Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam středoškolského vzdělání

Význam středoškolského vzdělání

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Stodolová
Šetření:08. 03. 2009 - 09. 03. 2009
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:32,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum slouží k doplnění mé závěrečné práce na téma Postavení střední školy ve vzdělávacím systému České republiky.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2772,97 %72,97 %  
muž1027,03 %27,03 %  

Graf

2. Vzdělání otce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské2362,16 %62,16 %  
Vysokoškolské1129,73 %29,73 %  
Základní38,11 %8,11 %  

Graf

3. Vzdělání matky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské2978,38 %78,38 %  
Vysokoškolské513,51 %13,51 %  
Základní38,11 %8,11 %  

Graf

4. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 192567,57 %67,57 %  
191232,43 %32,43 %  

Graf

5. Jaký druh střední školy budeš navštěvovat/ navštěvuješ/ jsi navštěvoval

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední odborná škola2054,05 %54,05 %  
Gymnázium1027,03 %27,03 %  
Střední odborné učiliště616,22 %16,22 %  
Konzervatoř12,7 %2,7 %  

Graf

6. Proč jsi zvolil/a svůj obor vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Daný obor mě zajímá2054,05 %54,05 %  
Rozhodnutí rodičů718,92 %18,92 %  
co je ti do toho12,7 %2,7 %  
moje rozhodnutí12,7 %2,7 %  
nejlepší varianta pro budoucí studium na vejšce12,7 %2,7 %  
Prostě tak12,7 %2,7 %  
Neměla jsem jinou možnost výběru12,7 %2,7 %  
byla to náhodná volba12,7 %2,7 %  
Nemela jsem dostatecny prumer na lepsi skolu12,7 %2,7 %  
nevěděl jsem, kam jinam jít12,7 %2,7 %  
nevim12,7 %2,7 %  
po poradě s rodiči12,7 %2,7 %  

Graf

7. Myslíš si, že v dnešní době stačí pro uplatnění pouze maturita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na tom, ve které oblasti se chceme dále pohybovat2362,16 %62,16 %  
Ne, maturita v dnešní době dostačující není1335,14 %35,14 %  
Ano, podle mého názoru maturita stačí12,7 %2,7 %  

Graf

8. Má podle Tvého názoru střední vzdělání význam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, střední vzdělání význam má3389,19 %89,19 %  
Střední vzdělání má význam pouze pro ty, kteří chtějí nadále studovat, jinak je bezvýznamné38,11 %8,11 %  
Ne, střední vzdělání je naprosto zbytečné12,7 %2,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Stodolová, A.Význam středoškolského vzdělání (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyznam-stredoskolskeho-vzdelani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.