Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace

Význam veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Blaščík
Šetření:03. 02. 2011 - 28. 02. 2011
Počet respondentů:6
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník potřebuji k praktické části své bakalářské práce a údaje v něm zjištěné použiji pouze do své práce. Potřebuji získat co nejvíce vzorků, takže prosím o vyplněné. Cílem dotazníku je výzkum ohledně významu veletrhů v Česku v porovnání s jinými formami firemní prezentace.

Odpovědi respondentů

1. Obecné údaje o Vaší firmě. Název, počet zaměstnanců a předmět podnikání.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

axvc, s.r.o. 124 zam. podnikání - vyroba šroubů

Caracol s.r.o. 6 Distribuce cukrovinek a potravinářského sortimentu

Kancelářské potřeby, drogerie, hygiena

mala firma cca 35 zamestnancu, strojirenstvi, formy

Nevedu

Punkmuhfukaz

2. Forma účasti Vaší firmy na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jako návštěvník233,33 %33,33 %  
Jako vystavovatel233,33 %33,33 %  
Obojí233,33 %33,33 %  

Graf

3. Četnost Vaší účasti na veletrhu (viz předchozí otázka „vystavovatel X návštěvník“)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málo6100 %100 %  

Graf

4. Hlavní přínos vaší účasti na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

cena

kontakty

Nové informace

prezentace firmy a výrobků

Prezentace výrobků

5. Kdo se z Vaší firmy účastní veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vedoucí prodeje466,67 %66,67 %  
Obchodní oddělení350 %50 %  
Obchodní zástupci350 %50 %  
Zahraniční prodejci116,67 %16,67 %  

Graf

6. Typy navštěvovaných veletrhů (viz otázka č. 2 „vystavovatel X návštěvník“)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Specializované583,33 %83,33 %  
Pravidelné466,67 %66,67 %  
Regionální350 %50 %  
Oborové350 %50 %  
Světové233,33 %33,33 %  
Národní116,67 %16,67 %  
Jednorázové116,67 %16,67 %  

Graf

7. Jaký konkrétní veletrh navštěvujete? Název a místo konání.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Amper

Invex

MR dat, t.o.

na výstavišti v brně

praha a brno

SYSAB

8. Kolik let se již účastníte veletrhů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 3 roky350 %50 %  
4 – 6 let233,33 %33,33 %  
10 a více let116,67 %16,67 %  

Graf

9. Cílová skupina zákazníků, kteří navštíví Váš stánek na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Budoucí zákazníci – mají vážný zájem o spolupráci, mapují ceny466,67 %66,67 %  
Konkurence – za účelem porovnání nabídek466,67 %66,67 %  
Stálí zákazníci – za účelem udržení kontaktů a využití příležitosti k osobnímu kontaktu350 %50 %  
Ostatní - zájemci o zvýhodněné veletržní ceny produktů116,67 %16,67 %  

Graf

10. Cíle návštěvníků, kteří navštíví Váš stánek na veletrhu, případně s jakými cíli navštěvujete veletrh Vy jako návštěvník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnání s ostatními dodavateli466,67 %66,67 %  
Informace o novinkách350 %50 %  
Získání nabídek350 %50 %  
Udržování kontaktů350 %50 %  
Navázání nových kontaktů s dodavateli233,33 %33,33 %  
Vyřízení stížností116,67 %16,67 %  
Informace z oboru116,67 %16,67 %  
Diskuse s odborníky116,67 %16,67 %  

Graf

11. Na které údaje kladete nejvíce důraz v hodnocení o Vaší účasti na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace o konkurenci, nejdůležitější zjištěné informace, představené novinky350 %50 %  
Seznam získaných významných projektů233,33 %33,33 %  
Finanční zpráva – přehled výdajů, porovnání s plánovaným rozpočtem233,33 %33,33 %  
Statistika kontaktů na stánky, dotazy a námitky zákazníků233,33 %33,33 %  
Porovnání – vyhodnocení cílů, s kterými jste se veletrhu zúčastnili116,67 %16,67 %  

Graf

12. Kde a jak prezentujete své produkty a získáváte zákazníky, když ne na veletrhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

internet

internet

primy kontakt se zákazníkem

reklama, promotion, spotřebitelské soutěže

V Deli - PR


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Blaščík, P.Význam veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyznam-veletrhu-v-porovnani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.