Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam autority učitele na SŠ.
Význam autority učitele na SŠ.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iveta Hajdová |
---|---|
Šetření: | 28. 11. 2010 - 05. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.72 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 60,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj,
chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku k seminární práci - Jaký význam má při výchově autorita učitele. Jedná se o 8 jednoduchých otázek.
Pojďme do toho a ukažme učitelům co nám na nich vadí!
Díky, Iveta
Odpovědi respondentů
1. Máš ve své oblibě více učitele nebo učitelky?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
učitele | 37 | 64,91 % | 63,79 % |
učitelky | 20 | 35,09 % | 34,48 % |
2. Tvůj nejoblíbenější vyučující je muž nebo žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 30 | 53,57 % | 51,72 % |
muž | 26 | 46,43 % | 44,83 % |
3. Měl/a by jsi raději za třídního učitele nebo učitelku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
učitele | 29 | 51,79 % | 50 % |
učitelku | 27 | 48,21 % | 46,55 % |
4. Dovoloval sis k učitelům víc na ZŠ nebo SŠ?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na SŠ | 34 | 61,82 % | 58,62 % |
na ZŠ | 21 | 38,18 % | 36,21 % |
5. Vážil sis učitele více na ZŠ nebo SŠ?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na SŠ | 41 | 75,93 % | 70,69 % |
na ZŠ | 13 | 24,07 % | 22,41 % |
6. Ovlivňuje vyučovací schopnost (to, jakým způsobem vás učí) učitele váš vztah k němu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 56 | 98,25 % | 96,55 % |
ne | 1 | 1,75 % | 1,72 % |
7. Dokáže učitel zaujmout svým výkladem celou třídu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 55,36 % | 53,45 % |
ne | 25 | 44,64 % | 43,1 % |
8. Jste schopni věnovat pozornost svému oblíbenému učiteli celou hodinu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 45 | 78,95 % | 77,59 % |
ne | 12 | 21,05 % | 20,69 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.