Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh bělících produktů a český spotřebitel

Trh bělících produktů a český spotřebitel

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Sarkányová
Šetření:06. 04. 2009 - 18. 04. 2009
Počet respondentů:250
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.74
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tento dotazník mi pomůže při mé bakalářské práci, jejíž část se zabývá českým trhem bělících produktů a vztahem spotřebitele

k bělení zubů. Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění nezabere více jak pár minut.

Děkuji za čas, který jste vyplnění dotazníku věnovali.

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojen/á se vzhledem svých zubů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zcelaotázka č. 3, Spíše anootázka č. 2, Neotázka č. 2, Spíše neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano13051,59 %52 %  
Spíše ne6626,19 %26,4 %  
Ne3915,48 %15,6 %  
Zcela176,75 %6,8 %  

Graf

2. Co byste chtěl/a změnit na vzhledu svých zubů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Měly by být bělejší17072,34 %68 %  
Měly by být rovnější9741,28 %38,8 %  
Mají nerovnoměrnou pigmentaci3414,47 %13,6 %  
Jiná možnost2912,34 %11,6 %  

Graf

3. Kolik utratíte průměrně měsíčně za produkty ústní hygieny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51-100 Kč9838,89 %39,2 %  
0-50 Kč7630,16 %30,4 %  
101-200 Kč6224,6 %24,8 %  
200-300 Kč135,16 %5,2 %  
Více31,19 %1,2 %  

Graf

4. Kde kupujete produkty ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie19978,97 %79,6 %  
supermarket, hypermarket17067,46 %68 %  
lékárna9437,3 %37,6 %  
specializovaný obchod4015,87 %16 %  
Jinde62,38 %2,4 %  

Graf

5. Jaké způsoby bělení zubů znáte? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bělící pasty22890,48 %91,2 %  
Ordinační bělení u stomatologa22689,68 %90,4 %  
Bělící sety - tužky, proužky12951,19 %51,6 %  
Bělící pudr8232,54 %32,8 %  
Domácí bělení pod dohledem stomatologa7328,97 %29,2 %  
Žádnou z uvedených možností31,19 %1,2 %  

Graf

6. Máte zkušenost s bělením zubů? (Do zkušeností s bělením se pro účely tohoto dotazníku počítá bělení u stomatologa, případně domácí bělení speciálními přípravky (pasty, tužky, proužky..) z lékárny či specializovaného obchodu. NEPOČÍTÁ se bělení zubními pastami z drogerie!)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19075,4 %76 %  
Ano6224,6 %24,8 %  

Graf

7. Uvažoval/a jste někdy o vybělení zubů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Ne, nepotřebuji to, mám dostatečně bílé zubyotázka č. 11, Ne, přijde mi to zbytečné vyhazování penězotázka č. 11, Ne, bojím se dopadů na zdraví svých zubůotázka č. 11, Ne - jiný důvodotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8343,68 %33,2 %  
Ne, bojím se dopadů na zdraví svých zubů4523,68 %18 %  
Ne, přijde mi to zbytečné vyhazování peněz2513,16 %10 %  
Ne, nepotřebuji to, mám dostatečně bílé zuby2111,05 %8,4 %  
Ne - jiný důvod168,42 %6,4 %  

Graf

8. S jakým bělením máte zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Domácí bělení - profesionální bělící pasta3454,84 %13,6 %  
Domácí bělení - bělící pudr1930,65 %7,6 %  
Bělení v ordinaci zubního lékaře1727,42 %6,8 %  
Domácí bělení - bělící proužky1320,97 %5,2 %  
Domácí bělení - bělící tužka914,52 %3,6 %  
Bělení na speciální klinice34,84 %1,2 %  

Graf

9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bělení u stomatologa7286,75 %28,8 %  
Domácí bělení - profesionální bělící pasta4351,81 %17,2 %  
Domácí bělení - bělící proužky1619,28 %6,4 %  
Bělení na specializované klinice1518,07 %6 %  
Domácí bělení - bělící pudr78,43 %2,8 %  
Domácí bělení - bělící tužka, pero56,02 %2 %  

Graf

10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nebylo to pro mě prioritní4250,6 %16,8 %  
Neměl/a jsem dostatek financí3643,37 %14,4 %  
Bál /a jsem se možných následků na zdraví mých zubů2226,51 %8,8 %  
Jiný důvod1012,05 %4 %  
Bál /a jsem se44,82 %1,6 %  

Graf

11. Jaké znáte značky bělících produktů? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Colgate18673,81 %74,4 %  
Signal15461,11 %61,6 %  
Odol12750,4 %50,8 %  
Lacalut12449,21 %49,6 %  
White Pearl9136,11 %36,4 %  
Rembrandt5120,24 %20,4 %  
Swissdent5019,84 %20 %  
Ani jednu z výše uvedených259,92 %10 %  
Parexyl207,94 %8 %  
Eva176,75 %6,8 %  
WP Smile166,35 %6,4 %  
Beverly Hills Formula51,98 %2 %  
Jiné10,4 %0,4 %  

Graf

12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou11344,84 %45,2 %  
Colgate6525,79 %26 %  
Signal4216,67 %16,8 %  
Lacalut218,33 %8,4 %  
Rembrandt197,54 %7,6 %  
Odol176,75 %6,8 %  
Jinou145,56 %5,6 %  
Swissdent103,97 %4 %  
White Pearl93,57 %3,6 %  
Parexyl51,98 %2 %  
Eva20,79 %0,8 %  

Graf

13. Co u vás hraje roli při výběru běžné zubní pasty? Ohodnoťte každý faktor číslem 1-5, příčemž číslo 1 znamená nerelevantní faktor a číslo 5 faktor, který vás ovlivňuje nejvíce.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.0561.14
Značka3.4441.302
Reklama2.0521.089
Doporučení známého3.2741.437
Doporučení odborníka4.0321.229
Zvyk3.3531.474
Složení a působení3.4721.448

Graf

14. Kde byste hledal/a radu, týkající se produktů ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
U stomatologa23492,86 %93,6 %  
Na internetu13754,37 %54,8 %  
V lékárně11947,22 %47,6 %  
U známého4417,46 %17,6 %  
V drogerii103,97 %4 %  

Graf

15. Znáte specializované obchody Profimed?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12850,79 %51,2 %  
Ano12449,21 %49,6 %  

Graf

16. Zaregistroval/a jste v pražských nákupních centrech výstavu fotografií "Nebraňte se úsměvu", spojenou s informační kampaní o zdravém bělení zubů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24597,22 %98 %  
Ano, viděl/a jsem.51,98 %2 %  
Ano, četl/a jsem o tom na internetu10,4 %0,4 %  
Ano, četl/a jsem o tom v tisku.10,4 %0,4 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18171,83 %72,4 %  
Muž7128,17 %28,4 %  

Graf

18. Kolik vám je let

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2516063,49 %64 %  
25-304618,25 %18,4 %  
30-40207,94 %8 %  
40-50145,56 %5,6 %  
15-2093,57 %3,6 %  
více31,19 %1,2 %  

Graf

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou12850,79 %51,2 %  
11043,65 %44 %  
VOŠ83,17 %3,2 %  
31,19 %1,2 %  
SŠ s výučním listem31,19 %1,2 %  

Graf

20. Ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student8734,52 %34,8 %  
Pracující student8232,54 %32,8 %  
Zaměstaný6726,59 %26,8 %  
Podnikatel83,17 %3,2 %  
Matka na mateřské dovolené72,78 %2,8 %  
Nezaměstnaný10,4 %0,4 %  

Graf

21. Bydlíte v sídle s počtem obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 200 00012449,21 %49,6 %  
do 20 0006626,19 %26,4 %  
20 001 - 50 0002911,51 %11,6 %  
50 001 - 100 000218,33 %8,4 %  
100 001 - 200 000124,76 %4,8 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaké způsoby bělení zubů znáte? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

  • odpověď Bělící pudr:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - bělící pudr na otázku 8. S jakým bělením máte zkušenosti?
  • odpověď Bělící sety - tužky, proužky:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - bělící proužky na otázku 8. S jakým bělením máte zkušenosti?

6. Máte zkušenost s bělením zubů? (Do zkušeností s bělením se pro účely tohoto dotazníku počítá bělení u stomatologa, případně domácí bělení speciálními přípravky (pasty, tužky, proužky..) z lékárny či specializovaného obchodu. NEPOČÍTÁ se bělení zubními pastami z drogerie!)

  • odpověď Ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bělení v ordinaci zubního lékaře na otázku 8. S jakým bělením máte zkušenosti?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - bělící proužky na otázku 8. S jakým bělením máte zkušenosti?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - bělící pudr na otázku 8. S jakým bělením máte zkušenosti?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - profesionální bělící pasta na otázku 8. S jakým bělením máte zkušenosti?

7. Uvažoval/a jste někdy o vybělení zubů?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bál /a jsem se možných následků na zdraví mých zubů na otázku 10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod na otázku 10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebylo to pro mě prioritní na otázku 10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neměl/a jsem dostatek financí na otázku 10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bělení na specializované klinice na otázku 9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bělení u stomatologa na otázku 9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - bělící proužky na otázku 9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácí bělení - profesionální bělící pasta na otázku 9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

  • odpověď Bělení u stomatologa:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bělení na specializované klinice na otázku 9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neměl/a jsem dostatek financí na otázku 10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bál /a jsem se možných následků na zdraví mých zubů na otázku 10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

11. Jaké znáte značky bělících produktů? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

  • odpověď Lacalut:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lacalut na otázku 12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?
  • odpověď Odol:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odol na otázku 12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?
  • odpověď Rembrandt:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rembrandt na otázku 12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?
  • odpověď Signal:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V drogerii na otázku 14. Kde byste hledal/a radu, týkající se produktů ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Signal na otázku 12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?
  • odpověď Swissdent:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Swissdent na otázku 12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?

12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?

  • odpověď Žádnou:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani jednu z výše uvedených na otázku 11. Jaké znáte značky bělících produktů? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

15. Znáte specializované obchody Profimed?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Swissdent na otázku 12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaný obchod na otázku 4. Kde kupujete produkty ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-50 na otázku 18. Kolik vám je let

20. Ekonomická aktivita

  • odpověď Zaměstaný:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-50 na otázku 18. Kolik vám je let

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojen/á se vzhledem svých zubů?

2. Co byste chtěl/a změnit na vzhledu svých zubů?

3. Kolik utratíte průměrně měsíčně za produkty ústní hygieny?

4. Kde kupujete produkty ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

5. Jaké způsoby bělení zubů znáte? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

6. Máte zkušenost s bělením zubů? (Do zkušeností s bělením se pro účely tohoto dotazníku počítá bělení u stomatologa, případně domácí bělení speciálními přípravky (pasty, tužky, proužky..) z lékárny či specializovaného obchodu. NEPOČÍTÁ se bělení zubními pastami z drogerie!)

7. Uvažoval/a jste někdy o vybělení zubů?

8. S jakým bělením máte zkušenosti?

9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

11. Jaké znáte značky bělících produktů? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?

13. Co u vás hraje roli při výběru běžné zubní pasty? Ohodnoťte každý faktor číslem 1-5, příčemž číslo 1 znamená nerelevantní faktor a číslo 5 faktor, který vás ovlivňuje nejvíce.

14. Kde byste hledal/a radu, týkající se produktů ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

15. Znáte specializované obchody Profimed?

16. Zaregistroval/a jste v pražských nákupních centrech výstavu fotografií "Nebraňte se úsměvu", spojenou s informační kampaní o zdravém bělení zubů?

17. Jste:

18. Kolik vám je let

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

20. Ekonomická aktivita

21. Bydlíte v sídle s počtem obyvatel:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojen/á se vzhledem svých zubů?

2. Co byste chtěl/a změnit na vzhledu svých zubů?

3. Kolik utratíte průměrně měsíčně za produkty ústní hygieny?

4. Kde kupujete produkty ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

5. Jaké způsoby bělení zubů znáte? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

6. Máte zkušenost s bělením zubů? (Do zkušeností s bělením se pro účely tohoto dotazníku počítá bělení u stomatologa, případně domácí bělení speciálními přípravky (pasty, tužky, proužky..) z lékárny či specializovaného obchodu. NEPOČÍTÁ se bělení zubními pastami z drogerie!)

7. Uvažoval/a jste někdy o vybělení zubů?

8. S jakým bělením máte zkušenosti?

9. O jakém způsobu bělení jste uvažoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

10. Proč jste nakonec bělení zubů nerealizoval/a? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

11. Jaké znáte značky bělících produktů? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

12. Jakou značku bělících prostředků preferujete?

13. Co u vás hraje roli při výběru běžné zubní pasty? Ohodnoťte každý faktor číslem 1-5, příčemž číslo 1 znamená nerelevantní faktor a číslo 5 faktor, který vás ovlivňuje nejvíce.

14. Kde byste hledal/a radu, týkající se produktů ústní hygieny? Zaškrtněte prosím všechny platné odpovědi.

15. Znáte specializované obchody Profimed?

16. Zaregistroval/a jste v pražských nákupních centrech výstavu fotografií "Nebraňte se úsměvu", spojenou s informační kampaní o zdravém bělení zubů?

17. Jste:

18. Kolik vám je let

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

20. Ekonomická aktivita

21. Bydlíte v sídle s počtem obyvatel:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sarkányová, V.Trh bělících produktů a český spotřebitel (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyznam-vzhledu-zubu-pro-ceskeho-spotrebitele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.