Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum pekárenských výrobků

Výzkum pekárenských výrobků

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Prokůpková
Šetření:20. 11. 2015 - 24. 11. 2015
Počet respondentů:116
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká pekárenských výrobků.

Odpovědi respondentů

1. Jaké pekárenské výrobky kupujete (lze označit více variant):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čerstvé celozrnné, vícezrnné, tmavé chleby a pečivo (fit)9178,45 %78,45 %  
Čerstvé světlé chleby a pečivo6656,9 %56,9 %  
Sladké čerstvé pečivo (koblihy, buchty apod.)5950,86 %50,86 %  
Pečivo ze zmrazeného polotovaru (většina pečiva v supermarketech)5345,69 %45,69 %  
Trvanlivé (balené) pečivo (toastový chleba, perník, bábovka)4639,66 %39,66 %  
Pečivo v bio-kvalitě65,17 %5,17 %  
Nekupuji pečivo43,45 %3,45 %  
Polotovary (předpečené, zmrazené, korpusy)21,72 %1,72 %  

Graf

2. Podle čeho se rozhodujete při výběru pečiva (max. 2 odpovědi):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čerstvost5950,86 %50,86 %  
Chuť5648,28 %48,28 %  
Vzhled3631,03 %31,03 %  
Cena2723,28 %23,28 %  
Zdraví životní styl2521,55 %21,55 %  
Zvyk2017,24 %17,24 %  
Vůně54,31 %4,31 %  
Výrobce32,59 %2,59 %  

Graf

3. Jak často kupujete pekárenské výrobky (max. 1 odpověď):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý druhý den4337,07 %37,07 %  
2x týdně4034,48 %34,48 %  
1x týdně1916,38 %16,38 %  
Denně97,76 %7,76 %  
Méně často54,31 %4,31 %  

Graf

4. Kde nejčastěji kupujete pekárenské výrobky (max. 1 odpověď):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket / hypermarket6556,03 %56,03 %  
Pekařství (specializovaná prodejna)2925 %25 %  
Samoobsluha / smíšené zboží / večerka1613,79 %13,79 %  
Prodejna zdravé výživy65,17 %5,17 %  

Graf

5. Jaké znáte výrobce pečiva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penam2017,39 %17,24 %  
neznám65,22 %5,17 %  
Odkolek65,22 %5,17 %  
Penam, Delta32,61 %2,59 %  
Inpeko21,74 %1,72 %  
Japek21,74 %1,72 %  
Kabat10,87 %0,86 %  
penam, delta, kabát, zdiby, mšeno10,87 %0,86 %  
Penam, Řečice, Srnin, Michalská pekarna10,87 %0,86 %  
nevím10,87 %0,86 %  
ostatní odpovědi Michelske pekárny, Kabát, Hostivař
Nevybavuji si
Cvrcovice
Antonínovo pekařství, Kabát, Ječmínek, La familia pekárna a cukrarna
albert, Tesco, delta, odkolek
Pole pro odpovědi vypadá, jako byste chtěl vědět, na které výrobce si vzpomenu, než které znám (ne, opravdu to není to samé).
Odkolek, Penam
Pekárna Holešovice, Penam, Svoboda a Březík
?
Enpeka, Karlova pekárna, Delta
Šumava, Mašek, Tanvald
penam, odolek
Nic mě nenapadá.
kompek, cvrčovická pekárna
Michelské pekárny, Delta pekárny, pekárna Tritia, Tanvaldská pekárna,
Karlova pekárny, Penam, Delta,
Penam, Inpeko
Kompek, Pekast, Odkolek, Penam, Pan Pekař, Country Life
Pekárny pardubice, Nopek
Penam, Dr. Popov s.r.o., Delta, Hradecká pekárna
Penam, Mariánskohorská pekárna, Geisler Červený kostelec
ne
nepoznám
Odkolek, Penam, Michelske pekarny
delta, penam, Cvrčovice, Horoměřice , Hostivař
pekárna Jarolímek
odkolek, michelské pekárny
Hradecká pekárna, Lično, Smékal, Opočno, Dobruška, .... a ještě asi dalších 10
LIDL
Tak to nevím, tedy snad jen místní pekař.
Pecu sama
Odkolek, Ječmínek, Kabát, Cyrilovy frgály, Michelská pekárna, Hostivař
Antonínovo pekárství
Penam, Odkolek
Tesco, Globus,
penam :)
Penam, Michelská pekárna, Delta, Odkolek
Petite France
Japek, Delta, pekárna Globus
Penamp, Me-Pa, Michelské pekárny, Pe-Ce
Jarolímek
Delvita, Ječmínek, Globus
Penam, Michelská pekárna, Kabát, Benea, Empeka
Penam, farmarske trhy
Penam, Michelské pekárny, Pekárna Brandýs nad Labem, Mochovská pekárna, Mimo Český Brod
penam,tritia, bagetier, nopek
žádné
Pekárna Šumava
Penam, Odkolek, Frydrich
ječmínek
penam, kvasek
Hořovická pekárna
penam, hostivarska pekarna
Penam, Antoninovo pekarstvi, Le Caveau
Pekařství Ječmínek, Mervartovo pekařství, Odkolek
Lidl, baker's, Sázava,.....
Delta pekárny, merhautovo pekarstvi, odkolek
odkolek,penam
Penam,
Penam, Hostivařský pecen, rivercote
kabat, oheim, maskova pekarna
Penam,Držtkov,Odkolek,Tanvald...
Penam, delta, globus, michelske pekarny
Penam, Globus
Penam, Marks & Spencer
Odkolek, Hostivařská pekárna, Cvrčovice atd.
Hlouběji to nezkoumám, spíš mi jde o složení produktu
Penam, soukrome pekarny, napr. Kolinger
litel italli
.
Ivanka
Penam, United Bakeries
7262,61 %62,07 % 

Graf

6. Označte, jaké výrobce pečiva znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penam9581,9 %81,9 %  
Delta6757,76 %57,76 %  
Michelská pekárna6253,45 %53,45 %  
Cvrčkovická pekárna3631,03 %31,03 %  
Pekárna kabát3126,72 %26,72 %  
Jiné3126,72 %26,72 %  
Nopek1512,93 %12,93 %  
Jizerské pekárny65,17 %5,17 %  
Neznám žádné43,45 %3,45 %  

Graf

7. Vnímáte značku/výrobce pečiva jako důležitý faktor výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6455,17 %55,17 %  
Ano3126,72 %26,72 %  
Nevím2118,1 %18,1 %  

Graf

8. Pokud ano – proč a které značky preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kabat pole zkusenosti a pouzitych surovin13,33 %0,86 %  
pekárna zdiby, mšeno - výborná chuťa kvalita13,33 %0,86 %  
Dala jsem ne13,33 %0,86 %  
podle dobrých či špatných zkušeností a nabídky13,33 %0,86 %  
Spíše jsou výrobci, kterým se vyhýbám.13,33 %0,86 %  
zaručená kvalita, Dr. Popov - Hradecká pekárna13,33 %0,86 %  
Chléb kupuji pouze Mariánskohorský, je pšenično-žitný, nadýchaný, není kyselý a vydrží dobrý 4 dny13,33 %0,86 %  
nepreferuji13,33 %0,86 %  
chuť , cena , vzhled13,33 %0,86 %  
U některých (třeba zdejší místní pekařství) máte jistotu kvality a dobré chuti, peče se tradičním způsobem (domácí chleba).13,33 %0,86 %  
ostatní odpovědi Nepreferuji zadne
Cvrčovice
nevnímám.
osvědčené pekárny a jejich výrobky
Pokud věřím, že je kvalitní
výborná chuť u výrobce Petite France
Pekárna globus má vše vždy čerstvé
Preferuji menší výrobce
Michelská pekárna, protože mi chutná jejich Šumava
nepreferuji značky, pouze složení výrobku
zaruka kvality. nenasla jsem zatim oblibenou znacku
ne
nemam ráda Penam, nekupuji, je to Babišovo
penam,jean piere,alnatura, neobsahují pšenici v té nejhorší kvalitě
male pekarny z duvodu vyssi kvality
protože mám s určitou značkou osobní zkušenost
znama znacka ve me vzbuzuje pocit kvality, i kdyz to nutne nemusí být pravda
penam, kvuli ceně
foccacia
Záruka kvality
2066,67 %17,24 % 

Graf

9. Pokud ne – proč a co je pro vás rozhodující faktor při výběru?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita47,41 %3,45 %  
chuť23,7 %1,72 %  
Cerstvost23,7 %1,72 %  
složení23,7 %1,72 %  
-11,85 %0,86 %  
ne11,85 %0,86 %  
Čerstvost pečiva, složení 11,85 %0,86 %  
žitné pečivo11,85 %0,86 %  
Dostupnost, kvalita, cerstvost 11,85 %0,86 %  
vzhled slozeni11,85 %0,86 %  
ostatní odpovědi Z jaké mouky je pečivo a kolik procent tam ceho je
když jsem se zklamala, když není dost široká nabídka
Nevím, vzhled.
Obvykle nemá obchod na výběr stejný typ od více výrobců
výživa
složení, vzhled, čerstvost
Vzhled
Vybírám vyzkoušené výrobky, při nákupu v samoobsluze pokud možno balené, z přiměřeně kvalitních co nejlevnější.
spíš cena, klidně vyzkouším i jiné výrobce
koukam spis na to jak je pecivo cerstv a jak voni nez kdo ho vyrabi
chuť, vzhled, čerstvost, vůně, složení.
dostupnost
spíše ne - rozhodující je poměr cena x kvalita u žitného pečiva, chleba
Kvalita, pecu doma
vzhled, čerstvost, cena
Chuť, zda je pekařství po cestě do práce
vzhled a chuť
vyzkoušené zboží
čerstvost, chut, vzhled
Dalším faktorem je chuť a kvalita výrobků
složení, cena
zálěží na chuti
Kupuji rozpečené v Lidlu či Penny a ti své dodavatele polotovarů neuvádí.
čerstvost
složení - chuť
čerstvost a chuť
Chodim ke svym overenym pekarum. Jine znacky nekupuji.
kvalita a chut
chuť, vzhled, cena
havně, kvalita (čerstvost), vzhled, chuť
Pro me je důležitý výrobce a následně cerstvost, kvalita, trvanlivost
vzhled,cerstvost
vzhled, čerstvost
čerstvost, vzhled a zdravi zivotni styl
Vzhled a obsah
Slozeni
Kupuji co prodávavají v supermarketu, od koho to přesně je mě nezajímá
čerstvost, vzhled, kvalita
3870,37 %32,76 % 

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9077,59 %77,59 %  
Muž2622,41 %22,41 %  

Graf

11. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6556,03 %56,03 %  
4841,38 %41,38 %  
32,59 %2,59 %  

Graf

12. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 305244,83 %44,83 %  
31 – 403126,72 %26,72 %  
41 – 501815,52 %15,52 %  
51 – 6086,9 %6,9 %  
20 a méně43,45 %3,45 %  
60 a více32,59 %2,59 %  

Graf

13. Příjem domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 – 34 999 Kč3025,86 %25,86 %  
35 000 – 49 999 Kč2521,55 %21,55 %  
50 000 – 69 999 Kč2420,69 %20,69 %  
Do 20 000 Kč2218,97 %18,97 %  
Více než 70 000 Kč1512,93 %12,93 %  

Graf

14. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5950,86 %50,86 %  
Město nad 50 000 obyvatel1916,38 %16,38 %  
Vesnice s méně než 2 000 obyvateli119,48 %9,48 %  
Město do 10 000 obyvatel119,48 %9,48 %  
Město od 10 do 50 000 obyvatel108,62 %8,62 %  
Vesnice do 2 000 obyvatel65,17 %5,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Bydliště:

  • odpověď Praha:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pekárna kabát na otázku 6. Označte, jaké výrobce pečiva znáte:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké pekárenské výrobky kupujete (lze označit více variant):

2. Podle čeho se rozhodujete při výběru pečiva (max. 2 odpovědi):

3. Jak často kupujete pekárenské výrobky (max. 1 odpověď):

4. Kde nejčastěji kupujete pekárenské výrobky (max. 1 odpověď):

5. Jaké znáte výrobce pečiva?

6. Označte, jaké výrobce pečiva znáte:

7. Vnímáte značku/výrobce pečiva jako důležitý faktor výběru?

10. Jste:

11. Dosažené vzdělání:

12. Věk:

13. Příjem domácnosti:

14. Bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké pekárenské výrobky kupujete (lze označit více variant):

2. Podle čeho se rozhodujete při výběru pečiva (max. 2 odpovědi):

3. Jak často kupujete pekárenské výrobky (max. 1 odpověď):

4. Kde nejčastěji kupujete pekárenské výrobky (max. 1 odpověď):

5. Jaké znáte výrobce pečiva?

6. Označte, jaké výrobce pečiva znáte:

7. Vnímáte značku/výrobce pečiva jako důležitý faktor výběru?

10. Jste:

11. Dosažené vzdělání:

12. Věk:

13. Příjem domácnosti:

14. Bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prokůpková, K.Výzkum pekárenských výrobků (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vyzkum-pekarenskych-vyrobku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.