Výzkum značky vyrobce sladkostí - trvanlivého pečiva
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu:
Jakub Kozák
Šetření:
01. 11. 2008 - 10. 11. 2008
Počet respondentů:
117
Počet otázek (max/průměr):
37 / 34.21
Použité ochrany:
unikátní IP
Zobrazení otázek:
celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:
9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jmenuji se Jakub Kozák a v rámci předmětu Marketingový výzkum na VŠE se zabývám výzkumem na téma "Výzkum značky výrobce sladkostí - trvanlivého pečiva". Průzkum se zabývá:
- spotřebitelskými návyky při nakupování sladkostí
- zkoumáním povědomí o konkrétním výrobci mezi spotřebiteli
Pokud sladkosti nekupujete, dotazník nevyplňujte. Předem všem děkuji za spolupráci. Všechny informace budou použity výhradně pro tento předmět a neslouží ke komerčním účelům.
Děkuji
Jakub Kozák
Odpovědi respondentů
1. Jaké typy trvanlivého pečiva kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
čokoláda / čokoládové tyčinky
95
81,2 %
81,2 %
cereální výrobky (lupínky, cereální sušenky a tyčinky, atd.)
73
62,39 %
62,39 %
oplatky (s náplní)
70
59,83 %
59,83 %
sušenky (bez náplně)
65
55,56 %
55,56 %
slané pečivo (preclíky, slané tyčinky, atd.)
62
52,99 %
52,99 %
perníky
29
24,79 %
24,79 %
2. Jak často nakupujete trvanlivé pečivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
několikrát týdně
43
36,75 %
36,75 %
1krát za týden
36
30,77 %
30,77 %
1krát za 14 dnů
27
23,08 %
23,08 %
1krát za měsíc
9
7,69 %
7,69 %
méně často
2
1,71 %
1,71 %
3. Máte představu, kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
84
71,79 %
71,79 %
Ano
33
28,21 %
28,21 %
4. Kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
500
6
20,69 %
5,13 %
400
6
20,69 %
5,13 %
1000
4
13,79 %
3,42 %
300
3
10,34 %
2,56 %
100
3
10,34 %
2,56 %
50
3
10,34 %
2,56 %
1500
2
6,9 %
1,71 %
150
1
3,45 %
0,85 %
900
1
3,45 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
490.74
Minimum:
50
Maximum:
1500
Variační rozpětí:
1450
Rozptyl:
128660.97
Směrodatná odchylka:
358.69
Medián:
400
Modus:
500
5. Jaké výrobce trvanlivého pečiva si vybavíte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
6. Preferujete mezi nimi nějakého výrobce, jehož produkty kupujete? Pokud ano, jakého a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
56
47,86 %
47,86 %
nepreferuji
5
4,27 %
4,27 %
opavia
2
1,71 %
1,71 %
bohemia
2
1,71 %
1,71 %
Sedita - nejlepší sušenky
1
0,85 %
0,85 %
Sedita - sušenky mi chutnají více než jiné
1
0,85 %
0,85 %
Ne, podle chuti
1
0,85 %
0,85 %
nepreferuji, mám ráda vše :)
1
0,85 %
0,85 %
nový věk
1
0,85 %
0,85 %
Opavia - široký sortiment, čokolády Lindt a Milka
1
0,85 %
0,85 %
ostatní odpovědi
Nestlé - výborná čokoláda ano, proto corny nepamatuji si jména výrobců, pamatuji si obal hovno kupuji co mi chutna opavia, nestle orion Preferuju všechyn výše uvedené:-) Mars nepreferujem Emco, miluji jejich čokoládové müsli s višněmi Opavia - maji to dobry nestle nepreferuji výrobce ale výrobek opavia - původní česká značka, i když ji nyní vlas žádného Milka, velký výběr, cena Penam - na jine jmeno si ted nevzpomenu Pekárny Nepomuk lindt - kvalita vyse uvedenych, chuti mi Opavia - kvalita prověřená léty Orion, Opavia - jsou to naše výrobky a jsou dobré --- Opavia - zvyk orion,opavia výrobce nepreferuji ani ne Emco - výborná kvalita Milka - výborné čokolády Marks and Spencer Opavia,osvědčená kvalita Danone - Brumíky kupuji dětem do školy ke svačině Opavia - osvedcena kvalita sedita - jiná a vyhovující chuť Sedita, protoze mi chutná Viz výše Opavia, český výrobce jen výrobky se smybolem klasa - české podctivé kinder-čokoládová vejce s překvapením Orion- Kvalita, tradice výroby Nepreferuji.. Hořické trubičky, nejsou tak přeslazené a vyschlé. ani ne.. nepreferuji nikoho
46
39,32 %
39,32 %
7. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá CENA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
62
52,99 %
52,99 %
4
22
18,8 %
18,8 %
3
14
11,97 %
11,97 %
1
12
10,26 %
10,26 %
5
6
5,13 %
5,13 %
44
1
0,85 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.53
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.91
Směrodatná odchylka:
0.95
Medián:
2
Modus:
2
8. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitý OBAL. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
41
35,04 %
35,04 %
4
37
31,62 %
31,62 %
5
20
17,09 %
17,09 %
3
15
12,82 %
12,82 %
1
2
1,71 %
1,71 %
44
1
0,85 %
0,85 %
32
1
0,85 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.31
Minimum:
2
Maximum:
5
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
1.25
Směrodatná odchylka:
1.12
Medián:
4
Modus:
2
9. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá KVALITA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
90
76,92 %
76,92 %
2
23
19,66 %
19,66 %
3
2
1,71 %
1,71 %
44
1
0,85 %
0,85 %
5
1
0,85 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1.21
Minimum:
1
Maximum:
2
Variační rozpětí:
1
Rozptyl:
0.16
Směrodatná odchylka:
0.41
Medián:
1
Modus:
1
10. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá ZNAČKA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4
37
31,62 %
31,62 %
2
33
28,21 %
28,21 %
5
19
16,24 %
16,24 %
3
16
13,68 %
13,68 %
1
11
9,4 %
9,4 %
54
1
0,85 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.21
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.41
Směrodatná odchylka:
1.19
Medián:
3
Modus:
4
11. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá VIDITELNOST. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4
32
27,35 %
27,35 %
3
29
24,79 %
24,79 %
2
24
20,51 %
20,51 %
1
16
13,68 %
13,68 %
5
15
12,82 %
12,82 %
44
1
0,85 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.07
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.35
Směrodatná odchylka:
1.16
Medián:
3
Modus:
4
12. Jsou pro Vás při rozhodování o nákupu důležité NÁZORY JINÝCH. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4
47
40,17 %
40,17 %
2
31
26,5 %
26,5 %
5
21
17,95 %
17,95 %
3
11
9,4 %
9,4 %
1
7
5,98 %
5,98 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.41
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.24
Směrodatná odchylka:
1.12
Medián:
4
Modus:
4
13. Jsou pro Vás při rozhodování o nákupu důležité SLEVY/AKCE. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
40
34,19 %
34,19 %
4
31
26,5 %
26,5 %
1
20
17,09 %
17,09 %
3
13
11,11 %
11,11 %
5
12
10,26 %
10,26 %
44
1
0,85 %
0,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.79
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.49
Směrodatná odchylka:
1.22
Medián:
2
Modus:
2
14. Je Vám povědomý výrobce trvanlivého pečiva Opavia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 15, ne → otázka č. 35].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
115
98,29 %
98,29 %
ne
2
1,71 %
1,71 %
15. Vzpomenete si na nějakou reklamu propagující značku Opavia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
85
73,91 %
72,65 %
ne
30
26,09 %
25,64 %
16. Jakou reklamu / Na jaký produkt si vybavujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tatranky
17
20 %
14,53 %
bebe dobre rano
5
5,88 %
4,27 %
pims
4
4,71 %
3,42 %
zlaté oplatky
4
4,71 %
3,42 %
sušenky
2
2,35 %
1,71 %
čokoládová hvězda
1
1,18 %
0,85 %
Fidorka, Disko
1
1,18 %
0,85 %
bebe, piskoty opavia, tatranky
1
1,18 %
0,85 %
Tatranky Tatrám
1
1,18 %
0,85 %
Tatranky - chuť sbalená na cesty
1
1,18 %
0,85 %
ostatní odpovědi
na tatranky,jak lezou na ten kopec..:D Disko sušenky tatranka Pims choco magic Diskíto, Fidorka lázeňské oplatky- 19. stol-kolonáda, oblečení... Tatranky Opavia - energie sbalena na cesty tatranka a hory --> doda energii tatranky? ale max to spojeni "tatranky opavia" :-D bebe dobre rano - skandujici natripovana mladez:-) disko, tatranky Pim's, Miňonky, Tatranky, Bebe,... dětské piškoty Tatrranky Tatranky jak popojede vez hradu do zeme fidorka, bebe na tatranky piskoty Bebe Tatranky Opavia, Fidorky Byly to tuším zlaté oplatky, malý panáček boxoval. polomáčene sušenky a reklamu na pims hrozně trapné reklamy na tatranky nejake oplatky, zasoba enrgie Opavia oplatky Lázeňské oplatky kousnou do tatranky a spadne hora Bebe, různé oplatky Opavia - z darů naší země televizní reklama - čokoládové město reklama na tatranky, diskita hvezdicky, bebe Zlaté polomáčené Pims, Tatranky,bebe tatranka ,výšlap na nějaký kopec Prince sušenky tatranky, piškoty pims Milka orion - čokoládové město na sušenky bebe dobré ráno disco, vlnky? disko z darů naší země-tatranky Tatranky sušenky opavia Na Tatranku jak jdou po Tatrach, Orion cokoladu reklamu na Tatranky Reklamu na bebe čokoláda orion a milka
48
56,47 %
41,03 %
17. Navozuje ve Vás značka Opavia nějaké konkrétní myšlenky, nálady?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 19, nevím, neuvědomuji si → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
48
41,74 %
41,03 %
nevím, neuvědomuji si
41
35,65 %
35,04 %
ano
26
22,61 %
22,22 %
18. Jaké myšlenky, nálady ve Vás značka Opavia vyvolává?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chuť na sladké
2
7,69 %
1,71 %
hezke pocasi:)
1
3,85 %
0,85 %
sladkost
1
3,85 %
0,85 %
k
1
3,85 %
0,85 %
příjemná chuť
1
3,85 %
0,85 %
Příjemné, studoval jsem v Opavě a navštívil jsem
1
3,85 %
0,85 %
pohodove
1
3,85 %
0,85 %
je to "domácí" výrobek
1
3,85 %
0,85 %
chut na tatranku, odpor k jejich reklamám
1
3,85 %
0,85 %
Vzpomínku na domovské město
1
3,85 %
0,85 %
ostatní odpovědi
Voňavá a křupavá chuť oplatků vzpomínky mé maminky na exkurzi do provozu Opavia Je to naše tradiční značka dobrých výrobků pohoda, klid pozitivní vzpomenu si na reklamu na oplatky výlety do hor, školní výlety puberťáky stojící u auta :) dobré sladká :D Domov, staré dobré časy, kvalita českých surovin kvalitu susenky - fuj :) hory prijemne
15
57,69 %
12,82 %
19. Které produkty značky Opavia si dokážete vybavit?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
20. Které produkty značky Opavia kupujete, a proč? Pokud nekupujete, proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevim
5
4,35 %
4,27 %
Tatranky
4
3,48 %
3,42 %
polomáčené sušenky
2
1,74 %
1,71 %
sušenky
2
1,74 %
1,71 %
nekupuji
2
1,74 %
1,71 %
tatranka - kupuje ji mama:)
1
0,87 %
0,85 %
tatranky, čokoláda - chut, značka, tradice
1
0,87 %
0,85 %
Nejím sladké
1
0,87 %
0,85 %
kupuji esicka a koka, protoze mi chutnaji
1
0,87 %
0,85 %
nekupuji, upřednostňuji Seditu
1
0,87 %
0,85 %
ostatní odpovědi
piškoty - mačím si je do čaje, na pečení koka-chuť, dětské piškoty-pečení jak kdy, ale moc ne,oplatky moc nejím... kupuji různé sušenky, je mi to celkem jedno :) sušenky,chutnají mi nepohlizim na znacku, nezalezi mi na ni poloméčené - ceny, chuť Pims choco magic, polomáčené oplatky a jiné Piškoty Polomáčenky - jsou dobré láz. oplatky (velké kulaté), čokolády-chutnají mi Bebe Dobre rano, chutnaj mi, baleni akorat velke bebe (pokud je to opavia:) .. protože mi chutnaji tatranky, oplatky dfsdf Zlaté oplatky, Polomáčené piškoty..mam je prostě ráda chuť, kvalita, český výrobek nvím, co je od Opavie polomáčené; chutnají mi piškoty, jsou dobrý Asi zadne, najdu vhodnejsi alternativu (vcetne nic bebe - všechny druhy. Protože jsou dobre lázeňské oplatky Bebe Dobré ráno, protože mně chutnají:-) Zaté oplatky, občas, když přijdou pod ruku Nekupujem Horalky-kvalitnejsie su od Sedity dětské piškoty- mám je ráda Telka, Horalky, BeBe, Kolonáda možná, že nějaké kupuji,ale nevím, většinou se na Tatranky, Bebe, Fidorky, Minonky, protoze chutnaji Derby, Koka, Kolonada, mam je rada nevim, u produktu nekoukam na vyrobce esicka, polomacenky, zlate susenky, piskoty.... bebe dobré ráno - výjimečně (rychlá svačinka) nejsem si jista, jestli kupuji neco opavia bebe, disko - chutnají mi piskoty, pim's choco magic, pim's plnene chutnají mi a mají dobrou cenu piškoty, tatranky, fidorky, zlaté oplatky, nevím, na značku se při nákupu nedívám tatranky, jsou dobré citronove oplatky zlaté opatky, polomáčené sušenky, esíčka, chutnají ne piškoty...do dortů a na jídlo občas kupuji kupuji sladkosti jinych výrobců oplatky Lázeňské oplatky, protože jsou dobrý jak kdy podle chuti... Nakupuji Zlaté oplatky, jsou dobré a levné bebe, tatranky, polomacene: chutnají mi Fidorku nekupuji - kvůli reklamě s panankou bebe dobre rano, chuti mi polomáčené piškoty, polomáčené sušenky - jsou dobr Bebe a oplatky Tatranky - příjemná chuť disko - docela příznivý poměr cena/množství Tatranky - mám je rád piskoty,tatranky,diskita hvezdicky,bebe susenky Koka, Horalka, Zlaté polomáčené - chutnají mi:) Tatranky, Esíčka ---kvalita různé čokolády a čokoládové tyčinky, dobrá chuť polomáčené sušenky-chutnají mi protože mě chutnají a jsem na ně zvyklý Tatranka-je to energie v kapse esíčka, chutnají mi někdy koupím, někdy ne... Disko oplatky - jsou dobré nnekupuju, nechutnaji mi fidorky např.do Mikulášské nadílky nevím, nevybavuji si Piškoty - na pečení Pims-chutné, ostatní nekupuji-přeslazené a umělé ano - piškoty - chutnají; ne - tatranky - nedobré Je jich hodne, protoze mi chutnaji Nekupuju, Sedita ma lepsi sušenky, chutnají mi disko, protože jsou dobrý bebe chipsy vitalinea sušenky.. bebe s cereái,ořechy, dobré ráno,.suš. bez náplně zlaté polomáčené Tatranky,chutnají mi tatranky.. malé ale výživné Tatranky,Vlnky... nevybavuji si, ale kupuji bebe sušenky Kupuju, nekupuju..Nedívám se na značku. nekupuju moc, napr. bebe susenky jsou moc suche :) ne, nevím.. urcite, nejsem si jista Tatranky, jsou dobrý:) Vlnky, Esíčka bebe sušenky, protože mi chutnají jsem na ně zvyklá
95
82,61 %
81,2 %
21. Kupujete nějaké produkty značky Opavia pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 22, ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
78
67,83 %
66,67 %
ano
37
32,17 %
31,62 %
22. Jaké produkty kupujete pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
23. Jak na Vás značka Opavia působí? DOBRÁ - ŠPATNÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - dobrá
52
45,22 %
44,44 %
1 - velmi dobrá
28
24,35 %
23,93 %
3 - spíše dobrá
21
18,26 %
17,95 %
4 - neutrální
14
12,17 %
11,97 %
24. Jak na Vás značka Opavia působí? VÝRAZNÁ - NEVÝRAZNÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - výrazná
44
38,26 %
37,61 %
3 - spíše výrazná
36
31,3 %
30,77 %
4 - neutrální
17
14,78 %
14,53 %
1 - velmi výrazná
12
10,43 %
10,26 %
5 - spíše nevýrazná
6
5,22 %
5,13 %
25. Jak na Vás značka Opavia působí? PRAVDIVÁ - NEPRAVDIVÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - pravdivá
38
33,04 %
32,48 %
4 - neutrální
37
32,17 %
31,62 %
3 - spíše pravdivá
31
26,96 %
26,5 %
1 - velmi pravdivá
6
5,22 %
5,13 %
5 - spíše nepravdivá
3
2,61 %
2,56 %
26. Jak na Vás značka Opavia působí? KVALITNÍ - NEKVALITNÍ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - kvalitní
53
46,09 %
45,3 %
3 - spíše kvalitní
35
30,43 %
29,91 %
1 - velmi kvalitní
16
13,91 %
13,68 %
4 - neutrální
8
6,96 %
6,84 %
5 - spíše nekvalitní
3
2,61 %
2,56 %
27. Jak na Vás značka Opavia působí? SERIÓZNÍ - NESERIÓZNÍ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - seriózní
55
47,83 %
47,01 %
3 - spíše seriózní
24
20,87 %
20,51 %
1 - velmi seriózní
19
16,52 %
16,24 %
4 - neutrální
14
12,17 %
11,97 %
5 - spíše neseriózní
3
2,61 %
2,56 %
28. Jak na Vás značka Opavia působí? VÁŽNÁ - ZÁBAVNÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 - neutrální
61
53,04 %
52,14 %
5 - spíše zábavná
32
27,83 %
27,35 %
3 - spíše vážná
8
6,96 %
6,84 %
6 - zábavná
7
6,09 %
5,98 %
2 - vážná
6
5,22 %
5,13 %
1 - velmi vážná
1
0,87 %
0,85 %
29. Jak na Vás značka Opavia působí? STIMULUJÍCÍ - NESTIMULUJÍCÍ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 - neutrální
83
72,17 %
70,94 %
3 - spíše stimulující
12
10,43 %
10,26 %
2 - stimulující
9
7,83 %
7,69 %
6 - nestimulující
5
4,35 %
4,27 %
5 - spíše nestimulující
4
3,48 %
3,42 %
1 - velmi stimulující
1
0,87 %
0,85 %
7 - velmi nestimulující
1
0,87 %
0,85 %
30. Jak na Vás značka Opavia působí? NÁROČNÁ - NENÁROČNÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 - neutrální
72
62,61 %
61,54 %
6 - nenáročná
19
16,52 %
16,24 %
5 - spíše nenáročná
13
11,3 %
11,11 %
3 - spíše náročná
7
6,09 %
5,98 %
2 - náročná
4
3,48 %
3,42 %
31. Jak na Vás značka Opavia působí? TOLERANTNÍ - NETOLERANTNÍ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 - neutrální
78
67,83 %
66,67 %
3 - spíše tolerantní
20
17,39 %
17,09 %
2 - tolerantní
11
9,57 %
9,4 %
5 - spíše netolerantní
5
4,35 %
4,27 %
1 - velmi tolerantní
1
0,87 %
0,85 %
32. Jak na Vás značka Opavia působí? PŘESVĚDČIVÁ - NEPŘESVĚDČIVÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3 - spíše přesvědčivá
35
30,43 %
29,91 %
4 - neutrální
32
27,83 %
27,35 %
2 - přesvědčivá
31
26,96 %
26,5 %
5 - spíše nepřesvědčivá
8
6,96 %
6,84 %
1 - velmi přesvědčivá
5
4,35 %
4,27 %
6 - nepřesvědčivá
4
3,48 %
3,42 %
33. Jak na Vás značka Opavia působí? HEZKÁ - ŠKAREDÁ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - hezká
41
35,65 %
35,04 %
3 - spíše hezká
40
34,78 %
34,19 %
4 - neutrální
17
14,78 %
14,53 %
1 - velmi hezká
9
7,83 %
7,69 %
5 - spíše škaredá
7
6,09 %
5,98 %
6 - škaredá
1
0,87 %
0,85 %
34. Jak na Vás značka Opavia působí? VZRUŠUJÍCÍ - UKLIDŇUJÍCÍ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 - neutrální
77
66,96 %
65,81 %
5 - spíše uklidňující
17
14,78 %
14,53 %
6 - uklidňující
14
12,17 %
11,97 %
3 - spíše vzrušující
3
2,61 %
2,56 %
7 - velmi uklidňující
2
1,74 %
1,71 %
2 - vzrušující
1
0,87 %
0,85 %
1 - velmi vzrušující
1
0,87 %
0,85 %
35. Můžete prosím sdělit, zda jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
93
79,49 %
79,49 %
muž
24
20,51 %
20,51 %
36. Jaké je Vaše povolání? (co Vás více vystihuje, pokud jste to např. student a pracujete)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
88
75,21 %
75,21 %
zaměstnanec
29
24,79 %
24,79 %
37. Můžete, prosím, uvést Váš osobní měsíční čistý příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5 000 Kč
51
43,97 %
43,59 %
5 001 - 10 000
23
19,83 %
19,66 %
10 001 - 15 000
21
18,1 %
17,95 %
20 001 a více
11
9,48 %
9,4 %
15 001 - 20 000
10
8,62 %
8,55 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Máte představu, kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
odpověď Ano:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 100 - 400 > na otázku 4. Kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
36. Jaké je Vaše povolání? (co Vás více vystihuje, pokud jste to např. student a pracujete)
odpověď zaměstnanec:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 - 20 000 na otázku 37. Můžete, prosím, uvést Váš osobní měsíční čistý příjem?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 a více na otázku 37. Můžete, prosím, uvést Váš osobní měsíční čistý příjem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké typy trvanlivého pečiva kupujete?
2. Jak často nakupujete trvanlivé pečivo?
3. Máte představu, kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
4. Kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
5. Jaké výrobce trvanlivého pečiva si vybavíte?
6. Preferujete mezi nimi nějakého výrobce, jehož produkty kupujete? Pokud ano, jakého a proč?
7. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá CENA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
8. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitý OBAL. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
9. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá KVALITA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
10. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá ZNAČKA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
11. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá VIDITELNOST. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
12. Jsou pro Vás při rozhodování o nákupu důležité NÁZORY JINÝCH. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
13. Jsou pro Vás při rozhodování o nákupu důležité SLEVY/AKCE. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
14. Je Vám povědomý výrobce trvanlivého pečiva Opavia?
15. Vzpomenete si na nějakou reklamu propagující značku Opavia?
16. Jakou reklamu / Na jaký produkt si vybavujete?
17. Navozuje ve Vás značka Opavia nějaké konkrétní myšlenky, nálady?
19. Které produkty značky Opavia si dokážete vybavit?
21. Kupujete nějaké produkty značky Opavia pravidelně?
23. Jak na Vás značka Opavia působí? DOBRÁ - ŠPATNÁ
24. Jak na Vás značka Opavia působí? VÝRAZNÁ - NEVÝRAZNÁ
25. Jak na Vás značka Opavia působí? PRAVDIVÁ - NEPRAVDIVÁ
26. Jak na Vás značka Opavia působí? KVALITNÍ - NEKVALITNÍ
27. Jak na Vás značka Opavia působí? SERIÓZNÍ - NESERIÓZNÍ
28. Jak na Vás značka Opavia působí? VÁŽNÁ - ZÁBAVNÁ
29. Jak na Vás značka Opavia působí? STIMULUJÍCÍ - NESTIMULUJÍCÍ
30. Jak na Vás značka Opavia působí? NÁROČNÁ - NENÁROČNÁ
31. Jak na Vás značka Opavia působí? TOLERANTNÍ - NETOLERANTNÍ
32. Jak na Vás značka Opavia působí? PŘESVĚDČIVÁ - NEPŘESVĚDČIVÁ
33. Jak na Vás značka Opavia působí? HEZKÁ - ŠKAREDÁ
34. Jak na Vás značka Opavia působí? VZRUŠUJÍCÍ - UKLIDŇUJÍCÍ
35. Můžete prosím sdělit, zda jste?
36. Jaké je Vaše povolání? (co Vás více vystihuje, pokud jste to např. student a pracujete)
37. Můžete, prosím, uvést Váš osobní měsíční čistý příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké typy trvanlivého pečiva kupujete?
2. Jak často nakupujete trvanlivé pečivo?
3. Máte představu, kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
4. Kolik měsíčně utratíte za nákup trvanlivého pečiva?
5. Jaké výrobce trvanlivého pečiva si vybavíte?
6. Preferujete mezi nimi nějakého výrobce, jehož produkty kupujete? Pokud ano, jakého a proč?
7. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá CENA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
8. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitý OBAL. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
9. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá KVALITA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
10. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá ZNAČKA. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
11. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá VIDITELNOST. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
12. Jsou pro Vás při rozhodování o nákupu důležité NÁZORY JINÝCH. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
13. Jsou pro Vás při rozhodování o nákupu důležité SLEVY/AKCE. 1-ano, důležité, 2-spíše ano, 3-nevím, 4-spíše ne, 5-ne,není důležité
14. Je Vám povědomý výrobce trvanlivého pečiva Opavia?
15. Vzpomenete si na nějakou reklamu propagující značku Opavia?
16. Jakou reklamu / Na jaký produkt si vybavujete?
17. Navozuje ve Vás značka Opavia nějaké konkrétní myšlenky, nálady?
19. Které produkty značky Opavia si dokážete vybavit?
21. Kupujete nějaké produkty značky Opavia pravidelně?
23. Jak na Vás značka Opavia působí? DOBRÁ - ŠPATNÁ
24. Jak na Vás značka Opavia působí? VÝRAZNÁ - NEVÝRAZNÁ
25. Jak na Vás značka Opavia působí? PRAVDIVÁ - NEPRAVDIVÁ
26. Jak na Vás značka Opavia působí? KVALITNÍ - NEKVALITNÍ
27. Jak na Vás značka Opavia působí? SERIÓZNÍ - NESERIÓZNÍ
28. Jak na Vás značka Opavia působí? VÁŽNÁ - ZÁBAVNÁ
29. Jak na Vás značka Opavia působí? STIMULUJÍCÍ - NESTIMULUJÍCÍ
30. Jak na Vás značka Opavia působí? NÁROČNÁ - NENÁROČNÁ
31. Jak na Vás značka Opavia působí? TOLERANTNÍ - NETOLERANTNÍ
32. Jak na Vás značka Opavia působí? PŘESVĚDČIVÁ - NEPŘESVĚDČIVÁ
33. Jak na Vás značka Opavia působí? HEZKÁ - ŠKAREDÁ
34. Jak na Vás značka Opavia působí? VZRUŠUJÍCÍ - UKLIDŇUJÍCÍ
35. Můžete prosím sdělit, zda jste?
36. Jaké je Vaše povolání? (co Vás více vystihuje, pokud jste to např. student a pracujete)
37. Můžete, prosím, uvést Váš osobní měsíční čistý příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.