Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum reputace

Výzkum reputace

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Jančovičová
Šetření:24. 05. 2013 - 10. 06. 2013
Počet respondentů:232
Počet otázek (max/průměr):17 / 9.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den

Prosím Vás o vyplnění tohoto krátkého dotazníku pro potřeby mé seminární práce. Velmi mi pomůže, pokud si najdete chvilku a dotazník vyplníte. 

Děkuji Vám moc

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16470,39 %70,69 %  
muž6929,61 %29,74 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 26 let13557,94 %58,19 %  
27 - 60 let6929,61 %29,74 %  
18 a méně let2711,59 %11,64 %  
61 a více let20,86 %0,86 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské11147,64 %47,84 %  
středoškolské9741,63 %41,81 %  
základní239,87 %9,91 %  
vyučen/a20,86 %0,86 %  

Graf

4. Znáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?

Pokud jste vyplnily ne, děkuji za Váš čas a tímto pro Vás dotazník končí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11951,07 %51,29 %  
ne11448,93 %49,14 %  

Graf

5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9173,39 %39,22 %  
ne3326,61 %14,22 %  

Graf

6. Zaznamenal/a jste nějakou negativní zprávu o společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11895,93 %50,86 %  
ano21,63 %0,86 %  
Nízká kvalita opalovacích krémů.10,81 %0,43 %  
Nelíbí se mi, že v soutěži o přípravky pro péči o nohy vyhráli ti samí lidé (mezi výherci je např. Jan XYZ, Jiří XYZ, Alena XYZová, Eva XYZ, všichni ze stejného města). Astrid si tohle měl ohlídat a dát šanci i jiným lidem, ne jen jedné povedené rodince:/10,81 %0,43 %  
voděodolné opalovací krémy nejsou voděodolné10,81 %0,43 %  

Graf

7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10182,11 %43,53 %  
nevím64,88 %2,59 %  
ne32,44 %1,29 %  
nemuzu rici ano nebo ne, nemam informace, mohu jen predpokladat10,81 %0,43 %  
nemám na to názor, do podrobna firmu neznám10,81 %0,43 %  
netuším, nejsem hygienik10,81 %0,43 %  
nevím, ale doufám, že ano10,81 %0,43 %  
málokterá firma podle mě dodržuje všechny10,81 %0,43 %  
jak to mám vědět? nejsem odborník10,81 %0,43 %  
neodpovídám nic, protože to nevím10,81 %0,43 %  
Jak to mám vědět? Čekal bych, že tam budou nějaká drobná porušení, neboť uhlídat vše se ani při dobré vůli spolehlivě nepodaří10,81 %0,43 %  
od kamaradek, co tam pracovaly brigadne10,81 %0,43 %  
Máte to značně nedomyšlené. Pokud někdo odpověděl "ne", pak již nemůže přidat odpovědět "Pokud jste odpověděl/a NE,..." Osobně nemohu říci ani ano, ani ne, zkrátka nevím.10,81 %0,43 %  
nemůžu vědět10,81 %0,43 %  
Snad ano.10,81 %0,43 %  
nevím, zas tak podrobně značku nesleduji10,81 %0,43 %  

Graf

8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8771,31 %37,5 %  
ne119,02 %4,74 %  
nevím97,38 %3,88 %  
nevnímám ji nijak21,64 %0,86 %  
nemuzu rici ano nebo ne, nemam informace, mohu jen predpokladat10,82 %0,43 %  
nevím, nemám k této značce žádný vztah10,82 %0,43 %  
nevím, zas tolik pozornosti jí nevěnuju10,82 %0,43 %  
netuším10,82 %0,43 %  
Viz ta soutěž10,82 %0,43 %  
Neslyšela jsem o žádných aktivitách společnosti v těchto oblastech, můj postoj je tedy neutrální.10,82 %0,43 %  
Nezajímám se o to, jestli je společensky odpovědná.10,82 %0,43 %  
Viz odpověď na předchozí otázku.10,82 %0,43 %  
nemůžu vědět10,82 %0,43 %  
nic o jejím vztahu k těmto věcem nevím10,82 %0,43 %  
vnímám ji neutrálně10,82 %0,43 %  
nevšimla jsem si 10,82 %0,43 %  
nezajimam se10,82 %0,43 %  

Graf

9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6754,47 %28,88 %  
ano5645,53 %24,14 %  

Graf

10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?

(+3 - velmi kvalitní, -3 - velmi nekvalitní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23155,36 %13,36 %  
11526,79 %6,47 %  
31017,86 %4,31 %  

Graf

11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

(+3 - velmi spokojen/a, -3 - velmi nespokojen/a)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22544,64 %10,78 %  
11628,57 %6,9 %  
31425 %6,03 %  
-211,79 %0,43 %  

Graf

12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?

(+3 - velmi atraktivní, -3 - velmi neatraktivní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15545,08 %23,71 %  
-12419,67 %10,34 %  
21411,48 %6,03 %  
-21310,66 %5,6 %  
-3129,84 %5,17 %  
343,28 %1,72 %  

Graf

13. Znáte webové stránky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11594,26 %49,57 %  
ano75,74 %3,02 %  

Graf

14. Jak byste ohodnotil/a celkovou atraktivitu webových stránek?

(+3 - velmi atraktivní, -3 - velmi neatraktivní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2457,14 %1,72 %  
3228,57 %0,86 %  
1114,29 %0,43 %  

Graf

15. Najdete na stránkách vše, co jste potřeboval/a zjistit?

(+3 - určitě ano, -3 - určitě ne)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3571,43 %2,16 %  
2114,29 %0,43 %  
1114,29 %0,43 %  

Graf

16. Jak na Vás celkové působí společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?

Odpovězte slovy, prosím.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

amatérsky

Astrid jsem znala jen okrajově - hlavně balzámy na rty. O vánocích jsem v jejich soutěži vyhrála asi 6 výrobků a jsou docela dobré. Znovu je ale kupovat nebudu... Ani nevím, jestli DM, kam chodím, tuhle značku vede.

Běžná značka o které nemám hlubši povědomí, a ani k ní nemám nějaký specifický postoj

Byla tady řeč o krátkým dotazníku...ne, že se za každou druhou otázkou rozklikne dalších pět!...Astrid na mě nepůsobí nijak...kupuji zde jen opalováky...

celkem dobrým dojmem, znám pouze výrobky, ale o společnosti nic nevím

Celkem slušně.

celkem stabilní značka přiměřené kvality

Celkově neutrálně. Vím, že existuje, vím o pár produktech, to je vše.

Ceska tradice,poctive vyrobky

Česká značka s dlouholetou tradicí.

Dobrá firma

Dobrá firma

Dobry pomer kvalita/cena

dobře

dobře

Dobře

dobře

dobře......

důvěryhodně

jako dobrá a kvalitní

jako klasická česká značka

Jako kvalitní vyrobce kremu na opalování

jako levnější kosmetika

Jako zavedená firma, jejíž výrobky neurazí ani nenadchnou.

jedna z mnoha

Jednoduše, "lacině"

Jsem rád, že se aspoň nějaká česká firma udržela.

Kladně, ale upřednostňuji jinou značku kosmetiky.

Klasická společnost, nijak extra výrazná, přesto se dostane na pulty.

Kosmetika, kterou by používala moje babička, staropanenská teta.

kvalitní a známá společnost

Kvalitní produkty za nízkou cenu. Zvýšila bych atraktivnost balení sortimentu.

kvalitní výrobky za dobrou cenu.

lehký průměr mezi kosmetickými přípravky, známá značka

levná tuzemská značka

levná značka ne příliš kvalitní

Levné a chemická kosmetika.

mám ji zafixovanou díky krémům na opalování, dlouho jsem ale žádný výrobek Astridu neviděla myslím, že postupně tradiční tuzemské značky zastiňují výrobky Balea apod. a velké kosmetické společnosti (Nivea, Garnier apod.)

Měla by více investovat od dobrého designu, oslovit mladé kreativní lidi, dostat se na sociální sítě. A měla by se v reklamě vyvarovat "klišé", kterým bonitní zákazníci neuvěří, vytvořit opravdu luxusní řadu, která nebude jen tak dosažitelná ( i kdyby bylo v kelímku kus hnoje), prodává víra a pocit. Na stránkách firmy je děsivá grafika a přežitá loga, viz. symboly muže a ženy...+ medvídek pro dítě...není to vůbec roztomilé, je to velmi nesourodé. Rozhodně bych se podívala na nějaké case studies ve vašem oboru. Použila techniky guerilla marketingu viz. reklama na Jägermaister...atd. stránky jsou celkově na velmi nízké úrovni. Zadala bych práci nějakému webovému architektovy... není to vůbec uživatelsky příjemné. Složitá navigace...atd.

moc jí neznám

Mohla by se víc propagovat

myslím si, že patří mezi levnější a průměrné kvalitní produkty

Ne příliš atraktivní značka.. Měla by se věnovat zvýšení kvality designu

ne příliš trendy, ale dobrý poměr cena/kvalita

Nemám s ní osobní zkušenosti, firma je pro mě neznámá a celkem "tuctová".

neutrálně

neutrálně

neutrálně

neutrálně

neutrálně

Neutrálně jako zavedená firma, kterou znám spíše pod dřívějším označením (je-li to opravdu ona) a jejíž výrobky používám zřídka.

neutrálně, spíš nezajímavě, kladně hodnotim že je česká

nevim

nevím

Nevýrazná

Nevýrazná firma s malou reklamou

nevýrazně

nevýrazně, málo exkluzivně, provinčně, nekvalitně

nezajímavě

nic moc o ní nevím

nijak

nijak

Nijak

nijak

nijak specialne

Nijak zvlášť na mě nepůsobí, takže ani negativně ani pozitivně. Vím o ní, ale nepreferuji tuto značku.

nijak, nezajímá mně

nijak.

Nikterak zajímavě, produkty od této značky si nekupuji.

Normálně

normalne

Nudná tradice, dobré výrobky neatraktivní obal.

nudně

obycejne

ok

poměrně kvalitní kosmetika za přijatelnou cenu

pozitivne

prostě firma co vyrábí kosmetiku, nemám k ní žádný vztah

prostě firma, která vyrábí kosmetiku

průměrná česká kosmetika

Průměrná, spíš lepší průměr,

průměrně, ničím mi neutkvěla v paměti

při slově astrid cosmetics si představím hlavně výrobky pro děti, takže na mě její dojem působí dobře, ideální pro ty nejmenší. samozřejmě vím a občas i používám kosmetiku pro "dospělé" :D

příliš jí nevnímám, mám oblíbené značky

přirozeně

Přirozeně.

Působí na mě jako značka (pravděpodobně jsem si myslela, že česká), ze které mám pocit a trošku obavy, že nebude (např. opalující krémy) dostatečně kvalitní kosmetika. Na druhou stranu toto je jenom můj první dojem, protože značku nepoužívám.. Asi vyzkouším :)

působí na mě tradičně, pod jejím názvem si představím kvalitní kosmetiku, která hraje právě na kvalitu a ne na krásu - vzhled značky, ten není příliš atraktivní

Působí seriózně

Působí velice seriozně

retro

rodinne a tudiz duveryhodne

seriozně

seriózní firma s tradicí v ČR

Seriózní firma, nejdůležitějsí pro mě je, že je Astrid česká firma, produkty jsou kvalitní a cena příznivá.

seriózní, ale trochu "nudná"

Solidní firma se sortimentem výrobků pro celou rodinu, kvalitní kosmetika pro nejmenší

solidní, tradiční značka

spis jako znacka, o ktere mam sice nejake podvedomi, ale nevyhledavam ji na trhu. zadna reklama, neatraktivni obal

spíš si ji spojuji s dobou před rokem 1989

Společnost s dlouholetou tradicí.

Společnost, která je na anšem trhu dlouhodobě zavedená a také s dobrou reputací.

standartni kosmeticka firma

sympaticky

tradice

tradice

tradicni, ceska

tradičně

tradičně, příjemně

Trochu "zaostaleji". Připadá mi, že máme možnost vybírat i mnohem vyvinutější produkty od jiných firem.

tuzemská firma s dlouholetou tradicí

Vcelku nijak - o společnosti vím, ale vzhledem k tomu, že jejich produkty nepoužívám, nemohu předat žádné dojmy apod.

vubec si nepamatuju, ze bych v poslednich letech zaznamenala nejakou reklamni kampan, nenapada me nic, proc by me lakalo si jejich vyrobky koupit

výborně

zastarale

zastarale, nehygienicky, mastne

žádný

17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá10084,03 %43,1 %  
žlutá108,4 %4,31 %  
červená75,88 %3,02 %  
zelená21,68 %0,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Znáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi -2 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi -3 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi modrá na otázku 17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žlutá na otázku 17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Znáte webové stránky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Zaznamenal/a jste nějakou negativní zprávu o společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi -1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

6. Zaznamenal/a jste nějakou negativní zprávu o společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi -2 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi -3 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Znáte webové stránky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi modrá na otázku 17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Znáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi -1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?

7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi -3 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?

8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

  • odpověď ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?

  • odpověď 2:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

13. Znáte webové stránky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi -1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi -3 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Zaznamenal/a jste nějakou negativní zprávu o společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Znáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi modrá na otázku 17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi -2 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?

17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?

  • odpověď modrá:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi -1 na otázku 12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Znáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?

5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?

6. Zaznamenal/a jste nějakou negativní zprávu o společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?

8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)

9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?

11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?

13. Znáte webové stránky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Znáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s.?

5. Víte, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. je českou značkou s dlouholetou tradicí?

6. Zaznamenal/a jste nějakou negativní zprávu o společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

7. Myslíte si, že společnost ASTRID COSMETICS, a.s. dodržuje veškeré právní a hygienické normy?

8. Vnímáte společnost ASTRID COSMETICS, a.s. za společenský odpovědnou (tj. transparentnost firmy, dodržování lidských práv nebo ochrana životního prostředí)

9. Používáte produkty společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

10. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jejich výrobků?

11. Jak jste spokojen/a s výrobky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

12. Myslíte si, že design nabízených výrobků je atraktivní?

13. Znáte webové stránky společnosti ASTRID COSMETICS, a.s.?

17. V jaké barvě je logo společnosti ASTRID COSMETICS, a.s?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jančovičová, P.Výzkum reputace (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vyzkum-reputace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.