Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vzpomenete si, na co byla reklama?
Vzpomenete si, na co byla reklama?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ajvi Kvicka |
---|---|
Šetření: | 18. 10. 2014 - 20. 10. 2014 |
Počet respondentů: | 23 |
Počet otázek (max/průměr): | 4 / 4 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 88,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Potvrzení či vyvrácení "upířího efektu" u některých reklamních kampaní.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 21 | 91,3 % | 91,3 % |
Muž | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 13 | 56,52 % | 56,52 % |
26-35 | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
36-45 | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
46-55 | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
3. Vzpomínáte si ještě na reklamu s "mončičákem", která na nás křičela, že retro je super? A vybavíte si, bez toho aniž byste museli dohledávat, na co přesně byla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nepamatuji si, na co byla | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
Nepamatuji si takovou reklamu | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
banka ZUNO | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
zuno | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
nejaky mobilni tarif? | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Banka | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
t-mobile | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Zuno Banka | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
na nějakou banku | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
na nějakou banku myslím | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
4. Přivést si do banky můžete klidně i mývala. Vzpomínáte si, která společnost toto ve své reklamě uváděla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nepamatuji si takovou reklamu | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
Reklamu znám, ale nepamatuji si, na co byla | 5 | 21,74 % | 21,74 % |
airbank | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Air Bank | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
banka, jméno nevím | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Fio | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Komerční banka | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.