Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum trhu společnosti NUGGET CLOTHING SYSTEMS
Výzkum trhu společnosti NUGGET CLOTHING SYSTEMS
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Matěj Pivrnec |
---|---|
Šetření: | 09. 12. 2009 - 16. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 117 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.68 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 49,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Provádím výzkum trhu za pomocí dotazníků, pro společnost Nugget Clothing Systems. Vyhodnocené informace potřebuji pro účel Bakalářské práce. Dotazník je anonymní.
Odpovědi respondentů
1. 1. Jak vnímáte existenci značky NUGGET CLOTHING SYSTEMS ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vnímám ji jako jednu z mnoha značek ve svém odvětví | 73 | 62,39 % | 62,39 % |
Vidím ji jako část, která patří do tohohle odvětví, a bez její účasti si 21. století neumím představit | 18 | 15,38 % | 15,38 % |
Dodnes jsem netušil, že Nugget existuje | 13 | 11,11 % | 11,11 % |
Vím, že existuje, ale nic jsem si od ní nikdy nekoupil, protože mi nevyhovuje | 11 | 9,4 % | 9,4 % |
Dobrá CZ značka,velké plus podporujou mladé jezdce | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Značka, která mě oslovuje už dlouho i podporou snb | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
2. Kam chodíte nakupovat oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kamenné obchody | 75 | 64,1 % | 64,1 % |
E-obchody | 60 | 51,28 % | 51,28 % |
Nákupní střediska | 54 | 46,15 % | 46,15 % |
Výprodejní akce | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
Veletrhy | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
3. Jak často nakupujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x za měsíc | 59 | 50,43 % | 50,43 % |
Velmi zřídka | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
Vícekrát za měsíc | 18 | 15,38 % | 15,38 % |
Pouze na svátky | 7 | 5,98 % | 5,98 % |
Každý týden | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
4. Proč si kupujete oblečení od značky Nugget?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Barvy - desing, funkčnost
Cena
česká skateboardová značka, celkem kvalitní zboží za dobrou cenu
design
dobrý design, kvalita
Funkčnost Design Kvalita
hezký design, nižší ceny
jelikož se mi libí jejich styl
když se mi líbí, tak si ho koupim
Když se mi líbí, koupím ho.
Koupím si je jen tehdy, pokud danou věc sháním a pokud se mi od téhle značky opravdu líbí.
Kupuji si ho, stejně jako kteroukoliv jinou značku, když se mi daný kus oblečení líbí. Je to prostřední cenová kategorie, podpora české firmy, kvalita.
Kvalita, pěkný design, živé a jasné barvy.
líbí se mi
Líbí se mi =)
Líbí se mi design a zpracování materiálů.
Líbí se mi jejich design.
Líbí se mi jejich designy a provedení
líbí se mi jejich modely
líbí se mi od ní její věci
Líbí se mi styl, cenová dostupnost a komfort.
Libí se mi, a má docela slušné ceny
Líbí se mi, kvalitní zboží..
Má velmi povedené designy. V každé kolekci je nějaký kousek, který mě zaujme.
Maji dobre desingy a hezke strihy obleceni...Pohodlne,kvalitni, proste no coment:) Proste se mi libi!
mám ráda právě tuhle značku. Ty věci jsou úžasný a maj šťávu :)
mělo hezký design. už nemá
Moc ho nekupuju, bohužel.
nekupuji
nekupuji oblečení značky Nugget
nekupuji, neznám
Nekupuju
nekupuju
nugget rullez
Populární a známá značka.
Protože je kvalitní , stylový, podporují sk8 a snb..skvělý týmy
Protože je proste bezva stylový, farebný a hlavně krásny :)
Protože je to značna Nugget
protože má nejhezčí oblečení, nejhezčí barvy na oblečení .... :)
Protože mám velice rád oblečení nugget. Designy oblečení jsou mnohem lepší než leckteré jiné streetové značky u nás.
Protože mi připadává svými modely jako jedna z nejoriginálnějších značek a kvalita oblečení mi přijde taky skvělá.
protože mi vyhovuje
Protože mi vyhovuje :)
protože se dobře nosí...
Protože vydrzi a maji nejlepsi teamy ve vsech board sportech ktere testuji kvalitu a nechavaji se nima ovlivnovat co k nejvetsi spokojenosti
spíše jako dárky pro ostatní
vlastním pár kousků z poslední kolekce, která stojí konečně zato.
Ze všech českých značek ji mam nejraději. Má dobré soutěže.
značkové oblečení, kt. vydrží a nerozpadne se po půl roce
5. Proč si nekupujete oblečení od značky Nugget?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ceny
Často může záležet jen na barvě. Prostě to člověku nesedne.
drahé
hehg
Je to kurva drahý
Kupuji.
malé velikosti
Mám hodně neobvyklý styl oblékání, většina věci z "normálních" obchodů se mi nelíbí. Značku Nugget vůbec neznám.
nekupuju často skejtové oblečení
nemam rad tricka protoze i kdyz chce clovek velikost XL,stejnak se mu po par prani sepere ze uz ho nemuze nosit
není to můj styl
není to můj styl oblékání
není to můj styl.
Nezajímavé vzory, střihy a materiál. . . =)
neznám ji
nosí to hodně lidí co se sk8 a snb nemaj nic společnýho
nosím oblečení jiného stylu, ale pokud by mi něco padlo do oka koupila bych to ráda, protože vím, že je kvalitní
Občas kvůli nedostatku financí =)
oblečení Nugget nakupuji
Pokud se mi nelíbí, tak si nic nekoupím :), nebo když se mi to zdá zbytečně drahé.
Potkáváš spoustu lidí ve stejných věcech. ''tuctovost'' vlivem dostupného českého výrobce.
preferuju spiš tzv. street style co ma napr. quiksilver
proto
protože dostávám tolik hadrů, že další nepotřebuju a nevím, jestli mám slevu i na nugget
protože jsem na výrobky této značky téměř nenarazila (pokud neberu v úvahu Internetové obchody, ve kterých ale nenakupuji,zatím nemám důvěru)
Protože se mi víc líbí design jiných značek.
Protože to není můj styl.
vysoká cena
vždy vím, co hledám, jaké barvy, styl a potisk. Často mi nesedí holčičí mikči, které bych chtěla trošku delší volnější hlavně rukávy!
Zatím jsem zrovna nepotreboval anebo nenarazil na znacku Nugget.
zatim se na ni nikde nenarazil hadam. asi jsou jiny lepsi znacky.
Žádný důvod neznám.
6. Cena výrobků se Vám zdá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena mi připadá přiměřená | 36 | 30,77 % | 30,77 % |
Cena mi připadá příliš vysoká, i přes to si výrobek koupím | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
Cena mi připadá příliš vysoká, odradí mě od nákupu | 21 | 17,95 % | 17,95 % |
Z neznalosti značky Nugget nemůžu hodnotit | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
Jsem ochoten za daný výrobek zaplatit i více | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
V ČR je velice předražená | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Cena mi připadá dost vysoká, ale výrobek si koupím | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
cena podobná jako u ostatních značek v tomto odvět | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Pokud se mi daná věc OPRAVDU moc libí, zalpatim. | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
záleží, co to je za oblečení. někdy je ceny vysoká | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
cena je nepřiměřená, zbytečně vysoká | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Většinou přiměřená, ale někdy trochu vysoká | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
7. Ohodnoťte produkty značky Nugget zaškrtnutím hodnot od 1 do 5 podle toho, jak se Vám daný produkty líbí. Pokud hodnotíte velmi kladně, přiřaďte hodnotu 1, velmi špatně 5.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Zimní oblečení | 1.932 | 1.021 |
Letní bundy | 2.282 | 0.75 |
Trika | 2.427 | 1.305 |
Mikiny | 2.342 | 1.234 |
Kalhoty | 2.607 | 1.008 |
šortky, plavky | 2.581 | 0.825 |
Doplňky | 2.547 | 1.137 |
8. Z jakých médií jste o Nugget slyšeli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 74 | 63,25 % | 63,25 % |
na skateboardingových a snowboardingových závodech | 49 | 41,88 % | 41,88 % |
doporučení od kamarádů | 44 | 37,61 % | 37,61 % |
v tištěných zprávách, časopisech, letácích | 41 | 35,04 % | 35,04 % |
hudebních akcí, promo akcí, veletrzích | 17 | 14,53 % | 14,53 % |
9. Myslíte si, že propagace Nugget je dostatečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Myslím si, že by se propagace dala vylepšit | 57 | 48,72 % | 48,72 % |
NE, v této oblasti jsou nedostatky | 34 | 29,06 % | 29,06 % |
ANO, dle mého názoru je propagace značky dostatečná | 25 | 21,37 % | 21,37 % |
neznám | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
10. Jaké možnosti propagace značky Nugget by Vás zaujaly?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
???
.
...
...
absolutně nevím, co si může tato firma dovolit. Ale každopádně lidi nejvíc ovlivní reklama v televizi.
akce - obleceni Nugget zadarmo:D
akční slevové nabídky + soutěže o oblečení značky Nugget
bannery na internetu, soutěže
billboard
billboardy
billboardy
Billboardy, atd....
Dárkové akce při nákupu zboží.
Dárkové poukazy (pokud existují, neslyšel jsem o nich)
dárky:)
Holky v bikinách s letáky
internet
internet, promo akce
internetová reklama, billboardy
internetové
jaké koliv :)
Je skoda ze od nuggetu odesla sarka pancochova, ta pro nugget byla nejvetsi reklamou. Nugget by mohl marketngove podporit zacinajici scenu freeski v cechach, tam vidim velky potencial pro budoucnost.
jsem spokojen
lepší internetové stránky
letáky do schránek, jako jiné značky (takko,...)
letáky, propagace na internetu
Letáky, propagace v médiích (noviny, rádio atd.)
líbylo by se mi víc akcí po celé republice,kde by se mohli prezentovat
n
nad tim ted nebudu přemejšlet chce se mi čůrat
nálepky
Nálepky zdarma
Např. krátkodobá, ale za to velká sleva na vše.. :)
Například organizace více snowbordových akcí pod záštitou značky.
například v reklamách v Tv
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevim
nevím
nevím
nevím
nezaujaly
nvm
NWM
odkaz na netu
Pivrnče, Pivrnče, to mám jako přemýšlet, jo... Třeba letadlo s transparentem by mě zaujalo nebo nevim, musim běžet, měj se.
Promo akce
promotions, promyšlenější účast ne eventech
Propagace na nějaké letní venkovní akci.
Propagace na veřejných místech sportovní akceatd
propagace ve školách, univerzitách
Provádění svých reklamních akcí, nebo se podílet například na sponzoringu některých jiných akcí.
především soutěže
předváděcí akce s rozdáváním oblečení... :D
reklama na Internetu, v obchodech, určitě by mě zaujal obchod v blízkosti mého bydliště
Reklama v hlavním vysílacím čase na televizních stanicích.
reklama v televizi
reklama v televizi
reklama v televizi...
reklama v TV
Reklama v TV.
reklamy na trickách
reklamy v časopisech
Reklamy v časopisech(board..),více nalepek grátis ,střeba i k jednotlivemu zboži,pak by si to lidi lepili na prkna (snb i sk8) a delali by dalsi reklamy...dobri ne?:)
Rozdávání triček zdarma...
S propagací jsem spokojená.
silnej team, sponzorovat zavody, videa...atd
Slevové akce
snažit se dostat do internetových i kamenných velkých nákupních center
Soutěže
soutěže pro konečné zákazníky
sponzoring
sponzoring akcí pro širší veřejnost
sponzoring lepších jezdců
Sponzoring, což už se i tak deje, ale mohlo by více.
stickerky, pořádané campy, masové reklamy, sponzorství snowparků
televizní reklama
televizní reklama
televizní spoty
tištěná reklama - časopisy apod.
to nevim
Tv reklama
tv reklama
tv reklama, internetové banery
TV, reklama v tisku...
upoutávající barevné reklamy po Praze, nové LOGO, reklamy sprejem přes šablony
Urcite spojene se snowboardovymi akcemi, snowparky atd...
Určitě by o této značce více lidí vědělo, kdyby se objevovaly reklamy v televizi, na billboardech, ale asi by tím i dost svých příznivců ztratila přece jen tak velká reklama do snowboardingu nepatří...Nugget se mi líbí takový jaký je, věci nosí lidé kteří se pohybujou kolem snb, sk8 a všech adrenalinových sportů a ne každý druhý na ulic, který to viděl v reklamě a tak to má být:)))
určitě bych využil možnost stálým zákazníkům posílat novinky mailem, dalsi bych dal reklamu na internet v TV nebo v radiu to je drahe a myslim ze pro tuto znacku neefektivni.proto bych se soutredil na nejake rozesilani mailme net reklamu, letaky atd..
Určitě dál podporovat sportovní skate/snb/ski/bike akce a více bannerů na internetových stránkách... Okolo různých akcí/na internetu se točí asi nejvíce lidí, které tato značka může zaujmout.
Usporadani sk8/snb zavodu a dalsich akci, napr camp 4 girls
v časopisech, internetu- propagace zaměřená né na značku, ale produkt - oblečení
Veletrhy, samostatné obchody
větší loga
Větší spolupráve s hudební scénou a dalšími sporty. Lepší marketingový design - od loga až po web.
větší sponzoring na sportovních akcích
Větší účast na akcích, podporování akcí typu sportovní, hudební a obecně kulturní.
Víc podporovat mladé, alespoň trochu adrenalinové a neokoukané sporty.
Víc reklam v skejtových a snow časopisech. Kdyby jejich stránky byly více známé. Pro některé jsou,ale někteří vůbec neví o jakou značku jde, natož že je česká.
vic zajimavejsich fotek...kdyz se kouknu na fotky skate a snow teamu,neveril bych ze je fotil stejny clovek (Misan).ty ze skatu jsou daleko vic barevnejsi a zajimavejsi
více propagace
více reklam na internetových portálech, sponzoring "obyčejnějších" akcí, zkusit zapůsobit i na starší zákazníky- časopisy,noviny.
více samolepek, plakátů... více preparentů na akcích
všechny,Nugget je proste bomba:P
Vůbec nevim...:)
Vzorky zdarma
XXXXBoard akce
za sk8 nebo snb závodech
Zavedeni vyhodnych akci (treba 1+1 zdarma) nebo podobneho typu
závody snb
zimní testcentra na horách, pořádání závodů
zviditelnění značky, letáky
žádné
11. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 65 | 55,56 % | 55,56 % |
Muž | 52 | 44,44 % | 44,44 % |
12. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 25 let | 75 | 64,1 % | 64,1 % |
15 - 20 let | 30 | 25,64 % | 25,64 % |
25 - 30 let | 7 | 5,98 % | 5,98 % |
10 - 15 let | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
30 - 35 let | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
35 let a výše | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.