Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum trhu společnosti NUGGET CLOTHING SYSTEMS

Výzkum trhu společnosti NUGGET CLOTHING SYSTEMS

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Pivrnec
Šetření:09. 12. 2009 - 16. 12. 2009
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Provádím výzkum trhu za pomocí dotazníků, pro společnost Nugget Clothing Systems. Vyhodnocené informace potřebuji pro účel Bakalářské práce. Dotazník je anonymní.

Odpovědi respondentů

1. 1. Jak vnímáte existenci značky NUGGET CLOTHING SYSTEMS ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vnímám ji jako jednu z mnoha značek ve svém odvětví7362,39 %62,39 %  
Vidím ji jako část, která patří do tohohle odvětví, a bez její účasti si 21. století neumím představit1815,38 %15,38 %  
Dodnes jsem netušil, že Nugget existuje1311,11 %11,11 %  
Vím, že existuje, ale nic jsem si od ní nikdy nekoupil, protože mi nevyhovuje119,4 %9,4 %  
Dobrá CZ značka,velké plus podporujou mladé jezdce10,85 %0,85 %  
Značka, která mě oslovuje už dlouho i podporou snb10,85 %0,85 %  

Graf

2. Kam chodíte nakupovat oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenné obchody7564,1 %64,1 %  
E-obchody6051,28 %51,28 %  
Nákupní střediska5446,15 %46,15 %  
Výprodejní akce1916,24 %16,24 %  
Veletrhy21,71 %1,71 %  

Graf

3. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc5950,43 %50,43 %  
Velmi zřídka3126,5 %26,5 %  
Vícekrát za měsíc1815,38 %15,38 %  
Pouze na svátky75,98 %5,98 %  
Každý týden21,71 %1,71 %  

Graf

4. Proč si kupujete oblečení od značky Nugget?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Barvy - desing, funkčnost

Cena

česká skateboardová značka, celkem kvalitní zboží za dobrou cenu

design

dobrý design, kvalita

Funkčnost Design Kvalita

hezký design, nižší ceny

jelikož se mi libí jejich styl

když se mi líbí, tak si ho koupim

Když se mi líbí, koupím ho.

Koupím si je jen tehdy, pokud danou věc sháním a pokud se mi od téhle značky opravdu líbí.

Kupuji si ho, stejně jako kteroukoliv jinou značku, když se mi daný kus oblečení líbí. Je to prostřední cenová kategorie, podpora české firmy, kvalita.

Kvalita, pěkný design, živé a jasné barvy.

líbí se mi

Líbí se mi =)

Líbí se mi design a zpracování materiálů.

Líbí se mi jejich design.

Líbí se mi jejich designy a provedení

líbí se mi jejich modely

líbí se mi od ní její věci

Líbí se mi styl, cenová dostupnost a komfort.

Libí se mi, a má docela slušné ceny

Líbí se mi, kvalitní zboží..

Má velmi povedené designy. V každé kolekci je nějaký kousek, který mě zaujme.

Maji dobre desingy a hezke strihy obleceni...Pohodlne,kvalitni, proste no coment:) Proste se mi libi!

mám ráda právě tuhle značku. Ty věci jsou úžasný a maj šťávu :)

mělo hezký design. už nemá

Moc ho nekupuju, bohužel.

nekupuji

nekupuji oblečení značky Nugget

nekupuji, neznám

Nekupuju

nekupuju

nugget rullez

Populární a známá značka.

Protože je kvalitní , stylový, podporují sk8 a snb..skvělý týmy

Protože je proste bezva stylový, farebný a hlavně krásny :)

Protože je to značna Nugget

protože má nejhezčí oblečení, nejhezčí barvy na oblečení .... :)

Protože mám velice rád oblečení nugget. Designy oblečení jsou mnohem lepší než leckteré jiné streetové značky u nás.

Protože mi připadává svými modely jako jedna z nejoriginálnějších značek a kvalita oblečení mi přijde taky skvělá.

protože mi vyhovuje

Protože mi vyhovuje :)

protože se dobře nosí...

Protože vydrzi a maji nejlepsi teamy ve vsech board sportech ktere testuji kvalitu a nechavaji se nima ovlivnovat co k nejvetsi spokojenosti

spíše jako dárky pro ostatní

vlastním pár kousků z poslední kolekce, která stojí konečně zato.

Ze všech českých značek ji mam nejraději. Má dobré soutěže.

značkové oblečení, kt. vydrží a nerozpadne se po půl roce

5. Proč si nekupujete oblečení od značky Nugget?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ceny

Často může záležet jen na barvě. Prostě to člověku nesedne.

drahé

hehg

Je to kurva drahý

Kupuji.

malé velikosti

Mám hodně neobvyklý styl oblékání, většina věci z "normálních" obchodů se mi nelíbí. Značku Nugget vůbec neznám.

nekupuju často skejtové oblečení

nemam rad tricka protoze i kdyz chce clovek velikost XL,stejnak se mu po par prani sepere ze uz ho nemuze nosit

není to můj styl

není to můj styl oblékání

není to můj styl.

Nezajímavé vzory, střihy a materiál. . . =)

neznám ji

nosí to hodně lidí co se sk8 a snb nemaj nic společnýho

nosím oblečení jiného stylu, ale pokud by mi něco padlo do oka koupila bych to ráda, protože vím, že je kvalitní

Občas kvůli nedostatku financí =)

oblečení Nugget nakupuji

Pokud se mi nelíbí, tak si nic nekoupím :), nebo když se mi to zdá zbytečně drahé.

Potkáváš spoustu lidí ve stejných věcech. ''tuctovost'' vlivem dostupného českého výrobce.

preferuju spiš tzv. street style co ma napr. quiksilver

proto

protože dostávám tolik hadrů, že další nepotřebuju a nevím, jestli mám slevu i na nugget

protože jsem na výrobky této značky téměř nenarazila (pokud neberu v úvahu Internetové obchody, ve kterých ale nenakupuji,zatím nemám důvěru)

Protože se mi víc líbí design jiných značek.

Protože to není můj styl.

vysoká cena

vždy vím, co hledám, jaké barvy, styl a potisk. Často mi nesedí holčičí mikči, které bych chtěla trošku delší volnější hlavně rukávy!

Zatím jsem zrovna nepotreboval anebo nenarazil na znacku Nugget.

zatim se na ni nikde nenarazil hadam. asi jsou jiny lepsi znacky.

Žádný důvod neznám.

6. Cena výrobků se Vám zdá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena mi připadá přiměřená3630,77 %30,77 %  
Cena mi připadá příliš vysoká, i přes to si výrobek koupím3126,5 %26,5 %  
Cena mi připadá příliš vysoká, odradí mě od nákupu2117,95 %17,95 %  
Z neznalosti značky Nugget nemůžu hodnotit1916,24 %16,24 %  
Jsem ochoten za daný výrobek zaplatit i více32,56 %2,56 %  
V ČR je velice předražená 10,85 %0,85 %  
Cena mi připadá dost vysoká, ale výrobek si koupím10,85 %0,85 %  
cena podobná jako u ostatních značek v tomto odvět10,85 %0,85 %  
Pokud se mi daná věc OPRAVDU moc libí, zalpatim.10,85 %0,85 %  
záleží, co to je za oblečení. někdy je ceny vysoká10,85 %0,85 %  
cena je nepřiměřená, zbytečně vysoká10,85 %0,85 %  
Většinou přiměřená, ale někdy trochu vysoká10,85 %0,85 %  

Graf

7. Ohodnoťte produkty značky Nugget zaškrtnutím hodnot od 1 do 5 podle toho, jak se Vám daný produkty líbí. Pokud hodnotíte velmi kladně, přiřaďte hodnotu 1, velmi špatně 5.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zimní oblečení1.9321.021
Letní bundy2.2820.75
Trika2.4271.305
Mikiny2.3421.234
Kalhoty2.6071.008
šortky, plavky2.5810.825
Doplňky2.5471.137

Graf

8. Z jakých médií jste o Nugget slyšeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu7463,25 %63,25 %  
na skateboardingových a snowboardingových závodech4941,88 %41,88 %  
doporučení od kamarádů4437,61 %37,61 %  
v tištěných zprávách, časopisech, letácích4135,04 %35,04 %  
hudebních akcí, promo akcí, veletrzích1714,53 %14,53 %  

Graf

9. Myslíte si, že propagace Nugget je dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Myslím si, že by se propagace dala vylepšit5748,72 %48,72 %  
NE, v této oblasti jsou nedostatky3429,06 %29,06 %  
ANO, dle mého názoru je propagace značky dostatečná2521,37 %21,37 %  
neznám10,85 %0,85 %  

Graf

10. Jaké možnosti propagace značky Nugget by Vás zaujaly?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

.

...

...

absolutně nevím, co si může tato firma dovolit. Ale každopádně lidi nejvíc ovlivní reklama v televizi.

akce - obleceni Nugget zadarmo:D

akční slevové nabídky + soutěže o oblečení značky Nugget

bannery na internetu, soutěže

billboard

billboardy

billboardy

Billboardy, atd....

Dárkové akce při nákupu zboží.

Dárkové poukazy (pokud existují, neslyšel jsem o nich)

dárky:)

Holky v bikinách s letáky

internet

internet, promo akce

internetová reklama, billboardy

internetové

jaké koliv :)

Je skoda ze od nuggetu odesla sarka pancochova, ta pro nugget byla nejvetsi reklamou. Nugget by mohl marketngove podporit zacinajici scenu freeski v cechach, tam vidim velky potencial pro budoucnost.

jsem spokojen

lepší internetové stránky

letáky do schránek, jako jiné značky (takko,...)

letáky, propagace na internetu

Letáky, propagace v médiích (noviny, rádio atd.)

líbylo by se mi víc akcí po celé republice,kde by se mohli prezentovat

n

nad tim ted nebudu přemejšlet chce se mi čůrat

nálepky

Nálepky zdarma

Např. krátkodobá, ale za to velká sleva na vše.. :)

Například organizace více snowbordových akcí pod záštitou značky.

například v reklamách v Tv

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

nezaujaly

nvm

NWM

odkaz na netu

Pivrnče, Pivrnče, to mám jako přemýšlet, jo... Třeba letadlo s transparentem by mě zaujalo nebo nevim, musim běžet, měj se.

Promo akce

promotions, promyšlenější účast ne eventech

Propagace na nějaké letní venkovní akci.

Propagace na veřejných místech sportovní akceatd

propagace ve školách, univerzitách

Provádění svých reklamních akcí, nebo se podílet například na sponzoringu některých jiných akcí.

především soutěže

předváděcí akce s rozdáváním oblečení... :D

reklama na Internetu, v obchodech, určitě by mě zaujal obchod v blízkosti mého bydliště

Reklama v hlavním vysílacím čase na televizních stanicích.

reklama v televizi

reklama v televizi

reklama v televizi...

reklama v TV

Reklama v TV.

reklamy na trickách

reklamy v časopisech

Reklamy v časopisech(board..),více nalepek grátis ,střeba i k jednotlivemu zboži,pak by si to lidi lepili na prkna (snb i sk8) a delali by dalsi reklamy...dobri ne?:)

Rozdávání triček zdarma...

S propagací jsem spokojená.

silnej team, sponzorovat zavody, videa...atd

Slevové akce

snažit se dostat do internetových i kamenných velkých nákupních center

Soutěže

soutěže pro konečné zákazníky

sponzoring

sponzoring akcí pro širší veřejnost

sponzoring lepších jezdců

Sponzoring, což už se i tak deje, ale mohlo by více.

stickerky, pořádané campy, masové reklamy, sponzorství snowparků

televizní reklama

televizní reklama

televizní spoty

tištěná reklama - časopisy apod.

to nevim

Tv reklama

tv reklama

tv reklama, internetové banery

TV, reklama v tisku...

upoutávající barevné reklamy po Praze, nové LOGO, reklamy sprejem přes šablony

Urcite spojene se snowboardovymi akcemi, snowparky atd...

Určitě by o této značce více lidí vědělo, kdyby se objevovaly reklamy v televizi, na billboardech, ale asi by tím i dost svých příznivců ztratila přece jen tak velká reklama do snowboardingu nepatří...Nugget se mi líbí takový jaký je, věci nosí lidé kteří se pohybujou kolem snb, sk8 a všech adrenalinových sportů a ne každý druhý na ulic, který to viděl v reklamě a tak to má být:)))

určitě bych využil možnost stálým zákazníkům posílat novinky mailem, dalsi bych dal reklamu na internet v TV nebo v radiu to je drahe a myslim ze pro tuto znacku neefektivni.proto bych se soutredil na nejake rozesilani mailme net reklamu, letaky atd..

Určitě dál podporovat sportovní skate/snb/ski/bike akce a více bannerů na internetových stránkách... Okolo různých akcí/na internetu se točí asi nejvíce lidí, které tato značka může zaujmout.

Usporadani sk8/snb zavodu a dalsich akci, napr camp 4 girls

v časopisech, internetu- propagace zaměřená né na značku, ale produkt - oblečení

Veletrhy, samostatné obchody

větší loga

Větší spolupráve s hudební scénou a dalšími sporty. Lepší marketingový design - od loga až po web.

větší sponzoring na sportovních akcích

Větší účast na akcích, podporování akcí typu sportovní, hudební a obecně kulturní.

Víc podporovat mladé, alespoň trochu adrenalinové a neokoukané sporty.

Víc reklam v skejtových a snow časopisech. Kdyby jejich stránky byly více známé. Pro některé jsou,ale někteří vůbec neví o jakou značku jde, natož že je česká.

vic zajimavejsich fotek...kdyz se kouknu na fotky skate a snow teamu,neveril bych ze je fotil stejny clovek (Misan).ty ze skatu jsou daleko vic barevnejsi a zajimavejsi

více propagace

více reklam na internetových portálech, sponzoring "obyčejnějších" akcí, zkusit zapůsobit i na starší zákazníky- časopisy,noviny.

více samolepek, plakátů... více preparentů na akcích

všechny,Nugget je proste bomba:P

Vůbec nevim...:)

Vzorky zdarma

XXXXBoard akce

za sk8 nebo snb závodech

Zavedeni vyhodnych akci (treba 1+1 zdarma) nebo podobneho typu

závody snb

zimní testcentra na horách, pořádání závodů

zviditelnění značky, letáky

žádné

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6555,56 %55,56 %  
Muž5244,44 %44,44 %  

Graf

12. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let7564,1 %64,1 %  
15 - 20 let3025,64 %25,64 %  
25 - 30 let75,98 %5,98 %  
10 - 15 let32,56 %2,56 %  
30 - 35 let10,85 %0,85 %  
35 let a výše10,85 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Cena výrobků se Vám zdá:

  • odpověď Z neznalosti značky Nugget nemůžu hodnotit:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dodnes jsem netušil, že Nugget existuje na otázku 1. 1. Jak vnímáte existenci značky NUGGET CLOTHING SYSTEMS ?

7. Ohodnoťte produkty značky Nugget zaškrtnutím hodnot od 1 do 5 podle toho, jak se Vám daný produkty líbí. Pokud hodnotíte velmi kladně, přiřaďte hodnotu 1, velmi špatně 5.

  • odpověď Mikiny=3:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dodnes jsem netušil, že Nugget existuje na otázku 1. 1. Jak vnímáte existenci značky NUGGET CLOTHING SYSTEMS ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Jak vnímáte existenci značky NUGGET CLOTHING SYSTEMS ?

2. Kam chodíte nakupovat oblečení?

3. Jak často nakupujete oblečení?

6. Cena výrobků se Vám zdá:

7. Ohodnoťte produkty značky Nugget zaškrtnutím hodnot od 1 do 5 podle toho, jak se Vám daný produkty líbí. Pokud hodnotíte velmi kladně, přiřaďte hodnotu 1, velmi špatně 5.

8. Z jakých médií jste o Nugget slyšeli?

9. Myslíte si, že propagace Nugget je dostatečná?

11. Pohlaví:

12. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Jak vnímáte existenci značky NUGGET CLOTHING SYSTEMS ?

2. Kam chodíte nakupovat oblečení?

3. Jak často nakupujete oblečení?

6. Cena výrobků se Vám zdá:

7. Ohodnoťte produkty značky Nugget zaškrtnutím hodnot od 1 do 5 podle toho, jak se Vám daný produkty líbí. Pokud hodnotíte velmi kladně, přiřaďte hodnotu 1, velmi špatně 5.

8. Z jakých médií jste o Nugget slyšeli?

9. Myslíte si, že propagace Nugget je dostatečná?

11. Pohlaví:

12. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pivrnec, M.Výzkum trhu společnosti NUGGET CLOTHING SYSTEMS (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyzkum-trhu-spolecnosti-nugget-clothing-systems.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.