Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum nákupního chování spotřebitelů

Výzkum nákupního chování spotřebitelů

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Šromová
Šetření:18. 03. 2012 - 03. 04. 2012
Počet respondentů:402
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího anonymního dotazníku, který je určen pro získání podkladů nutných ke zpracování seminární práce zkoumající nákupní chování spotřebitelů. Dotazník je určen pro všechny starší 10-ti let.


Děkuji za Váš čas.


Lenka Šromová

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 2625463,18 %63,18 %  
27 – 609122,64 %22,64 %  
10 – 18409,95 %9,95 %  
60 +174,23 %4,23 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena23558,46 %58,46 %  
Muž16741,54 %41,54 %  

Graf

3. Jaká je vaše aktuální situace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student / žák25864,18 %64,18 %  
Zaměstnaný11127,61 %27,61 %  
Nezaměstnaný174,23 %4,23 %  
Důchodce163,98 %3,98 %  

Graf

4. Co vás při nákupu nejvíc ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena30876,62 %76,62 %  
Kvalita27969,4 %69,4 %  
Sleva (akce)13633,83 %33,83 %  
Značka11628,86 %28,86 %  
Doporučení9122,64 %22,64 %  
Reklama153,73 %3,73 %  
pozitivní zkušenost10,25 %0,25 %  
dizajn10,25 %0,25 %  
aktualna moda10,25 %0,25 %  
pomer cena/kvalita10,25 %0,25 %  
preferuju české výrobky10,25 %0,25 %  
reakce na zboží / službu od majitelů, popř. zákazníků10,25 %0,25 %  
vlastnosti výrobku10,25 %0,25 %  
pomer cena/kvalita/mnozstvi10,25 %0,25 %  
vlastné uspokojenie10,25 %0,25 %  
zameranie, čo potrebujem...10,25 %0,25 %  
a někdy i kvalita10,25 %0,25 %  
vlastní poznatky10,25 %0,25 %  
predovšetkým ak viem odkiaľ výrobok pochádza, či má certifikát vzťahujúci sa na naše normy a podobne10,25 %0,25 %  
vlastny usudok10,25 %0,25 %  
Nutnost koupit co potřebuji10,25 %0,25 %  
poměr cena:výkon10,25 %0,25 %  
Země původu10,25 %0,25 %  
poměr kvalita x cena10,25 %0,25 %  
osobní zkušenost10,25 %0,25 %  
predchozi dobra zkusenost10,25 %0,25 %  
jestli danou věc potřebuju10,25 %0,25 %  
dle potřeby10,25 %0,25 %  
Jak kdy10,25 %0,25 %  
Potřebnost, dostupné finance10,25 %0,25 %  

Graf

5. Vnímáte reklamu jako důležitý faktor při rozhodování o nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamou se obvykle nenechám ovlivnit17042,29 %42,29 %  
Ano, ale jen když mě reklama opravdu zaujme15137,56 %37,56 %  
Ne, reklama mě nezajímá6115,17 %15,17 %  
Ano, reklama mě často ovlivňuje204,98 %4,98 %  

Graf

6. Čím Vás reklama zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipnost26365,42 %65,42 %  
Originalita25162,44 %62,44 %  
Cenová akce12230,35 %30,35 %  
Hudební pozadí5012,44 %12,44 %  
Vědecké důkazy / statistiky4711,69 %11,69 %  
Atraktivní lidé245,97 %5,97 %  
Známé osobnosti225,47 %5,47 %  
Srovnání s běžným prostředkem174,23 %4,23 %  
ničím20,5 %0,5 %  
tím, jaké nesmysly se v reklamních tvrzeních někdy vyskytují10,25 %0,25 %  
Věnuji značné úsilí snaze reklamám se vyhnout10,25 %0,25 %  
...10,25 %0,25 %  
pokud už něčím10,25 %0,25 %  
niekedy môže zaujať aj tým že je úplne dementná, avšak neznamená to že ma donúti si produkt kúpiť10,25 %0,25 %  
vyhýbám se rozhodování podle reklamy10,25 %0,25 %  
bohužel se někdy vraje do paměti10,25 %0,25 %  
čím více ten či onen výrobek je propagován reklamou, tím spíše si jej nezakoupím, protože vím, kolik darmožroutů si urve ten kus ze zaplacené ceny onoho zboží pro sebe, aniž by to onomu zboží přidalo na kvalitě či kvantitě. 10,25 %0,25 %  
reklamy nesleduju10,25 %0,25 %  
zboží je-li potřeba koupit10,25 %0,25 %  
grafické zpracování, vzhled výrobku10,25 %0,25 %  
reklamě věnuji pozornost (jen pro zajímavost), pokud se týká produktu, který mám stejně v úmyslu koupit10,25 %0,25 %  
snažím sa ich ignorovať10,25 %0,25 %  
řídím se vlastním úsudkem, dobré a kvalitní produkty reklamu nepotřebují10,25 %0,25 %  
Černoch z old spice na bílém koni10,25 %0,25 %  

Graf

7. Jak vnímáte ZAJÍMAVOU, VYDAŘENOU reklamu na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevšímám si ji18546,02 %46,02 %  
Sleduji ji12831,84 %31,84 %  
Otvírám si aktivní odkaz7919,65 %19,65 %  
Na internetu se nepohybuji102,49 %2,49 %  

Graf

8. Jak vnímáte reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepínám ji13834,33 %34,33 %  
Reklamní přestávku využiji k návštěvě ledničky nebo toalety13734,08 %34,08 %  
Dívám se na ni pro své pobavení5613,93 %13,93 %  
Na televizi se nedívám5413,43 %13,43 %  
Dívám se na ni se zájmem a někdy mě ovlivní174,23 %4,23 %  

Graf

9. Jak vnímáte reklamu v novinách a časopisech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy si ji všimnu, ale nenechám se jí ovlivnit21854,23 %54,23 %  
Nevšímám si ji10526,12 %26,12 %  
Když mě zaujme, přečtu si ji a často mě ovlivní5012,44 %12,44 %  
Časopisy ani noviny nečtu297,21 %7,21 %  

Graf

10. Jak vnímáte propagační letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zběžně je prohlédnu pro představu o cenách a produktech21854,23 %54,23 %  
Dám je rovnou do sběru / použiji na podpal10225,37 %25,37 %  
Když něco potřebuji nakoupit, rozhoduji se na základě cen z letáků5313,18 %13,18 %  
Pravidelně je čtu a nakupuji zvýhodnění zboží297,21 %7,21 %  

Graf

11. Který z těchto dalších druhů reklamy vás nejvíc osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozdávání vzorků16440,8 %40,8 %  
Billboardy15037,31 %37,31 %  
Vozidla MHD11127,61 %27,61 %  
Plakáty10927,11 %27,11 %  
Rozdávání letáků7318,16 %18,16 %  
Rozhlas399,7 %9,7 %  
Reklamní e-maily297,21 %7,21 %  
doporučení20,5 %0,5 %  
žádná20,5 %0,5 %  
originálna reklama vždy zaujme, bohužiaľ väčšina propagácie čohokoľvek ma viac nahnevá, ako by ma skutočne zaujala10,25 %0,25 %  
Trubadur10,25 %0,25 %  
neoslovuje10,25 %0,25 %  
promo akce10,25 %0,25 %  
Věnuji značné úsilí snaze reklamám se vyhnout10,25 %0,25 %  
...10,25 %0,25 %  
TV10,25 %0,25 %  
viz odpověď výše10,25 %0,25 %  
nevšímám si toho10,25 %0,25 %  
väčšina z nich lezie na nervy rovnako10,25 %0,25 %  
reklamě se vyhýbám - zbytečně zvyšuje spotřebu10,25 %0,25 %  
Letáky nad pisoáry, těm se nejde vyhnout, jen někdy raději zavřu oči10,25 %0,25 %  
snažím se ignorovat10,25 %0,25 %  
žádný10,25 %0,25 %  
viral video10,25 %0,25 %  
snazim se reklamu ignorovat10,25 %0,25 %  
žádná z těchto možností10,25 %0,25 %  
outdoor10,25 %0,25 %  
Z reklam na sklech MHD se mi dělá špatně, zakázala bych je.10,25 %0,25 %  
nic z uvedeného10,25 %0,25 %  
reklama v časopise, kam se "nenápadně vnutí" 10,25 %0,25 %  
nic10,25 %0,25 %  
zadny10,25 %0,25 %  
Názor manželky10,25 %0,25 %  
projížďka na koni s mužem z reklamy na old spice, to bych si to kupovala pořád10,25 %0,25 %  
nevím10,25 %0,25 %  
ani jedno z uvedených10,25 %0,25 %  

Graf

12. Stalo se Vám, že jste se nechali ovlivnit reklamou a byli s výrobkem nespokojeni, protože nesplnil to, co reklama slibovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen výjimečně15538,56 %38,56 %  
Ne, reklamou se nenechám ovlivnit13934,58 %34,58 %  
Ano, stalo se mi to víckrát8821,89 %21,89 %  
Ne, vždy jsem byl(a) s výrobkem spokojen(a)204,98 %4,98 %  

Graf

13. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji tak pravidelněotázka č. 14, Ano, cca 1 za měsíc si tak něco koupímotázka č. 14, Ano, 1-2x do roka si tak něco koupímotázka č. 14, Ne, ale na internetu si vybírám produkty i prodejny, nakupuji jen v kamenných obchodechotázka č. 15, Ne, ale do budoucna tuto možnost nezavrhujiotázka č. 15, Ne a ani to nemám v plánuotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, 1-2x do roka si tak něco koupím18245,27 %45,27 %  
Ano, nakupuji tak pravidelně8621,39 %21,39 %  
Ano, cca 1 za měsíc si tak něco koupím7518,66 %18,66 %  
Ne, ale do budoucna tuto možnost nezavrhuji286,97 %6,97 %  
Ne, ale na internetu si vybírám produkty i prodejny, nakupuji jen v kamenných obchodech184,48 %4,48 %  
Ne a ani to nemám v plánu133,23 %3,23 %  

Graf

14. Co nejčastěji nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektrotechniku19757,43 %49 %  
Oblečení15043,73 %37,31 %  
knihy9226,82 %22,89 %  
Kosmetiku a parfémy7622,16 %18,91 %  
Vybavení na sport6017,49 %14,93 %  
Hry3811,08 %9,45 %  
Šperky226,41 %5,47 %  
Erotické zboží185,25 %4,48 %  
Nábytek82,33 %1,99 %  
potraviny20,58 %0,5 %  
dárky apod.10,29 %0,25 %  
vybavenie pre rôzne druhy športov10,29 %0,25 %  
hry na ps310,29 %0,25 %  
bazen10,29 %0,25 %  
drogy10,29 %0,25 %  
hudobniny10,29 %0,25 %  
hudobné náčinie10,29 %0,25 %  
iné, podľa akcie, nedá sa zovšeobecniť10,29 %0,25 %  
batoh10,29 %0,25 %  
materiál pro výrobu šperků10,29 %0,25 %  
různé dárky10,29 %0,25 %  
veci pre psov10,29 %0,25 %  
CD10,29 %0,25 %  
zájazdy, dovolenky10,29 %0,25 %  
optické přístroje a fotoaparáty10,29 %0,25 %  
materiál na ruční práce10,29 %0,25 %  
kontaktní čočky10,29 %0,25 %  
chovatelske potreby10,29 %0,25 %  
díly a doplňky na kolo a auto, CD10,29 %0,25 %  
veterinární či kulinářské doplňky10,29 %0,25 %  
léky10,29 %0,25 %  
doplňky stravy10,29 %0,25 %  
cestování10,29 %0,25 %  
chovatelské potřeby10,29 %0,25 %  
TÉMĚŘ COKOLIV10,29 %0,25 %  
vstupenky do divadla10,29 %0,25 %  
CD, DVD10,29 %0,25 %  
textil, galanterie pro potřeby podnikání10,29 %0,25 %  
hudební CD10,29 %0,25 %  
slevové kupony na různé akce10,29 %0,25 %  
Jízdenky10,29 %0,25 %  
použité hudební nástroje10,29 %0,25 %  
zahrada10,29 %0,25 %  
letenky, jízdenky, vstupenky...10,29 %0,25 %  
KRMIVO PRO PSA10,29 %0,25 %  
letenky10,29 %0,25 %  

Graf

15. Máte zkušenosti se společnostmi nabízejícími slevy na různé produkty a služby typu „slevomat“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím o tom, ale nemám s tím žádné zkušenosti17042,29 %42,29 %  
Ano, občas využívám této možnosti12531,09 %31,09 %  
K takto nabízeným produktům mám nedůvěru4611,44 %11,44 %  
O tomto typu slev jsem neslyšel(a)297,21 %7,21 %  
Ano, nakupuji tak pravidelně184,48 %4,48 %  
Ano, ale nebyl(a) jsem s nimi spokojen(a) a proto tak již nenakupuji143,48 %3,48 %  

Graf

16. Máte zkušenosti se zájezdy na předváděcí akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám o to zájem31478,11 %78,11 %  
Ne, ale do budoucna to nevylučuji5613,93 %13,93 %  
Ano, ale zatím jsem tam nic nekoupil(a)163,98 %3,98 %  
Ano, alespoň jednou jsem se jich účastnil(a) a nakoupil(a) jsem tam92,24 %2,24 %  
Ano, účastním se jich pravidelně a nakupuji tam71,74 %1,74 %  

Graf

17. Máte zkušenosti s nakupováním prostřednictvím teleshoppingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji tak pravidelně a se zbožím jsem spokojen(a)otázka č. 18, Ano, několik věcí jsem si takto pořídil(a) a jsem s nimi spokojen(a)otázka č. 18, Ano, ale zboží mi nevyhovovalootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne36390,3 %90,3 %  
Ano, několik věcí jsem si takto pořídil(a) a jsem s nimi spokojen(a)235,72 %5,72 %  
Ano, ale zboží mi nevyhovovalo133,23 %3,23 %  
Ano, nakupuji tak pravidelně a se zbožím jsem spokojen(a)30,75 %0,75 %  

Graf

18. Jaký druh zboží jste přes teleshoping nakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kuchyňské náčiní1846,15 %4,48 %  
Dům a zahrada1333,33 %3,23 %  
Hudba / video717,95 %1,74 %  
Elektrotechnika615,38 %1,49 %  
Přípravky k hubnutí / posilovací přístroje512,82 %1,24 %  
Kniha410,26 %1 %  
Hračky12,56 %0,25 %  
pokeloptu12,56 %0,25 %  
autokosmetika12,56 %0,25 %  
Kosmodisk12,56 %0,25 %  

Graf

19. Máte zkušenosti s nabízením produktů nebo služeb přes telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tyto hovory ukončím hned na začátku22656,22 %56,22 %  
Ano, pokud mi někdo s tímto účelem volá, vyslechnu jej jen ze zdvořilosti10325,62 %25,62 %  
Ne, ještě mi nikdo přes telefon nic nenabízel5914,68 %14,68 %  
Ano, nakoupil(a) jsem tak, ale produkt nesplnil mé očekávání81,99 %1,99 %  
Ano, již jsem tak nakupoval(a) a s produktem jsem spokojena61,49 %1,49 %  

Graf

20. Nakupujete prostřednictvím prodejních katalogů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, prodej pomocí katalogů i zprostředkovávámotázka č. 21, Ano, katalogy sama odebírám a nakupuji tak pravidelněotázka č. 21, Ano, přes známé / kolegy / … a se zbožím jsem spokojen(a)otázka č. 21, Nejméně jednou jsem takto nakoupil(a), ale zboží mi nevyhovovalootázka č. 21, Ne, ale katalogy prohlížím a vybrané zboží si někdy objednám přes internetotázka č. 22, Ne, ale katalogy mě inspirují k nákupu podobných výrobků v kamenných obchodechotázka č. 22, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13834,33 %34,33 %  
Ano, přes známé / kolegy / … a se zbožím jsem spokojen(a)8521,14 %21,14 %  
Ne, ale katalogy mě inspirují k nákupu podobných výrobků v kamenných obchodech7318,16 %18,16 %  
Ne, ale katalogy prohlížím a vybrané zboží si někdy objednám přes internet5613,93 %13,93 %  
Ano, katalogy sama odebírám a nakupuji tak pravidelně204,98 %4,98 %  
Nejméně jednou jsem takto nakoupil(a), ale zboží mi nevyhovovalo163,98 %3,98 %  
Ano, prodej pomocí katalogů i zprostředkovávám143,48 %3,48 %  

Graf

21. Jaké zboží nejčastěji nakupujete pomocí prodejních katalogů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetika9771,85 %24,13 %  
Móda4835,56 %11,94 %  
Dům a zahrada2014,81 %4,98 %  
Dovolená1611,85 %3,98 %  
Nábytek53,7 %1,24 %  
Alkohol10,74 %0,25 %  
vybavenie kuchyne10,74 %0,25 %  
nic10,74 %0,25 %  
sportovní vybavení10,74 %0,25 %  
Knihy10,74 %0,25 %  
hudební CD10,74 %0,25 %  
Oblečení10,74 %0,25 %  

Graf

22. Která z těchto metod nákupu je pro Vás nejlepší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenný obchod29172,39 %72,39 %  
Internet9523,63 %23,63 %  
Prodejní zájezd81,99 %1,99 %  
Prodejní katalog51,24 %1,24 %  
Teleshoping30,75 %0,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 60 +:
    • 22.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 3. Jaká je vaše aktuální situace?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 21. Jaké zboží nejčastěji nakupujete pomocí prodejních katalogů?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaká je vaše aktuální situace?

4. Co vás při nákupu nejvíc ovlivňuje?

5. Vnímáte reklamu jako důležitý faktor při rozhodování o nákupu?

6. Čím Vás reklama zaujme?

7. Jak vnímáte ZAJÍMAVOU, VYDAŘENOU reklamu na internetu?

8. Jak vnímáte reklamu v televizi?

9. Jak vnímáte reklamu v novinách a časopisech?

10. Jak vnímáte propagační letáky?

11. Který z těchto dalších druhů reklamy vás nejvíc osloví?

12. Stalo se Vám, že jste se nechali ovlivnit reklamou a byli s výrobkem nespokojeni, protože nesplnil to, co reklama slibovala?

13. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

14. Co nejčastěji nakupujete přes internet?

15. Máte zkušenosti se společnostmi nabízejícími slevy na různé produkty a služby typu „slevomat“?

16. Máte zkušenosti se zájezdy na předváděcí akce?

17. Máte zkušenosti s nakupováním prostřednictvím teleshoppingu?

18. Jaký druh zboží jste přes teleshoping nakoupili?

19. Máte zkušenosti s nabízením produktů nebo služeb přes telefon?

20. Nakupujete prostřednictvím prodejních katalogů?

21. Jaké zboží nejčastěji nakupujete pomocí prodejních katalogů?

22. Která z těchto metod nákupu je pro Vás nejlepší?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaká je vaše aktuální situace?

4. Co vás při nákupu nejvíc ovlivňuje?

5. Vnímáte reklamu jako důležitý faktor při rozhodování o nákupu?

6. Čím Vás reklama zaujme?

7. Jak vnímáte ZAJÍMAVOU, VYDAŘENOU reklamu na internetu?

8. Jak vnímáte reklamu v televizi?

9. Jak vnímáte reklamu v novinách a časopisech?

10. Jak vnímáte propagační letáky?

11. Který z těchto dalších druhů reklamy vás nejvíc osloví?

12. Stalo se Vám, že jste se nechali ovlivnit reklamou a byli s výrobkem nespokojeni, protože nesplnil to, co reklama slibovala?

13. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

14. Co nejčastěji nakupujete přes internet?

15. Máte zkušenosti se společnostmi nabízejícími slevy na různé produkty a služby typu „slevomat“?

16. Máte zkušenosti se zájezdy na předváděcí akce?

17. Máte zkušenosti s nakupováním prostřednictvím teleshoppingu?

18. Jaký druh zboží jste přes teleshoping nakoupili?

19. Máte zkušenosti s nabízením produktů nebo služeb přes telefon?

20. Nakupujete prostřednictvím prodejních katalogů?

21. Jaké zboží nejčastěji nakupujete pomocí prodejních katalogů?

22. Která z těchto metod nákupu je pro Vás nejlepší?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šromová, L.Výzkum nákupního chování spotřebitelů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vyzkum-nakupniho-chovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.