Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
právě jste obdržel/a dotazník, který má za úkol zjistit Vaše preference a přání v oblasti nabídky listovních a zásilkových služeb. Jeho vyplněním pomůžete získat důležitá data pro sepsání bakalářské práce. Před Vámi se nachází 25 otázek. Pokud není uvedeno jinak, označte prosím pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Poslali jste v uplynulém roce dopis, doporučený dopis?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
105
81,4 %
81,4 %
ne
24
18,6 %
18,6 %
2. Poslali jste v uplynulém roce balík?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
72
55,81 %
55,81 %
ano
57
44,19 %
44,19 %
3. Obdrželi jste v uplynulém roce nějaký balík?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
119
92,25 %
92,25 %
ne
10
7,75 %
7,75 %
4. Jaká společnost Vám je doručila? (v případě více balíků, uveďte více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká pošta
118
91,47 %
91,47 %
PPL
66
51,16 %
51,16 %
Jiná
25
19,38 %
19,38 %
5. Jste spokojeni se službami a úrovní České pošty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
68
52,71 %
52,71 %
ne
61
47,29 %
47,29 %
6. Jste spokojeni se službami PPL?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
61
47,29 %
47,29 %
ano
59
45,74 %
45,74 %
ne
9
6,98 %
6,98 %
7. S čím jste u České pošty NEJVÍCE nespokojeni?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cena
4
3,13 %
3,1 %
nevim
3
2,34 %
2,33 %
doba dodání
3
2,34 %
2,33 %
fronty na poste
3
2,34 %
2,33 %
nic
3
2,34 %
2,33 %
fronty
2
1,56 %
1,55 %
s ničím
2
1,56 %
1,55 %
doba dodání, fronty, čekání, poštáci nedoručují
1
0,78 %
0,78 %
provozní doba pošt
1
0,78 %
0,78 %
pomalé služby, neustálé zdražování
1
0,78 %
0,78 %
ostatní odpovědi
muset chodit na postu, vyplnovani papiru Relativně vysoká cena a občas dlouhé doby dodání nejsem nejpokojena:D Některé dopisy do zhraničí nejsou doručeny neochota pracovníků jsem spokojena, max. neochota urednic neochota, dlouhe fronty, spousta casu, ceny dlouhé čekací doby, neochota pracovnic,nesmyslné v doručují vnevhodný čas,mají zavřené přepážy nedoručují balíky do bytu, ale rovnou na poštu neochota pracovníku na pobočce Standardní doručování přes den ceny, neochota některých zaměstnanců kvalita a rychlost doručování fronty, nehorázné ceny vs. žádná odpovědnost vse ok. (proc je jen negativni vymezeni otazky?) jednání zamestnancu rychlost, resp. pomalost doručování balílů (nedoručuje je) Dlouhe cekani na prepazce dlouhé čekání na přepážce s tím, že nezazvoní a musím jít na poštu fronty u přepážek Nízká míra flexibility. stále vyšší ceny čekání na poště a nepříjemnost dotyčných za pultem s cenami služeb občasná nepříjemnost pracovníků dodaci lhuty, ztraty zasilek mají v tom občas bordel kvalita jeste se mi nestalo ze by t nedoslo v poradku =) s cenami :) fronty na pobočkách (praha 4 - chodov) pomalé doručování rychlos dodávky fronty, neochota, nulová flexibilita Odmítání platebních karet při platbě dobírky nedodávání balíků domů poslední doporučený dopis došel až po 10ti dnech ničím blízkost pobočky nevím, asi v poho neochotné paní na přepážkách když mi přijde otevřený dopis,a ne jednou, tak... dobrá dostupnost poboček balíky chodí poničené nespolehlivost dlouhý čekání ve frontě :D pořád zdražuje nemožnost zaplatit na pobočkách platební kartou jsem spokojen házení pouhého oznámení,zvonění a rychlý odjezd přístup zaměstnanců v prip.dopor.dopisu,nezvoni,zanechaji jen oznameni ne/doručování doporuč.zásilek=pouze upozornění doba doruční, fronty, nespolehlivost s frontami na přepážkách neopatrnost s nakldání se zásilkou v s (ne!) doručováním zásilek se všemi poskytovanými službami doba s výší poplatků nedoručování zásilek fronty na pobockach neschopnost pošťaček celkově nikdy nevím, jestli zásilka dojde tam, kam má fronty na poště fronty + nezvoní u dveří a rovnou hází do schánek služby České pošty mi vyhovují jsem spokojena-viz odpoved vyse Jejich zachazeni se zasilkami. že musím dodatečně na poštu, když nejsem doma Absence ceníku pro dobírky cekani nedodržení času dodání mizení balíků a psaní fronty, pomalé, drahé fronty,ztráty zásilek,poplatky za platbu poukázkou . se službami - pozdní doručování neochota na přepážkách nespolehlivost doručovatelů vysoké ceny, dlouhá doba doručení u balíků doba doručení dopisů do zahraničí je příliš dlouhá dlouhá čekací doba na výdej balíků na pobočce fronty u přepážek začátkem měsíce používám ji minimálně, nemám jasný názor nedoručování (ztrácení) zásilek, zvyšování cen dodací lhůty, nepružný způsob dodání nespolehlivost pobočky, pod kterou patřím zaměstnanci, doba doručení občas nevím, "dostupnost na každým rohu" - teda pokud ne dlouhé fronty s čím dál dražšími známkami a službami s platbama do zahranici, nekvalifikovanost persona čaasovou lhůtou nevyžádané spamy jsem spokojena otvírací doba, špatné doručovatelky, bordel dlouhé dodací lhůty, fornty nedostatečná aktivita na pobočkách v malých obcích nedoručení zásilek
105
82,03 %
81,4 %
8. S čím jste u PPL nejvíce spokojeni? Co se Vám u jejich služeb nejvíce líbí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rychlost
14
11,02 %
10,85 %
nevim
12
9,45 %
9,3 %
nemám zkušenost
3
2,36 %
2,33 %
domluva přes telefon
2
1,57 %
1,55 %
rychlost dodani
2
1,57 %
1,55 %
nic
2
1,57 %
1,55 %
neznám
2
1,57 %
1,55 %
neznám ppl
2
1,57 %
1,55 %
s ničím
2
1,57 %
1,55 %
nepoužívám
2
1,57 %
1,55 %
ostatní odpovědi
nevyužívám pružnost, přesnost nabídka pro firmy vyzvednou si na miste balik nevim co to je:D nevyužila jsem jejich služeb nemám s nimi zkušenosti nevím, nevyuzila jsem nikdy PPL nemam zkusenostt s PPL rychlé, spolehlivé zavolají a domluví si dobu doručení nejsou spolehliví, ale je to velmi individuální rychlost, ochota, komunikace... Oznámení o času doručení neznám jejich služby nevím, nepoužila jsem jejich služby nepouzivam levnejsi nez posta dodání hned druhý den rychlost, opětovný dovoz Prijem baliku v miste prace/bydliste služby jsem nezkoušela jsem spokojen Preciznost, vysoká kvalita služeb. domluva přesné doby doručení .. nepoužívám PPL Vše je rychlé, spolehlivé a bez práce nic zvláštního jezdí v dobrý čas dovezou az domu nevím, nikdy jsem jejich služby neuvyžila nevím, co je přesně PPL cena rychlost, ochota, flexibilita Spolehlivost, chování dopravce vím, že mi to přivezou a nebudu muset na poštu x rychlost, profesionalita ikdy jsem nevyužila zásilky jsou v pořádku Rychlý dovoz až domů... PPL nevyužívám Načasování dodávky avizo služby,přesnost netusim nevyuzivam rychlost, spolehlivost nikdy jsem jejich služby nevyužila nedodržení lhůty dodání co je PPL? nemám zkušenost, nemůžu hodnotit nevyužívám služeb doprava zasilek az ke dverim dovoz až domů v době, kdy tam jsem dovoz domu flexibilita místa předání nejsem spokojena, casto nedoruci zasilky Rychlost. podbízivá otázka - asi rychlost, ale nejsou špička ??? nevyužívám jejich služby Vše rychlost, ochota, přesnost a vstřícnost možnost domluvit si termín rychle doruceni az domu . domluva a včasnost systém neznám, nehodnotím nevím nikdy jsem je nevyužila dovoz až domu Pořádně nevím, co je ppl :) rychlost, ochota, ochota dovezení v určitý čas nemám s ní zase tolik zkušeností upřesnění času doručení, bezprobl. komunikace doručení v domluvený čas rychlost doručení rychlost, dobrá orientační schopnost rychlost doruceni bleskové doručení dodávka až do domu aktivita
84
66,14 %
65,12 %
9. Jak často Vám poštou chodí účty za mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 x za měsíc
86
66,67 %
66,67 %
Účty za mobilní telefon nemám nebo si nenechávám zasílat poštou
40
31,01 %
31,01 %
1 x za čtvrtletí
3
2,33 %
2,33 %
10. Jak často Vám poštou chodí výpisy z bankovního účtu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 x za měsíc
49
37,98 %
37,98 %
1 x za čtvrtletí
40
31,01 %
31,01 %
Výpisy z bankovního účtu si nenechávám zasílat
35
27,13 %
27,13 %
1 x za rok
5
3,88 %
3,88 %
11. Pokud zhruba sečtete počet obdržených dopisů ze své banky a mobilního operátora,dostanete se za celý rok na jaké číslo?(započítejte i reklamní a jiné pobídkové dopisy)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-30
41
31,78 %
31,78 %
15-20
28
21,71 %
21,71 %
10-15
27
20,93 %
20,93 %
1-10
14
10,85 %
10,85 %
30-40
8
6,2 %
6,2 %
40 a více
7
5,43 %
5,43 %
0
4
3,1 %
3,1 %
12. Od koho dále dostáváte výpisy, nabídky či informace v dopisní formě? (jmenuj tyto společnosti)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdo
5
3,91 %
3,88 %
nedostavam
5
3,91 %
3,88 %
o2
3
2,34 %
2,33 %
od nikoho
3
2,34 %
2,33 %
nikoho
3
2,34 %
2,33 %
stavební spořitelna
2
1,56 %
1,55 %
ČSOB
2
1,56 %
1,55 %
.
2
1,56 %
1,55 %
dále od nikoho
2
1,56 %
1,55 %
žádné
2
1,56 %
1,55 %
ostatní odpovědi
quelle yves rocher Makro ING, CSSZ škola, zaměstnání, pojišťovna, soud... mediaservis, student agency CEP, Kooperativa knihovna KB, Česká spořitelna, T-mobile nivea žádná Telefonica respekt, PRE, Pražská plynárenská, IIR, IFP Tutor,česká pojištovna ING, Volksbank B.U., Popron, Qulle, Neckermann... je jich více Stavební spořitelna - Pyramida, nabídky katalog CR makro, blažek, ermenegildo zegna, drink 24 UPC obchody kde nakupuji nic ... internet od O2, Česká pojišťovna, dostavam osobni dopisy, jine ne Ceska sprava socialniho zabezpeceni O2, City Bank KB, T-Mobile, ING cestovní kancelář nikdo jiný axa, cmss výpisy z živ.pojištění a penzijní pojištění - ING KB, různé CK, Vodafone, oriflame ge money, nechci jmenovat škola reklama urad to je na dlouho Kooperativa, ČEZ, RWE katalogy cestovních kanceláří CK Kučera,Intact,PRE,GTSint GLOBUS, IKEA, HORNBACH.. pokuty od zdravotní pojišťovny a správy sociálního - od nikoho (asi) nevim spořitelna,vodafon,SIPO,voda,elektrika,plyn a jiné nezajimam se, vyhazuju zásilkové obchody, vyúčtování elektřiny, vody .... nic mě nenapadá emco, racio RDV ČS, jinak od různých úřadů kooperativa, alianz, čez, PRE čsob,o2 Česká spořitelna, ČEZ různé banky a pojišťovny kb, mbank, vodafone AXA, Modrá pyramida stavební spořitelna, zaměstnavatel O2,kooperativa,česká pojišťovna Neckermann, VZP, PRE, O2, ČS... Vodafone, Poštovní spořitelna Marks a. Sp., letaky supermarketu, statni instituc wustenrot, csob, csas, tmobile O2,greenpeace,banky Reiffeisen, ČSOB ING, BMW, nadoma, česká pojišťovna Vodafone, ČS Rimmel cetelem, homecredit PRE, UPC CK Kellner, volební lístky zdravotní pojišťovna česká spořitelna, koperativa, česká národní, Bohem nakladatelství Domino RENOME club internetové obchody dopisy od přátel, účty ČEZu ČS, Modra pyramida, OSSZ banka, mobilní operátor Česká pojištovna, stavební spořitelna celá řada obchodních partnerů už od nikoho pojišťovny, zásilkové společnosti O2, UPC, KB Kooperativa, Poštovní spořitelna, Českom.stav.spoř cestovní kancelář, SSSZ, VZP nevím, nečtu, zahazuju stavební spoření neckermann, ikup, greenpeace, happyfoto přátelé premier jen dopisy od přátel
99
77,34 %
76,74 %
13. 1V naprosté většině dostanete během roku dopis ze své banky a mobilního operátora? (uvažujte součet dopisů od nich v poměru ke zbytku)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
79
61,24 %
61,24 %
Ne
28
21,71 %
21,71 %
Dá se to tak říct
22
17,05 %
17,05 %
14. Zdá se Vám, že cena 10 Kč za obyčejný dopis je přehnaně vysoká?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
68
52,71 %
52,71 %
ano
61
47,29 %
47,29 %
15. Poslali byste více dopisů během roku kdyby cena za dopis byla nižší?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
110
85,27 %
85,27 %
ano
19
14,73 %
14,73 %
16. Poslali jste v uplynulém roce doporučené psaní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
94
72,87 %
72,87 %
ne
35
27,13 %
27,13 %
17. Zdá se Vám cena 26 Kč za doporučené psaní přehnaně vysoká
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
73
56,59 %
56,59 %
ne
56
43,41 %
43,41 %
18. Objednávali jste si v uplynulém roce zboží na internetu? (počet zásilek, v případě že ne - uveďte nulu)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
23.07
Minimum:
19
Maximum:
41
Variační rozpětí:
22
Rozptyl:
9.79
Směrodatná odchylka:
3.13
Medián:
23
Modus:
21
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Jaká společnost Vám je doručila? (v případě více balíků, uveďte více odpovědí)
odpověď PPL:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Jste spokojeni se službami PPL?
6. Jste spokojeni se službami PPL?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost na otázku 8. S čím jste u PPL nejvíce spokojeni? Co se Vám u jejich služeb nejvíce líbí?
odpověď nevím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 8. S čím jste u PPL nejvíce spokojeni? Co se Vám u jejich služeb nejvíce líbí?
9. Jak často Vám poštou chodí účty za mobilní telefon?
odpověď Účty za mobilní telefon nemám nebo si nenechávám zasílat poštou:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-10 na otázku 11. Pokud zhruba sečtete počet obdržených dopisů ze své banky a mobilního operátora,dostanete se za celý rok na jaké číslo?(započítejte i reklamní a jiné pobídkové dopisy)
19. Vadila Vám výše ceny za dodání zásilky objednanou na internetu?
odpověď ne:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 80-100 (jako nyní) na otázku 20. Nyní můžete vyslovit své přání kolik by si za takové dodání zásilky měla Česká pošta účtovat (s dobírkou)
22. Chtěli byste se více vrátit k tradici posílání dopisů a pohledů?
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Měli byste radost kdyby Vám čas od času někdo poslal dopis či pohled namísto emailu?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Poslali jste v uplynulém roce dopis, doporučený dopis?
2. Poslali jste v uplynulém roce balík?
3. Obdrželi jste v uplynulém roce nějaký balík?
4. Jaká společnost Vám je doručila? (v případě více balíků, uveďte více odpovědí)
5. Jste spokojeni se službami a úrovní České pošty?
6. Jste spokojeni se službami PPL?
8. S čím jste u PPL nejvíce spokojeni? Co se Vám u jejich služeb nejvíce líbí?
9. Jak často Vám poštou chodí účty za mobilní telefon?
10. Jak často Vám poštou chodí výpisy z bankovního účtu?
11. Pokud zhruba sečtete počet obdržených dopisů ze své banky a mobilního operátora,dostanete se za celý rok na jaké číslo?(započítejte i reklamní a jiné pobídkové dopisy)
13. 1V naprosté většině dostanete během roku dopis ze své banky a mobilního operátora? (uvažujte součet dopisů od nich v poměru ke zbytku)
14. Zdá se Vám, že cena 10 Kč za obyčejný dopis je přehnaně vysoká?
15. Poslali byste více dopisů během roku kdyby cena za dopis byla nižší?
16. Poslali jste v uplynulém roce doporučené psaní?
17. Zdá se Vám cena 26 Kč za doporučené psaní přehnaně vysoká
18. Objednávali jste si v uplynulém roce zboží na internetu? (počet zásilek, v případě že ne - uveďte nulu)
19. Vadila Vám výše ceny za dodání zásilky objednanou na internetu?
20. Nyní můžete vyslovit své přání kolik by si za takové dodání zásilky měla Česká pošta účtovat (s dobírkou)
21. Vadí Vám skutečnost, že Česká pošta je v podstatě jedinou firmou působící v listovních službách?
22. Chtěli byste se více vrátit k tradici posílání dopisů a pohledů?
23. Měli byste radost kdyby Vám čas od času někdo poslal dopis či pohled namísto emailu?
24. Uvítali byste možnost sledování každé své zásilky na internetu?
25. Považujete slogan České pošty „Dnes podáte, zítra dodáme“ za pravdivý?
26. Jsem
27. Věk?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Poslali jste v uplynulém roce dopis, doporučený dopis?
2. Poslali jste v uplynulém roce balík?
3. Obdrželi jste v uplynulém roce nějaký balík?
4. Jaká společnost Vám je doručila? (v případě více balíků, uveďte více odpovědí)
5. Jste spokojeni se službami a úrovní České pošty?
6. Jste spokojeni se službami PPL?
8. S čím jste u PPL nejvíce spokojeni? Co se Vám u jejich služeb nejvíce líbí?
9. Jak často Vám poštou chodí účty za mobilní telefon?
10. Jak často Vám poštou chodí výpisy z bankovního účtu?
11. Pokud zhruba sečtete počet obdržených dopisů ze své banky a mobilního operátora,dostanete se za celý rok na jaké číslo?(započítejte i reklamní a jiné pobídkové dopisy)
13. 1V naprosté většině dostanete během roku dopis ze své banky a mobilního operátora? (uvažujte součet dopisů od nich v poměru ke zbytku)
14. Zdá se Vám, že cena 10 Kč za obyčejný dopis je přehnaně vysoká?
15. Poslali byste více dopisů během roku kdyby cena za dopis byla nižší?
16. Poslali jste v uplynulém roce doporučené psaní?
17. Zdá se Vám cena 26 Kč za doporučené psaní přehnaně vysoká
18. Objednávali jste si v uplynulém roce zboží na internetu? (počet zásilek, v případě že ne - uveďte nulu)
19. Vadila Vám výše ceny za dodání zásilky objednanou na internetu?
20. Nyní můžete vyslovit své přání kolik by si za takové dodání zásilky měla Česká pošta účtovat (s dobírkou)
21. Vadí Vám skutečnost, že Česká pošta je v podstatě jedinou firmou působící v listovních službách?
22. Chtěli byste se více vrátit k tradici posílání dopisů a pohledů?
23. Měli byste radost kdyby Vám čas od času někdo poslal dopis či pohled namísto emailu?
24. Uvítali byste možnost sledování každé své zásilky na internetu?
25. Považujete slogan České pošty „Dnes podáte, zítra dodáme“ za pravdivý?
26. Jsem
27. Věk?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.