Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vzhled www stránek reklamího ateliéru 4. PROSTOR
Vzhled www stránek reklamího ateliéru 4. PROSTOR
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Matúšová |
---|---|
Šetření: | 07. 03. 2011 - 25. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 107 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 8.93 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj, v rámci mé BP potřebuji zjistit názory lidí na www stránky lokálního reklamního ateliéru. Tvoje odpovědi budou nápomocné nejen mně, ale i vedení společnosti:)..Prosím tedy o shlédnutí nejprve jejich www
stránek - www.4prostor.cz a následné odpovědi.
Odpovědi respondentů
1. Znáš tento reklamní ateliér?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 80 | 74,77 % | 74,77 % |
Ano | 27 | 25,23 % | 25,23 % |
2. Kde jsi se s ateliérem setkal/a poprvé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od známých, kamarádů | 14 | 51,85 % | 13,08 % |
Viděl/a jsem jejich práce | 3 | 11,11 % | 2,8 % |
Z internetu | 3 | 11,11 % | 2,8 % |
pracuji tu .))) | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
Z časopisu | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
Moje sestra tam má praxi. | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
Reklama v Jičíně | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
chodím kolem jejich sídla (obchodu) | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
v ulici kde bydlím | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
reklamni banner | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
bydlím ve stejne ulici kde atelier sidli | 1 | 3,7 % | 0,93 % |
3. Znal/a jsi webové stránky společnosti ještě před vyplňováním tohoto dotazníku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 92 | 85,98 % | 85,98 % |
ano | 15 | 14,02 % | 14,02 % |
4. Jaký zaujímáš postoj k webovým stránkám 4. PROSTORU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsou přehledné | 33 | 30,84 % | 30,84 % |
Líbí se mi | 26 | 24,3 % | 24,3 % |
Jsou průměrné | 26 | 24,3 % | 24,3 % |
Dobře se v nich orientuje | 23 | 21,5 % | 21,5 % |
Jsou originální | 22 | 20,56 % | 20,56 % |
Nelíbí se mi | 8 | 7,48 % | 7,48 % |
Jsou nepřehledné | 6 | 5,61 % | 5,61 % |
prijdou mi stejne jako jine | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Jsou zajímavé, ale působí na mě chladně a neosobně | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nesedí mi to uspořádaní pouze čtverce | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
moderni stranky jsou do celého prostoru prohližeče | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
trochu jiné, ale text uprosted stránky odrazuje | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
jednoduche | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ještě jsem je neprohlížel.. :) | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ošklivé úvodní okno v obrazu, divné fotografie, aj | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nevim | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Splňují základní rámcové předpoklady v ČR. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
5. Co v tobě design stránek asociuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
profesionalitu | 39 | 36,45 % | 36,45 % |
serióznost | 31 | 28,97 % | 28,97 % |
kreativitu | 31 | 28,97 % | 28,97 % |
jsou chudé | 13 | 12,15 % | 12,15 % |
spolehlivost | 11 | 10,28 % | 10,28 % |
chlad | 9 | 8,41 % | 8,41 % |
finančnictví | 5 | 4,67 % | 4,67 % |
laxnost | 3 | 2,8 % | 2,8 % |
nudu | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
tím, že jsou na pozadí použité neautentické obrázk | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
obrazky, to ve mě budí neprofesionalitu a slabé | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
zázemí i postavení firmy, dale mi to říka, | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
že je firma nejspiše nováčkem v oboru | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
uzazovat spokojene lidi, i kdyz nemaji primy | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
vztah k nabizenemu zbozi | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
jak jsem již psal, nedíval jsem se na ně.. :) | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
amatérismus začínajícího grafika a webdesignera | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nic | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
6. Co bys doporučil/a změnit na www stránkách?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
"Podmenu" působí nepřirozeně, fotografie by se mohly zobrazovat ve vyšším rozlišení.
aktualizovat, více grafiky (reference), méně stran, více netradičních prvků (ale rozhodně ne "kdejaké" flashovky) ...
dala bych na pozadi ukazky tovrby atelieru pripaden nejak obzvlastnila vzhled - takto to vypada jako vyplnena sablona stazena z netu. Neni to vubec orifinalni
disign
Doplnit obsah
Doporučila bych osobnější (nebo hravější) design, kreativnější přístup, více fotografií apod.,
chvilku mi trvalo nez jsem konkretne zjistil v jake mire se reklamou zabyvate.
já osobně nejsem fanda modré barvy...
když kliknu na tlačítko v horním menu (např. O nás, Grafika, Kontakt), tak se zobrazí další podnabídka v obdelníčkách, to se mi tam moc nelíbí a udělal bych to jiným způsobem. Zjednodušil bych to a ten krok vynechat. Odkazy (na jinou stránku či stažení textu) jsou nepřehledné, dal bych je jinou barvou, není moc vidět, že to jsou odkazy. Nevim, jestli je nejlepší použití rámu (jak se musí posouvat). Úvodní text představování firmu bych změnil na přínos pro zákazníky.
méně výrazné pozadí
moc se mě nelíbí pozadí s těma lidma,jak je přes to v rámečku ten text
moc textu, v dnešní době se požaduje rychlost,přehlednost jednoduchost v tom je síla
n
Na stránchách se mi nelíbí ten čtverec uprostřed. Sice máte zvenku celý ateliér modrý, ale já bych to udělala barevnější, protože mě to na první pohled nezaujme. Ale ne zas tak moc, aby to nebylo přeplácaný.
Nelíbí se mi, že nevidím celou stránku. Patička je schovaná jen kousek pod viditelnou částí.
nemeniť nič
nerozumim tomu
nevím, neviděl sem je
nic
nic
nic
nic
obrázky, které jsou vaše vaších lidi vaších prací... jiné tozloženi než a4 na lehato :) budi to dojem, že je web 10let starý, na 13,5 palcovém monitoru to bude ok ale na 22palcovém to vypadá děsně :) malé posouvací okno na středu je šíleně nepřehledne, pod menu stránék je nenápadne, ani jsem v prvních chvilich nevěděl, že tam jde kliknout, header je malej měl by zabírat větší pozici nad menu, menu je pak na můj vkus moc vysoko
Organizační strukturu
orientaci v nich
Osobně bych volila jiné barvy stránek a jiné písmo v menu.
podkapitoly jsou malé
Podmenu (jako historie, legální software atd.) nesedí do konceptu grafiky.
Postrádám vizuální část, hotové projekty, partnery, vykonané mediální projekty, jakákoliv forma vizuální, audio presentace. Všechny sekce jsou stejné. Text.
pozadí
přehlednost
Přehnané je pozadí s lidmi... Mám pocit, že odebírá pozornost od textu.
Rozšířit plochu stránek vertikálně
Slovník pojmů. Některé výrazy by mohli být no někoho nesrozumitelné.
submenu je malo vyrazne, malo koresponduje s hlavnim menu jakoby k nemu nepatrilo, druha fotografie v polozce onas (je priliz roztahnuta), cely web bych centroval na stred obrazovky.
Tak třeba hned v záložce aktuality, text v malém okně, kterej je na úkor pozadí, zbytečně se musí rolovat dolu..
Text působí nezajímavě a amatérsky na rozdíl od grafiky. Je v tom značný nepoměr. Stálo by za to zkusit změnit formulaci textu, styl zobrazení, popř. barvu podkladu.
trochu BARVU!!!!
Trochu více živější stránky, více barev, jinné fotografie
Upřednostnila bych více barev
určitě přidat reference!!! zjednodušit a zpřehlednit (není vhodné mít takove pozadí když na něm vlastně absolutně nic není a důležité informace jsou jen v polích velikosti vizitky) to hlavní tedy menu by mělo být víc výrazné a určitě větším fontem Stránky na první pohled absolutně neříkají nic o tom co chcou zdělit(nezaujmou) - první po zobrazení stránek by měl být určitě nějaký text, informace o firmě a ne prazdná stránka s menu^^ tak mi příjde že se ty stránky každou sekundu mění:)
uspořádání, lepší kvalitu fotografií
V modrých popisných rámečcích je text namačkán příliš na sobě, což odpuzuje člověka vůbec je číst
Větší písmenka.
Větší velikost odkazů, které odkazují na hlavní prostor.
Více informací, zaplnit volné místo
Vice kreativni design. Neco originalniho, cim spolecnost vzbudi dojem, ze umi vyjimecne, originalni veci. Lepsi copy, ktere cloveka zaujme. Ne strohe texty bez emoce. Neni videt nadseni z vlastni prace, zapalenost, vasen.
Více odkazů na úvodní straně Dle mého názoru by měla úvodní strana dávat více najevo, o čem vlastně ta společnost/firma je...
vše OK
Vzhled, jsou příliš jednoduché
zajímavěji a poutavěji umístit texty,
Základní rozložení menu a také zobrazování obsahu v jednotlivých oknech je více než ošklivé.
Zlepšit design
zlepšit design. sic v jednoduchosti je krása a i elegance. Ovšem kdybych lidé volili mezi šedou a červenou dají přednost té rudé barvě která je průbojnější. Jednoduše to nevzbudilo ve mě žádný "ten" pocit, který bych od reklamních stránek čekala. Nezaujaly mě.
Změnila bych orientaci textu v podskupinách, zrušit modrý rámeček, změna fotografií,...
Zrušit úvodní bleděmodré okénko s bílým rámečkem s textem hned na první stránce, který jakoby tam nepatřil a dával nějakou výstrahu před vstupem a podobné další na ostatních stránkách. Je vidět, že stránku dávalo dohromady víc lidí s různým viděním a citem pro grafiku a realizaci Z okénka se nedá jedním klikem jen tak vyskočit, je to vlastně centrální zdroj informací. Přechod mezi jednotlivými scénami je pomalý (u normální rychlosti internetu) Fotografie se při línějším připojení dlouho nahrávají, jsou divné i když to je účel ukázat originalitu. Ale pro koho? Meníčko v horní části obrázků je divné. Tučný font? nee--e-e-e Spodní řádek také divný, tučný Například Dove je podobně líné, ale jemnější a subtilnější. A taky se zkazilo. Bylo lepší. Opravte hlavně ta modrá okénka s bílým okraječkem. Jediná dobrá fotografie je v odkazu O nás: pěkně ostrý dívčí usměvavý obličej s chlapeckým v pozadí. Ale divně zkreslené proporce. Buď je to blbě nafocené, nebo chtěl grafik ukázat co umí. Děti, snaha se cení, ale nesmíte si odradit zákazníky hned od začátku. Těším se na vaše další verze. Jednou z vás něco bude. Držím vám palce.
zveřejnění pracovního zázemí
zvětšit horní panel, míň důrazu na fotky, víc barev
7. Co naopak považuješ za přednost stránek?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
barevne prijemne
Dobre rozcleneni, intuitivni ovladani, prehlednost.
fotografie na pozadí
geometrie - protipol k biomorfnim tendencim, respektive az k tzv. vizualnimu smogu... vizualni cistota (ne celku, ale zakladnich prvku!)
grafické zpracování fotek a celkově o stránkách v jednoduchosti je krása
Hlavní menu, a barevné ladění
jednoduchost
jednoduchost
Jednoduchost, vizuální, obsahová už méně, ale stejně tam je.
Jednoduchost.
Jejich vzhled.
Jo máte to celkem jednoduchý to menu a přehledný..
Jsou jednoduché
jsou uvedeny výsledky
kreativita
Modrou barvu :)
n
netusim
nevím, neviděl sem je
nic
nic
Obrázky Střídmost
originalita
Originalita, takové stránky nejsou k vidění. Jsou přehledné. Fotky dobře ladí fotky s vloženým textem.
Originalitu
Originalitu zpracování
originalitu, propojení grafiky a textu
ostatní fotografie, hezke menu a logo
Pěkná fotka na http://4prostor.cz/kontakt.htm ale meníčko vpravo nahoře je mrtvé, musí se na něj klikat. Nechte si od nějakého webdesignera nebo programátora napsat rutinu pro spouštění menu. Pěkné jemné, aby nerušilo, při kliknutí na "Náš tým" se opět objevuje ta hrůza s modrým oknem s bílým okrajem. U ostatních položek menu (ošklivého, tučného, v nízkém rámečku), je totéž. Určitě se budete vyvíjet a zlepšovat. Rád se na vás zase někdy podívám.
pěkné pozadi
Po vzhledové stránce jsou nevšední a zachycují realitu.
prehľadnosť, farebnosť
prehlednost
Profesionální fotografie v podkladu, jednoduchost.
Předností stránek podle mě je to, že se v nich velice dobře orientuje. Každý pochopí co se po odkazy skrývá. Nepoužívají zas tolik cizí a odborné názvy, a proto to pochopí podle mě, každý průměrně vzdělaný člověk.
přehledné
přehledné hlavni menu
Přehledné!
Přehlednost
přehlednost
přehlednost
přehlednost
přehlednost, jednoduchost
Střídmost
Tyto stránky působí opravu seriózně a přehlednost.
Velké obrázky
Zdá se mi dobrý, že to je přehledný.
8. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 58 | 54,21 % | 54,21 % |
Muž | 49 | 45,79 % | 45,79 % |
9. Věk
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 28 | 26,17 % | 26,17 % |
21 | 14 | 13,08 % | 13,08 % |
23 | 13 | 12,15 % | 12,15 % |
20 | 10 | 9,35 % | 9,35 % |
24 | 8 | 7,48 % | 7,48 % |
19 | 6 | 5,61 % | 5,61 % |
28 | 3 | 2,8 % | 2,8 % |
dvacetjedna | 2 | 1,87 % | 1,87 % |
25 | 2 | 1,87 % | 1,87 % |
18 | 2 | 1,87 % | 1,87 % |
ostatní odpovědi | 19 | 17,76 % | 17,76 % |
10. Povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Student → otázka č. 11, Manuální práce → konec dotazníku, Vědecké výzkumy → konec dotazníku, Technický obor → konec dotazníku, Umění → konec dotazníku, Ekonomická sféra → konec dotazníku, Pracuji přímo v reklamní agentuře/ateliéru → konec dotazníku, Dělník → konec dotazníku, Nezaměstnaná/ý → konec dotazníku, Jiné → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 75 | 70,09 % | 70,09 % |
Jiné | 13 | 12,15 % | 12,15 % |
Ekonomická sféra | 6 | 5,61 % | 5,61 % |
Technický obor | 5 | 4,67 % | 4,67 % |
Nezaměstnaná/ý | 3 | 2,8 % | 2,8 % |
Pracuji přímo v reklamní agentuře/ateliéru | 2 | 1,87 % | 1,87 % |
Umění | 2 | 1,87 % | 1,87 % |
Manuální práce | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
11. Obor studia
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ekonomický, obchodní | 35 | 46,67 % | 32,71 % |
Technický | 11 | 14,67 % | 10,28 % |
Humanitní, společenský | 11 | 14,67 % | 10,28 % |
Mediální studia, marketing | 9 | 12 % | 8,41 % |
Právnický | 4 | 5,33 % | 3,74 % |
Sportovní, tělevýchovný | 3 | 4 % | 2,8 % |
Umělecký | 2 | 2,67 % | 1,87 % |
jazyky | 1 | 1,33 % | 0,93 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.