Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum reklamy na kosmetiku

Výzkum reklamy na kosmetiku

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Příhodová
Šetření:28. 05. 2008 - 04. 06. 2008
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):19 / 6.88
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Vámi poskytnuté údaje mi poslouží jako podklad pro diplomovou práci. Ujišťuji Vás, že dotazník je zcela anonymní.

Zaškrtněte, prosím, vždy jen jednu odpověď.

Děkuji za Váš čas a pravdivé odpovědi!

Lucie Příhodová
studentka VŠE

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky kosmetiky si vybavíte (uveďte, prosím, maximálně 5)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Astrid, Garnier, L´Oreal, Oriflame, Vichy

Avon , astrid, nivea, gillete, johnson

avon, astor, dior, sephora, balea

Avon, Garnier, Nivea, L´Oreal, Yves Rocher

Avon, Maybeline, Miss sporty, Nivea, Max factor

avon, nivea

avon, ofiflame, mary cay

avon, oriflame, rocher, vichy, bioderma

avon, yves rocher, oriflame, loreal, nivea

Avon, Zentiva

Axe, Fa, Str8, Nivea, Lavera

Dior, Yves Rocher, Avon, Oriflame

Garnier, Adidas, Gillette, Fa, Avon

Garnier, Fa, Loreal, adidas, Gillette

Garnier, Nivea, Loreal

La Roche, Loreal, Dove, Fa, CK

Loreal Garnier Dove Nivea

Loreal, Lancome, Nivea

Loreal, Nivea, Avon

loreál, nivea, avon, oriflame, dove

max faktor, loreal, maybelline

nevim

nivea, balea, loreal, dove

Nivea, Enya, Garnier, Loreal, Dove

nivea, garnier, l'oreal, avon, dermacol

Oriflame, Avon

Oriflame, Avon, Garnier, Dermacol, Nivea

Oriflame, Avon, Herbline

Oriflame, Avon, Nivea

Oriflame, Garnier, Nivea, Maybeline, OldSpice

Rimell Max Factor Miss Sporty L´Oréal Avon

Vichy, L ´oreal, Dermacol, Max Factor

Vichy, Oriflame, Avon, Nivea, Dermacol

Vichy,Dior,matis,kerastase...

Yves Rocher, Avon, Lancome, Hugo Boss, Celvin Klein,

yves rocher, dior, clinic, nivea

2. Jakou reklamu na kosmetiku si nyní vybavíte (prosím o stručný popis nebo alespoň značku)? Pokud si žádnou nevybavujete, ponechte, prosím, pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Avon

avon

Avon - plakáty v metru

Avon, Schwarzkopf, Garnier, tu se sloganem - ja za to stojim - znacku nevzpominam

clean and clear a máš to vychytaný

Dove

Garnier

Garnier, pro starsi plet (cervena barva produktu) - nebud jako sarpej :), kup si Garnier

hladce oholene nohy, a satek padajici na ni, klouzajici dolu bez zadrhnuti. Ale jaky to byl vyrobek/znacka, to nepamatuji :-)

johnson

Loreal

Loreal, reklama na pansky hydra krem, ve ktere hraje herec z Lost

make up od max faktor - make up maskerů filmových hvězd:-)

Max Factor...

Max factor.... na řasenku

Old Spice - extrémní zátěž a dlouho trvající účinek.

Reklama na Dove. A to proto, ze tam hraji normalni bezne typy zen a ne modelky:-)))

reklama na garnier - mleko s efektem jemneho prirozeneho opaleni

Rexona, deodorant proti pocení

řasenka l´oreal

slogan: "vy za to stojíte" je best

Vichy, reklama v časopisech na krémy, celostránková

3. Znáte značku Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne (prosím, přejděte rovnou na otázku č. 16)otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano40100 %100 %  

Graf

4. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne (prosím, přejděte rovnou na otázku č. 14)otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Popište, prosím, stručně, o co v reklamě šlo.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

6. Můžete, prosím, uvést, na jaký druh kosmetického produktu daná reklama byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

7. Vzpomenete si, na jaký konkrétní produkt reklama byla (název, bližší specifikace)? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

8. Co bylo podle Vašeho názoru hlavním sdělením dané reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

9. Komu byla podle Vás daná reklama určena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Přišly Vám argumenty či důkazy uvedené v dané reklamě pravdivé či dostatečně přesvědčivé?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

11. Pokud by byl daný produkt vhodný pro Vás, přispěla by tato reklama k Vašemu případnému rozhodnutí o koupi?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Vybavíte si nějakého představitele/představitelku značky Garnier (osobnost/tvář spojenou s Garnier)? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

13. Jak byste celkově charakterizovali reklamy na Garnier?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

14. Vybavíte si slogan značky Garnier? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Garnier - pečuj o sebe

garnier, vy za to stojite

již psáno výše - "vy za to stojíte"

Nejsem si jista, ale myslim, ze v reklame zazniva "Garnier v Paříži, já ta za to stojím, nebo vy za to stojíte". Nějak tak.

nejsem si jisty

pecuj o sebe

pečuj o sebe

Pečuj o sebe

slogan ne, jen dovětek "testovano Laboratoir Garnier v Paříži". I když nikdy jsem nepřišel na to, co je to Laboratoit/Laboratoa (nebo jak-se-to-vlastne-pise:-)

so much more

vy za to stojite

Vy za to stojite - ale to je myslim slogan pro loreal jako takovy...

15. Přijde Vám značka Garnier něčím specifická? Pokud ne, ponechte, prosím, pole prázdné. Pokud si nebudete jisti, uveďte to, prosím, do textu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

doporučované přednosti výrobku bývají povětšinou pravdivé

Ano, poměr kvalita a cena je dobrá.

design a image vyrobku

Herci typicky francouzského typu

jen ze modelky maji opravdu krasne hřívy a barvy vlasů

kvalitni francouzska znacka, Laboratoires = zvysuje serioznost znacky

Myslim, ze maji celkem kvalitni kosmetiku za prijatelnou cenu.

ne

ovoce, zelenina (okurka, třešeň,...); zářivé barvy jako ovoce a zelenina, vůně také

podle mého sází na mladou generaci lidské populace, design jejich výrobků je podlouhlý, v reklamách využívají tváří známých osobností.

příroda...

vyrabi se z ovoce a zeleniny

16. Věříte údajům o procentuální či časové účinnosti, které se často uvádí v reklamách na kosmetiku (např. krém - účinnost zpevnění pleti 83%)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, myslím, že mohou být zmanipulovány (upraveny pro reklamní účely)2767,5 %67,5 %  
ano, ale jen do jisté míry820 %20 %  
ne, nejspíš jsou smyšlené410 %10 %  
nevím12,5 %2,5 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2357,5 %57,5 %  
muž1742,5 %42,5 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let3280 %80 %  
31 - 40 let410 %10 %  
do 20 let25 %5 %  
51 - 60 let25 %5 %  

Graf

19. Jaký je Váš příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5.000 Kč824,24 %20 %  
20.001 - 25.000 Kč721,21 %17,5 %  
5.001 - 10.000 Kč515,15 %12,5 %  
30.001 - 35.000 Kč412,12 %10 %  
25.001 - 30.000 Kč39,09 %7,5 %  
15.001 - 20.000 Kč39,09 %7,5 %  
10.001 - 15.000 Kč26,06 %5 %  
nad 35.000 Kč13,03 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Příhodová, L.Výzkum reklamy na kosmetiku (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://vyzkum-reklamy-na-kosmetiku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.