Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum nákupů kancelářských potřeb

Výzkum nákupů kancelářských potřeb

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Kochová
Šetření:28. 11. 2010 - 04. 12. 2010
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.89
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, který vznikl v rámci projektu seminární práce předmětu Mezinárodní marketing a který se týká výzkumu faktorů, které ovlivňují spotřebitele při koupi kancelářských potřeb. Mnohokrát děkuji za pomoc!

 

Za náš tým

Zuzana Kochová

Odpovědi respondentů

1. Pracujete ve firmě využívající kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5767,86 %67,86 %  
ne2732,14 %32,14 %  

Graf

2. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná pozice2747,37 %32,14 %  
Sekretářka2645,61 %30,95 %  
Manažer1933,33 %22,62 %  

Graf

3. Jak velkou částku měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb v rámci firmy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 1000 Kč2345,1 %27,38 %  
1000 - 5000 Kč2039,22 %23,81 %  
Více jak 5000 Kč815,69 %9,52 %  

Graf

4. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena6982,14 %82,14 %  
kvalita6678,57 %78,57 %  
jednoduchost použítí3339,29 %39,29 %  
design2226,19 %26,19 %  
ekologičnost1922,62 %22,62 %  
značka78,33 %8,33 %  
inovativnost33,57 %3,57 %  

Graf

5. KDE vybíráte kancelářské produkty, které později nakoupíte? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet4857,14 %57,14 %  
Kamenná prodejna - maloobchod3845,24 %45,24 %  
Katalogy v tištěné podobě2226,19 %26,19 %  
Kamenný velkoobchod1416,67 %16,67 %  
Osobní schůzka s dealerem44,76 %4,76 %  
společnost Activa11,19 %1,19 %  
speciální aplikace od dodavatele KP11,19 %1,19 %  

Graf

6. Jak velkou částku osobně měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 100 Kč5164,56 %60,71 %  
100 - 500 Kč2531,65 %29,76 %  
500 - 1000 Kč22,53 %2,38 %  
1000 - 2000 Kč11,27 %1,19 %  

Graf

7. Jaká značka kancelářských potřeb se Vám vybaví jako první?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
centropen814,29 %9,52 %  
Herlitz712,5 %8,33 %  
koh-i-noor47,14 %4,76 %  
office depot47,14 %4,76 %  
Pilot35,36 %3,57 %  
3M23,57 %2,38 %  
Kores23,57 %2,38 %  
post-it23,57 %2,38 %  
activa23,57 %2,38 %  
KOHINOR23,57 %2,38 %  
ostatní odpovědi Bobo
papera
Staedler
KIN
Scotch
Rotring
kohinor :)
Žádná, nakupuje to asistentka
parker
kohinnor
Kooh-i noor
koh-i-nor, centropen, spokar
big
Otto Office
Parker, Mt. Blanc, Scotch
kores, centropen
Pilot.
Herlitz, Centropen
stabilo
2035,71 %23,81 % 

Graf

8. Které z těchto značek kancelářských potřeb znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Centropen7690,48 %90,48 %  
Kores5970,24 %70,24 %  
Herkules4755,95 %55,95 %  
Herlitz4351,19 %51,19 %  
Pritt4250 %50 %  
Post-it3946,43 %46,43 %  
Stabilo3541,67 %41,67 %  
Scotch3035,71 %35,71 %  
Jolly2023,81 %23,81 %  
3M, henkel11,19 %1,19 %  
Parker11,19 %1,19 %  
koh-i-nor11,19 %1,19 %  
pilot11,19 %1,19 %  

Graf

9. Znáte firmu 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5160,71 %60,71 %  
ano3339,29 %39,29 %  

Graf

10. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let7184,52 %84,52 %  
27 - 45 let1011,9 %11,9 %  
46 - 65 let22,38 %2,38 %  
Méně jak 18 let11,19 %1,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete ve firmě využívající kancelářské potřeby?

2. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

3. Jak velkou částku měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb v rámci firmy?

4. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

5. KDE vybíráte kancelářské produkty, které později nakoupíte? (více možných odpovědí)

6. Jak velkou částku osobně měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb?

8. Které z těchto značek kancelářských potřeb znáte?

9. Znáte firmu 3M?

10. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete ve firmě využívající kancelářské potřeby?

2. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

3. Jak velkou částku měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb v rámci firmy?

4. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

5. KDE vybíráte kancelářské produkty, které později nakoupíte? (více možných odpovědí)

6. Jak velkou částku osobně měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb?

8. Které z těchto značek kancelářských potřeb znáte?

9. Znáte firmu 3M?

10. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kochová, Z.Výzkum nákupů kancelářských potřeb (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vyzkum-nakupu-kancel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.