Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah reklamní agentury a klienta

Vztah reklamní agentury a klienta

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Tarabová
Šetření:17. 03. 2012 - 19. 03. 2012
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:51,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

Jmenuji se Katka a ráda bych vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, který mi bude sloužit jako podklad pro mou seminární práci, která se týká vztahu reklamní agentury a klienta.

 

Moc mi tím pomůžete.

 

Děkuju,

Katka

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4857,14 %57,14 %  
muž3642,86 %42,86 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-345767,86 %67,86 %  
18-241416,67 %16,67 %  
35-4489,52 %9,52 %  
45-5455,95 %5,95 %  

Graf

3. Jaký je počet obyvatel města, ve kterém pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha7791,67 %91,67 %  
do 50 000 obyvatel55,95 %5,95 %  
do 700 000 obyvatel11,19 %1,19 %  
do 300 000 obyvatel11,19 %1,19 %  

Graf

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4148,81 %48,81 %  
středoškolské s maturitou3642,86 %42,86 %  
vyšší odborné67,14 %7,14 %  
základní11,19 %1,19 %  

Graf

5. Jaký je váš status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec/OSVČ7791,67 %91,67 %  
student44,76 %4,76 %  
na MD22,38 %2,38 %  
nezaměstnananý11,19 %1,19 %  

Graf

6. Pracujete v reklamní agentuře, či s reklamní agenturou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v reklamní agentuře7285,71 %85,71 %  
ne89,52 %9,52 %  
ano, s reklamní agenturou (klient)44,76 %4,76 %  

Graf

7. V jakém oddělení agentury pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
account3744,05 %44,05 %  
ostatní (např. produkce)2125 %25 %  
kreativa a DTP1619,05 %19,05 %  
nepracuji v agentuře1011,9 %11,9 %  

Graf

8. Jak dlouho jste pracoval/a pro jednoho klienta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-5 let3642,86 %42,86 %  
0-2 roky3541,67 %41,67 %  
5-7 let78,33 %8,33 %  
7 a více let67,14 %7,14 %  

Graf

9. Hrozí vám, že v případě ztráty klienta přijdete o pracovní místo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4250 %50 %  
ne4250 %50 %  

Graf

10. Považujete vzájemný vztah (klient-agentura) za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oslabený, na úkor agentury4553,57 %53,57 %  
rovnocenný, obě strany jsou stejným partnerem1619,05 %19,05 %  
absolutně nevyrovnaný1113,1 %13,1 %  
nelze definovat910,71 %10,71 %  
oslabený, na úkor klienta33,57 %3,57 %  

Graf

11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
lidský faktor2.4643.368
faktor finanční2.6792.575
faktor politický4.0122.107
faktor vyhoření3.9171.457
faktor strachu3.751.735
jiné4.1793.551

Graf

12. Pocítili jste někdy strach/obavu během spolupráce agentura-klient?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5059,52 %59,52 %  
ne3440,48 %40,48 %  

Graf

13. Pokud jste strach někdy pocítili, blíže ho specifikujte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- nedodržení termínu, špatné zadání od account managera, špatná diplomacie při předání prezentace, strach accounta si prosadit vyslyšení a ukázat i jinou stránku věci, málo času na zakázku - account přikývl na nesmyslný termín, strach accounta prosadit planning a výzkum

- o hladký průběh projektu

--

,

...

....

absolutni svevole ze strany klienta

často strach nabízet nové návrhy a očekávání dalšího negativního feedbacku, přestože je na 100% splněn brief či debrief. Částečně strach z toho, že klient opět změní v průběhu práce brief..

čo ak nám klient neschváli návrh?

finance, timing

Finanční a časový tlak

Jednalo se o zastrašování, případně vyhrožování stylem "pokud to neuděláte (tehdy a tehdy) nedostanete zaplaceno".

kdyz je pruser, tak jak ho klient prijme pripadne, jak to prijmou jeho klienti.

Klasické situace - něco se stane, nejde podle klientových představ - klient se naštve, stěžuje si nadřízeným jak na své straně tak u agentury. Kampaň se nepovede, nedoručí včas - s tím spojené stížnosti případně pokuty. Situace, kdy klient vypíše tendr apod.

klient dává přednost bezpečí před kreativní myšlenkou

klient určuje pravidla

možná ztráta klienta

Na zaklade casoveho presu. Vystupy neodpovidaji zadani a predstavam. Jde o zacarovany kruh,protoze vzdy prijde nove prichozi, ktere muze pozdrzet-ohrozit ostatni projekty

Nadřazenost klienta z pozice síly (financí), nikoli znalostí.

návrh se klientovi nebude líbit reklama nebude mít takový úspěch se čekalo a klient bude chtít odejít

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

nechcem specifikovat

nechci

Nejvíce, když se nestíhá dokončit kampaň a agentuře hrozí finanční pokuta.

Nekvalitní výstup pro klienta, který nejde moc ovlivnit. Těžce se to obhajuje => strach

neopcítili nikdy strach

nepocitil

nepocítil

nepocítil

nepocitil

nepocítil

nepocítila

nepocitila

nepocítila

nepocítila

nepocitila

nepocítíla

nepocitila jsem zadny strach

nepocítila!

Nepocítila.

nepocítili

nepocítili

Nepocitili...

nepochopení požadavku a zpětná reakce

nepracuju

neprijemny pocit

nikdy

Obava z pochybeni

setkání s někým, kdo nemá o své práci ani ponětí

spatna prace - nespokojeny klient - dusledky

strach jsem nepocítila

strach není

Strach o ztrátu práce z důvodu propouštění

strach před nepředvídatelnou náladou klienta vedoucí k problémům

Strach z dusledku nestihnuti zakazky

strach z klienta, který se projevoval arogantně, agresivně

Strach z lidske blbosti, malosti a diktatorskeho tonu komunikace.

strach z nedodržení deadlinu

Strach z toho, ze klient rozhodne agenturu vymenit na zaklade neuspechu kapmpane

Strach z toho, ze vysledek nenaplni ocekavani

strach ze straty klienta, klient nebude spokojeny s vysledky prace nasi agentury..nebude dostatecny ohlas na raklamu/kampan, kterou jsme vytvorili, reklama neproda produkt.

strach ze ztráty klienta, nespokojenost s prací agentury

Strach ze ztráty klienta, pokud nepřistoupím/e na jeho přehnané a nesplnitelné požadavky - návaznost na vědomí pravděpodobné nezaměstnanosti a finanční nejistoty.

Strach, že se necháme klientem zatlačit někam, kde budeme dělat přesně to, co on chce, a tudíž budeme nespokojeni s výsledky naší práce a stejně tak i klient.

strach,že výsledky spolupráce nebudou dle očekávání

takhle otazka nedava smysl kdyz jsem odpovedel pred tim ne!

tras rukou, rozostrene vnimani casoprostoru a studeny pot na zatylku

ukončení spolupráce

výměna lidí na straně klienta a s ní související možnost výměny agentury

z nedostatku informaci

zatím nepocítěn (práce v agentuře krátce)

Ztrata duvery

ztráta klienta

Ztráta klienta :)

Že klient bude nespokojený (i s drobnostmi), bude si stěžovat mému nadřízenému a ten mě vyhodí.

Že nebudu mít dodáno včas, jak potřebuji.

Že to nedopadne.

14. Důvěra - je zásadní při vztahu agentury a klienta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vztah je založen na důvěře4755,95 %55,95 %  
ne, je jen součástí3238,1 %38,1 %  
ne, důvěra nehraje žádnou roli22,38 %2,38 %  
spolupráce kolikrát funguje i bez důvěry, ale o to je to těžší11,19 %1,19 %  
měla by být zásadní, ale bohužel není 11,19 %1,19 %  
ano, je přece součástí11,19 %1,19 %  

Graf

15. Jaký je, dle vás, nejčastější důvod ukončení vztahu mezi klientem a agenturou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- "nefunguje chemie", tedy dochází k neustálým nedorozuměním, jsou špatná zadání, dodávají se špatné výstupy spousta klientů má také interní směrnice pro vypsání tendru každé 3 roky, kde může pohořet agentura, se kterou to vcelku fungovalo, ale jiná se ukáže jako schopnější.

- nedodržování termínů - rozdílné vidění cíle - finance - nesednutí si po lidské stránce

- nespokojenost klienta s agenturou

1. ked si ako ludia nesadneme 2. ak je pre klienta problem platit nacas

1. Touha usporit za kazdou cenu 2. Osobni kontakty 3. Opotrebeni vztahu a touha po zmene

agentura nesplnuje pozadavky klienta

časem již si nemají obě strany co nabídnout

finance

Finance

Finance - rozpočet, vyprchání nápadů - klient potřebovat oživit kampan, časté střídání týmu ze strany agentury

Finance, kreativní vyhoření

finance, nemožnost další spolupráce (lidský faktor)

Finance, úbytek kreativity - konkurence má lepší výsledky, lidský faktor - reorganizace týmu klienta, nástup nových lidí s jinými požadavky, ale i vzájemné neporozumění.

finance, změna

financni

financni - klient si za mensi penize ktere mu nabidke konkurence zvoli prumernejsi reseni

financni a lobbi

finanční

finanční důvody, nedostatečný respekt ve vzájemném vztahu

Finanční podmínky nebo neschopnost na jedné straně, kdy se případně vytvoří nevraživost mezi reprezentantem agentury a klientem

finanční, ztráta důvěry k agentuře, politický

firemní politika, finance

Jinde to jde lip nebo levneji...

Klient cítí, že agentura je vyčerpána - vypíše tender/Nový člen na straně klienta - vypíše tendr/Klient má předepsáno čas od času připravit tender a vyhodnotit dle dosažených výsledků

lepší konkurenční nabídka

Lepší pozice jinde

Lide

Lidsky faktor

Lidský faktor, nefungující komunikace. Některým agenturám také po čase dojde, že už si nechaly srát na hlavu dost dlouho.

Nastup novych lidi do marketingu, kteri msji vazby na jinou agenturu

nedostatečný budget

nedůvěra, celková nespokojenost s dodanými službami

Nefungující komunikace.

Nejčastěji je to rozpočet, ale rovněž dochází k oboustranné únavě po několikaleté spolupráci. V tom případě je vyhlášení tendru vysvobozením pro všechny.

nelze definovat

není to jeden důvod, je vždy nutné posoudit více ovlivňujících faktorů

neplnění očekávání klienta ze strany agentury

Neplnění představ klienta, málo kreativní nápady, špatná spolupráce.

neporozumění

Neprichazi nove kreativni navrhy. Dlouhodoba spoluprace ma nevyhodu zaslepeni kreativcu a ustrnuti procesu mezi ag a klientem.

Neshoda

Nespokojenost klienta s agenturou - špatné výstupy agentury (klient má jiná očekávání), špatné vztahy, finanční stránka

Nespokojenost klienta se službami a kvalitou agentury, finanční situace klienta

Nespokojenost klienta z výsledky agentury, arogantní jednání ze strany agentury, ale také za strany klienty.

nespokojenost některé stran z výsledkem či průběhem spolupráce nadřazenost apod.

nespokojenost s prací agentury

nespokojenost ze strany klienta z důvodu neinovovaných nápadů ze strany agentury

nevím

Nevím

nevim, o tom nerozhoduji

nevyhovujici výsledky práce agentury

nevyjasněné cíle

nízká spokojenost ze strany klienta

peníze

peníze

penize, okoukanost

peníze, špatná kvalita práce

po delší spolupráci jsou lidé v agentuře, ale i na straně klienta vyčerpáni spoluprací (kreáč již nenapadají nové návrhy, klient si nemůže vybrat navrhované atd.). Proto si myslím, že jednou za čas je dobré vztah ukončit, začít spolupracovat s novými klienty a poté se třeba ke spolupráci vrátit.

pocit ze strany klienta, že agentura není schopná dále značku rozvíjet. Často je ale problém v tom že agentura se snaží značku vést správným směrem, ale branďák je trošku zaslepený svou pozicí a vizí..

politicky

Pomer mezi kvalitou a cenou

posun jinam

Potřeba (domnělá či skutečná) zásadní změny komunikačního směru

Prechod k jine reklamni agenture za vyhodnejsich podminek

Prohraný tendr. Vysoké ceny, nízké výkony. Nedůvěra/nespokojenost či její zásadní pokles.

přístup

rozdílné představy o směřování značky, finanční důvody

Různé duvody

snaha obměnit styl reklamy a kreativy

syndrom vyhoření

Špatná komunikace, nedůvěra ve schopnosti agentury a nepochopení rozdělení rolí. Klient si najímá agenturu a pak jí v podstatě diktuje, jak to má dělat. A reklama pak nefunguje, protože je špatná. Ergo kladívko - může za to agentura, která to neumí.

špatné výsledky, chybějící vstřícnost agentury, nesmyslné požadavky klienta, finanční

Tendr

tvurci vycerpanost po kreativni strance/nedostatecna motivace kreativcu odvest dobrou praci odchod nekoho z vedeni tymu/kreativni redietel nebo account director

vyčerpání nápadů, finanční škrty

vyčerpanie nápadov zo strany agentúry. Zlý vzťah s klientom. "opotrebovanie" ako klienta tak aj agentúry.

vyhoření

vyhoření agentury, lepší finanční nabídka od jiné agentury

vyhoření, cenová nabídka, konexe

výměna lidí na straně klienta nebo celková úvaha ať už na jedné nebo obou stranách

vypršení platnosti smlouvy o reklamě

Změna koncepce, finanční náklady.

ztrata duvery + financni

ztráta důvěry klienta k agentuře

16. I přes veškeré komplikace při vtahu klienta a agentury, mi za to ta práce stojí:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6476,19 %76,19 %  
nevím1821,43 %21,43 %  
ne22,38 %2,38 %  

Graf

17. V případě, že máte věcné komentáře k otázkám či odpovědím uvedených v dotazníku, prosím zde je pro ně prostor:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

:)

...

... ne.

....

Ani ne - jen, že v současné době, vhledem k politické a ekonomické situaci v rámci - především globální finanční problémy je těžké objektivně zhodnotit vztah klient - agentura. Nyní jde především o prachy :-)

ano

Asi by to mel vyplnit i nejaky z velkych klientu, pokud by se nasel nekdo zodpovedny za rozhodnuti a riziko. Jak napriklad vyse hypotecniho uveru marketingove pracovnice ( pracovnika) ovlivnuje jeji (jeho) odvahu rozhodnuti podle vlastniho nazoru.

asi záleží klient od klienta, těžko takto plošně hodnotit.. sám navíc úplně nejsem s to posoudit skutečnosti, se kterými nemám zkušenosti (ztráta klienta atp.)

bez komentářů :)

bez otázek

blbě postavený dotazník

děkuji nemám

dik

hhhh

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

Ne

Nejedna se o moc komplexni pokryti komplexni problematiky. Lidska selhani vetsinou stoji za zastupnymi problemy, kterymi se pak stavaji finance, ztrata duvery a slabsi kvalita prace. Za nejvetsi problem bych povazoval osobni strach a neschopnost uprimne komunikace.

některé odpovědi nejou úplně jasné a některé věci by bylo dobré vzít více do hloubky.

Některé otázky nedávají v návaznosti smysl, např. jak dlouho pracuji pro klienta a zda mi hrozí ztráta zaměstnání při ztrátě klienta (pokud odpovídám z pozice klienta) a dále jsou povinné otázky i u odpovědí, kdy v návaznosti odpověď být neměla.

nemám

nemám

nemam

Nemám

nemám

nemam

nemám

nemam

Nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

nemám

nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

nemám

nemam

nemam

nemám komentáře

Nemam vecne komentare.

Nemam zadne komentare

nemám žádné komentáře. dotazník mi místy připadal nelogicky

nemám, děkuju ;)

Nemám, hodně stěstí :-)

Nemám.

Nemám.

Nemám.

Nemam...

nic

Nic

nic

Nic

no comment

no comments :-) a hodně štěstí

proč proboha na když odpovídám na otázku a dpověď nemíním specifikovat, mi vyskakuje tohle blbé okno ze kterého nejde vyskočit jinak než že se vyplní

příliš obecné, tahle práce není výroba jednoho typyzovaného výrobku, pokaždé je nutný jiný přístup, náhled, nadhled, řešení, vše je o lidech a komunikaci. A samozřejmě o budgetu :-)

U bodu číslo 11 jsem chtěla označit bodově stejně některé faktory, bohužel to nešlo, a to si myslím, že nebylo správné.

u otázky 11. mi přišlo divné, že u položek nešlo odpovědět stejnou váhou... takto moje odpovědi neodpovídají

u té hodnotící otázky není definována stupnice, bral jsem 1 jako nejvíc a 6 jako nejmíň...

V mceskych podminkach je vztah klient agentura stale mene o rovnocennem partnerstvi. Vse se odviji od financni situace. Je malo byznysu, agentury se podbizi, bojuji oe kazdeho klienta. Stejne tak na strane klienta je to stale horsi. Klienti jsou stale mene ochotni sami delat rozhodnuti a radeji politikari. Jejich motivaci neni budovani znacky, ale osobni kariera. Vyzkumy jim slouzi jako alibi. Agentura jsou dodavatele, kteri je chteji tak trochu okradat. Parterstvi a duveru se vetsinou da budovat s klienty, kteri jsou zaroven majiteli firmy.

vše jasné

Všechny otázky formou hlasovacího tlačítka (Ano - Ne) by měly fungovat tak, že pokud odhlasuji, tak se posunu na další otázku. Otázka 13 musí být vyplněná i když strach nepociťuju. To je taky zbytecny

Zajímal by mě pak výsledek této ankety :)

žádné komentáře

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaké je vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepracuji v agentuře na otázku 7. V jakém oddělení agentury pracujete?

11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?

  • odpověď faktor finanční =1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lidský faktor=2 na otázku 11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?
  • odpověď faktor finanční =5:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lidský faktor=6 na otázku 11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?
  • odpověď lidský faktor=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi faktor finanční =2 na otázku 11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?
  • odpověď lidský faktor=2:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi faktor finanční =1 na otázku 11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?

12. Pocítili jste někdy strach/obavu během spolupráce agentura-klient?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absolutně nevyrovnaný na otázku 10. Považujete vzájemný vztah (klient-agentura) za:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaký je počet obyvatel města, ve kterém pracujete?

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Jaký je váš status?

6. Pracujete v reklamní agentuře, či s reklamní agenturou?

7. V jakém oddělení agentury pracujete?

8. Jak dlouho jste pracoval/a pro jednoho klienta?

9. Hrozí vám, že v případě ztráty klienta přijdete o pracovní místo?

10. Považujete vzájemný vztah (klient-agentura) za:

11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?

12. Pocítili jste někdy strach/obavu během spolupráce agentura-klient?

14. Důvěra - je zásadní při vztahu agentury a klienta?

16. I přes veškeré komplikace při vtahu klienta a agentury, mi za to ta práce stojí:

17. V případě, že máte věcné komentáře k otázkám či odpovědím uvedených v dotazníku, prosím zde je pro ně prostor:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaký je počet obyvatel města, ve kterém pracujete?

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Jaký je váš status?

6. Pracujete v reklamní agentuře, či s reklamní agenturou?

7. V jakém oddělení agentury pracujete?

8. Jak dlouho jste pracoval/a pro jednoho klienta?

9. Hrozí vám, že v případě ztráty klienta přijdete o pracovní místo?

10. Považujete vzájemný vztah (klient-agentura) za:

11. Jaké faktory nejvíce ovlivňují vztah mezi klientem a agenturou?

12. Pocítili jste někdy strach/obavu během spolupráce agentura-klient?

14. Důvěra - je zásadní při vztahu agentury a klienta?

16. I přes veškeré komplikace při vtahu klienta a agentury, mi za to ta práce stojí:

17. V případě, že máte věcné komentáře k otázkám či odpovědím uvedených v dotazníku, prosím zde je pro ně prostor:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Tarabová, K.Vztah reklamní agentury a klienta (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vztah-agentura-klient.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.