Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam značkové financování

Význam značkové financování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Novotný
Šetření:12. 03. 2012 - 23. 03. 2012
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku.

Hlavním cílem je identifikovat spojitost mezi značkou financovaného vozu a značkovým financováním.

 

Děkuji

Petr Novotný

Odpovědi respondentů

1. Uveďte značku vozu, který jste si koupil:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Renault1117,19 %17,19 %  
Nissan1015,63 %15,63 %  
ŠKODA812,5 %12,5 %  
FORD69,38 %9,38 %  
audi34,69 %4,69 %  
Peugeot34,69 %4,69 %  
Opel23,13 %3,13 %  
Citroen23,13 %3,13 %  
Audi Q711,56 %1,56 %  
Trabant11,56 %1,56 %  
Škoda Octavia11,56 %1,56 %  
Jeep Grand Cherokee SRT11,56 %1,56 %  
Subaru11,56 %1,56 %  
Dacia11,56 %1,56 %  
škoda yetti11,56 %1,56 %  
BMW11,56 %1,56 %  
Škoda Fabia11,56 %1,56 %  
Jsem nacionalista! Škoda11,56 %1,56 %  
kia11,56 %1,56 %  
volkswagen11,56 %1,56 %  
VW11,56 %1,56 %  
Peugot11,56 %1,56 %  
Ford Mondeo11,56 %1,56 %  
Auto Škoda11,56 %1,56 %  
Batmobile11,56 %1,56 %  
Fiat11,56 %1,56 %  
Zatím žádný11,56 %1,56 %  

Graf

2. Jaký byl Váš hlavní důvod pro nákup vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Předchozí pozitivní zkušenost s daným modelem/značkou2031,25 %31,25 %  
Cena vozu1117,19 %17,19 %  
Atraktivita vybraného vozu1015,63 %15,63 %  
Výhodná možnost financování812,5 %12,5 %  
Doporučení812,5 %12,5 %  
Značka vozu710,94 %10,94 %  

Graf

3. Z jakých důvodů jste se rozhodl pro značkové financování? Uveďte alespoň jednu možnost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodné podmínky nabídky (sleva, doplňkové pojištění)2640,63 %40,63 %  
Důvěra ve značku vozu1828,13 %28,13 %  
Nízká cena nabídky1015,63 %15,63 %  
Doporučení1015,63 %15,63 %  
Důvěra ve finanční společnost914,06 %14,06 %  
Rychlost schvalování710,94 %10,94 %  
Předchozí pozitivní zkušenost46,25 %6,25 %  

Graf

4. Považujete nabídku financování (např. Renault Finance), která má v názvu uvedenou značku (např. Renault) za důvěryhodnější oproti nabídce, která ji nemá?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3453,13 %53,13 %  
Ne3046,88 %46,88 %  

Graf

5. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3859,38 %59,38 %  
Muž2640,63 %40,63 %  

Graf

6. Uveďte svůj věk v době uzavření smlouvy o financování:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-354468,75 %68,75 %  
18-25914,06 %14,06 %  
45 a více69,38 %9,38 %  
36-4557,81 %7,81 %  

Graf

7. Uveďte, zda jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromá fyzická osoba4773,44 %73,44 %  
OSVČ1726,56 %26,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte značku vozu, který jste si koupil:

2. Jaký byl Váš hlavní důvod pro nákup vozu?

3. Z jakých důvodů jste se rozhodl pro značkové financování? Uveďte alespoň jednu možnost:

4. Považujete nabídku financování (např. Renault Finance), která má v názvu uvedenou značku (např. Renault) za důvěryhodnější oproti nabídce, která ji nemá?:

5. Jste?

6. Uveďte svůj věk v době uzavření smlouvy o financování:

7. Uveďte, zda jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte značku vozu, který jste si koupil:

2. Jaký byl Váš hlavní důvod pro nákup vozu?

3. Z jakých důvodů jste se rozhodl pro značkové financování? Uveďte alespoň jednu možnost:

4. Považujete nabídku financování (např. Renault Finance), která má v názvu uvedenou značku (např. Renault) za důvěryhodnější oproti nabídce, která ji nemá?:

5. Jste?

6. Uveďte svůj věk v době uzavření smlouvy o financování:

7. Uveďte, zda jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Novotný, P.Význam značkové financování (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vyznam-znackove-financovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.