Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam malých podniku v gastronomii a hotelníctví

Význam malých podniku v gastronomii a hotelníctví

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Boris Trimaylov
Šetření:27. 05. 2014 - 06. 06. 2014
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.95
Použité ochrany:funkční email
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, poprosím Vás o vyplnění dotazníku, který mi pomůže s vypracováním mě bakalářské práce. Předem vám děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3858,46 %58,46 %  
muž2741,54 %41,54 %  

Graf

2. Věk :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-265280 %80 %  
40+913,85 %13,85 %  
27-4046,15 %6,15 %  

Graf

3. Oblast zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brigádník/student3350,77 %50,77 %  
cestovní ruch/služby1015,38 %15,38 %  
nezaměstnaný/na mateřské dovolené710,77 %10,77 %  
obchody a banky57,69 %7,69 %  
manuální práce57,69 %7,69 %  
podnikatel57,69 %7,69 %  

Graf

4. Jak často se stravujete mimo dům:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do týdne3756,92 %56,92 %  
jednou za týden1218,46 %18,46 %  
párkrát během měsíce1218,46 %18,46 %  
několikrát do roka34,62 %4,62 %  
nestravuji se mimo domov11,54 %1,54 %  

Graf

5. Jaké typy stravovacích zařízení preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menší restaurace s "rodinnou" obsluhou4670,77 %70,77 %  
větší a populární podniky1015,38 %15,38 %  
síťové řetězce po celém světě57,69 %7,69 %  
fast food46,15 %6,15 %  

Graf

6. Kolik jste ochoten/ochotna utratit za stravu (mimo poledního menu):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101-150 Kč3046,15 %46,15 %  
151-200 Kč2030,77 %30,77 %  
80-100 Kč1015,38 %15,38 %  
200 Kč a více57,69 %7,69 %  

Graf

7. S kým nejčastěji navštěvujete stravovací zařízení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s kamarády5178,46 %78,46 %  
s rodinou1827,69 %27,69 %  
sám/sama1827,69 %27,69 %  
s kolegy812,31 %12,31 %  

Graf

8. Jaký způsob vyhledávání informací o podniku a nabídce jídel používáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od známých5584,62 %84,62 %  
internet4873,85 %73,85 %  
tisk a reklamní letáky913,85 %13,85 %  
jiné69,23 %9,23 %  
rádio/tv11,54 %1,54 %  

Graf

9. Pokud jste na dovolené v zahraničí - nakupujete suvenýry v cizích městech:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5787,69 %87,69 %  
ne812,31 %12,31 %  

Graf

10. Kolik jste ochotný/á utratit za suvenýry v zahraničí:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200Kč a více2641,94 %40 %  
100-200Kč1625,81 %24,62 %  
50-100Kč1219,35 %18,46 %  
30-50Kč812,9 %12,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi párkrát během měsíce na otázku 4. Jak často se stravujete mimo dům:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk :

3. Oblast zaměstnání:

4. Jak často se stravujete mimo dům:

5. Jaké typy stravovacích zařízení preferujete:

6. Kolik jste ochoten/ochotna utratit za stravu (mimo poledního menu):

7. S kým nejčastěji navštěvujete stravovací zařízení:

8. Jaký způsob vyhledávání informací o podniku a nabídce jídel používáte:

9. Pokud jste na dovolené v zahraničí - nakupujete suvenýry v cizích městech:

10. Kolik jste ochotný/á utratit za suvenýry v zahraničí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk :

3. Oblast zaměstnání:

4. Jak často se stravujete mimo dům:

5. Jaké typy stravovacích zařízení preferujete:

6. Kolik jste ochoten/ochotna utratit za stravu (mimo poledního menu):

7. S kým nejčastěji navštěvujete stravovací zařízení:

8. Jaký způsob vyhledávání informací o podniku a nabídce jídel používáte:

9. Pokud jste na dovolené v zahraničí - nakupujete suvenýry v cizích městech:

10. Kolik jste ochotný/á utratit za suvenýry v zahraničí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trimaylov, B.Význam malých podniku v gastronomii a hotelníctví (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vyznam-malych-podniku-v-gast.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.