Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum reklamy na kosmetiku
Výzkum reklamy na kosmetiku
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Příhodová |
---|---|
Šetření: | 28. 05. 2008 - 04. 06. 2008 |
Počet respondentů: | 40 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 6.88 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | nelze zjistit |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Vámi poskytnuté údaje mi poslouží jako podklad pro diplomovou práci. Ujišťuji Vás, že dotazník je zcela anonymní.
Zaškrtněte, prosím, vždy jen jednu odpověď.
Děkuji za Váš čas a pravdivé odpovědi!
Lucie Příhodová
studentka VŠE
Odpovědi respondentů
1. Jaké značky kosmetiky si vybavíte (uveďte, prosím, maximálně 5)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Astrid, Garnier, L´Oreal, Oriflame, Vichy
Avon , astrid, nivea, gillete, johnson
avon, astor, dior, sephora, balea
Avon, Garnier, Nivea, L´Oreal, Yves Rocher
Avon, Maybeline, Miss sporty, Nivea, Max factor
avon, nivea
avon, ofiflame, mary cay
avon, oriflame, rocher, vichy, bioderma
avon, yves rocher, oriflame, loreal, nivea
Avon, Zentiva
Axe, Fa, Str8, Nivea, Lavera
Dior, Yves Rocher, Avon, Oriflame
Garnier, Adidas, Gillette, Fa, Avon
Garnier, Fa, Loreal, adidas, Gillette
Garnier, Nivea, Loreal
La Roche, Loreal, Dove, Fa, CK
Loreal Garnier Dove Nivea
Loreal, Lancome, Nivea
Loreal, Nivea, Avon
loreál, nivea, avon, oriflame, dove
max faktor, loreal, maybelline
nevim
nivea, balea, loreal, dove
Nivea, Enya, Garnier, Loreal, Dove
nivea, garnier, l'oreal, avon, dermacol
Oriflame, Avon
Oriflame, Avon, Garnier, Dermacol, Nivea
Oriflame, Avon, Herbline
Oriflame, Avon, Nivea
Oriflame, Garnier, Nivea, Maybeline, OldSpice
Rimell Max Factor Miss Sporty L´Oréal Avon
Vichy, L ´oreal, Dermacol, Max Factor
Vichy, Oriflame, Avon, Nivea, Dermacol
Vichy,Dior,matis,kerastase...
Yves Rocher, Avon, Lancome, Hugo Boss, Celvin Klein,
yves rocher, dior, clinic, nivea
2. Jakou reklamu na kosmetiku si nyní vybavíte (prosím o stručný popis nebo alespoň značku)? Pokud si žádnou nevybavujete, ponechte, prosím, pole prázdné.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Avon
avon
Avon - plakáty v metru
Avon, Schwarzkopf, Garnier, tu se sloganem - ja za to stojim - znacku nevzpominam
clean and clear a máš to vychytaný
Dove
Garnier
Garnier, pro starsi plet (cervena barva produktu) - nebud jako sarpej :), kup si Garnier
hladce oholene nohy, a satek padajici na ni, klouzajici dolu bez zadrhnuti. Ale jaky to byl vyrobek/znacka, to nepamatuji :-)
johnson
Loreal
Loreal, reklama na pansky hydra krem, ve ktere hraje herec z Lost
make up od max faktor - make up maskerů filmových hvězd:-)
Max Factor...
Max factor.... na řasenku
Old Spice - extrémní zátěž a dlouho trvající účinek.
Reklama na Dove. A to proto, ze tam hraji normalni bezne typy zen a ne modelky:-)))
reklama na garnier - mleko s efektem jemneho prirozeneho opaleni
Rexona, deodorant proti pocení
řasenka l´oreal
slogan: "vy za to stojíte" je best
Vichy, reklama v časopisech na krémy, celostránková
3. Znáte značku Garnier?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne (prosím, přejděte rovnou na otázku č. 16) → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 100 % | 100 % |
4. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Garnier?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne (prosím, přejděte rovnou na otázku č. 14) → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
5. Popište, prosím, stručně, o co v reklamě šlo.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
6. Můžete, prosím, uvést, na jaký druh kosmetického produktu daná reklama byla?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
7. Vzpomenete si, na jaký konkrétní produkt reklama byla (název, bližší specifikace)? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
8. Co bylo podle Vašeho názoru hlavním sdělením dané reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
9. Komu byla podle Vás daná reklama určena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
10. Přišly Vám argumenty či důkazy uvedené v dané reklamě pravdivé či dostatečně přesvědčivé?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
11. Pokud by byl daný produkt vhodný pro Vás, přispěla by tato reklama k Vašemu případnému rozhodnutí o koupi?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
12. Vybavíte si nějakého představitele/představitelku značky Garnier (osobnost/tvář spojenou s Garnier)? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
13. Jak byste celkově charakterizovali reklamy na Garnier?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
14. Vybavíte si slogan značky Garnier? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Garnier - pečuj o sebe
garnier, vy za to stojite
již psáno výše - "vy za to stojíte"
Nejsem si jista, ale myslim, ze v reklame zazniva "Garnier v Paříži, já ta za to stojím, nebo vy za to stojíte". Nějak tak.
nejsem si jisty
pecuj o sebe
pečuj o sebe
Pečuj o sebe
slogan ne, jen dovětek "testovano Laboratoir Garnier v Paříži". I když nikdy jsem nepřišel na to, co je to Laboratoit/Laboratoa (nebo jak-se-to-vlastne-pise:-)
so much more
vy za to stojite
Vy za to stojite - ale to je myslim slogan pro loreal jako takovy...
15. Přijde Vám značka Garnier něčím specifická? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
doporučované přednosti výrobku bývají povětšinou pravdivé
Ano, poměr kvalita a cena je dobrá.
design a image vyrobku
Herci typicky francouzského typu
jen ze modelky maji opravdu krasne hřívy a barvy vlasů
kvalitni francouzska znacka, Laboratoires = zvysuje serioznost znacky
Myslim, ze maji celkem kvalitni kosmetiku za prijatelnou cenu.
ne
ovoce, zelenina (okurka, třešeň,...); zářivé barvy jako ovoce a zelenina, vůně také
podle mého sází na mladou generaci lidské populace, design jejich výrobků je podlouhlý, v reklamách využívají tváří známých osobností.
příroda...
vyrabi se z ovoce a zeleniny
16. Věříte údajům o procentuální či časové účinnosti, které se často uvádí v reklamách na kosmetiku (např. krém - účinnost zpevnění pleti 83%)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, myslím, že mohou být zmanipulovány (upraveny pro reklamní účely) | 27 | 67,5 % | 67,5 % |
ano, ale jen do jisté míry | 8 | 20 % | 20 % |
ne, nejspíš jsou smyšlené | 4 | 10 % | 10 % |
nevím | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
17. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 23 | 57,5 % | 57,5 % |
muž | 17 | 42,5 % | 42,5 % |
18. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 32 | 80 % | 80 % |
31 - 40 let | 4 | 10 % | 10 % |
do 20 let | 2 | 5 % | 5 % |
51 - 60 let | 2 | 5 % | 5 % |
19. Jaký je Váš příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5.000 Kč | 8 | 24,24 % | 20 % |
20.001 - 25.000 Kč | 7 | 21,21 % | 17,5 % |
5.001 - 10.000 Kč | 5 | 15,15 % | 12,5 % |
30.001 - 35.000 Kč | 4 | 12,12 % | 10 % |
25.001 - 30.000 Kč | 3 | 9,09 % | 7,5 % |
15.001 - 20.000 Kč | 3 | 9,09 % | 7,5 % |
10.001 - 15.000 Kč | 2 | 6,06 % | 5 % |
nad 35.000 Kč | 1 | 3,03 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.