud jsem o tomto obchodu neslyšel
obchod s rally vybavenim
Jan pilář :)
auto
Titio race, Roman Švec, Lancer,
rally tým
clio r3
nic :D
vybavení pro jezdce, sparco
Široká nabídka kvalitních doplňků.
skvělí shop
webová stránka a rally RZ
Sleva 30 % :D
vybaveni vozidel
vybavení
slyším to poprvé
začátek rally
obchod se závodníma věcma
:-)
výbava pro motorsport (kombinezy, rukavice, přilby....)
RZ 1 :D: D
zatim jsem s tímto obchodem bez zkušeností
Reklama na černém Renaultu Clio, který hodil na bok při šejku na Bohemce Petr Motz :)
e-shop :D
Roman Švec :P
Rally obchod s příslušenstvím pro rally i jezdce.
web
nic,neznam
neznan
helmy
něco s motorsportem
že existuje
malej stánek
autorizovaný distributor 3m peltor
vstřícný přístup k zákazníkům
vybavení vozidel, jezdců
Někde jsem viděl jejich logo, ale nikdy je nenavštívil.
dosud jsem rz1.cz neznal
Dobrý obchod s širokým sortimentem
Široký výběr značek a produktů na jednom místě
Obchod pro motorsport,ale jako divák ho nevyužívám.
podpora posádek z nižších výkonostních tříd
rally vybaveni
Produkty pro automobilový sport a sponzoring na zavodních vozech
onboard kamery
reklama na závodních vozech
Jan Vostrý Saxo
specializace
neznám tuto značku
Nabídka věcí pro motor.sport.
široký sortiment, kvalitné značky tovaru
Nevibaví se mi nic.
podvod
zatím ji neznám
neznám
Další pokus o prodej zboží s rally tématikou přes internet...
Téměř nic - neznám
Sponzoring rally - "Mevad" (p.Budín)
široký sortiment
pražský okruh a bílé evo X jedoucí 130km/h
bílá EVO X s reklamou RZ1
e-shop s rally vybavením
Kvalitní zboží pro automobilový sport
Závody rally :)
značka Toorace
První Erzeta soutěže
Steiner
logo
Férové jednání
potřeby pro motorsport
bohužel neznám
rally sport
renault clio
jejich web
velky vyber zbozi
Černá, červená, bílá
Rychlostni zkouska c 1
Rychlostní zkouška č.1
rychlostní zkouška číslo 1... RZ1.cz neznám.
rychlostni zkouska
Pěkný prodejní stánek na rally.
Obchod se sortimentem pro motosport
reklama na závodním voze
ŠANCE VIDĚT JEŠTĚ VŠECHNY AUTA NA TRATI...
Zatím jsem nezaregistroval.
WRCko rally team
webshop motorsport
zboží pro motosport
hktf
dobrý výběr
Maximální vstřícnost
reklama na závodním autě
sportovní vybavení pro autosport
erzeta
vše možne
internetový obchod typu "Speedpro" apod.
obchod s motoristickou tématikou
reklama na zavodnich autech.
sponzoring
cerno-cervena
obchod, kvalita,rozumná cena,kamarádi ;)
nic mě nenapadá
Málo jest vlka hostiny, když sršeň sosnu klátí
RZ RALLY
rychlostni zkouska c.1
e-shop s díly na auto
málo značek zboží
Obchod se sortimentem pro motorsport
renaut clio
Vybavení pro jezdce rally
motorsport a vybavení jezdců, technika, ale dlouhé dodávky
obchod, rally, je fajn že sponzoruje závody
Jistě-erzeta
nic konkrétního
zajímavé logo
Stánek v servisní zóně
Internetový obchod, do této doby jsem o něm nevěděl...
helmy / David Karel / Roman Švec
Start do RZ1
Obhcod s širokou nabídkou produktů od různých dodavatelů
Velký výběr a dobré ceny
22169,5 %69,28 % 

Graf

12. Co pro vás vyjadřuje image značky RZ1.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní16952,81 %52,98 %  
Rozvíjející se10332,19 %32,29 %  
Podporující posádky nižších výkonnostních tříd9228,75 %28,84 %  
Mladá8125,31 %25,39 %  
Dynamická6620,63 %20,69 %  
Umí to257,81 %7,84 %  
Originální257,81 %7,84 %  
Levná123,75 %3,76 %  

Graf

13. Jaké aktivity RZ1.cz znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet. obchod www.RZ1.cz22670,63 %70,85 %  
RZ1 Racing - podpora rally jezdců15247,5 %47,65 %  
Facebook stránku RZ1.cz10131,56 %31,66 %  
Mobilní obchod (stánek) na soutěžích rally8727,19 %27,27 %  
Twitter stránku RZ1.cz41,25 %1,25 %  
Internet. obchod www.RZ1.cz20,63 %0,63 %  

Graf

14. Kde nejčasteji vidíte logo RZ1.cz

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Logo na závodním vozidle17559,32 %54,86 %  
Facebook11840 %36,99 %  
Stánek RZ17525,42 %23,51 %  
Online reklama6020,34 %18,81 %  
Logo na civilních vozidlech165,42 %5,02 %  

Graf

15. Buduje podle vás sponzoring posádek rally pozitivní image značky RZ1.cz?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano - sponzoring posádek rally zlepší mpje vnímání značky RZ1.cz11351,6 %35,42 %  
Spíše ano ano, image může vylepšit7634,7 %23,82 %  
Nevím - ani nezlepší a ani nezhorší2511,42 %7,84 %  
Rozhodně ne - sponzroing v rally nemá smysl31,37 %0,94 %  
Spíš ne - asi image značky nezlepší20,91 %0,63 %  

Graf

16. Pokud by RZ1.cz byl partnerem Opel Adam Cup (podporující mladé jezdce) nebo Škoda Motorsport (profesionální tým), změnilo by to u vás vnímání značky RZ1?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální - Ani nezhoršilo, ani nezlepšilo vztah ke značce RZ1.cz10533,76 %32,92 %  
Spíše ano - Asi by to u mě posílilo vztah ke značce RZ1.cz9329,9 %29,15 %  
Rozhodně ano - Posílilo by u mě image značky RZ1.cz7925,4 %24,76 %  
Spíše ne - Asi by to u mě image znčky RZ1.cz nezlepšilo206,43 %6,27 %  
Rozhodně ne - určitě by to u mě image značky nezlepšilo144,5 %4,39 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakoupili jste v minulosti zboží z oblasti motorsportu přes internet?

  • odpověď Ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 5. Jaké specializované obchody se zbožím pro MOTORSPORT znáte?

5. Jaké specializované obchody se zbožím pro MOTORSPORT znáte?

  • odpověď RZ1.cz:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi David Štefan na otázku 7. Jaké jezdce v rally podporuje RZ1.cz
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Roman Švec na otázku 7. Jaké jezdce v rally podporuje RZ1.cz
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pavel Steiner na otázku 7. Jaké jezdce v rally podporuje RZ1.cz
  • odpověď Speedpro:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostatečná - Spíše negativní postoj ke značce na otázku 9. Jak byste ohodnotili image značky SpeedPro, je pro vás:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Pohybujete se v motorsportu?

3. Nakoupili jste v minulosti zboží z oblasti motorsportu přes internet?

4. Jakou formu nákupu preferujete?

5. Jaké specializované obchody se zbožím pro MOTORSPORT znáte?

6. Prosím zvolte kriteria podle kterých vybíráte internetový obchod s MOTORSPORT zbožím kde nakoupíte

7. Jaké jezdce v rally podporuje RZ1.cz

8. Je pro vás image značky obchodu, kde nakupujete důležitá?

9. Jak byste ohodnotili image značky SpeedPro, je pro vás:

10. Jak byste ohodnotili image značky RZ1.cz je pro vás:

11. Při zmínce o RZ1.cz co se vám vybaví?

12. Co pro vás vyjadřuje image značky RZ1.cz

13. Jaké aktivity RZ1.cz znáte?

14. Kde nejčasteji vidíte logo RZ1.cz

15. Buduje podle vás sponzoring posádek rally pozitivní image značky RZ1.cz?

16. Pokud by RZ1.cz byl partnerem Opel Adam Cup (podporující mladé jezdce) nebo Škoda Motorsport (profesionální tým), změnilo by to u vás vnímání značky RZ1?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Pohybujete se v motorsportu?

3. Nakoupili jste v minulosti zboží z oblasti motorsportu přes internet?

4. Jakou formu nákupu preferujete?

5. Jaké specializované obchody se zbožím pro MOTORSPORT znáte?

6. Prosím zvolte kriteria podle kterých vybíráte internetový obchod s MOTORSPORT zbožím kde nakoupíte

7. Jaké jezdce v rally podporuje RZ1.cz

8. Je pro vás image značky obchodu, kde nakupujete důležitá?

9. Jak byste ohodnotili image značky SpeedPro, je pro vás:

10. Jak byste ohodnotili image značky RZ1.cz je pro vás:

11. Při zmínce o RZ1.cz co se vám vybaví?

12. Co pro vás vyjadřuje image značky RZ1.cz

13. Jaké aktivity RZ1.cz znáte?

14. Kde nejčasteji vidíte logo RZ1.cz

15. Buduje podle vás sponzoring posádek rally pozitivní image značky RZ1.cz?

16. Pokud by RZ1.cz byl partnerem Opel Adam Cup (podporující mladé jezdce) nebo Škoda Motorsport (profesionální tým), změnilo by to u vás vnímání značky RZ1?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pilař, J.Výzkum image internetového obchodu RZ1.cz (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vyzkum-image-internetoveho-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.