Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam body-image v marketingu
Význam body-image v marketingu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Viktor Konečný |
---|---|
Šetření: | 18. 11. 2009 - 25. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 56 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 14 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Analýza vlivu body-image na konečné rozhodování spotřebitele. Možnost ovlivnění tohoto rozhodování použitím určitých osob v reklamách s různými tvary postavy a vzhledem. Analýza navazuje a používá některé otázky za účelem porovnání z dotázníku ,,Význam body-image v dnešní době" od Pavla Tukana, vypracovaného dne 24.5.2009.
Odpovědi respondentů
1. Jaká postava se Vám líbí u žen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
štíhlá | 25 | 44,64 % | 44,64 % |
sportovní | 23 | 41,07 % | 41,07 % |
plnější tvary | 6 | 10,71 % | 10,71 % |
velmi štíhlá | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
2. Jaká postava se Vám líbí u mužů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
atletická | 41 | 73,21 % | 73,21 % |
štíhlá | 6 | 10,71 % | 10,71 % |
kulturistická | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
plnoštíhlá | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
plnější tvary | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
obézní | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
3. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sportuji | 33 | 58,93 % | 58,93 % |
chtěl/a bych pro to časem něco udělat | 18 | 32,14 % | 32,14 % |
zdravě jím | 17 | 30,36 % | 30,36 % |
navštěvuji fitcentrum | 14 | 25 % | 25 % |
držím občas dietu | 8 | 14,29 % | 14,29 % |
navštěvuji kosmetické salony | 3 | 5,36 % | 5,36 % |
4. Domníváte se, že ženy v reklamách jsou obvykle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hezky štíhlé | 28 | 50 % | 50 % |
příliš štíhlé | 16 | 28,57 % | 28,57 % |
nezdravě štíhlé | 8 | 14,29 % | 14,29 % |
normální - odrážejí realitu | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
5. Domníváte se, že muži v reklamách jsou obvykle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příliš svalnatí | 23 | 41,07 % | 41,07 % |
normální | 21 | 37,5 % | 37,5 % |
štíhlí | 10 | 17,86 % | 17,86 % |
příliš štíhlí | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
6. Máte pocit, že Vás osoby v reklamách ovlivňují v tom, jak byste chtěl/a vypadat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 17 | 30,36 % | 30,36 % |
spíše ne | 15 | 26,79 % | 26,79 % |
nevím - nepřemýšlel/a jsem nikdy nad tím | 12 | 21,43 % | 21,43 % |
určitě ne | 9 | 16,07 % | 16,07 % |
určitě ano | 3 | 5,36 % | 5,36 % |
7. Myslíte si, že postavy v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 23 | 41,07 % | 41,07 % |
Spíše ne | 20 | 35,71 % | 35,71 % |
Určitě ano | 9 | 16,07 % | 16,07 % |
Určitě ne | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
8. Vybavíte si nějakou reklamu, která by vás zaujala pro vzhled vystupujících postav?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 19,64 % | 19,64 % |
Dove | 3 | 5,36 % | 5,36 % |
aquila | 3 | 5,36 % | 5,36 % |
Aquilla | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
DOVE - Kampaň za skutečnou krásu | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
nova reklama na VW | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Nic si nevybavuji. | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
reklamy na Apple | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
jakákoli reklama na pleťové krémy a muži holení | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
cereálie Fitnes | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
ostatní odpovědi | 30 | 53,57 % | 53,57 % |
9. Jak je pro Vás důležité vypadat atraktivně a přitažlivě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše důležité | 33 | 58,93 % | 58,93 % |
Velmi důležitě | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
Spíše nepodstatné | 10 | 17,86 % | 17,86 % |
10. Setkal/a jste se již někdy s pojmem body-image?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, již jsem to slyšel/a | 37 | 66,07 % | 66,07 % |
Ne, nikdy | 19 | 33,93 % | 33,93 % |
11. Koupil/a jste si již někdy výrobek na základě sympatií k osobě z dané reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nikdy | 32 | 57,14 % | 57,14 % |
Ano, ale zřídka | 19 | 33,93 % | 33,93 % |
Ano, občas | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
Ano, často | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
12. Na reklamě Vás spíše upoutá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
atraktivní osoba | 18 | 32,14 % | 32,14 % |
ani jedno | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
mediálně známá a atraktivní osoba | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
mediálně známá osoba | 12 | 21,43 % | 21,43 % |
13. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 35 | 62,5 % | 62,5 % |
muž | 21 | 37,5 % | 37,5 % |
14. Je mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 let | 51 | 91,07 % | 91,07 % |
26 - 35 let | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
36 - 45 let | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (72,3 %)
- search.seznam.cz (10,8 %)
- vyplnto.cz (4,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.