Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah k dekorativní kosmetice

Vztah k dekorativní kosmetice

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Valérie Skuplíková
Šetření:23. 02. 2023 - 09. 03. 2023
Počet respondentů:236
Počet otázek (max/průměr):24 / 14.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Valérie Skuplíková a jsem studentkou oboru Marketingová komunikace na VŠB-TUO. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku pro mou bakalářskou práci zabývající se spotřebitelským chováním na trhu s dekorativní kosmetikou.

Cílem výzkumu je specifikovat spotřebitelské chování zákazníků při nákupu a výběru produktů dekorativní kosmetiky.

Dotazník je anonymní a výsledky budou sloužit pro akademické účely.

Děkuji Vám za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denněotázka č. 2, 4-6x týdněotázka č. 2, 2-3x týdněotázka č. 2, 1x týdněotázka č. 2, 2-3x měsíčněotázka č. 2, 1x měsíčněotázka č. 2, Jen příležitostněotázka č. 2, Nikdy → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy8636,44 %36,44 %  
Denně5422,88 %22,88 %  
4-6x týdně4519,07 %19,07 %  
Jen příležitostně229,32 %9,32 %  
2-3x týdně198,05 %8,05 %  
1x týdně62,54 %2,54 %  
2-3x měsíčně41,69 %1,69 %  

Graf

2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý týdenotázka č. 3, Jednou za dva týdnyotázka č. 3, Jednou za měsícotázka č. 3, Méně než jednou za měsícotázka č. 3, Nikdy (nakupuje ji za mě někdo jiný) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou za měsíc8253,95 %34,75 %  
Jednou za měsíc4428,95 %18,64 %  
Jednou za dva týdny117,24 %4,66 %  
Nikdy (nakupuje ji za mě někdo jiný)95,92 %3,81 %  
Každý týden63,95 %2,54 %  

Graf

3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 Kč – 499 Kč6545,45 %27,54 %  
Do 200 Kč3323,08 %13,98 %  
500 Kč – 999 Kč2618,18 %11,02 %  
1000 Kč – 1999 Kč106,99 %4,24 %  
2000 Kč a více96,29 %3,81 %  

Graf

4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena vs. značka2-1-0-1-2-0.0561.367

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Které značky nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Catrice6344,06 %26,69 %  
Maybelline5941,26 %25 %  
Essence5840,56 %24,58 %  
Dermacol3524,48 %14,83 %  
L’Oreal Paris3423,78 %14,41 %  
Yves Rocher3121,68 %13,14 %  
Revolution3121,68 %13,14 %  
RimmelLondon2416,78 %10,17 %  
NYX2316,08 %9,75 %  
Alverde2215,38 %9,32 %  
Avon2215,38 %9,32 %  
Miss Sporty2114,69 %8,9 %  
Gabriella Salvette1611,19 %6,78 %  
Dior139,09 %5,51 %  
Fenty Beauty139,09 %5,51 %  
Max Factor128,39 %5,08 %  
MAC Cosmetics128,39 %5,08 %  
Oriflame106,99 %4,24 %  
Benefit106,99 %4,24 %  
Too Faced106,99 %4,24 %  
Rare Beauty106,99 %4,24 %  
Yves Saint Laurent85,59 %3,39 %  
Anastasia Beverly Hills74,9 %2,97 %  
Esteé Lauder64,2 %2,54 %  
Clarins32,1 %1,27 %  
Nars32,1 %1,27 %  
Huda Beauty21,4 %0,85 %  
Clinique10,7 %0,42 %  
Nivea10,7 %0,42 %  
Schrammek10,7 %0,42 %  
koukam na cenu a na produkt, značky moc nevím, ale spise dekorativni kosmetiku nepouzivam, takze se spise staram o svoji plet10,7 %0,42 %  
Geordani10,7 %0,42 %  
Revlon, Artdeco10,7 %0,42 %  
Mary Kay10,7 %0,42 %  
Clinique, Collistar, Naj Oleari10,7 %0,42 %  
Mádara, Zao10,7 %0,42 %  
Giorgio Armani10,7 %0,42 %  
Trend it up10,7 %0,42 %  
Urban Decay10,7 %0,42 %  
ERE PEREZ10,7 %0,42 %  
la roche, korejské značky10,7 %0,42 %  
Schwarzkopf10,7 %0,42 %  
Armani10,7 %0,42 %  

Graf

6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Občasotázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6847,55 %28,81 %  
Občas5538,46 %23,31 %  
Ano2013,99 %8,47 %  

Graf

7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá kvalita4761,84 %19,92 %  
Přijatelná cena4052,63 %16,95 %  
Široký sortiment2228,95 %9,32 %  
předchozí zkušenost/doporučení11,32 %0,42 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
e-shop vs. kamenná prodejna2-1-0-1-21.1051.548

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie12587,41 %52,97 %  
Parfumerie (Sephora, Douglas…)5236,36 %22,03 %  
Prodejna s konkrétními značkami (Dermacol, Yves Rocher…)2920,28 %12,29 %  
Lékárna1711,89 %7,2 %  
Hypermarket/supermarket106,99 %4,24 %  
e-shop10,7 %0,42 %  
Přes mou kosmetičku10,7 %0,42 %  
Internet10,7 %0,42 %  
Notino, Elnino10,7 %0,42 %  
Eshop - notino10,7 %0,42 %  
Eshop10,7 %0,42 %  

Graf

10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.

(1=zcela nepodstatné, 2=spíše nepodstatné, 3=průměrně důležité, 4=spíše důležité, 5=velice důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Osvětlení prodejny3.2381.37
Vůně v prodejně3.2241.055
Hudba v prodejně2.511.229
Vzhled prodejny4.0490.984

Graf

11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
opravdu nevyhledávám vs. uvítám2-1-0-1-2-0.8111.314

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

(1=nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5=souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek2.9861.035
Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent2.4131.781
Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant3.3571.558
Preferuji, když jsou regály s produkty označeny názvem značky4.1960.927
Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky3.6221.284
Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené4.280.999
Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně2.8042.102

Graf

13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

(1=nejdůležitější, 7=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Grafický vizuál značky (logo, barvy)4.6083.007
Balení výrobků značky3.861.883
Reklama značky4.6012.561
Kvalita produktů2.0563.647
Reputace značky3.8042.241
Cenová dostupnost3.1613.31
Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje5.7553.5

Graf

14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

(1=nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5=souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup2.2181.382
Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup2.8451.525
Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup2.1621.277
Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup2.6341.528

Graf

15. Kde hledáte recenze a doporučení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě8358,45 %35,17 %  
Stránky s recenzemi5740,14 %24,15 %  
Oficiální webové stránky značek4833,8 %20,34 %  
Blogy o kosmetice3927,46 %16,53 %  
Nehledám2618,31 %11,02 %  
Diskuzní fóra2215,49 %9,32 %  
GOOGLE21,41 %0,85 %  
kamarádi10,7 %0,42 %  
Heureka10,7 %0,42 %  
Kosmetička10,7 %0,42 %  
Na eshopech s kosmetikou, kde je podrobný popis a rovnou i názory spotřebitelů.10,7 %0,42 %  
youtube10,7 %0,42 %  

Graf

16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nepíšu nikdy10976,76 %46,19 %  
Ano, píšu občas3021,13 %12,71 %  
Ano, píšu vždy32,11 %1,27 %  

Graf

17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:

(1=zcela nepodstatné, 2=spíše nepodstatné, 3=průměrně důležité, 4=spíše důležité, 5=velice důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Netestováno na zvířatech4.0920.999
Přírodní kosmetika3.4231.357
Veganská kosmetika2.6411.54
Recyklovatelnost obalů3.3381.463

Graf

18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani nevím, že můžu8761,27 %36,86 %  
Ne2920,42 %12,29 %  
Ano, občas1711,97 %7,2 %  
Ano, vždy96,34 %3,81 %  

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12890,14 %54,24 %  
Muž117,75 %4,66 %  
Jiné32,11 %1,27 %  

Graf

20. Ve kterém roce jste se narodili?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20002517,61 %10,59 %  
20011913,38 %8,05 %  
19991510,56 %6,36 %  
20031510,56 %6,36 %  
199785,63 %3,39 %  
200285,63 %3,39 %  
199664,23 %2,54 %  
200742,82 %1,69 %  
199242,82 %1,69 %  
199442,82 %1,69 %  
ostatní odpovědi 1998
2006
1991
1988
2004
2005
1989
1985
1971
1987
1993
1982
1977
1979
1990
1969
1995
1983
1975
1984
26
3423,94 %14,41 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1998.34
Minimum:1983
Maximum:2005
Variační rozpětí:22
Rozptyl:21.82
Směrodatná odchylka:4.67
Medián:2000
Modus:2000

Graf

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou7653,52 %32,2 %  
Vysokoškolské4430,99 %18,64 %  
Základní139,15 %5,51 %  
Střední bez maturity53,52 %2,12 %  
Vyšší odborné42,82 %1,69 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka8459,15 %35,59 %  
Zaměstnaný/á5337,32 %22,46 %  
OSVČ96,34 %3,81 %  
Nezaměstnaný/á32,11 %1,27 %  
RD21,41 %0,85 %  
Materska dovolena10,7 %0,42 %  
V DOMÁCNOSTI10,7 %0,42 %  
Zaměstnaný student10,7 %0,42 %  
Mateřská dovolená10,7 %0,42 %  
důchodce10,7 %0,42 %  
Na mateřské dovolené10,7 %0,42 %  

Graf

23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 Kč - 1 999 Kč2719,01 %11,44 %  
5 000 Kč – 9 999 Kč2316,2 %9,75 %  
2 000 Kč – 4 999 Kč1711,97 %7,2 %  
20 000 Kč - 24 999 Kč1611,27 %6,78 %  
10 000 Kč - 14 999 Kč1510,56 %6,36 %  
40 000 Kč a více149,86 %5,93 %  
25 000 Kč – 29 999 Kč85,63 %3,39 %  
30 000 Kč – 34 999 Kč85,63 %3,39 %  
15 000 Kč - 19 999 Kč74,93 %2,97 %  
35 000 Kč - 39 999 Kč74,93 %2,97 %  

Graf

24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj7552,82 %31,78 %  
Hlavní město Praha2719,01 %11,44 %  
Jihomoravský kraj107,04 %4,24 %  
Olomoucký kraj64,23 %2,54 %  
Pardubický kraj42,82 %1,69 %  
Středočeský kraj42,82 %1,69 %  
Ústecký kraj42,82 %1,69 %  
Kraj Vysočina42,82 %1,69 %  
Zlínský kraj32,11 %1,27 %  
Plzeňský kraj32,11 %1,27 %  
Liberecký kraj21,41 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?

  • odpověď Méně než jednou za měsíc:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 200 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?

9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:

  • odpověď Drogerie:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: -1 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gabriella Salvette na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Miss Sporty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi RimmelLondon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=7 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 000 Kč – 4 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 1 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Essence na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2000 - 2002 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2002 - 2007 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi opravdu nevyhledávám [2-1-0-1-2] uvítám: -1 na otázku 11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárna na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 22. Jste:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=1 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=5 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Revolution na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Rocher na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 Kč - 14 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijatelná cena na otázku 7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 Kč – 499 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 2 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NYX na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oreal Paris na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 200 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alverde na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=1 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuzní fóra na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=4 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestováno na zvířatech=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestováno na zvířatech=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
  • odpověď Parfumerie (Sephora, Douglas…):
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fenty Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rare Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too Faced na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 000 Kč a více na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?

13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

  • odpověď Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=7:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
  • odpověď Kvalita produktů=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi MAC Cosmetics na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Max Factor na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

15. Kde hledáte recenze a doporučení?

  • odpověď Oficiální webové stránky značek:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rare Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
  • odpověď Sociální sítě:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=5 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?

  • odpověď Ne, nepíšu nikdy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč – 1999 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too Faced na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Miss Sporty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: -2 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=5 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?

  • odpověď Ani nevím, že můžu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

19. Pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-6x týdně na otázku 1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč – 1999 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: 2 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Benefit na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gabriella Salvette na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi MAC Cosmetics na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Miss Sporty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rare Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too Faced na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=5 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 Kč - 24 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 000 Kč a více na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blogy o kosmetice na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2000 - 2002 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi RimmelLondon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NYX na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alverde na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=7 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: -1 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 1 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: 1 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Revolution na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, píšu občas na otázku 16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejna s konkrétními značkami (Dermacol, Yves Rocher…) na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: -1 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnaný/á na otázku 22. Jste:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 Kč – 499 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fenty Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Parfumerie (Sephora, Douglas…) na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 2 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi opravdu nevyhledávám [2-1-0-1-2] uvítám: -1 na otázku 11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestováno na zvířatech=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1999 - 2000 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani nevím, že můžu na otázku 18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=1 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Max Factor na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=5 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=5 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny názvem značky=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=1 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránky s recenzemi na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oreal Paris na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=4 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=7 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuzní fóra na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:

20. Ve kterém roce jste se narodili?

  • odpověď < 26 - 1994 >:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Střední s maturitou:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2000 - 2002 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?

22. Jste:

  • odpověď Student/ka:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 000 Kč – 4 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2002 - 2007 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?

24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?

  • odpověď Hlavní město Praha:
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč – 1999 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?

3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?

4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?

5. Které značky nejčastěji nakupujete?

6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?

7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?

8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?

9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:

10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.

11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?

12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

15. Kde hledáte recenze a doporučení?

16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?

17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:

18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?

19. Pohlaví:

20. Ve kterém roce jste se narodili?

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jste:

23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?

3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?

4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?

5. Které značky nejčastěji nakupujete?

6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?

7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?

8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?

9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:

10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.

11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?

12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď

14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.

15. Kde hledáte recenze a doporučení?

16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?

17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:

18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?

19. Pohlaví:

20. Ve kterém roce jste se narodili?

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jste:

23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Skuplíková, V.Vztah k dekorativní kosmetice (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://vztah-k-dekorativni-kosmetic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.