Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum k zjištění efektivnosti propagace v developerském odvětví

Výzkum k zjištění efektivnosti propagace v developerském odvětví

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Rutová
Šetření:26. 01. 2013 - 02. 02. 2013
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:83,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum je zaměřen na zjištění efektivnosti propagace v developerském odvětví. Dotazník a jeho výsledky budou použity pouze pro účely mé diplomové práce.

 

Děkuju, Martina

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o nové trendy, design nebo technologie v oblasti bydlení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9575,4 %75,4 %  
ne3124,6 %24,6 %  

Graf

2. Když míjíte staveniště bytového domu, zajímá Vás, kdo stavbu realizuje, kolik peněz byt stojí atd.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5946,83 %46,83 %  
ne5543,65 %43,65 %  
nevím129,52 %9,52 %  

Graf

3. Kdybyste si mohl/a koupit byt nebo dům, preferoval/a byste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nový byt/dům - 1. majitel9776,98 %76,98 %  
Starší byt/dům - x. majitel2116,67 %16,67 %  
Nevím86,35 %6,35 %  

Graf

4. Plánujete si pořídit nebo jste v minulých letech již koupil/a nový (1. majitel) byt či dům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6954,76 %54,76 %  
ne5745,24 %45,24 %  

Graf

5. Zaregistroval/a jste nějaké reklamní sdělení týkající se prodeje bytu/domu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8164,29 %64,29 %  
Ne4535,71 %35,71 %  

Graf

6. V jakých médiích nejčastěji vidíte reklamu na bydlení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Outdoor - billboardy, plakáty4859,26 %38,1 %  
Internet - bannery, web, inzeráty4758,02 %37,3 %  
Noviny, časopisy3543,21 %27,78 %  
Televize11,23 %0,79 %  

Graf

7. Zaujala Vás v poslední době nějaká slevová akce (Vánoční, předprodejni, větší byt za cenu menšího, apod.) spojená s koupí nemovitosti? I když jste nemovitost nezakoupili. Pokud ano, vzpomenete si jaká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6681,48 %52,38 %  
Ano1316,05 %10,32 %  
Central Group, 10% sleva11,23 %0,79 %  
Finep a Central group slevy11,23 %0,79 %  

Graf

8. Slyšel/a jste někdy o developerské společnosti JRD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10280,95 %80,95 %  
Ano2419,05 %19,05 %  

Graf

9. Znáte nějaký developerský projekt (jeho název či lokalitu), který JRD zrealizovalo nebo právě realizuje? Pokud ano, napiště jaký.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne729,17 %5,56 %  
Ecocity Malešice28,33 %1,59 %  
Prokopské údolí28,33 %1,59 %  
Vila Augustus14,17 %0,79 %  
Bytový dům Na Výsluní, vily v Šáreckém údolí14,17 %0,79 %  
Trilobit v Prokopském údolí14,17 %0,79 %  
eco city malešice14,17 %0,79 %  
JRD MALESICE14,17 %0,79 %  
ano Vila ve Strašnicích, jméno si nepamatuji14,17 %0,79 %  
Projekt Šárka14,17 %0,79 %  
Vila Na Výsluní 14,17 %0,79 %  
všechny14,17 %0,79 %  
Hloubětín, např :-), znam asi vsechny projekty14,17 %0,79 %  
Diamantika14,17 %0,79 %  
Nízkoenergetické viladomy Měcholupy14,17 %0,79 %  
hloubetin14,17 %0,79 %  

Graf

10. Jaké developerské společnosti znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

...

....

............

21 Century, ale nevím, zda je to developerská společnost

A

AAA byty

Akroreal- rodinna firma, Domoplan, Crestyl group

Avema

central group metrostav subterra skanska finep sekyra group

central group

Central Group

Central Group, Ekospol

Central group, Finep, MK development

Central Group, Finep...

Central Group, JRD, Finep, Skanska, Metrostav Dev, GEOSAN, Hochtief Dev., Discovery Group, Vinci, KarlinGroup ... :-)

central group, koto

central group, oxes

Central Group, Skanska

Central Group, Skanska

Central Group, Skanska, Ekospol

Central Group, Skanska, Finep, Bemett, Ekospol, Geosan

Central Group, Skanska, Finep, Real, YIT, Sekyra, Passerinvest, Impact Corti

central grup, finep, ekospol

fineo, ekonomické stavby

Finep Central Group Sekyra AT Developement Horizonholding Daramis

Finep

FINEP

Finep

FINEP

Finep

FINEP

finep

Finep

finep

Finep

finep

Finep,

finep, 1kk, sykora group

FINEP, CENTRAL GROUP, EKOSPOL

Finep, Central group, Koti, Crestyl, Ekospol

Finep, Central group, Skanska, Geosan

finep, central group, skanska, orco

Finep, Central Group, Skanska, Sekyra Group, anglický resort, Renix a.s.

finep, central group, yit, ekospol, skanska...

finep, ekospol, skanska

Finep, JRD

FINEP, JRD, Central Group, Geosan, 1.Úvalská :) a spoustu dalších by mi nestačilo políčko :)

Finep, orco, ecm, central group, skanska

Finep, Sekyra group

FInep, Sekyra, Ricany APS develop, Kavci skala group, nooo kdo sem ? :D

Hochtief Prag, Satpo,

JRD, EKOSPOL s.r.o.

JRD, Finep, Ekospol, Skanska, Central Group

JRD, Skanska, Finep,

jrd,skanska,pozimos,finep,

lochkov

Manhattan Real Estate Management, Metrostav, Tusco

Metrostav

METROSTAV

metrostav

Metrostav development

Metrostav, Finep

Metrostav, FINEP ..

Metrostav, Sanska, Centralgroup, Finep

metrostav, skanska

metrotav

MM ,alfa...

nejspíš žádné :-D metrostav,finep

nevim

Nevím

Nevím

Nevím

nevim

nevím nevzpomínám si

Neznám

neznám

neznam

neznam

neznám

neznám

nic me nenapada

Orca, Geosan

Orco,

Orco, Central Group, Sekyra

Orco, Finep, Central Group, JRD, Koti, Skanska, ....

PSJ, CENTRAL GROUP ...

Remax

Remax, 21 Century

Remax,festina

RZ Development spol. s r.o.

Sekyra group

Sekyra group,Finep,Geosan

Skanska

Skanska

skanska

skanska

Skanska

Skanska,

Skanska, EKOspol

skanska, ekospol, central group

Skanska, Ekospol, Finep, Central Group

Skanska, lokální developeři v SR

skanska, metrostav

Skanska, Sekyra group

Skanska. Finep. Ek city. Lighthouse. Ekospol

student- neznám

ted mě nic nenapadá

Trigema development, Ekospol, central G, Skanska, Finem, YIT, Geosan, sekyra, imos, a mnoho dalších

Vybavím si některé projekty, ale ne jméno společností, které je realizují.

zadne

Zadne

Zadne

zadne

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádný

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7660,32 %60,32 %  
Muž5039,68 %39,68 %  

Graf

12. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let6853,97 %53,97 %  
26 - 35 let3830,16 %30,16 %  
36 - 45 let118,73 %8,73 %  
46 - 55 let64,76 %4,76 %  
56 - 65 let32,38 %2,38 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské5946,83 %46,83 %  
Vysokoškolské5543,65 %43,65 %  
Základní43,17 %3,17 %  
Vyučen/a43,17 %3,17 %  
Vyšší odborné43,17 %3,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Zaregistroval/a jste nějaké reklamní sdělení týkající se prodeje bytu/domu?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet - bannery, web, inzeráty na otázku 6. V jakých médiích nejčastěji vidíte reklamu na bydlení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny, časopisy na otázku 6. V jakých médiích nejčastěji vidíte reklamu na bydlení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outdoor - billboardy, plakáty na otázku 6. V jakých médiích nejčastěji vidíte reklamu na bydlení?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Zaujala Vás v poslední době nějaká slevová akce (Vánoční, předprodejni, větší byt za cenu menšího, apod.) spojená s koupí nemovitosti? I když jste nemovitost nezakoupili. Pokud ano, vzpomenete si jaká?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Zaujala Vás v poslední době nějaká slevová akce (Vánoční, předprodejni, větší byt za cenu menšího, apod.) spojená s koupí nemovitosti? I když jste nemovitost nezakoupili. Pokud ano, vzpomenete si jaká?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o nové trendy, design nebo technologie v oblasti bydlení?

2. Když míjíte staveniště bytového domu, zajímá Vás, kdo stavbu realizuje, kolik peněz byt stojí atd.?

3. Kdybyste si mohl/a koupit byt nebo dům, preferoval/a byste?

4. Plánujete si pořídit nebo jste v minulých letech již koupil/a nový (1. majitel) byt či dům?

5. Zaregistroval/a jste nějaké reklamní sdělení týkající se prodeje bytu/domu?

6. V jakých médiích nejčastěji vidíte reklamu na bydlení?

7. Zaujala Vás v poslední době nějaká slevová akce (Vánoční, předprodejni, větší byt za cenu menšího, apod.) spojená s koupí nemovitosti? I když jste nemovitost nezakoupili. Pokud ano, vzpomenete si jaká?

8. Slyšel/a jste někdy o developerské společnosti JRD?

10. Jaké developerské společnosti znáte?

11. Pohlaví:

12. Do které věkové kategorie patříte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o nové trendy, design nebo technologie v oblasti bydlení?

2. Když míjíte staveniště bytového domu, zajímá Vás, kdo stavbu realizuje, kolik peněz byt stojí atd.?

3. Kdybyste si mohl/a koupit byt nebo dům, preferoval/a byste?

4. Plánujete si pořídit nebo jste v minulých letech již koupil/a nový (1. majitel) byt či dům?

5. Zaregistroval/a jste nějaké reklamní sdělení týkající se prodeje bytu/domu?

6. V jakých médiích nejčastěji vidíte reklamu na bydlení?

7. Zaujala Vás v poslední době nějaká slevová akce (Vánoční, předprodejni, větší byt za cenu menšího, apod.) spojená s koupí nemovitosti? I když jste nemovitost nezakoupili. Pokud ano, vzpomenete si jaká?

8. Slyšel/a jste někdy o developerské společnosti JRD?

10. Jaké developerské společnosti znáte?

11. Pohlaví:

12. Do které věkové kategorie patříte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rutová, M.Výzkum k zjištění efektivnosti propagace v developerském odvětví (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vyzkum-k-zjisteni-efektivnos.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.