Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studenty Vysoké školy ekonomické v Praze a chtěli bychom Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku na téma Výzkumy veřejného mínění. Tento dotazník je součástí projektu, který vypracováváme v rámci předmětu Marketingový výzkum.
Za Vaše názory Vám předem děkujeme
Tereza Hrabánková, Čeněk Hadrávek, Ondřej Novotný, Zbyněk Šesták, Adam Zilvar
Odpovědi respondentů
1. Které z následujících médií je pro Vás hlavním zdrojem informací
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
203
85,65 %
85,65 %
Televize
17
7,17 %
7,17 %
Rádio
8
3,38 %
3,38 %
Denní tisk
4
1,69 %
1,69 %
Časopisy
3
1,27 %
1,27 %
ústní podání
1
0,42 %
0,42 %
kombinace všech
1
0,42 %
0,42 %
2. Zaznamenal(a) jste v posledním měsíci nějaké výsledky výzkumu veřejného mínění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
131
55,27 %
55,27 %
Nevím/nepamatuji se
54
22,78 %
22,78 %
Ne
52
21,94 %
21,94 %
3. Myslíte si, že výsledky výzkumů volebních preferencí mají značný vliv na rozhodování voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
128
54,01 %
54,01 %
Spíše ne
72
30,38 %
30,38 %
Určitě ano
27
11,39 %
11,39 %
Určitě ne
10
4,22 %
4,22 %
4. Myslíte si, že výsledky předvolebních výzkumů jsou přesné, tj. že věrně zobrazují skutečné rozložení voličských preferencí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
129
54,43 %
54,43 %
Spíše ano
60
25,32 %
25,32 %
Určitě ne
47
19,83 %
19,83 %
Určitě ano
1
0,42 %
0,42 %
5. Myslíte si, že některé výsledky předvolebních výzkumů jsou záměrně zkreslené, tj. úmyslně připisují některým stranám více, jiným zase méně voličských preferencí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
94
39,66 %
39,66 %
Spíše ne
94
39,66 %
39,66 %
Určitě ano
45
18,99 %
18,99 %
Určitě ne
4
1,69 %
1,69 %
6. Už se někdy stalo, že se na Vás obrátil tazatel nebo tazatelka s prosbou o účast na výzkumu veřejného mínění nebo výzkumu trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vícekrát → otázka č. 7, Ano, jednou → otázka č. 7, Ne, nikdy → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nikdy
103
43,46 %
43,46 %
Ano, vícekrát
99
41,77 %
41,77 %
Ano, jednou
35
14,77 %
14,77 %
7. Když si vzpomenete na (poslední) situaci, kdy se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) jste mu, nebo jste jej odmítnul(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyhověl(a) jsem mu, poskytnul(a) jsem mu rozhovor
83
61,94 %
35,02 %
Odmítnul(a) jsem jej
51
38,06 %
21,52 %
8. A kdyby se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) byste mu tehdy, nebo byste jej odmítnul(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejspíše bych mu vyhověl(a), poskytnul(a) mu rozhovor
76
73,08 %
32,07 %
Nejspíše bych jej odmítnul(a)
28
26,92 %
11,81 %
9. Představte si, že by Vás oslovil tazatel některé z výzkumných agentur a požádal Vás o účast ve výzkumu. Do jaké míry by Vás k účasti na výzkumu veřejného mínění motivovaly: (0 vůbec nemotivovalo - 5 velmi silně motivovalo)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Finanční odměna 50 Kč
2.198
3.475
Dárek v hodnotě 50 Kč
1.882
2.864
Snaha pomoci tvůrcům výzkumu
2.738
2.168
Zájem o dané téma
3.907
1.704
Možnost sdělit svůj názor
2.975
2.447
10. Do jaké míry by Vás od účasti na výzkumu veřejného mínění odradilo: (0 vůbec neodradilo - 5 rozhodně odradilo)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Nesympatický tazatel
4.093
1.468
Příliš dlouhý dotazník
4
1.409
Nezajímavé téma
4.072
1.265
Žádná odměna
1.114
1.831
11. Jaký způsob dotazování ve výzkumech veřejného mínění by Vám nejvíce vyhovoval?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internetový výzkum
186
78,48 %
78,48 %
Osobní dotazování tazatelem
49
20,68 %
20,68 %
Telefonické dotazování
2
0,84 %
0,84 %
12. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, kolik času byste byl(a) ochoten (ochotna) věnovat tazateli na vyplnění dotazníku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 10 minut
167
70,46 %
70,46 %
Do 20 minut
50
21,1 %
21,1 %
Do 30 minut
17
7,17 %
7,17 %
Více než 40 minut
2
0,84 %
0,84 %
Do 40 minut
1
0,42 %
0,42 %
13. Která výzkumná témata považujete za zajímavá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
fantasy literatura, filmy, seriály, počítačové hry :D, ecommerce, jídlo
1
0,42 %
0,42 %
Hudba
1
0,42 %
0,42 %
Follow the Frog, Fair Trade, CSR
1
0,42 %
0,42 %
kultura, psychologie
1
0,42 %
0,42 %
bezpecnost
1
0,42 %
0,42 %
zdravotnictví, reklama, pracovní příležitosti
1
0,42 %
0,42 %
delikvence, kultura, kriminologie, rodina, životní hodnoty a postoje, vzdělanostní reprodukce, demonstrativní spotřeba
1
0,42 %
0,42 %
kultura, umění
1
0,42 %
0,42 %
sociální oblast
1
0,42 %
0,42 %
technologie, kultura, media
1
0,42 %
0,42 %
zdravotnictví
1
0,42 %
0,42 %
bezpečnostní politika, terorismus
1
0,42 %
0,42 %
technika, rekla.a
1
0,42 %
0,42 %
Zdraví
1
0,42 %
0,42 %
technologie
1
0,42 %
0,42 %
v každé z těchto oblastí lze nalézt jak zajímavá tak nezajímavá témata
1
0,42 %
0,42 %
Záleží na formulaci otázek tzn.: méně chytří tázaní = jednodušší formulace otázek a naopak.
1
0,42 %
0,42 %
14. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, které z těchto údajů byste rozhodně nebyl(a) ochoten(ochotna) poskytnout?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Telefon
194
81,86 %
81,86 %
Adresu bydliště
193
81,43 %
81,43 %
Majetek
158
66,67 %
66,67 %
Příjem
128
54,01 %
54,01 %
E-mail
95
40,08 %
40,08 %
Jméno
78
32,91 %
32,91 %
Sexuální orientaci
67
28,27 %
28,27 %
Vyznání
54
22,78 %
22,78 %
Rodinný stav
51
21,52 %
21,52 %
15. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, považoval(a) byste za normální, že na některé otázky uvedete nepravdivou odpověď?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
198
84,26 %
83,54 %
Ano
37
15,74 %
15,61 %
16. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30 let
161
67,93 %
67,93 %
31-40 let
32
13,5 %
13,5 %
Do 20 let
18
7,59 %
7,59 %
41-50 let
12
5,06 %
5,06 %
51-60 let
8
3,38 %
3,38 %
61 a více let
6
2,53 %
2,53 %
17. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
143
60,34 %
60,34 %
Muž
94
39,66 %
39,66 %
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
142
59,92 %
59,92 %
Středoškolské s maturitou, vyšší odborné
79
33,33 %
33,33 %
Základní
10
4,22 %
4,22 %
Vyučen, středoškolské bez maturity
6
2,53 %
2,53 %
19. Studujete v současnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
151
63,71 %
63,71 %
Ne
86
36,29 %
36,29 %
20. Jaký obor studujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mezinárodní obchod
14
9,27 %
5,91 %
Ekonomie
5
3,31 %
2,11 %
sociologie
4
2,65 %
1,69 %
Podniková ekonomika a management
4
2,65 %
1,69 %
Informatika
3
1,99 %
1,27 %
psychologie
3
1,99 %
1,27 %
gymnázium
3
1,99 %
1,27 %
Management cestovního ruchu
3
1,99 %
1,27 %
Hospodářská politika
3
1,99 %
1,27 %
Finance
3
1,99 %
1,27 %
ostatní odpovědi
Bankovnictví a pojišťovnictví Mediální studia Strojírenství Politologie marketing Procesní inženýrství, informatika a management Právo Geografie ekonomie a management Ekonomická analýza ÚČETNICTVÍ IT psychologie/sociální práce Podniková ekonomika a management na VŠE socialni pedagogiku ošetřovatelství ZZO Elektronika se zaměřením na programování a mikroprocesory VŠE, národní hospodářství ekonomika, management MO ekonomicko humanitní Marketing MBA Cestovní ruch Elektrotechnika, energetika a management Ekonomika & Management Mezinárodní obchod, VŠE FMV ekonomika a management / marketing právo a právní věda německý jazyk medicina Aplikovaná informatika strojní fakulta ekonomie a marketing Projektové řízení inovací v podniku Sociální a kulturní ekologie, FHS UK ekonomiku sociologii Mezinarodni ekonomicke vztahy ekonomiku a management- obchodní podnikání sociální Arts Management (VŠE) Ekonomika podniku Sociálně právní činnost Biochemie zoologie kulturni management knihovnickou a nakladatelskou činnost letecká doprava Stavební inženýrství zemědělství bezpecnostni management Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy regionální studia Humanitní studia Chemické technologie andragogika Analytická Chemie metodik prevence soc.pat.jevů učitelství zš a sš Veřejnosprávní činnost Marketing a Management Účetnictví a finanční řízení podniku matematické metódy v ekonómií Mezinárodní vztahy, VŠE podnikani a právo Kvalita a zpracování zemědělských produktů - ČZU FIS IM Cestovní ruch a regionální rozvoj obchodní akademie Evropská integrace Matematika Bezpečnostní management Resocializační pedagogika Gymnázium, 4. ročník Produktové inženýrství český jazyk a literatura arts management mikrobioligie VUT Daňové poradenství Produktový management Zahradnictví podniková ekonomika, management sociální pedagogika VOŠ Sociální pedagogika ekonomii všeobecné čtyřleté gymnázium Elektrotechnika Komunikační studia porodní asistentka Zdravotnické lyceum management
106
70,2 %
44,73 %
21. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 001 a více obyvatel
90
37,97 %
37,97 %
10 001 – 25 000 obyvatel
45
18,99 %
18,99 %
Do 3000 obyvatel
44
18,57 %
18,57 %
3001 – 10 000 obyvatel
26
10,97 %
10,97 %
50 001 – 100 000 obyvatel
19
8,02 %
8,02 %
25 001 – 50 000 obyvatel
13
5,49 %
5,49 %
22. Máte rádi Stevena Seagala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
122
51,91 %
51,48 %
Ano
86
36,6 %
36,29 %
Kdo je to Steven Seagal?
27
11,49 %
11,39 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Už se někdy stalo, že se na Vás obrátil tazatel nebo tazatelka s prosbou o účast na výzkumu veřejného mínění nebo výzkumu trhu?
odpověď Ne, nikdy:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejspíše bych jej odmítnul(a) na otázku 8. A kdyby se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) byste mu tehdy, nebo byste jej odmítnul(a)?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejspíše bych mu vyhověl(a), poskytnul(a) mu rozhovor na otázku 8. A kdyby se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) byste mu tehdy, nebo byste jej odmítnul(a)?
13. Která výzkumná témata považujete za zajímavá?
odpověď Školství:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 20 let na otázku 16. Kolik je vám let?
14. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, které z těchto údajů byste rozhodně nebyl(a) ochoten(ochotna) poskytnout?
odpověď Příjem:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 001 – 50 000 obyvatel na otázku 21. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?
odpověď Sexuální orientaci:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyznání na otázku 14. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, které z těchto údajů byste rozhodně nebyl(a) ochoten(ochotna) poskytnout?
19. Studujete v současnosti?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 20 let na otázku 16. Kolik je vám let?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní obchod na otázku 20. Jaký obor studujete?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Které z následujících médií je pro Vás hlavním zdrojem informací
2. Zaznamenal(a) jste v posledním měsíci nějaké výsledky výzkumu veřejného mínění?
3. Myslíte si, že výsledky výzkumů volebních preferencí mají značný vliv na rozhodování voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny?
4. Myslíte si, že výsledky předvolebních výzkumů jsou přesné, tj. že věrně zobrazují skutečné rozložení voličských preferencí?
5. Myslíte si, že některé výsledky předvolebních výzkumů jsou záměrně zkreslené, tj. úmyslně připisují některým stranám více, jiným zase méně voličských preferencí?
6. Už se někdy stalo, že se na Vás obrátil tazatel nebo tazatelka s prosbou o účast na výzkumu veřejného mínění nebo výzkumu trhu?
7. Když si vzpomenete na (poslední) situaci, kdy se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) jste mu, nebo jste jej odmítnul(a)?
8. A kdyby se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) byste mu tehdy, nebo byste jej odmítnul(a)?
9. Představte si, že by Vás oslovil tazatel některé z výzkumných agentur a požádal Vás o účast ve výzkumu. Do jaké míry by Vás k účasti na výzkumu veřejného mínění motivovaly: (0 vůbec nemotivovalo - 5 velmi silně motivovalo)
10. Do jaké míry by Vás od účasti na výzkumu veřejného mínění odradilo: (0 vůbec neodradilo - 5 rozhodně odradilo)
11. Jaký způsob dotazování ve výzkumech veřejného mínění by Vám nejvíce vyhovoval?
12. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, kolik času byste byl(a) ochoten (ochotna) věnovat tazateli na vyplnění dotazníku?
13. Která výzkumná témata považujete za zajímavá?
14. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, které z těchto údajů byste rozhodně nebyl(a) ochoten(ochotna) poskytnout?
15. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, považoval(a) byste za normální, že na některé otázky uvedete nepravdivou odpověď?
16. Kolik je vám let?
17. Jaké je Vaše pohlaví?
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
19. Studujete v současnosti?
20. Jaký obor studujete?
21. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?
22. Máte rádi Stevena Seagala?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Které z následujících médií je pro Vás hlavním zdrojem informací
2. Zaznamenal(a) jste v posledním měsíci nějaké výsledky výzkumu veřejného mínění?
3. Myslíte si, že výsledky výzkumů volebních preferencí mají značný vliv na rozhodování voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny?
4. Myslíte si, že výsledky předvolebních výzkumů jsou přesné, tj. že věrně zobrazují skutečné rozložení voličských preferencí?
5. Myslíte si, že některé výsledky předvolebních výzkumů jsou záměrně zkreslené, tj. úmyslně připisují některým stranám více, jiným zase méně voličských preferencí?
6. Už se někdy stalo, že se na Vás obrátil tazatel nebo tazatelka s prosbou o účast na výzkumu veřejného mínění nebo výzkumu trhu?
7. Když si vzpomenete na (poslední) situaci, kdy se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) jste mu, nebo jste jej odmítnul(a)?
8. A kdyby se na Vás obrátil tazatel s prosbou o účast ve výzkumu, vyhověl(a) byste mu tehdy, nebo byste jej odmítnul(a)?
9. Představte si, že by Vás oslovil tazatel některé z výzkumných agentur a požádal Vás o účast ve výzkumu. Do jaké míry by Vás k účasti na výzkumu veřejného mínění motivovaly: (0 vůbec nemotivovalo - 5 velmi silně motivovalo)
10. Do jaké míry by Vás od účasti na výzkumu veřejného mínění odradilo: (0 vůbec neodradilo - 5 rozhodně odradilo)
11. Jaký způsob dotazování ve výzkumech veřejného mínění by Vám nejvíce vyhovoval?
12. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, kolik času byste byl(a) ochoten (ochotna) věnovat tazateli na vyplnění dotazníku?
13. Která výzkumná témata považujete za zajímavá?
14. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, které z těchto údajů byste rozhodně nebyl(a) ochoten(ochotna) poskytnout?
15. Kdybyste byl(a) účastníkem výzkumu veřejného mínění, považoval(a) byste za normální, že na některé otázky uvedete nepravdivou odpověď?
16. Kolik je vám let?
17. Jaké je Vaše pohlaví?
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
19. Studujete v současnosti?
20. Jaký obor studujete?
21. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?
22. Máte rádi Stevena Seagala?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Hadrávek, Č. – Vnímání výzkumů veřejného mínění (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vyzkumy-vm.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.