Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Procházka
Šetření:01. 04. 2014 - 08. 04. 2014
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum sloužící ke zjištění poptávky k nově se rozvíjející službě.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1155 %55 %  
Muž945 %45 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-261365 %65 %  
31-40420 %20 %  
41-50210 %10 %  
51-6015 %5 %  

Graf

3. Povolání

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student840 %40 %  
manažer15 %5 %  
bez zaměstnání15 %5 %  
OSVČ - lektorská činnost a pořádání školicích akcí15 %5 %  
momentálně nezaměstnaný15 %5 %  
programátor15 %5 %  
administrativa15 %5 %  
office manager15 %5 %  
nezaměstnaná15 %5 %  
administrativní pracovnice15 %5 %  
agent15 %5 %  
finanční poradce15 %5 %  
Auditor15 %5 %  

Graf

4. Bydliště

Kraj

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha420 %20 %  
Jihomoravský315 %15 %  
Jihočeský210 %10 %  
Východočeský15 %5 %  
jm15 %5 %  
Pardubický15 %5 %  
Liberecký15 %5 %  
Severomoravský15 %5 %  
Olomoucký15 %5 %  
plzensky15 %5 %  
středočeský15 %5 %  
15 %5 %  
Karlovarský15 %5 %  
Zlínský15 %5 %  

Graf

5. Měl/a byste zájem vést si veškeré daňové doklady ke zboží u specializované firmy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1680 %80 %  
ano420 %20 %  

Graf

6. Měl/a byste zájem nechat za sebe vyřizovat reklamace zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1575 %75 %  
ano525 %25 %  

Graf

7. Měl/a byste zájem za sebe nechat vyřizovat smlouvy např. s mobilním operátorem či pojišťovacím agentem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1680 %80 %  
ano420 %20 %  

Graf

8. Kolik byste byl/a ochoten(na) za takovou službu zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tento typ služby bych vůbec nevyužil1470 %70 %  
350-500Kč210 %10 %  
500 a více210 %10 %  
200-300Kč210 %10 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Procházka, P.Marketingový výzkum (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vyzkum-sluzby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.