Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vzpomenete si, na co byla reklama?

Vzpomenete si, na co byla reklama?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ajvi Kvicka
Šetření:18. 10. 2014 - 20. 10. 2014
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Potvrzení či vyvrácení "upířího efektu" u některých reklamních kampaní.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2191,3 %91,3 %  
Muž28,7 %8,7 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-251356,52 %56,52 %  
26-35730,43 %30,43 %  
36-4528,7 %8,7 %  
46-5514,35 %4,35 %  

Graf

3. Vzpomínáte si ještě na reklamu s "mončičákem", která na nás křičela, že retro je super? A vybavíte si, bez toho aniž byste museli dohledávat, na co přesně byla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepamatuji si, na co byla730,43 %30,43 %  
Nepamatuji si takovou reklamu730,43 %30,43 %  
banka ZUNO28,7 %8,7 %  
zuno14,35 %4,35 %  
nejaky mobilni tarif? 14,35 %4,35 %  
Banka14,35 %4,35 %  
t-mobile14,35 %4,35 %  
Zuno Banka14,35 %4,35 %  
na nějakou banku14,35 %4,35 %  
na nějakou banku myslím14,35 %4,35 %  

Graf

4. Přivést si do banky můžete klidně i mývala. Vzpomínáte si, která společnost toto ve své reklamě uváděla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepamatuji si takovou reklamu730,43 %30,43 %  
Reklamu znám, ale nepamatuji si, na co byla521,74 %21,74 %  
airbank417,39 %17,39 %  
Air Bank417,39 %17,39 %  
banka, jméno nevím14,35 %4,35 %  
Fio14,35 %4,35 %  
Komerční banka14,35 %4,35 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kvicka, A.Vzpomenete si, na co byla reklama? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vzpomenete-si-na-co-byla-rek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.