Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam a využití reklamy v České spořitelně a.s.
Význam a využití reklamy v České spořitelně a.s.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Mihalíková |
---|---|
Šetření: | 08. 12. 2011 - 30. 12. 2011 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 18.11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:28 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění krátkého dotazníku, nezabere více než 3-5 min.
Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Jste klientem České spořitelny, či využíváte nějaký produkt dceřinných společností (Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. , Penzijní fond České spořitelny, a.s. …)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 53,75 % | 53,75 % |
ne | 37 | 46,25 % | 46,25 % |
2. Zaznamenali jste někdy reklamu České spořitelny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 77 | 96,25 % | 96,25 % |
ne | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
3. Čeho se reklama týkala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stavební spoření | 39 | 48,75 % | 48,75 % |
půjčka (konsolidace) | 35 | 43,75 % | 43,75 % |
osobní účet | 33 | 41,25 % | 41,25 % |
hypotéka | 21 | 26,25 % | 26,25 % |
spořicí účet | 17 | 21,25 % | 21,25 % |
jiné | 7 | 8,75 % | 8,75 % |
investice | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
4. Prostřednictvím jakého média?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 69 | 86,25 % | 86,25 % |
internet | 4 | 5 % | 5 % |
leták | 4 | 5 % | 5 % |
novinová inzerce | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
rádio | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
nic | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
5. Zaujala vás reklama natolik, že jste ji vyslechli do konce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 42 | 52,5 % | 52,5 % |
ano | 38 | 47,5 % | 47,5 % |
6. Byly pro Vás informace podávané prostřednictvím reklamy srozumitelné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 49 | 61,25 % | 61,25 % |
částečně | 25 | 31,25 % | 31,25 % |
ne | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
7. Dokázali byste zpětně popsat základní informace z reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
částečně | 29 | 36,25 % | 36,25 % |
ne | 27 | 33,75 % | 33,75 % |
ano | 24 | 30 % | 30 % |
8. Vzbudila u Vás reklama bližší zájem o nabízený produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 62 | 77,5 % | 77,5 % |
částečně | 12 | 15 % | 15 % |
ano | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
9. Navštívili jste na základě reklamy pobočku České spořitelny, či jste jiným způsobem hledali bližší informace o produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 73 | 91,25 % | 91,25 % |
ano hledal/a jsem informace o produktu jinde | 5 | 6,25 % | 6,25 % |
ano navštívil/a jsem pobočku ČS | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
10. Pokud jste odpověděli na otázku č. 9 ano hledal/a jsem jinde, vypište prosím kde.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 3 | 75 % | 3,75 % |
ve městě | 1 | 25 % | 1,25 % |
11. Pořídili jste si na základě reklamy nějaký produkt České spořitelny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 74 | 92,5 % | 92,5 % |
ano | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
12. Pokud jste odpověděli na otázku č. 11 ano, uveďte prosím o jaký produkt se jednalo.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stavební spoření | 2 | 40 % | 2,5 % |
spořící účet | 1 | 20 % | 1,25 % |
Studentský účet | 1 | 20 % | 1,25 % |
buřinka | 1 | 20 % | 1,25 % |
13. Pořídili jste si někdy na základě reklamy jakýkoliv bankovní produkt (i u ostatních bank)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 61 | 76,25 % | 76,25 % |
ano | 19 | 23,75 % | 23,75 % |
14. Vnímáte reklamy ostatních bank jako lepší či srozumitelnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 46 | 57,5 % | 57,5 % |
částečně | 21 | 26,25 % | 26,25 % |
ano | 13 | 16,25 % | 16,25 % |
15. Jak na Vás působí reklama týkající se bankovních produktů (všech bank)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše kladně | 36 | 45 % | 45 % |
spíše záporně | 32 | 40 % | 40 % |
negativně | 10 | 12,5 % | 12,5 % |
kladně | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
16. Jste rádi informováni o nových produktech a nových možnostech v bankovním sektoru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 42 | 52,5 % | 52,5 % |
ano | 38 | 47,5 % | 47,5 % |
17. Uvítali byste i jiné zdroje informací (např. telefon, e-mail)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 72 | 90 % | 90 % |
ano | 8 | 10 % | 10 % |
18. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 61 | 76,25 % | 76,25 % |
muž | 19 | 23,75 % | 23,75 % |
19. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 41 | 51,25 % | 51,25 % |
26-40 | 33 | 41,25 % | 41,25 % |
41-60 | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
20. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské/univerzitní | 45 | 56,25 % | 56,25 % |
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou | 26 | 32,5 % | 32,5 % |
vyšší odborné | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
odborné vyučení bez maturity | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
základní | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.