Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum nákupů kancelářských potřeb
Výzkum nákupů kancelářských potřeb
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Kochová |
---|---|
Šetření: | 28. 11. 2010 - 04. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 84 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 8.89 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 85,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:05 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, který vznikl v rámci projektu seminární práce předmětu Mezinárodní marketing a který se týká výzkumu faktorů, které ovlivňují spotřebitele při koupi kancelářských potřeb. Mnohokrát děkuji za pomoc!
Za náš tým
Zuzana Kochová
Odpovědi respondentů
1. Pracujete ve firmě využívající kancelářské potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 67,86 % | 67,86 % |
ne | 27 | 32,14 % | 32,14 % |
2. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiná pozice | 27 | 47,37 % | 32,14 % |
Sekretářka | 26 | 45,61 % | 30,95 % |
Manažer | 19 | 33,33 % | 22,62 % |
3. Jak velkou částku měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb v rámci firmy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 1000 Kč | 23 | 45,1 % | 27,38 % |
1000 - 5000 Kč | 20 | 39,22 % | 23,81 % |
Více jak 5000 Kč | 8 | 15,69 % | 9,52 % |
4. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 69 | 82,14 % | 82,14 % |
kvalita | 66 | 78,57 % | 78,57 % |
jednoduchost použítí | 33 | 39,29 % | 39,29 % |
design | 22 | 26,19 % | 26,19 % |
ekologičnost | 19 | 22,62 % | 22,62 % |
značka | 7 | 8,33 % | 8,33 % |
inovativnost | 3 | 3,57 % | 3,57 % |
5. KDE vybíráte kancelářské produkty, které později nakoupíte? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 48 | 57,14 % | 57,14 % |
Kamenná prodejna - maloobchod | 38 | 45,24 % | 45,24 % |
Katalogy v tištěné podobě | 22 | 26,19 % | 26,19 % |
Kamenný velkoobchod | 14 | 16,67 % | 16,67 % |
Osobní schůzka s dealerem | 4 | 4,76 % | 4,76 % |
společnost Activa | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
speciální aplikace od dodavatele KP | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
6. Jak velkou částku osobně měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 100 Kč | 51 | 64,56 % | 60,71 % |
100 - 500 Kč | 25 | 31,65 % | 29,76 % |
500 - 1000 Kč | 2 | 2,53 % | 2,38 % |
1000 - 2000 Kč | 1 | 1,27 % | 1,19 % |
7. Jaká značka kancelářských potřeb se Vám vybaví jako první?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
centropen | 8 | 14,29 % | 9,52 % |
Herlitz | 7 | 12,5 % | 8,33 % |
koh-i-noor | 4 | 7,14 % | 4,76 % |
office depot | 4 | 7,14 % | 4,76 % |
Pilot | 3 | 5,36 % | 3,57 % |
3M | 2 | 3,57 % | 2,38 % |
Kores | 2 | 3,57 % | 2,38 % |
post-it | 2 | 3,57 % | 2,38 % |
activa | 2 | 3,57 % | 2,38 % |
KOHINOR | 2 | 3,57 % | 2,38 % |
ostatní odpovědi | 20 | 35,71 % | 23,81 % |
8. Které z těchto značek kancelářských potřeb znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Centropen | 76 | 90,48 % | 90,48 % |
Kores | 59 | 70,24 % | 70,24 % |
Herkules | 47 | 55,95 % | 55,95 % |
Herlitz | 43 | 51,19 % | 51,19 % |
Pritt | 42 | 50 % | 50 % |
Post-it | 39 | 46,43 % | 46,43 % |
Stabilo | 35 | 41,67 % | 41,67 % |
Scotch | 30 | 35,71 % | 35,71 % |
Jolly | 20 | 23,81 % | 23,81 % |
3M, henkel | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
Parker | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
koh-i-nor | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
pilot | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
9. Znáte firmu 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 51 | 60,71 % | 60,71 % |
ano | 33 | 39,29 % | 39,29 % |
10. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 26 let | 71 | 84,52 % | 84,52 % |
27 - 45 let | 10 | 11,9 % | 11,9 % |
46 - 65 let | 2 | 2,38 % | 2,38 % |
Méně jak 18 let | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.