Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum privátních značek v Jednota SD České Budějovice

Výzkum privátních značek v Jednota SD České Budějovice

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Paroubková
Šetření:30. 06. 2018 - 08. 07. 2018
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku týkající se mé bakalářské práce Marketingová komunikace privátních značek.

Předem moc děkuji

Pavla Paroubková

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte pojem privátní značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, privátní značka je značkou, kterou prodává pouze konkrétní řetězec7471,15 %71,15 %  
Nezajímám se o tuto problematiku1514,42 %14,42 %  
Nevím co ten pojem znamená1514,42 %14,42 %  

Graf

2. Jaké znáte privátní značky:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám3432,69 %32,69 %  
Clever98,65 %8,65 %  
COOP Dobré Jistoty65,77 %5,77 %  
Klasik32,88 %2,88 %  
Coop klasik32,88 %2,88 %  
Balea21,92 %1,92 %  
Argus21,92 %1,92 %  
Vocílka21,92 %1,92 %  
Billa, COOP Dobré Jistoty21,92 %1,92 %  
Klasik, Clever21,92 %1,92 %  
Královar21,92 %1,92 %  
COOP Klasik, Qualita, Hezky česky 10,96 %0,96 %  
Clever, na víc si teď nevzpomenu10,96 %0,96 %  
žádné10,96 %0,96 %  
Clever, Kvalita klasik10,96 %0,96 %  
Madeta10,96 %0,96 %  
Clever, K-Classic, Balea10,96 %0,96 %  
Clever, COOP Klasi, COOP Dobré jistoty, Lavato10,96 %0,96 %  
Clever, Balea10,96 %0,96 %  
Glóbus Kaufland Tesco 10,96 %0,96 %  
Linessa, W5, Pikok, Pilos, Cien, Crivit,10,96 %0,96 %  
Clever, Klasik, Billa10,96 %0,96 %  
COOP Premium10,96 %0,96 %  
K-Classic baby10,96 %0,96 %  
Deluxe10,96 %0,96 %  
ebelin10,96 %0,96 %  
COOP Kvalita, Klasik, Vocílka10,96 %0,96 %  
Billa10,96 %0,96 %  
Babyland10,96 %0,96 %  
Clen10,96 %0,96 %  
Doma10,96 %0,96 %  
PENNY,10,96 %0,96 %  
clever, k-classic10,96 %0,96 %  
basic, coop, clever, cien, pikok10,96 %0,96 %  
Clever, Cooper dobře jistoty10,96 %0,96 %  
Coop kvalita10,96 %0,96 %  
Nevzpomenu si10,96 %0,96 %  
K klasik10,96 %0,96 %  
Coop10,96 %0,96 %  
Axy10,96 %0,96 %  
Billa, Cleveland, vocílka,balea, klasik, coop dobré jistoty 10,96 %0,96 %  
Albert10,96 %0,96 %  
Boni, Tanja10,96 %0,96 %  
Balea, CleveR,babyland, 10,96 %0,96 %  
Nevzpomenu 10,96 %0,96 %  
Clever, Billa, COOP Klasik, COOP Dobré jistoty10,96 %0,96 %  
Clever, K-kvalita, ARO, AVE10,96 %0,96 %  
nase bio, clever, pikok10,96 %0,96 %  

Graf

3. Jak často chodíte nakupovat pro osobní potřebu – pro svoji domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně7269,23 %69,23 %  
Občas2927,88 %27,88 %  
Nenakupuji32,88 %2,88 %  

Graf

4. Co je pro Vás předností při běžném nákupu rychloobrátkového zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita5754,81 %54,81 %  
Cena2927,88 %27,88 %  
nerozlišuji1110,58 %10,58 %  
Značka76,73 %6,73 %  

Graf

5. Kupujete privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas6562,5 %62,5 %  
Ne2120,19 %20,19 %  
Ano1817,31 %17,31 %  

Graf

6. Který z nákupních řetězců má dle vás nejkvalitnější privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednota (COOP)4139,42 %39,42 %  
nevím2221,15 %21,15 %  
Lidl1312,5 %12,5 %  
Billa87,69 %7,69 %  
Kaufland76,73 %6,73 %  
Globus54,81 %4,81 %  
DM Drogerie21,92 %1,92 %  
Tesco21,92 %1,92 %  
DM 10,96 %0,96 %  
nedokáži odpovědět, nakupuji pouze v jednom z uvedených řetězců (Kaufland)10,96 %0,96 %  
Každý má neco10,96 %0,96 %  
Albert10,96 %0,96 %  

Graf

7. V jaké kategorii rychloobrátkového zboží kupujete privátní značky nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčné výrobky2826,92 %26,92 %  
Drogistické zboží1716,35 %16,35 %  
Masné výrobky1110,58 %10,58 %  
Úklidové prostředky87,69 %7,69 %  
Pečivo87,69 %7,69 %  
nevím54,81 %4,81 %  
Dětské pleny43,85 %3,85 %  
Alkoholické nápoje43,85 %3,85 %  
Nealkoholické nápoje43,85 %3,85 %  
nekupuji21,92 %1,92 %  
nenakupuji21,92 %1,92 %  
nedokáži odpovědět10,96 %0,96 %  
vcšeobecně potraviny10,96 %0,96 %  
potraviny10,96 %0,96 %  
Luxusní potraviny10,96 %0,96 %  
nerozlišuji10,96 %0,96 %  
Od každého něco,co mám vyzkoušené10,96 %0,96 %  
Kupují co potřebuji 10,96 %0,96 %  
těstoviny10,96 %0,96 %  
nanakupuji10,96 %0,96 %  
Vše10,96 %0,96 %  
Nelze říci.10,96 %0,96 %  

Graf

8. Znáte nějakou privátní značku v Jednota (COOP)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5855,77 %55,77 %  
Ne4644,23 %44,23 %  

Graf

9. Uveďte je prosím

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

.

...

AXI - krmení pro kočky

Axy

Babyland

Babyland

Babyland

Bohužel si nyní nevybavuji

Clean

coop

coop

COOP Dobré Jistoty

COOP Dobré Jistoty

Coop Dobré Jistoty

COOP Dobré JIstoty

Coop dobré jistoty

Coop dobré jistoty

Coop Dobré jistoty

Coop dobré jistoty

Coop dobré jistoty

Coop dobré jistoty

Coop dobré jistoty

Coop dobré jistoty

Coop dobré jistoty

COOP Dobré Jistoty, COOP klasik

COOP klasik

COOP Klasik

Coop Klasik

Coop Klasik

Coop Klasik

Coop Klasik

COOP Klasik

COOP Klasik

COOP Klasik, COOP Dobré jistoty

Coop kvalita. Coop dobré jistoty

COOP Premium

COOP Quality

Cvak – Cvak

Dobrá jistota

Doma

Jistota

Klafik

Klasik

klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik

Klasik, prémium

Klasik, Ranko,

korrekt

Královar

Královar

Kvalia

Kvalita

Kvalita klasik

ne

ne

Nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

Nevím co mám uvést.

Nevzpomenu si

Nevzpomenu si

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

Neznam

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

neznám

Neznam

Neznám,nenakupuje v coopu

Vitana

x

10. Ovlivní vás reklama na danou privátní značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamou se neřídím4846,15 %46,15 %  
Ne, reklama mne neovlivnila3533,65 %33,65 %  
Ano, reklama mně ovlivnila2120,19 %20,19 %  

Graf

11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Před týdnem3028,85 %28,85 %  
Před méně než 5-ti dny2725,96 %25,96 %  
Před 14 dny1514,42 %14,42 %  
Nesetkal/a se vůbec1211,54 %11,54 %  
Před měsícem98,65 %8,65 %  
nesetkal/a vůbec65,77 %5,77 %  
Před více jak měsícem54,81 %4,81 %  

Graf

12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá kvalita5048,08 %48,08 %  
Nízká cena2625 %25 %  
Nenakupuji privátní značky vůbec1413,46 %13,46 %  
Široký sortiment109,62 %9,62 %  
Jednoduchost značky43,85 %3,85 %  

Graf

13. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6057,69 %57,69 %  
Muž4442,31 %42,31 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
39 – 48 let3028,85 %28,85 %  
49 - 58 let2625 %25 %  
18 – 28 let1615,38 %15,38 %  
29 – 38 let1514,42 %14,42 %  
60 a více98,65 %8,65 %  
59 – 60 let87,69 %7,69 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou4846,15 %46,15 %  
Vysokoškolské2927,88 %27,88 %  
Vyučen2725,96 %25,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaké znáte privátní značky:

  • odpověď neznám:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím co ten pojem znamená na otázku 1. Znáte pojem privátní značka?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesetkal/a se vůbec na otázku 11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji privátní značky vůbec na otázku 12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 6. Který z nákupních řetězců má dle vás nejkvalitnější privátní značky?

5. Kupujete privátní značky?

  • odpověď Ne:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji privátní značky vůbec na otázku 12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesetkal/a se vůbec na otázku 11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?

6. Který z nákupních řetězců má dle vás nejkvalitnější privátní značky?

  • odpověď nevím:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesetkal/a se vůbec na otázku 11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji privátní značky vůbec na otázku 12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou

8. Znáte nějakou privátní značku v Jednota (COOP)?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednota (COOP) na otázku 6. Který z nákupních řetězců má dle vás nejkvalitnější privátní značky?
  • odpověď Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji privátní značky vůbec na otázku 12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám na otázku 9. Uveďte je prosím
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesetkal/a se vůbec na otázku 11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Kupujete privátní značky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte pojem privátní značka?

2. Jaké znáte privátní značky:

3. Jak často chodíte nakupovat pro osobní potřebu – pro svoji domácnost?

4. Co je pro Vás předností při běžném nákupu rychloobrátkového zboží?

5. Kupujete privátní značky?

6. Který z nákupních řetězců má dle vás nejkvalitnější privátní značky?

7. V jaké kategorii rychloobrátkového zboží kupujete privátní značky nejčastěji?

8. Znáte nějakou privátní značku v Jednota (COOP)?

9. Uveďte je prosím

10. Ovlivní vás reklama na danou privátní značku?

11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?

12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou

13. Vaše pohlaví

14. Váš věk:

15. Vaše nejvyšší vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte pojem privátní značka?

2. Jaké znáte privátní značky:

3. Jak často chodíte nakupovat pro osobní potřebu – pro svoji domácnost?

4. Co je pro Vás předností při běžném nákupu rychloobrátkového zboží?

5. Kupujete privátní značky?

6. Který z nákupních řetězců má dle vás nejkvalitnější privátní značky?

7. V jaké kategorii rychloobrátkového zboží kupujete privátní značky nejčastěji?

8. Znáte nějakou privátní značku v Jednota (COOP)?

9. Uveďte je prosím

10. Ovlivní vás reklama na danou privátní značku?

11. Kdy jste se naposledy setkali s privátní značkou?

12. Jaký je Váš hlavní důvod nákupu výrobků pod privátní značkou

13. Vaše pohlaví

14. Váš věk:

15. Vaše nejvyšší vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Paroubková, P.Výzkum privátních značek v Jednota SD České Budějovice (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://vyzkum-privatnich-znacek-c-b.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.