Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum - prémiová značka krmiv

Výzkum - prémiová značka krmiv

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Niemiecova
Šetření:10. 11. 2015 - 24. 11. 2015
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych vás oslovila v návaznosti na průzkum trhu týkající se nové prémiové značky krmiv pro psy a kočky. Prosím o pravdivé a upřímné odpovědi, které nám pomůžou jednoho dne uspokojit vaše mazlíčky.

Děkuji,

L.

Odpovědi respondentů

1. Máte doma psa nebo kočku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
psa12378,34 %78,34 %  
kočku6440,76 %40,76 %  

Graf

2. Krmíte svého mazlíka prémiovým či klasickým krmivem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [prémiové krmivootázka č. 3, klasické krmivootázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prémiové krmivo11070,06 %70,06 %  
klasické krmivo4729,94 %29,94 %  

Graf

3. Kolik jste ochotni investovat do 1kg krmiva pro vašeho mazlíka?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
120-1505334,64 %33,76 %  
100-1205032,68 %31,85 %  
150-1805032,68 %31,85 %  

Graf

4. Jaké balení krmiva na vás udělá dojem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čisté, jednoduché8770,16 %55,41 %  
musí na něm být zobrazena tlapka nebo psí / kočičí hlava2520,16 %15,92 %  
barevné2217,74 %14,01 %  
geometrické tvary32,42 %1,91 %  

Graf

5. Jaký typ balení krmiv upřednostňujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uzavíratelný sáček7146,41 %45,22 %  
je mi to jedno6844,44 %43,31 %  
uzavíratelný kyblík149,15 %8,92 %  

Graf

6. Jaký název krmiva by na vás udělal dojem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tasty3427,2 %21,66 %  
Woof2721,6 %17,2 %  
Alive1814,4 %11,46 %  
Respect1411,2 %8,92 %  
Free129,6 %7,64 %  
Max86,4 %5,1 %  
Charlie75,6 %4,46 %  
Jack54 %3,18 %  

Graf

7. Nakupujete krmiva přes internetový obchod?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9258,97 %58,6 %  
ne6441,03 %40,76 %  

Graf

8. Pokud ano, uveďte prosím název obchodu. Pokud ne, nechte políčko prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zoohit810,67 %5,1 %  
spokojenypes.cz45,33 %2,55 %  
Zoohit.cz45,33 %2,55 %  
spokojený pes45,33 %2,55 %  
granule.cz45,33 %2,55 %  
mall45,33 %2,55 %  
Mall.cz34 %1,91 %  
www.spokojenypes.cz22,67 %1,27 %  
Zoocentrum22,67 %1,27 %  
Různé, záleží na aktuální ceně za produkt v internetových obchodech 11,33 %0,64 %  
ostatní odpovědi Krmivo barf
pytel granulý
happypet.cz
Nakupovala jsem kdysi, přes více e-shopů
spokojenypes.cz, krmeni.cz
weber mlýn
zoohit, zvire.cz
krmeni.cz
vase-krmivo.cz, kasa.cz
www.hladovypes.com
krmiva uno
Podle toho, kde je sleva.
www.rogz.cz
Krmím kvalitně, petcentrum
profizoo, pytelgranuli
Zoohit, Spokojeny pes
Zooplus, Zooshop.eu
krmimkvalitne.cz , zoohit.cz, archazvirat.cz
profizoo
různě
rôzne, podľa toho, čo objednávam k tomu.
www.granule.cz; www.zoohit.cz; www.bestfordogs.cz, www.dogdog.cz
Bonare
zoohit, ezoo, spokojený pes, chovex
JK Animals
Zoo centrum
Zoohit.cz a mountfield.cz
jkanimal.cz
Hladový pes
www.zoohit.cz
Petdiscont
zoohit.cz, mall.cz
Různě - podle nabídky a předchozí zkušenosti (třeba Zoocentrum).
zoohit.cz, pytelgranuli.cz
izviratka.cz
mall; kasa
zoohit, spokojenypes, profizoo
vegan store
spokojenypes.cz, zoohit, krmiva brno
3952 %24,84 % 

Graf

9. Nakupovali jste někdy přes Ebay nebo Amazon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14189,81 %89,81 %  
ano1610,19 %10,19 %  

Graf

10. Pokud ano, uveďte prosím název obchodu. Pokud ne, nechte políčko prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ebay233,33 %1,27 %  
Ebay i Amazon116,67 %0,64 %  
Amazon116,67 %0,64 %  
Ebay, Aliexpress, DX116,67 %0,64 %  
Ebay, Amazon116,67 %0,64 %  

Graf

11. Jaká kombinace barev se vám nejvíce líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlatá - černá2720,3 %17,2 %  
Bílá - modrá2720,3 %17,2 %  
Šedá - růžová2317,29 %14,65 %  
Bílá - zelená2015,04 %12,74 %  
Bílá - zlatá118,27 %7,01 %  
Zlatá - purpurová86,02 %5,1 %  
je mi to jedno43,01 %2,55 %  
modrá-zelená10,75 %0,64 %  
ruzova cerna10,75 %0,64 %  
bílo - fialová10,75 %0,64 %  
šedá-zelená10,75 %0,64 %  
je mi to jedno, hlavní je složení a cena, ne jak vypadá obal...10,75 %0,64 %  
zelená - žlutá / modrá10,75 %0,64 %  
černá bílá zelená10,75 %0,64 %  
je mi to jedno, každá je zajímavá10,75 %0,64 %  
šedá-oranžová10,75 %0,64 %  
světle šedá-zelená10,75 %0,64 %  
modra stribrna10,75 %0,64 %  
Nezáleží mi na designu a barvě balení, čtu složení, to jediné mě zajímá.10,75 %0,64 %  
je mi to putna10,75 %0,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte doma psa nebo kočku?

2. Krmíte svého mazlíka prémiovým či klasickým krmivem?

3. Kolik jste ochotni investovat do 1kg krmiva pro vašeho mazlíka?

4. Jaké balení krmiva na vás udělá dojem?

5. Jaký typ balení krmiv upřednostňujete?

6. Jaký název krmiva by na vás udělal dojem?

7. Nakupujete krmiva přes internetový obchod?

9. Nakupovali jste někdy přes Ebay nebo Amazon?

11. Jaká kombinace barev se vám nejvíce líbí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte doma psa nebo kočku?

2. Krmíte svého mazlíka prémiovým či klasickým krmivem?

3. Kolik jste ochotni investovat do 1kg krmiva pro vašeho mazlíka?

4. Jaké balení krmiva na vás udělá dojem?

5. Jaký typ balení krmiv upřednostňujete?

6. Jaký název krmiva by na vás udělal dojem?

7. Nakupujete krmiva přes internetový obchod?

9. Nakupovali jste někdy přes Ebay nebo Amazon?

11. Jaká kombinace barev se vám nejvíce líbí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Niemiecova, L.Výzkum - prémiová značka krmiv (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vyzkum-premiova-znacka-krmiv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.