Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace

Význam veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Blaščík
Šetření:03. 02. 2011 - 28. 02. 2011
Počet respondentů:6
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník potřebuji k praktické části své bakalářské práce a údaje v něm zjištěné použiji pouze do své práce. Potřebuji získat co nejvíce vzorků, takže prosím o vyplněné. Cílem dotazníku je výzkum ohledně významu veletrhů v Česku v porovnání s jinými formami firemní prezentace.

Odpovědi respondentů

1. Obecné údaje o Vaší firmě. Název, počet zaměstnanců a předmět podnikání.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

axvc, s.r.o. 124 zam. podnikání - vyroba šroubů

Caracol s.r.o. 6 Distribuce cukrovinek a potravinářského sortimentu

Kancelářské potřeby, drogerie, hygiena

mala firma cca 35 zamestnancu, strojirenstvi, formy

Nevedu

Punkmuhfukaz

2. Forma účasti Vaší firmy na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jako návštěvník233,33 %33,33 %  
Jako vystavovatel233,33 %33,33 %  
Obojí233,33 %33,33 %  

Graf

3. Četnost Vaší účasti na veletrhu (viz předchozí otázka „vystavovatel X návštěvník“)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málo6100 %100 %  

Graf

4. Hlavní přínos vaší účasti na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

cena

kontakty

Nové informace

prezentace firmy a výrobků

Prezentace výrobků

5. Kdo se z Vaší firmy účastní veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vedoucí prodeje466,67 %66,67 %  
Obchodní oddělení350 %50 %  
Obchodní zástupci350 %50 %  
Zahraniční prodejci116,67 %16,67 %  

Graf

6. Typy navštěvovaných veletrhů (viz otázka č. 2 „vystavovatel X návštěvník“)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Specializované583,33 %83,33 %  
Pravidelné466,67 %66,67 %  
Regionální350 %50 %  
Oborové350 %50 %  
Světové233,33 %33,33 %  
Národní116,67 %16,67 %  
Jednorázové116,67 %16,67 %  

Graf

7. Jaký konkrétní veletrh navštěvujete? Název a místo konání.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Amper

Invex

MR dat, t.o.

na výstavišti v brně

praha a brno

SYSAB

8. Kolik let se již účastníte veletrhů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 3 roky350 %50 %  
4 – 6 let233,33 %33,33 %  
10 a více let116,67 %16,67 %  

Graf

9. Cílová skupina zákazníků, kteří navštíví Váš stánek na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Budoucí zákazníci – mají vážný zájem o spolupráci, mapují ceny466,67 %66,67 %  
Konkurence – za účelem porovnání nabídek466,67 %66,67 %  
Stálí zákazníci – za účelem udržení kontaktů a využití příležitosti k osobnímu kontaktu350 %50 %  
Ostatní - zájemci o zvýhodněné veletržní ceny produktů116,67 %16,67 %  

Graf

10. Cíle návštěvníků, kteří navštíví Váš stánek na veletrhu, případně s jakými cíli navštěvujete veletrh Vy jako návštěvník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnání s ostatními dodavateli466,67 %66,67 %  
Informace o novinkách350 %50 %  
Získání nabídek350 %50 %  
Udržování kontaktů350 %50 %  
Navázání nových kontaktů s dodavateli233,33 %33,33 %  
Vyřízení stížností116,67 %16,67 %  
Informace z oboru116,67 %16,67 %  
Diskuse s odborníky116,67 %16,67 %  

Graf

11. Na které údaje kladete nejvíce důraz v hodnocení o Vaší účasti na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace o konkurenci, nejdůležitější zjištěné informace, představené novinky350 %50 %  
Seznam získaných významných projektů233,33 %33,33 %  
Finanční zpráva – přehled výdajů, porovnání s plánovaným rozpočtem233,33 %33,33 %  
Statistika kontaktů na stánky, dotazy a námitky zákazníků233,33 %33,33 %  
Porovnání – vyhodnocení cílů, s kterými jste se veletrhu zúčastnili116,67 %16,67 %  

Graf

12. Kde a jak prezentujete své produkty a získáváte zákazníky, když ne na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

internet

internet

primy kontakt se zákazníkem

reklama, promotion, spotřebitelské soutěže

V Deli - PR

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Blaščík, P.Význam veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyznam-veletrhu-v-porovnani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.