Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vzhled www stránek reklamího ateliéru 4. PROSTOR

Vzhled www stránek reklamího ateliéru 4. PROSTOR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Matúšová
Šetření:07. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, v rámci mé BP potřebuji zjistit názory lidí na www stránky lokálního reklamního ateliéru. Tvoje odpovědi budou nápomocné nejen mně, ale i vedení společnosti:)..Prosím tedy o shlédnutí nejprve jejich www
stránek - www.4prostor.cz a následné odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Znáš tento reklamní ateliér?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8074,77 %74,77 %  
Ano2725,23 %25,23 %  

Graf

2. Kde jsi se s ateliérem setkal/a poprvé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých, kamarádů1451,85 %13,08 %  
Viděl/a jsem jejich práce311,11 %2,8 %  
Z internetu311,11 %2,8 %  
pracuji tu .)))13,7 %0,93 %  
Z časopisu13,7 %0,93 %  
Moje sestra tam má praxi.13,7 %0,93 %  
Reklama v Jičíně13,7 %0,93 %  
chodím kolem jejich sídla (obchodu)13,7 %0,93 %  
v ulici kde bydlím13,7 %0,93 %  
reklamni banner13,7 %0,93 %  
bydlím ve stejne ulici kde atelier sidli13,7 %0,93 %  

Graf

3. Znal/a jsi webové stránky společnosti ještě před vyplňováním tohoto dotazníku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9285,98 %85,98 %  
ano1514,02 %14,02 %  

Graf

4. Jaký zaujímáš postoj k webovým stránkám 4. PROSTORU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou přehledné3330,84 %30,84 %  
Líbí se mi2624,3 %24,3 %  
Jsou průměrné2624,3 %24,3 %  
Dobře se v nich orientuje2321,5 %21,5 %  
Jsou originální2220,56 %20,56 %  
Nelíbí se mi87,48 %7,48 %  
Jsou nepřehledné65,61 %5,61 %  
prijdou mi stejne jako jine10,93 %0,93 %  
Jsou zajímavé, ale působí na mě chladně a neosobně10,93 %0,93 %  
nesedí mi to uspořádaní pouze čtverce 10,93 %0,93 %  
moderni stranky jsou do celého prostoru prohližeče10,93 %0,93 %  
trochu jiné, ale text uprosted stránky odrazuje10,93 %0,93 %  
jednoduche10,93 %0,93 %  
ještě jsem je neprohlížel.. :)10,93 %0,93 %  
ošklivé úvodní okno v obrazu, divné fotografie, aj10,93 %0,93 %  
nevim10,93 %0,93 %  
Splňují základní rámcové předpoklady v ČR.10,93 %0,93 %  

Graf

5. Co v tobě design stránek asociuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
profesionalitu3936,45 %36,45 %  
serióznost3128,97 %28,97 %  
kreativitu3128,97 %28,97 %  
jsou chudé1312,15 %12,15 %  
spolehlivost1110,28 %10,28 %  
chlad98,41 %8,41 %  
finančnictví54,67 %4,67 %  
laxnost32,8 %2,8 %  
nudu10,93 %0,93 %  
tím, že jsou na pozadí použité neautentické obrázk10,93 %0,93 %  
obrazky, to ve mě budí neprofesionalitu a slabé 10,93 %0,93 %  
zázemí i postavení firmy, dale mi to říka, 10,93 %0,93 %  
že je firma nejspiše nováčkem v oboru10,93 %0,93 %  
uzazovat spokojene lidi, i kdyz nemaji primy 10,93 %0,93 %  
vztah k nabizenemu zbozi10,93 %0,93 %  
jak jsem již psal, nedíval jsem se na ně.. :)10,93 %0,93 %  
amatérismus začínajícího grafika a webdesignera10,93 %0,93 %  
nic10,93 %0,93 %  

Graf

6. Co bys doporučil/a změnit na www stránkách?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"Podmenu" působí nepřirozeně, fotografie by se mohly zobrazovat ve vyšším rozlišení.

aktualizovat, více grafiky (reference), méně stran, více netradičních prvků (ale rozhodně ne "kdejaké" flashovky) ...

dala bych na pozadi ukazky tovrby atelieru pripaden nejak obzvlastnila vzhled - takto to vypada jako vyplnena sablona stazena z netu. Neni to vubec orifinalni

disign

Doplnit obsah

Doporučila bych osobnější (nebo hravější) design, kreativnější přístup, více fotografií apod.,

chvilku mi trvalo nez jsem konkretne zjistil v jake mire se reklamou zabyvate.

já osobně nejsem fanda modré barvy...

když kliknu na tlačítko v horním menu (např. O nás, Grafika, Kontakt), tak se zobrazí další podnabídka v obdelníčkách, to se mi tam moc nelíbí a udělal bych to jiným způsobem. Zjednodušil bych to a ten krok vynechat. Odkazy (na jinou stránku či stažení textu) jsou nepřehledné, dal bych je jinou barvou, není moc vidět, že to jsou odkazy. Nevim, jestli je nejlepší použití rámu (jak se musí posouvat). Úvodní text představování firmu bych změnil na přínos pro zákazníky.

méně výrazné pozadí

moc se mě nelíbí pozadí s těma lidma,jak je přes to v rámečku ten text

moc textu, v dnešní době se požaduje rychlost,přehlednost jednoduchost v tom je síla

n

Na stránchách se mi nelíbí ten čtverec uprostřed. Sice máte zvenku celý ateliér modrý, ale já bych to udělala barevnější, protože mě to na první pohled nezaujme. Ale ne zas tak moc, aby to nebylo přeplácaný.

Nelíbí se mi, že nevidím celou stránku. Patička je schovaná jen kousek pod viditelnou částí.

nemeniť nič

nerozumim tomu

nevím, neviděl sem je

nic

nic

nic

nic

obrázky, které jsou vaše vaších lidi vaších prací... jiné tozloženi než a4 na lehato :) budi to dojem, že je web 10let starý, na 13,5 palcovém monitoru to bude ok ale na 22palcovém to vypadá děsně :) malé posouvací okno na středu je šíleně nepřehledne, pod menu stránék je nenápadne, ani jsem v prvních chvilich nevěděl, že tam jde kliknout, header je malej měl by zabírat větší pozici nad menu, menu je pak na můj vkus moc vysoko

Organizační strukturu

orientaci v nich

Osobně bych volila jiné barvy stránek a jiné písmo v menu.

podkapitoly jsou malé

Podmenu (jako historie, legální software atd.) nesedí do konceptu grafiky.

Postrádám vizuální část, hotové projekty, partnery, vykonané mediální projekty, jakákoliv forma vizuální, audio presentace. Všechny sekce jsou stejné. Text.

pozadí

přehlednost

Přehnané je pozadí s lidmi... Mám pocit, že odebírá pozornost od textu.

Rozšířit plochu stránek vertikálně

Slovník pojmů. Některé výrazy by mohli být no někoho nesrozumitelné.

submenu je malo vyrazne, malo koresponduje s hlavnim menu jakoby k nemu nepatrilo, druha fotografie v polozce onas (je priliz roztahnuta), cely web bych centroval na stred obrazovky.

Tak třeba hned v záložce aktuality, text v malém okně, kterej je na úkor pozadí, zbytečně se musí rolovat dolu..

Text působí nezajímavě a amatérsky na rozdíl od grafiky. Je v tom značný nepoměr. Stálo by za to zkusit změnit formulaci textu, styl zobrazení, popř. barvu podkladu.

trochu BARVU!!!!

Trochu více živější stránky, více barev, jinné fotografie

Upřednostnila bych více barev

určitě přidat reference!!! zjednodušit a zpřehlednit (není vhodné mít takove pozadí když na něm vlastně absolutně nic není a důležité informace jsou jen v polích velikosti vizitky) to hlavní tedy menu by mělo být víc výrazné a určitě větším fontem Stránky na první pohled absolutně neříkají nic o tom co chcou zdělit(nezaujmou) - první po zobrazení stránek by měl být určitě nějaký text, informace o firmě a ne prazdná stránka s menu^^ tak mi příjde že se ty stránky každou sekundu mění:)

uspořádání, lepší kvalitu fotografií

V modrých popisných rámečcích je text namačkán příliš na sobě, což odpuzuje člověka vůbec je číst

Větší písmenka.

Větší velikost odkazů, které odkazují na hlavní prostor.

Více informací, zaplnit volné místo

Vice kreativni design. Neco originalniho, cim spolecnost vzbudi dojem, ze umi vyjimecne, originalni veci. Lepsi copy, ktere cloveka zaujme. Ne strohe texty bez emoce. Neni videt nadseni z vlastni prace, zapalenost, vasen.

Více odkazů na úvodní straně Dle mého názoru by měla úvodní strana dávat více najevo, o čem vlastně ta společnost/firma je...

vše OK

Vzhled, jsou příliš jednoduché

zajímavěji a poutavěji umístit texty,

Základní rozložení menu a také zobrazování obsahu v jednotlivých oknech je více než ošklivé.

Zlepšit design

zlepšit design. sic v jednoduchosti je krása a i elegance. Ovšem kdybych lidé volili mezi šedou a červenou dají přednost té rudé barvě která je průbojnější. Jednoduše to nevzbudilo ve mě žádný "ten" pocit, který bych od reklamních stránek čekala. Nezaujaly mě.

Změnila bych orientaci textu v podskupinách, zrušit modrý rámeček, změna fotografií,...

Zrušit úvodní bleděmodré okénko s bílým rámečkem s textem hned na první stránce, který jakoby tam nepatřil a dával nějakou výstrahu před vstupem a podobné další na ostatních stránkách. Je vidět, že stránku dávalo dohromady víc lidí s různým viděním a citem pro grafiku a realizaci Z okénka se nedá jedním klikem jen tak vyskočit, je to vlastně centrální zdroj informací. Přechod mezi jednotlivými scénami je pomalý (u normální rychlosti internetu) Fotografie se při línějším připojení dlouho nahrávají, jsou divné i když to je účel ukázat originalitu. Ale pro koho? Meníčko v horní části obrázků je divné. Tučný font? nee--e-e-e Spodní řádek také divný, tučný Například Dove je podobně líné, ale jemnější a subtilnější. A taky se zkazilo. Bylo lepší. Opravte hlavně ta modrá okénka s bílým okraječkem. Jediná dobrá fotografie je v odkazu O nás: pěkně ostrý dívčí usměvavý obličej s chlapeckým v pozadí. Ale divně zkreslené proporce. Buď je to blbě nafocené, nebo chtěl grafik ukázat co umí. Děti, snaha se cení, ale nesmíte si odradit zákazníky hned od začátku. Těším se na vaše další verze. Jednou z vás něco bude. Držím vám palce.

zveřejnění pracovního zázemí

zvětšit horní panel, míň důrazu na fotky, víc barev

7. Co naopak považuješ za přednost stránek?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

barevne prijemne

Dobre rozcleneni, intuitivni ovladani, prehlednost.

fotografie na pozadí

geometrie - protipol k biomorfnim tendencim, respektive az k tzv. vizualnimu smogu... vizualni cistota (ne celku, ale zakladnich prvku!)

grafické zpracování fotek a celkově o stránkách v jednoduchosti je krása

Hlavní menu, a barevné ladění

jednoduchost

jednoduchost

Jednoduchost, vizuální, obsahová už méně, ale stejně tam je.

Jednoduchost.

Jejich vzhled.

Jo máte to celkem jednoduchý to menu a přehledný..

Jsou jednoduché

jsou uvedeny výsledky

kreativita

Modrou barvu :)

n

netusim

nevím, neviděl sem je

nic

nic

Obrázky Střídmost

originalita

Originalita, takové stránky nejsou k vidění. Jsou přehledné. Fotky dobře ladí fotky s vloženým textem.

Originalitu

Originalitu zpracování

originalitu, propojení grafiky a textu

ostatní fotografie, hezke menu a logo

Pěkná fotka na http://4prostor.cz/kontakt.htm ale meníčko vpravo nahoře je mrtvé, musí se na něj klikat. Nechte si od nějakého webdesignera nebo programátora napsat rutinu pro spouštění menu. Pěkné jemné, aby nerušilo, při kliknutí na "Náš tým" se opět objevuje ta hrůza s modrým oknem s bílým okrajem. U ostatních položek menu (ošklivého, tučného, v nízkém rámečku), je totéž. Určitě se budete vyvíjet a zlepšovat. Rád se na vás zase někdy podívám.

pěkné pozadi

Po vzhledové stránce jsou nevšední a zachycují realitu.

prehľadnosť, farebnosť

prehlednost

Profesionální fotografie v podkladu, jednoduchost.

Předností stránek podle mě je to, že se v nich velice dobře orientuje. Každý pochopí co se po odkazy skrývá. Nepoužívají zas tolik cizí a odborné názvy, a proto to pochopí podle mě, každý průměrně vzdělaný člověk.

přehledné

přehledné hlavni menu

Přehledné!

Přehlednost

přehlednost

přehlednost

přehlednost

přehlednost, jednoduchost

Střídmost

Tyto stránky působí opravu seriózně a přehlednost.

Velké obrázky

Zdá se mi dobrý, že to je přehledný.

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5854,21 %54,21 %  
Muž4945,79 %45,79 %  

Graf

9. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
222826,17 %26,17 %  
211413,08 %13,08 %  
231312,15 %12,15 %  
20109,35 %9,35 %  
2487,48 %7,48 %  
1965,61 %5,61 %  
2832,8 %2,8 %  
dvacetjedna21,87 %1,87 %  
2521,87 %1,87 %  
1821,87 %1,87 %  
ostatní odpovědi 26
33
dvacetdva
51
17
16
osmnáct
dvacet tři
27
32
36
veterán
dvacet jedna
dvacet dva
dvacer
dvacet
dvacetpět
1917,76 %17,76 % 

Graf

10. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Studentotázka č. 11, Manuální práce → konec dotazníku, Vědecké výzkumy → konec dotazníku, Technický obor → konec dotazníku, Umění → konec dotazníku, Ekonomická sféra → konec dotazníku, Pracuji přímo v reklamní agentuře/ateliéru → konec dotazníku, Dělník → konec dotazníku, Nezaměstnaná/ý → konec dotazníku, Jiné → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student7570,09 %70,09 %  
Jiné1312,15 %12,15 %  
Ekonomická sféra65,61 %5,61 %  
Technický obor54,67 %4,67 %  
Nezaměstnaná/ý32,8 %2,8 %  
Pracuji přímo v reklamní agentuře/ateliéru21,87 %1,87 %  
Umění21,87 %1,87 %  
Manuální práce10,93 %0,93 %  

Graf

11. Obor studia

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekonomický, obchodní3546,67 %32,71 %  
Technický1114,67 %10,28 %  
Humanitní, společenský1114,67 %10,28 %  
Mediální studia, marketing912 %8,41 %  
Právnický45,33 %3,74 %  
Sportovní, tělevýchovný34 %2,8 %  
Umělecký22,67 %1,87 %  
jazyky11,33 %0,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáš tento reklamní ateliér?

  • odpověď Ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých, kamarádů na otázku 2. Kde jsi se s ateliérem setkal/a poprvé?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáš tento reklamní ateliér?

2. Kde jsi se s ateliérem setkal/a poprvé?

3. Znal/a jsi webové stránky společnosti ještě před vyplňováním tohoto dotazníku?

4. Jaký zaujímáš postoj k webovým stránkám 4. PROSTORU?

5. Co v tobě design stránek asociuje?

8. Pohlaví

9. Věk

10. Povolání

11. Obor studia

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáš tento reklamní ateliér?

2. Kde jsi se s ateliérem setkal/a poprvé?

3. Znal/a jsi webové stránky společnosti ještě před vyplňováním tohoto dotazníku?

4. Jaký zaujímáš postoj k webovým stránkám 4. PROSTORU?

5. Co v tobě design stránek asociuje?

8. Pohlaví

9. Věk

10. Povolání

11. Obor studia

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matúšová, P.Vzhled www stránek reklamího ateliéru 4. PROSTOR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vzhled-www-stranek-reklamiho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.