Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Valérie Skuplíková a jsem studentkou oboru Marketingová komunikace na VŠB-TUO. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku pro mou bakalářskou práci zabývající se spotřebitelským chováním na trhu s dekorativní kosmetikou.
Cílem výzkumu je specifikovat spotřebitelské chování zákazníků při nákupu a výběru produktů dekorativní kosmetiky.
Dotazník je anonymní a výsledky budou sloužit pro akademické účely.
Děkuji Vám za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denně → otázka č. 2, 4-6x týdně → otázka č. 2, 2-3x týdně → otázka č. 2, 1x týdně → otázka č. 2, 2-3x měsíčně → otázka č. 2, 1x měsíčně → otázka č. 2, Jen příležitostně → otázka č. 2, Nikdy → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy
86
36,44 %
36,44 %
Denně
54
22,88 %
22,88 %
4-6x týdně
45
19,07 %
19,07 %
Jen příležitostně
22
9,32 %
9,32 %
2-3x týdně
19
8,05 %
8,05 %
1x týdně
6
2,54 %
2,54 %
2-3x měsíčně
4
1,69 %
1,69 %
2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý týden → otázka č. 3, Jednou za dva týdny → otázka č. 3, Jednou za měsíc → otázka č. 3, Méně než jednou za měsíc → otázka č. 3, Nikdy (nakupuje ji za mě někdo jiný) → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než jednou za měsíc
82
53,95 %
34,75 %
Jednou za měsíc
44
28,95 %
18,64 %
Jednou za dva týdny
11
7,24 %
4,66 %
Nikdy (nakupuje ji za mě někdo jiný)
9
5,92 %
3,81 %
Každý týden
6
3,95 %
2,54 %
3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
200 Kč – 499 Kč
65
45,45 %
27,54 %
Do 200 Kč
33
23,08 %
13,98 %
500 Kč – 999 Kč
26
18,18 %
11,02 %
1000 Kč – 1999 Kč
10
6,99 %
4,24 %
2000 Kč a více
9
6,29 %
3,81 %
4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena vs. značka
2-1-0-1-2
-0.056
1.367
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Které značky nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Catrice
63
44,06 %
26,69 %
Maybelline
59
41,26 %
25 %
Essence
58
40,56 %
24,58 %
Dermacol
35
24,48 %
14,83 %
L’Oreal Paris
34
23,78 %
14,41 %
Yves Rocher
31
21,68 %
13,14 %
Revolution
31
21,68 %
13,14 %
RimmelLondon
24
16,78 %
10,17 %
NYX
23
16,08 %
9,75 %
Alverde
22
15,38 %
9,32 %
Avon
22
15,38 %
9,32 %
Miss Sporty
21
14,69 %
8,9 %
Gabriella Salvette
16
11,19 %
6,78 %
Dior
13
9,09 %
5,51 %
Fenty Beauty
13
9,09 %
5,51 %
Max Factor
12
8,39 %
5,08 %
MAC Cosmetics
12
8,39 %
5,08 %
Oriflame
10
6,99 %
4,24 %
Benefit
10
6,99 %
4,24 %
Too Faced
10
6,99 %
4,24 %
Rare Beauty
10
6,99 %
4,24 %
Yves Saint Laurent
8
5,59 %
3,39 %
Anastasia Beverly Hills
7
4,9 %
2,97 %
Esteé Lauder
6
4,2 %
2,54 %
Clarins
3
2,1 %
1,27 %
Nars
3
2,1 %
1,27 %
Huda Beauty
2
1,4 %
0,85 %
Clinique
1
0,7 %
0,42 %
Nivea
1
0,7 %
0,42 %
Schrammek
1
0,7 %
0,42 %
koukam na cenu a na produkt, značky moc nevím, ale spise dekorativni kosmetiku nepouzivam, takze se spise staram o svoji plet
1
0,7 %
0,42 %
Geordani
1
0,7 %
0,42 %
Revlon, Artdeco
1
0,7 %
0,42 %
Mary Kay
1
0,7 %
0,42 %
Clinique, Collistar, Naj Oleari
1
0,7 %
0,42 %
Mádara, Zao
1
0,7 %
0,42 %
Giorgio Armani
1
0,7 %
0,42 %
Trend it up
1
0,7 %
0,42 %
Urban Decay
1
0,7 %
0,42 %
ERE PEREZ
1
0,7 %
0,42 %
la roche, korejské značky
1
0,7 %
0,42 %
Schwarzkopf
1
0,7 %
0,42 %
Armani
1
0,7 %
0,42 %
6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Občas → otázka č. 7, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
68
47,55 %
28,81 %
Občas
55
38,46 %
23,31 %
Ano
20
13,99 %
8,47 %
7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dobrá kvalita
47
61,84 %
19,92 %
Přijatelná cena
40
52,63 %
16,95 %
Široký sortiment
22
28,95 %
9,32 %
předchozí zkušenost/doporučení
1
1,32 %
0,42 %
8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
e-shop vs. kamenná prodejna
2-1-0-1-2
1.105
1.548
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogerie
125
87,41 %
52,97 %
Parfumerie (Sephora, Douglas…)
52
36,36 %
22,03 %
Prodejna s konkrétními značkami (Dermacol, Yves Rocher…)
29
20,28 %
12,29 %
Lékárna
17
11,89 %
7,2 %
Hypermarket/supermarket
10
6,99 %
4,24 %
e-shop
1
0,7 %
0,42 %
Přes mou kosmetičku
1
0,7 %
0,42 %
Internet
1
0,7 %
0,42 %
Notino, Elnino
1
0,7 %
0,42 %
Eshop - notino
1
0,7 %
0,42 %
Eshop
1
0,7 %
0,42 %
10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Osvětlení prodejny
3.238
1.37
Vůně v prodejně
3.224
1.055
Hudba v prodejně
2.51
1.229
Vzhled prodejny
4.049
0.984
11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
opravdu nevyhledávám vs. uvítám
2-1-0-1-2
-0.811
1.314
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek
2.986
1.035
Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent
2.413
1.781
Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant
3.357
1.558
Preferuji, když jsou regály s produkty označeny názvem značky
4.196
0.927
Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky
3.622
1.284
Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené
4.28
0.999
Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně
2.804
2.102
13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
(1=nejdůležitější, 7=nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Grafický vizuál značky (logo, barvy)
4.608
3.007
Balení výrobků značky
3.86
1.883
Reklama značky
4.601
2.561
Kvalita produktů
2.056
3.647
Reputace značky
3.804
2.241
Cenová dostupnost
3.161
3.31
Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje
5.755
3.5
14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup
2.218
1.382
Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup
2.845
1.525
Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup
2.162
1.277
Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup
2.634
1.528
15. Kde hledáte recenze a doporučení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sociální sítě
83
58,45 %
35,17 %
Stránky s recenzemi
57
40,14 %
24,15 %
Oficiální webové stránky značek
48
33,8 %
20,34 %
Blogy o kosmetice
39
27,46 %
16,53 %
Nehledám
26
18,31 %
11,02 %
Diskuzní fóra
22
15,49 %
9,32 %
GOOGLE
2
1,41 %
0,85 %
kamarádi
1
0,7 %
0,42 %
Heureka
1
0,7 %
0,42 %
Kosmetička
1
0,7 %
0,42 %
Na eshopech s kosmetikou, kde je podrobný popis a rovnou i názory spotřebitelů.
1
0,7 %
0,42 %
youtube
1
0,7 %
0,42 %
16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nepíšu nikdy
109
76,76 %
46,19 %
Ano, píšu občas
30
21,13 %
12,71 %
Ano, píšu vždy
3
2,11 %
1,27 %
17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Netestováno na zvířatech
4.092
0.999
Přírodní kosmetika
3.423
1.357
Veganská kosmetika
2.641
1.54
Recyklovatelnost obalů
3.338
1.463
18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ani nevím, že můžu
87
61,27 %
36,86 %
Ne
29
20,42 %
12,29 %
Ano, občas
17
11,97 %
7,2 %
Ano, vždy
9
6,34 %
3,81 %
19. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
128
90,14 %
54,24 %
Muž
11
7,75 %
4,66 %
Jiné
3
2,11 %
1,27 %
20. Ve kterém roce jste se narodili?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1998.34
Minimum:
1983
Maximum:
2005
Variační rozpětí:
22
Rozptyl:
21.82
Směrodatná odchylka:
4.67
Medián:
2000
Modus:
2000
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
76
53,52 %
32,2 %
Vysokoškolské
44
30,99 %
18,64 %
Základní
13
9,15 %
5,51 %
Střední bez maturity
5
3,52 %
2,12 %
Vyšší odborné
4
2,82 %
1,69 %
22. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student/ka
84
59,15 %
35,59 %
Zaměstnaný/á
53
37,32 %
22,46 %
OSVČ
9
6,34 %
3,81 %
Nezaměstnaný/á
3
2,11 %
1,27 %
RD
2
1,41 %
0,85 %
Materska dovolena
1
0,7 %
0,42 %
V DOMÁCNOSTI
1
0,7 %
0,42 %
Zaměstnaný student
1
0,7 %
0,42 %
Mateřská dovolená
1
0,7 %
0,42 %
důchodce
1
0,7 %
0,42 %
Na mateřské dovolené
1
0,7 %
0,42 %
23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 Kč - 1 999 Kč
27
19,01 %
11,44 %
5 000 Kč – 9 999 Kč
23
16,2 %
9,75 %
2 000 Kč – 4 999 Kč
17
11,97 %
7,2 %
20 000 Kč - 24 999 Kč
16
11,27 %
6,78 %
10 000 Kč - 14 999 Kč
15
10,56 %
6,36 %
40 000 Kč a více
14
9,86 %
5,93 %
25 000 Kč – 29 999 Kč
8
5,63 %
3,39 %
30 000 Kč – 34 999 Kč
8
5,63 %
3,39 %
15 000 Kč - 19 999 Kč
7
4,93 %
2,97 %
35 000 Kč - 39 999 Kč
7
4,93 %
2,97 %
24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Moravskoslezský kraj
75
52,82 %
31,78 %
Hlavní město Praha
27
19,01 %
11,44 %
Jihomoravský kraj
10
7,04 %
4,24 %
Olomoucký kraj
6
4,23 %
2,54 %
Pardubický kraj
4
2,82 %
1,69 %
Středočeský kraj
4
2,82 %
1,69 %
Ústecký kraj
4
2,82 %
1,69 %
Kraj Vysočina
4
2,82 %
1,69 %
Zlínský kraj
3
2,11 %
1,27 %
Plzeňský kraj
3
2,11 %
1,27 %
Liberecký kraj
2
1,41 %
0,85 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi RimmelLondon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=7 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 000 Kč – 4 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 1 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Essence na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2000 - 2002 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2002 - 2007 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi opravdu nevyhledávám [2-1-0-1-2] uvítám: -1 na otázku 11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárna na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 22. Jste:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=1 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=5 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Revolution na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Rocher na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 Kč - 14 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijatelná cena na otázku 7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 Kč – 499 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 2 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NYX na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oreal Paris na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 200 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alverde na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=1 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuzní fóra na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=4 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestováno na zvířatech=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestováno na zvířatech=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
odpověď Parfumerie (Sephora, Douglas…):
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fenty Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rare Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too Faced na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 000 Kč a více na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
odpověď Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=7:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
odpověď Kvalita produktů=1:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi MAC Cosmetics na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Max Factor na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
15. Kde hledáte recenze a doporučení?
odpověď Oficiální webové stránky značek:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rare Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
odpověď Sociální sítě:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=5 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?
odpověď Ne, nepíšu nikdy:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč – 1999 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too Faced na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Miss Sporty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: -2 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=5 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?
odpověď Ani nevím, že můžu:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
19. Pohlaví:
odpověď Žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-6x týdně na otázku 1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč – 1999 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: 2 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Benefit na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gabriella Salvette na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi MAC Cosmetics na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Miss Sporty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rare Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too Faced na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou produkty v akci/slevě, speciálně označené=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=5 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 Kč - 24 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 000 Kč a více na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blogy o kosmetice na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2000 - 2002 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi RimmelLondon na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NYX na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alverde na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=7 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: -1 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přijde mi nevhodné nezakoupit produkt, který mi doporučil asistent=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 1 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena [2-1-0-1-2] značka: 1 na otázku 4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Revolution na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, píšu občas na otázku 16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejna s konkrétními značkami (Dermacol, Yves Rocher…) na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: -1 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnaný/á na otázku 22. Jste:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 Kč – 499 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fenty Beauty na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Parfumerie (Sephora, Douglas…) na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shop [2-1-0-1-2] kamenná prodejna: 2 na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba v prodejně=2 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi opravdu nevyhledávám [2-1-0-1-2] uvítám: -1 na otázku 11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny logem značky=3 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestováno na zvířatech=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=4 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=2 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1999 - 2000 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani nevím, že můžu na otázku 18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=1 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Max Factor na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=1 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=5 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reputace značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=5 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji, když jsou regály s produkty označeny názvem značky=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagaci influencery či celebritami beru jako zdroj informací pro nákup=3 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online reklamu beru jako zdroj informací pro nákup=1 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní kosmetika=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránky s recenzemi na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oreal Paris na otázku 5. Které značky nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled prodejny=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvětlení prodejny=5 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=4 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mi asistent ukáže výrobek, který je dražší, než potřebuji a chci, požádám ho o ukázání dalších levnějších variant=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity a influenceři, se kterými značka spolupracuje=5 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=7 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=2 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuzní fóra na otázku 15. Kde hledáte recenze a doporučení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně v prodejně=3 na otázku 10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám zrcadla a koutky na odlíčení v prodejně=2 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení výrobků značky=3 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu (letáky, billboardy, plakáty, katalogy…) beru jako zdroj informací pro nákup=4 na otázku 14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklovatelnost obalů=2 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafický vizuál značky (logo, barvy)=6 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asistenti se v prodejně snaží zákazníkovi při pomoci prodat dražší výrobek=4 na otázku 12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost=1 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama značky=4 na otázku 13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veganská kosmetika=3 na otázku 17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
20. Ve kterém roce jste se narodili?
odpověď < 26 - 1994 >:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď Střední s maturitou:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2000 - 2002 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
22. Jste:
odpověď Student/ka:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 000 Kč – 4 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč - 1 999 Kč na otázku 23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 2002 - 2007 > na otázku 20. Ve kterém roce jste se narodili?
24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
odpověď Hlavní město Praha:
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč – 1999 Kč na otázku 3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
5. Které značky nejčastěji nakupujete?
6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?
8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
15. Kde hledáte recenze a doporučení?
16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?
17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?
19. Pohlaví:
20. Ve kterém roce jste se narodili?
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jste:
23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?
2. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku?
3. Kolik jste ochotni průměrně měsíčně utratit za dekorativní kosmetiku?
4. Co je pro Vás nejdůležitější při nakupování produktů?
5. Které značky nejčastěji nakupujete?
6. Nakupujete privátní značky dekorativní kosmetiky?
7. Jaké jsou Vaše důvody pro nákup privátních značek?
8. Kde nejčastěji nakupujte dekorativní kosmetiku?
9. Preferujete nákup dekorativní kosmetiky v:
10. U následujících nehmotných věcí zaznačte na škále 1-5, jak jsou pro vás důležité při nákupu zboží v prodejně.
11. Vyhledáte pomoc asistenta či prodavače při nákupu v prodejně?
12. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
13. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru značky všeobecně? Seřaďte prosím od 1 do 7. Ke každému číslu pouze jedna odpověď
14. U následujících tvrzení označte na škále 1-5, jak moc s nimi souhlasíte.
15. Kde hledáte recenze a doporučení?
16. Napsali jste někdy recenzi na kosmetický produkt?
17. Ohodnoťte na škále 1-5, jak jsou pro Vás důležité přidané hodnoty značek:
18. Využíváte možnosti vrátit zpět prázdné obaly některých produktů?
19. Pohlaví:
20. Ve kterém roce jste se narodili?
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jste:
23. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
24. V jakém kraji se po většinu času nacházíte (studujete, pracujete)?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Olda: Sice jste mne utnula hned na začátku, protože d. k. nepoužívám, ale mám radost, že jste se představila, popsala účel průzkumu atd. To bohužel není běžné. Dobrý den přeji.