Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum spotřebitelského vnímáni značek Adidas a Nike

Výzkum spotřebitelského vnímáni značek Adidas a Nike

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Timur Shaibakov
Šetření:17. 04. 2013 - 22. 04. 2013
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):21 / 11.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cílem vyzkumu je prozkoumat spotřebitelské vnimání výrobků značek Adidas a Nike. Vyzkum se dělá pro učely napsání diplomové práce "Marketing ve sportu".

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike3535,35 %35,35 %  
Adidas3434,34 %34,34 %  
vlastní odpověď'1212,12 %12,12 %  
Puma1010,1 %10,1 %  
Reebok55,05 %5,05 %  
Alpine Pro22,02 %2,02 %  
Kappa11,01 %1,01 %  

Graf

2. Výrobky jaké které značky (Adidas nebo Nike) se Vam libí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Adidasotázka č. 3, Nikeotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike6262,63 %62,63 %  
Adidas3737,37 %37,37 %  

Graf

3. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běh1745,95 %17,17 %  
fotbal513,51 %5,05 %  
Football 38,11 %3,03 %  
fitness25,41 %2,02 %  
se sporty obecně, žádnou konkrétní disciplinu. 12,7 %1,01 %  
žádnou12,7 %1,01 %  
s žádnou12,7 %1,01 %  
téměř vše12,7 %1,01 %  
Gymnastika12,7 %1,01 %  
trenovani12,7 %1,01 %  
ostatní odpovědi atletika
plavání
trenozornij zal )
tenis, fotbal, plavání
410,81 %4,04 % 

Graf

4. Co se Vam u výrobků Adidas libí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design1951,35 %19,19 %  
kvalita1335,14 %13,13 %  
pohodlí a komfort38,11 %3,03 %  
image12,7 %1,01 %  
jiné12,7 %1,01 %  

Graf

5. Co Vas k nákupu vyrobků Adidas motivuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1129,73 %11,11 %  
poměr cena/kvalita1129,73 %11,11 %  
design821,62 %8,08 %  
móda410,81 %4,04 %  
jiné25,41 %2,02 %  
reklama12,7 %1,01 %  

Graf

6. Můžete pojmenovát fotbalový klub, jehož oficialní dres je od Adidas?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1050 %10,1 %  
nevím210 %2,02 %  
Bohemians Praha 190515 %1,01 %  
FC Bayern Mnichov15 %1,01 %  
neeeeeeee15 %1,01 %  
FC Bayern Munich15 %1,01 %  
Milan15 %1,01 %  
Real Madrid15 %1,01 %  
??15 %1,01 %  
Chelsea FC15 %1,01 %  

Graf

7. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboardy a venkovní reklama1437,84 %14,14 %  
TV821,62 %8,08 %  
Internet718,92 %7,07 %  
jinde513,51 %5,05 %  
sportovní eventy38,11 %3,03 %  

Graf

8. Jake asociace vyvolává u Vas značka Adidas?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport419,05 %4,04 %  
3 pruhy29,52 %2,02 %  
Krásný tenisky (Adidas Originals), bohužel ne moc pohodlný a dost zasmrádací (vlivem použití levnějších syntetických materiálů)14,76 %1,01 %  
Německo14,76 %1,01 %  
Historie a tradice14,76 %1,01 %  
Lozung "imposible is posible"14,76 %1,01 %  
oldschool14,76 %1,01 %  
superstar14,76 %1,01 %  
čtyři proužky pro teploušky14,76 %1,01 %  
Tata14,76 %1,01 %  
ostatní odpovědi sport, obleceni, boty
sorri bro,ja hz che tut pisat6,edu dal6she )
Deutschland
styl
čím víc pruhů, tím víc adidas :D
ožralové, lůza, spodina
design
733,33 %7,07 % 

Graf

9. Považujete-li nabídku výrobků Adidas za dostatečnou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2787,1 %27,27 %  
Ne412,9 %4,04 %  

Graf

10. Pokud ne, co byste doplnili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost větších velikostí. 125 %1,01 %  
Nevím 125 %1,01 %  
něco levnýho125 %1,01 %  
nic125 %1,01 %  

Graf

11. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Nike?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běh2742,19 %27,27 %  
Fotbal69,38 %6,06 %  
basketball46,25 %4,04 %  
atletika34,69 %3,03 %  
football23,13 %2,02 %  
basketbal23,13 %2,02 %  
tenis23,13 %2,02 %  
běh?11,56 %1,01 %  
powerlifting11,56 %1,01 %  
Hokej11,56 %1,01 %  
ostatní odpovědi бег
fitnessjoga
Fitnes
Basketball, soccer, athletics
tanec
nic
fotbal, tenis
Volejbal
tance
běh, fitness
beh, tanec
tenis, fotbal, golf, atletika
běh, basketbal
Běhaní
žádnou
1523,44 %15,15 % 

Graf

12. Co se Vam u výrobků Nike libí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design3554,69 %35,35 %  
kvalita914,06 %9,09 %  
image812,5 %8,08 %  
pohodlí a komfort710,94 %7,07 %  
cena34,69 %3,03 %  
jiné23,13 %2,02 %  

Graf

13. Co Vas k nákupu výrobků Nike motivuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/kvalita1929,69 %19,19 %  
kvalita1625 %16,16 %  
design1320,31 %13,13 %  
jiné57,81 %5,05 %  
móda46,25 %4,04 %  
image46,25 %4,04 %  
doporučení23,13 %2,02 %  
reklama11,56 %1,01 %  

Graf

14. Můžete pojmenovát fotbalový klub, jehož oficialní dres je od Nike?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne931,03 %9,09 %  
nevím413,79 %4,04 %  
Barcelona413,79 %4,04 %  
Manchester United26,9 %2,02 %  
Man Utd13,45 %1,01 %  
Barsa13,45 %1,01 %  
Jenom hokej klub13,45 %1,01 %  
нет13,45 %1,01 %  
Manchester, Arsenal, Sparta13,45 %1,01 %  
Arsenal London13,45 %1,01 %  
ostatní odpovědi Sparta Praha
neznám
sparta
M
413,79 %4,04 % 

Graf

15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboardy a venkovní reklama1828,57 %18,18 %  
TV1828,57 %18,18 %  
Internet1523,81 %15,15 %  
sportovní eventy812,7 %8,08 %  
jinde46,35 %4,04 %  

Graf

16. Jake asociace vyvolavá u Vas značka Nike?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sport39,38 %3,03 %  
Kvalita26,25 %2,02 %  
just do it!26,25 %2,02 %  
dobré13,13 %1,01 %  
boty na běhání13,13 %1,01 %  
extreme13,13 %1,01 %  
Maraton13,13 %1,01 %  
Mojet bahnem13,13 %1,01 %  
Basketball13,13 %1,01 %  
Zdravi 13,13 %1,01 %  
ostatní odpovědi Basketbal
Mike Jordan
pohyb
rychlost
just do it
Boty, fotbal, jogging
kvalita, design
tance, design
fajfka
život v pohybu, pružnost, free život, lehkost, zábava
drahé ceny, kvatita nic moc
tanec
pohodové sportování volnočasové i profesionální
Pohodu
fajka - logo
Amerika
žádné
sport, běh, marathon, zdravý životní styl
1856,25 %18,18 % 

Graf

17. Považujete-li nabídku výrobků Nike za dostatečnou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4890,57 %48,48 %  
Ne59,43 %5,05 %  

Graf

18. Pokud ne, co byste doplnili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-228,57 %2,02 %  
Na naikah lyotat ahueno114,29 %1,01 %  
Больше повседневной одежды114,29 %1,01 %  
Casual clothes114,29 %1,01 %  
plavky114,29 %1,01 %  
ano, Nike má dostatek výrobků, jen jejich dostupnost na českém trhu je ubohá114,29 %1,01 %  

Graf

19. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6666,67 %66,67 %  
muž3333,33 %33,33 %  

Graf

20. Vaš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-256868,69 %68,69 %  
26-352121,21 %21,21 %  
18 a méně88,08 %8,08 %  
35 a více22,02 %2,02 %  

Graf

21. Sportujete regulárně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5050,51 %50,51 %  
Ne4949,49 %49,49 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

  • odpověď Adidas:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 5. Co Vas k nákupu vyrobků Adidas motivuje?

2. Výrobky jaké které značky (Adidas nebo Nike) se Vam libí nejvíce?

  • odpověď Adidas:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi běh na otázku 3. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 4. Co se Vam u výrobků Adidas libí?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita na otázku 4. Co se Vam u výrobků Adidas libí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita na otázku 5. Co Vas k nákupu vyrobků Adidas motivuje?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 5. Co Vas k nákupu vyrobků Adidas motivuje?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Můžete pojmenovát fotbalový klub, jehož oficialní dres je od Adidas?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy a venkovní reklama na otázku 7. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Adidas?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Považujete-li nabídku výrobků Adidas za dostatečnou?
  • odpověď Nike:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 13. Co Vas k nákupu výrobků Nike motivuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 13. Co Vas k nákupu výrobků Nike motivuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy a venkovní reklama na otázku 15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Považujete-li nabídku výrobků Nike za dostatečnou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 1. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 12. Co se Vam u výrobků Nike libí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV na otázku 15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?

9. Považujete-li nabídku výrobků Adidas za dostatečnou?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita na otázku 4. Co se Vam u výrobků Adidas libí?

17. Považujete-li nabídku výrobků Nike za dostatečnou?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy a venkovní reklama na otázku 15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?

19. Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Můžete pojmenovát fotbalový klub, jehož oficialní dres je od Adidas?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

2. Výrobky jaké které značky (Adidas nebo Nike) se Vam libí nejvíce?

3. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?

4. Co se Vam u výrobků Adidas libí?

5. Co Vas k nákupu vyrobků Adidas motivuje?

6. Můžete pojmenovát fotbalový klub, jehož oficialní dres je od Adidas?

7. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Adidas?

9. Považujete-li nabídku výrobků Adidas za dostatečnou?

11. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Nike?

12. Co se Vam u výrobků Nike libí?

13. Co Vas k nákupu výrobků Nike motivuje?

15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?

17. Považujete-li nabídku výrobků Nike za dostatečnou?

19. Vaše pohlaví?

20. Vaš věk?

21. Sportujete regulárně?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

2. Výrobky jaké které značky (Adidas nebo Nike) se Vam libí nejvíce?

3. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?

4. Co se Vam u výrobků Adidas libí?

5. Co Vas k nákupu vyrobků Adidas motivuje?

6. Můžete pojmenovát fotbalový klub, jehož oficialní dres je od Adidas?

7. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Adidas?

9. Považujete-li nabídku výrobků Adidas za dostatečnou?

11. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Nike?

12. Co se Vam u výrobků Nike libí?

13. Co Vas k nákupu výrobků Nike motivuje?

15. Kde se nejčastějí setkaváte s reklamou Nike?

17. Považujete-li nabídku výrobků Nike za dostatečnou?

19. Vaše pohlaví?

20. Vaš věk?

21. Sportujete regulárně?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Shaibakov, T.Výzkum spotřebitelského vnímáni značek Adidas a Nike (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vyzkum-spotrebitelskeho-vnim.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.