Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristína Lušková
Šetření:23. 05. 2022 - 08. 06. 2022
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):55 / 14.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:62,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené respondentky a respondenti,
 
moje meno je Kristína Lušková a som študentkou 3. ročníka bakalárskeho štúdia, odbor Medzinárodný obchod na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Vyplnením tohto dotazníku mi pomôžete s výskumom k mojej bakalárskej práci. Dotazník je anonymný a vyplnenie Vám zaberie maximálne 5 minút.
 
Vopred Vám veľmi pekne ďakujem.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy alebo niekto z Vášho blízkeho okolia v oblasti marketingu, výskume trhu alebo reklame?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → konec dotazníku, nieotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie9691,43 %91,43 %  
áno98,57 %8,57 %  

Graf

2. Pracujete v KFC, Burger King, Pizza Hut alebo Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → konec dotazníku, nieotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie96100 %91,43 %  

Graf

3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 4, nieotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5658,33 %53,33 %  
áno4041,67 %38,1 %  

Graf

4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrálne2460 %22,86 %  
kladne1230 %11,43 %  
nedokážem posúdiť37,5 %2,86 %  
záporne12,5 %0,95 %  

Graf

5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepšia cena1948,72 %18,1 %  
akčné ponuky923,08 %8,57 %  
blízkosť reštaurácie k domovu/práci923,08 %8,57 %  
viac vegetariánskych/vegánskych možností410,26 %3,81 %  
míň kuřecího :D12,56 %0,95 %  
Bezlepkové výrobky12,56 %0,95 %  
nic12,56 %0,95 %  
kvalita12,56 %0,95 %  
Nevim12,56 %0,95 %  
lepší poměr cena / kvalita12,56 %0,95 %  
nic etra, počet nákupů to neovlivní12,56 %0,95 %  
spolehlivost dovozu12,56 %0,95 %  
Nic, jsem spokojena12,56 %0,95 %  

Graf

6. Ako často sa stretávate s reklamami fast-foodového reťazca KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [niekoľkokrát za deňotázka č. 7, raz za deňotázka č. 7, niekoľkokrát za týždeňotázka č. 7, raz za týždeňotázka č. 7, niekoľkokrát za mesiacotázka č. 7, raz za mesiacotázka č. 7, vôbec sa nestretávamotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vôbec sa nestretávam1230 %11,43 %  
niekoľkokrát za týždeň1025 %9,52 %  
raz za mesiac615 %5,71 %  
niekoľkokrát za mesiac512,5 %4,76 %  
raz za týždeň410 %3,81 %  
niekoľkokrát za deň25 %1,9 %  
raz za deň12,5 %0,95 %  

Graf

7. Kde sa s reklamou fast-foodového reťazca KFC stretávate najčastejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vonkajšia reklama (billboardy, bigboardy, plagáty...)1035,71 %9,52 %  
sociálne siete/internet1035,71 %9,52 %  
televízia725 %6,67 %  
MHD (metro, električka, autobus, ...)13,57 %0,95 %  

Graf

8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 9, nieotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2071,43 %19,05 %  
áno828,57 %7,62 %  

Graf

9. Ak áno, aké prvky z reklamy vás presvedčili navštíviť danú reštauráciu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nový produkt v ponuke675 %5,71 %  
výhodné menu450 %3,81 %  
dostal/a som chuť na dané jedlo/kávu225 %1,9 %  

Graf

10. Aký typ reklamy fast-foodového reťazca KFC Vás presvedčil danú reštauráciu navštíviť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na sociálnych sieťach/internete450 %3,81 %  
vonkajšia reklama (billboardy, bigboardy, plagáty...)337,5 %2,86 %  
televízna reklama112,5 %0,95 %  

Graf

11. Akou formou reklamy sa nečastejšie dozviete o novinkách, akciách a zľavách KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skrz reklamu na internete (okrem sociálnych sietí)562,5 %4,76 %  
skrz vonkajšiu reklamu (billboardy, bigboardy, plagáty...)225 %1,9 %  
skrz televíziu112,5 %0,95 %  

Graf

12. Aké emócie a pocity vo Vás vyvolávajú reklamy fast-foodového reťazca KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť na výrobok/ky1450 %13,33 %  
hlad/smäd621,43 %5,71 %  
zmätok310,71 %2,86 %  
Nic310,71 %2,86 %  
nepokoj27,14 %1,9 %  
radosť13,57 %0,95 %  
nostalgiu13,57 %0,95 %  
Zadne13,57 %0,95 %  
Lhostejnost. 13,57 %0,95 %  
žádné, reklamy ignoruji13,57 %0,95 %  

Graf

13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2071,43 %19,05 %  
nedokážem to posúdiť828,57 %7,62 %  

Graf

14. Ak áno, ako?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 16, nieotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie8184,38 %77,14 %  
áno1515,63 %14,29 %  

Graf

16. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King na českom trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrálne853,33 %7,62 %  
kladne746,67 %6,67 %  

Graf

17. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu Burger King?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepšia cena853,33 %7,62 %  
blízkosť reštaurácie k domovu/práci533,33 %4,76 %  
akčné ponuky213,33 %1,9 %  
nepotřebuji vylepšovat16,67 %0,95 %  
asi nic, mám ho rád16,67 %0,95 %  
lepší burgery16,67 %0,95 %  

Graf

18. Ako často sa stretávate s reklamami fast-foodového reťazca Burger King?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [niekoľkokrát za deňotázka č. 19, raz za deňotázka č. 19, niekoľkokrát za týždeňotázka č. 19, raz za týždeňotázka č. 19, niekoľkokrát za mesiacotázka č. 19, raz za mesiacotázka č. 19, vôbec sa nestretávamotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vôbec sa nestretávam746,67 %6,67 %  
raz za mesiac426,67 %3,81 %  
raz za týždeň213,33 %1,9 %  
niekoľkokrát za mesiac16,67 %0,95 %  
raz za deň16,67 %0,95 %  

Graf

19. Kde sa s reklamou fast-foodového reťazca Burger King stretávate najčastejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sociálne siete/internet450 %3,81 %  
vonkajšia reklama (billboardy, bigboardy, plagáty...)450 %3,81 %  

Graf

20. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca Burger King na základe ich reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 21, nieotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie787,5 %6,67 %  
áno112,5 %0,95 %  

Graf

21. Ak áno, aké prvky z reklamy vás presvedčili navštíviť danú reštauráciu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nový produkt v ponuke1100 %0,95 %  

Graf

22. Aký typ reklamy fast-foodového reťazca Burger King Vás presvedčil danú reštauráciu navštíviť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na sociálnych sieťach/internete1100 %0,95 %  

Graf

23. Akou formou reklamy sa nečastejšie dozviete o novinkách, akciách a zľavách Burger King?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skrz reklamu na internete (okrem sociálnych sietí)1100 %0,95 %  

Graf

24. Aké emócie a pocity vo Vás vyvolávajú reklamy fast-foodového reťazca Burger King?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť na výrobok/ky675 %5,71 %  
Nic112,5 %0,95 %  
hlad/smäd112,5 %0,95 %  
zmätok112,5 %0,95 %  

Graf

25. Menia reklamy fast-foodového reťazca Burger King Vašu mienku o Burger King?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie787,5 %6,67 %  
nedokážem to posúdiť112,5 %0,95 %  

Graf

26. Ak áno, ako?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemenia1100 %0,95 %  

Graf

27. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 28, nieotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie9497,92 %89,52 %  
áno22,08 %1,9 %  

Graf

28. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut na českom trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladne2100 %1,9 %  

Graf

29. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu Pizza Hut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepotřebuji vylepšit150 %0,95 %  
lepšia cena150 %0,95 %  

Graf

30. Ako často sa stretávate s reklamami fast-foodového reťazca Pizza Hut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [niekoľkokrát za deňotázka č. 31, raz za deňotázka č. 31, niekoľkokrát za týždeňotázka č. 31, raz za týždeňotázka č. 31, niekoľkokrát za mesiacotázka č. 31, raz za mesiacotázka č. 31, vôbec sa nestretávamotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vôbec sa nestretávam2100 %1,9 %  

Graf

31. Kde sa s reklamou fast-foodového reťazca Pizza Hut stretávate najčastejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

32. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca Pizza Hut na základe ich reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 33, nieotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

33. Ak áno, aké prvky z reklamy vás presvedčili navštíviť danú reštauráciu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

34. Aký typ reklamy fast-foodového reťazca Pizza Hut Vás presvedčil danú reštauráciu navštíviť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

35. Akou formou reklamy sa nečastejšie dozviete o novinkách, akciách a zľavách Pizza Hut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

36. Aké emócie a pocity vo Vás vyvolávajú reklamy fast-foodového reťazca Pizza Hut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

37. Menia reklamy fast-foodového reťazca Pizza Hut Vašu mienku o Pizza Hut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

38. Ak áno, ako?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 40, nieotázka č. 51].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie7780,21 %73,33 %  
áno1919,79 %18,1 %  

Graf

40. Ako vnímate reťazec kaviarní Starbucks na českom trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladne1052,63 %9,52 %  
záporne526,32 %4,76 %  
neutrálne421,05 %3,81 %  

Graf

41. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k reťazcu kaviarní Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepšia cena1157,89 %10,48 %  
blízkosť reštaurácie k domovu/práci842,11 %7,62 %  
akčné ponuky315,79 %2,86 %  
lepšia káva15,26 %0,95 %  
kdyby tam nebyl takový bordel, jaký tam furt je - plné stoly neuklizeného nádobí jsou tady bohužel standardem15,26 %0,95 %  

Graf

42. Ako často sa stretávate s reklamami reťazca kaviarní Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [niekoľkokrát za deňotázka č. 43, raz za deňotázka č. 43, niekoľkokrát za týždeňotázka č. 43, raz za týždeňotázka č. 43, niekoľkokrát za mesiacotázka č. 43, raz za mesiacotázka č. 43, vôbec sa nestretávamotázka č. 51].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vôbec sa nestretávam1157,89 %10,48 %  
raz za mesiac315,79 %2,86 %  
niekoľkokrát za mesiac210,53 %1,9 %  
niekoľkokrát za týždeň15,26 %0,95 %  
niekoľkokrát za deň15,26 %0,95 %  
raz za týždeň15,26 %0,95 %  

Graf

43. Kde sa s reklamou reťazca kaviarní Starbucks stretávate najčastejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sociálne siete/internet562,5 %4,76 %  
vonkajšia reklama (billboardy, bigboardy, plagáty...)337,5 %2,86 %  

Graf

44. Navštívili ste niektorú pobočku reťazca kaviarní Starbucks na základe ich reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 45, nieotázka č. 48].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie562,5 %4,76 %  
áno337,5 %2,86 %  

Graf

45. Ak áno, aké prvky z reklamy vás presvedčili navštíviť danú reštauráciu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nový produkt v ponuke266,67 %1,9 %  
dostal/a som chuť na dané jedlo/kávu266,67 %1,9 %  
výhodné menu133,33 %0,95 %  

Graf

46. Aký typ reklamy reťazca kaviarní Starbucks Vás presvedčil danú kaviareň navštíviť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na sociálnych sieťach/internete3100 %2,86 %  

Graf

47. Akou formou reklamy sa nečastejšie dozviete o novinkách, akciách a zľavách Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skrz reklamu na internete (okrem sociálnych sietí)266,67 %1,9 %  
sledujem ich sociálne siete133,33 %0,95 %  

Graf

48. Aké emócie a pocity vo Vás vyvolávajú reklamy reťazca kaviarní Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť na výrobok/ky337,5 %2,86 %  
nostalgiu337,5 %2,86 %  
radosť225 %1,9 %  
hlad/smäd112,5 %0,95 %  
zkurvena drahota112,5 %0,95 %  
Nic112,5 %0,95 %  
nepokoj112,5 %0,95 %  

Graf

49. Menia reklamy reťazca kaviarní Starbucks Vašu mienku o Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie787,5 %6,67 %  
nedokážem to posúdiť112,5 %0,95 %  

Graf

50. Ak áno, ako?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemenia1100 %0,95 %  

Graf

51. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5254,17 %49,52 %  
muž4445,83 %41,9 %  

Graf

52. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 34 rokov3334,38 %31,43 %  
35 – 44 rokov2020,83 %19,05 %  
45 – 54 rokov1818,75 %17,14 %  
18 – 24 rokov1313,54 %12,38 %  
55 – 65 rokov77,29 %6,67 %  
menej ako 1833,13 %2,86 %  
viac ako 6522,08 %1,9 %  

Graf

53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské nadväzujúce3637,5 %34,29 %  
stredoškolské s maturitou3435,42 %32,38 %  
vysokoškolské bakalárske1616,67 %15,24 %  
základné77,29 %6,67 %  
stredoškolské bez maturity33,13 %2,86 %  

Graf

54. Čistý príjem Vašej domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45 001 – 65 000 kč2627,08 %24,76 %  
25 001 – 45 000 kč2526,04 %23,81 %  
65 001 – 85 000 kč1919,79 %18,1 %  
85 001 kč a viac1313,54 %12,38 %  
do 25 000 kč1313,54 %12,38 %  

Graf

55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50 000 obyvateľov4344,79 %40,95 %  
500 001 a viac obyvateľov3233,33 %30,48 %  
50 001 – 100 000 obyvateľov1212,5 %11,43 %  
100 001 – 500 000 obyvateľov99,38 %8,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pracujete Vy alebo niekto z Vášho blízkeho okolia v oblasti marketingu, výskume trhu alebo reklame?

  • odpověď nie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 2. Pracujete v KFC, Burger King, Pizza Hut alebo Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neutrálne na otázku 4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepšia cena na otázku 5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 27. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 – 34 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35 – 44 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 – 54 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stredoškolské s maturitou na otázku 53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské nadväzujúce na otázku 53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 001 – 45 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 001 – 65 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 65 001 – 85 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001 – 100 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 001 a viac obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:

2. Pracujete v KFC, Burger King, Pizza Hut alebo Starbucks?

  • odpověď nie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 1. Pracujete Vy alebo niekto z Vášho blízkeho okolia v oblasti marketingu, výskume trhu alebo reklame?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neutrálne na otázku 4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepšia cena na otázku 5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 27. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 – 34 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35 – 44 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 – 54 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stredoškolské s maturitou na otázku 53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské nadväzujúce na otázku 53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 001 – 45 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 001 – 65 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 65 001 – 85 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001 – 100 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 001 a viac obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:

3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?

  • odpověď áno:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi neutrálne na otázku 4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepšia cena na otázku 5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?

15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?

  • odpověď nie:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35 – 44 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?

27. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut?

  • odpověď nie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neutrálne na otázku 4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepšia cena na otázku 5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 – 34 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 001 – 45 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 001 – 65 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001 – 100 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 1. Pracujete Vy alebo niekto z Vášho blízkeho okolia v oblasti marketingu, výskume trhu alebo reklame?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 2. Pracujete v KFC, Burger King, Pizza Hut alebo Starbucks?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské nadväzujúce na otázku 53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 001 a viac obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stredoškolské s maturitou na otázku 53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 51. Vaše pohlavie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35 – 44 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 65 001 – 85 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 – 54 rokov na otázku 52. Váš vek:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?

39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?

  • odpověď nie:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001 – 100 000 obyvateľov na otázku 55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 001 – 65 000 kč na otázku 54. Čistý príjem Vašej domácnosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 51. Vaše pohlavie:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy alebo niekto z Vášho blízkeho okolia v oblasti marketingu, výskume trhu alebo reklame?

2. Pracujete v KFC, Burger King, Pizza Hut alebo Starbucks?

3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?

4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?

5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?

8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?

13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?

15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?

27. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut?

39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?

51. Vaše pohlavie:

52. Váš vek:

53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

54. Čistý príjem Vašej domácnosti:

55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy alebo niekto z Vášho blízkeho okolia v oblasti marketingu, výskume trhu alebo reklame?

2. Pracujete v KFC, Burger King, Pizza Hut alebo Starbucks?

3. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií KFC?

4. Ako vnímate reťazec fast-foodových reštaurácií KFC na českom trhu?

5. Čo by dokázalo vylepšiť Váš postoj k fast-foodovému reťazcu KFC?

8. Navštívili ste niektorú pobočku fast-foodového reťazca KFC na základe ich reklamy?

13. Menia reklamy fast-foodového reťazca KFC Vašu mienku o KFC?

15. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Burger King?

27. Navštevujete reťazec fast-foodových reštaurácií Pizza Hut?

39. Navštevujete reťazec kaviarní Starbucks?

51. Vaše pohlavie:

52. Váš vek:

53. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

54. Čistý príjem Vašej domácnosti:

55. Počet obyvateľov Vášho miesta bydliska:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lušková, K.Reklama (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://vztah-k-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.