Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah ke značkám

Vztah ke značkám

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Klimentová
Šetření:11. 08. 2011 - 14. 08. 2011
Počet respondentů:257
Počet otázek (max/průměr):25 / 21.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,


chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku "Vztah ke značkám". Tento dotazník je součástí mé diplomové práce na Vysoké škole ekonomické v Praze, ve které zkoumám vztahy spotřebitelů ke značkám z marketingového hlediska a faktory, které je ovlivňují.


Předem děkuji za vyplnění a za Váš čas,
Jana Klimentová

Odpovědi respondentů

1. Máte nějakou oblíbenou značku či značky? (napříč celým sortimentem výrobků a nabídkou služeb)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, mám 1 oblíbenou značkuotázka č. 2, ano, mám několik oblíbených značek (2 až 10)otázka č. 2, ano, mám spoustu oblíbených značek (více než 10)otázka č. 2, ne, nemám žádnou oblíbenou značkuotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, mám několik oblíbených značek (2 až 10)17568,09 %68,09 %  
ne, nemám žádnou oblíbenou značku 3714,4 %14,4 %  
ano, mám spoustu oblíbených značek (více než 10) 3714,4 %14,4 %  
ano, mám 1 oblíbenou značku83,11 %3,11 %  

Graf

2. Jaká je Vaše úplně nejoblíbenější značka? Prosím, uveďte jmenovitě tu, kterou máte ze všech nejraději.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike125,45 %4,67 %  
Apple73,18 %2,72 %  
Puma52,27 %1,95 %  
Coca Cola52,27 %1,95 %  
Adidas52,27 %1,95 %  
Kofola52,27 %1,95 %  
garnier41,82 %1,56 %  
Google41,82 %1,56 %  
Orsay41,82 %1,56 %  
Esprit41,82 %1,56 %  
ostatní odpovědi H&M
vichy
nivea
Pilsner Urquell
Samsung
New Yorker
avon
Ferrari
coca-cola
Durex
loreal
Bershka
Hollandia
diesel
Dove
Promod
Roxy
Chanel
Svijany
Zara
kenvelo
Starbucks
milka
Icebreaker
Lacoste
jelení šperky
INTIMISSIMI
Pilsner Urqell
Fishbone
MHF
jack daniel
savo
camel
Hugo Boss
Dell
Rexona Crystal
Nescafe
Jim Dunlop
Yamaha
Only/Vero moda
Tamaris (obuv)
Vans
Smog
Pilsner Urquel
Yves Rocher
wichy
Eta
peugeot
FOX
Chloe
ZEWA
Novesta
Lenovo
Lush
Honors Academia
x
Bohemia Chips
MaxMara
nike, adidas
AMD
drogerie DM
Saloos
kacper
Rockman
LM
ABERCROMBIE & FITCH
Balea (DM drogerie - private label)
Lanvin
Škoda Auto
Pull&Bear
Levi's
jednu neumim vybrat... google, bata, mango, zara
bio
Pilsner
Ariel
Benetton
Vero Moda
Maybelline
Nelze takto odpovědět, zálezí na druhu zboží
Subaru
Versace (parfémy)
Mango
Tesco (vlastní produkty)
Steel Boots
exe
Mangaloo
CURAPROX
Quiksilver
Párky Majer
time-out
cars
body basics
Kávovarna
craft
Panasonic
ritter sport
Holba
Dior
MAC
F&F
Brompton
Nutrilite
Hannah
Bernard
JAFRA
Volkswagen
lacalut
Activia
Lamborghini
Storm
Carhartt
Jameson
luhačovické lázeňské oplatky CLIP
Eta,
Vodafone
captain morgan
Tommy Hilfiger
nad takouto otázkou osm sa nikdy nezamýšľal
K2 (in-line brusle)
Primeros
Nokia
Topshop
vichy kosmetika
Nikon
Syoss (Henkel)
Emco
třeba Cropp Town
husky
Marks & Spencer
tribal gear
Bioderma
Deuter
marks + spencer
davidoff
mexx
16575 %64,2 % 

Graf

3. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup a užití této značky preferuji14967,73 %57,98 %  
pokud by tato značka nebyla k dispozici, moc by mi nevadilo, že musím používat jinou značku4620,91 %17,9 %  
kupuji tuto značku kdykoliv je to možné2511,36 %9,73 %  

Graf

4. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka by mi chyběla, pokud by přestala existovat14565,91 %56,42 %  
opravdu tuto značku miluji 3114,09 %12,06 %  
značka ve mně nevyvolává žádné zvláštní pocity2511,36 %9,73 %  
značka by mi nechyběla, pokud by přestala existovat198,64 %7,39 %  

Graf

5. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, jací jsou ostatní lidé, kteří značku také používají9241,82 %35,8 %  
s lidmi, kteří tuto značku také používají, vnímám určité pouto mezi námi4922,27 %19,07 %  
s lidmi, kteří tuto značku používají, nevnímám žádné společné pouto4219,09 %16,34 %  
tuto značku používají lidé jako já3716,82 %14,4 %  

Graf

6. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
novinky a dění kolem mé nejoblíbenější značky mě zajímají jen málo9945 %38,52 %  
zajímají mě novinky a dění ohledně mé nejoblíbenější značky8639,09 %33,46 %  
novinky a dění kolem mé nejoblíbenější značky mě vůbec nezajímají3114,09 %12,06 %  
žádné novinky - dobré novinky10,45 %0,39 %  
Zajímá mě pouze nové zboží.10,45 %0,39 %  
zajímají mě pouze nové produkty této značky10,45 %0,39 %  
zajímám se až před nákupem10,45 %0,39 %  
nejvíc mě zajímají tyto výrobky v akci10,45 %0,39 %  
Pouze, mám-li v plánu si něco pořídit10,45 %0,39 %  

Graf

7. Z jakého důvodu se jedná o Vaši nejoblíbenější značku? Můžete zvolit až 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká kvalita9643,64 %37,35 %  
mám ji prostě rád/ráda8337,73 %32,3 %  
vím, co od ní mohu očekávat8337,73 %32,3 %  
poměr kvalita/cena6931,36 %26,85 %  
je originální5123,18 %19,84 %  
je mi sympatická4922,27 %19,07 %  
podporuje mou image4620,91 %17,9 %  
prestiž2410,91 %9,34 %  
je zábavná156,82 %5,84 %  
líbí se mi reklamy na ni125,45 %4,67 %  
nízká cena62,73 %2,33 %  
vyhovuje mi10,45 %0,39 %  
vždy seženu náhradní díly10,45 %0,39 %  
je česká10,45 %0,39 %  
líbí se mi její výrobky10,45 %0,39 %  
Mají sklvělé prodavačky10,45 %0,39 %  
oblečení mi padne10,45 %0,39 %  
design spolu s užitkem10,45 %0,39 %  
Mam ji spojenou s prijemnymi vzpominkami z cest10,45 %0,39 %  
inovativní10,45 %0,39 %  
ve své kategorii nabízí o mnoho víc než konkurence10,45 %0,39 %  
Sympatické vedení podniku10,45 %0,39 %  
česká značka10,45 %0,39 %  
věrnostní program10,45 %0,39 %  
neni preplacana10,45 %0,39 %  
vhodná pro sport10,45 %0,39 %  

Graf

8. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení6830,91 %26,46 %  
kosmetika a hygienické potřeby4821,82 %18,68 %  
elektronika177,73 %6,61 %  
nealkoholické nápoje167,27 %6,23 %  
alkoholické nápoje135,91 %5,06 %  
potraviny135,91 %5,06 %  
obuv125,45 %4,67 %  
ostatní94,09 %3,5 %  
dopravní prostředky73,18 %2,72 %  
služby73,18 %2,72 %  
sportovní náčiní52,27 %1,95 %  
módní doplňky, šperky31,36 %1,17 %  
tabák20,91 %0,78 %  

Graf

9. Jak často nakupujete tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně6529,55 %25,29 %  
1x čtvrtletně6027,27 %23,35 %  
1x ročně2812,73 %10,89 %  
jednou za několik let2210 %8,56 %  
několikrát v týdnu219,55 %8,17 %  
1 x týdně177,73 %6,61 %  
značku nenakupuji73,18 %2,72 %  

Graf

10. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? Můžete zvolit libovolný počet možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyprávět o ní lidem v mém okolí10447,27 %40,47 %  
stát se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích9241,82 %35,8 %  
navštívit webové stránky značky a zajímat se odění ze života značky9241,82 %35,8 %  
účastnit se spotřebitelských soutěží s danou značkou6127,73 %23,74 %  
nejsem ochotna/ochotný nijak demonstrovat, že se jedná o moji oblíbenou značku5223,64 %20,23 %  
účastnit se akcí, které jsou se značkou spjaty (přednášky, workshopy, happeningy, exkurze výrobních továren, srazy fanoušků/spotřebitelů atd.)4219,09 %16,34 %  
přispívat v diskuzních fórech ve prospěch značky219,55 %8,17 %  

Graf

11. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? Můžete zvolit libovolný počet možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyprávěla jsem o ní lidem v mém okolí13561,36 %52,53 %  
navštívila/navštívil jsem webové stránky značky11954,09 %46,3 %  
stala/stál jsem se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích7433,64 %28,79 %  
účastnila/účastnil jsem se spotřebitelských soutěží s danou značkou4219,09 %16,34 %  
účastnila/účastnil jsem se akcí, které jsou se značkou spjaty (přednášky, workshopy, happeningy, srazy fanoušků/spotřebitelů atd.)2511,36 %9,73 %  
nikdy jsem nic takového neudělala/neudělal2511,36 %9,73 %  
přispívala/přispíval jsem v diskuzních fórech ve prospěch značky115 %4,28 %  

Graf

12. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům ...) aktivním způsobem, to jest aniž by se Vás na to zeptali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15570,45 %60,31 %  
nevím4018,18 %15,56 %  
ne2511,36 %9,73 %  

Graf

13. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům..) pasivním způsobem, poté, co by se Vás zeptali na radu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21195,91 %82,1 %  
nevím73,18 %2,72 %  
ne20,91 %0,78 %  

Graf

14. Je pro Vás důležité, aby Vaši oblíbenou značku vnímalo pozitivně i Vaše okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13159,55 %50,97 %  
ano8940,45 %34,63 %  

Graf

15. Názor jaké skupiny lidí ve Vašem okolí je v tomto ohledu pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
názor partnera/partnerky3842,7 %14,79 %  
názor kamarádů/kamarádek 3438,2 %13,23 %  
názor rodiny66,74 %2,33 %  
názor kolegů z práce33,37 %1,17 %  
názor všech11,12 %0,39 %  
každý názor je důležitý11,12 %0,39 %  
nemusím osobně znát11,12 %0,39 %  
Žádné skupiny lidí.11,12 %0,39 %  
názor spolužáků11,12 %0,39 %  
celého okolí11,12 %0,39 %  
názor odborníků11,12 %0,39 %  
můj názor11,12 %0,39 %  

Graf

16. Jaká je Vaše druhá nejoblíbenější značka?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike116,36 %4,28 %  
adidas63,47 %2,33 %  
IKEA52,89 %1,95 %  
Apple52,89 %1,95 %  
Oriflame31,73 %1,17 %  
Pilsner Urquell31,73 %1,17 %  
Nokia31,73 %1,17 %  
Samsung31,73 %1,17 %  
Nivea31,73 %1,17 %  
lancome21,16 %0,78 %  
ostatní odpovědi Tommy Hilfiger
Coca-cola
Dove
Sony
Prazdroj
Bernard
BMW
Becherovka
armani
Garnier
Yves Rocher
Zara
google
Baťa
Bioderma
Tally Weijl
LG
Microsoft
McDonald
FOX
Lego
loreal
havana club
tento
Converse
heineken
sky
Jacobs Crönung
HP
Milka
Hugo Boss
Yves Rocher
nescafé
Nikita
web-cams4u.com
Absolut Vodka
lindt
dacia
Captain Morgan
Orsay
orion
RIO
replay
Vysoká škola ekonomická v Praze
x
McDonalds
SynCare
dell
Kofola
Bershka
Etnies
eukanuba
Trialtech
Illy
JAMESON
Sony Ericsson
L'Occitane
mattoni
Lavazza
Fernet
Logitech
Rejoice
fair trade
ara
crumpler
Elmex
Lexus
Bertie
Alpine Pro
Henna
zlatopramen
Manufaktura
lavera
Škoda Auto
Ride
LR
LM
orsey
new balance
lacoste
Babolat
Philips
Lush
curaprox
Ford
Bebe Dobré ráno
la prairie
EMCO
Red&White
frisco
Jägermeister
RIMMEL London
Student Agency
Deuter
Dr. Oetker
Dr. Hauschka
Verbatim
Red Bull
Storm
ryor
Marks & Spencer
asus
cherokee
Wrangler
HaM
fallen
Puma
victoria secret
nestea čaje
Mango
time out
třeba Celio
F&F
Bama
la roche
12974,57 %50,19 % 

Graf

17. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená druhá nejoblíbenější značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení3922,29 %15,18 %  
kosmetika a hygienické potřeby3620,57 %14,01 %  
elektronika2011,43 %7,78 %  
alkoholické nápoje179,71 %6,61 %  
obuv116,29 %4,28 %  
potraviny105,71 %3,89 %  
nealkoholické nápoje105,71 %3,89 %  
ostatní74 %2,72 %  
dopravní prostředky74 %2,72 %  
sportovní náčiní63,43 %2,33 %  
nábytek a vybavení bytu52,86 %1,95 %  
služby31,71 %1,17 %  
módní doplňky, šperky21,14 %0,78 %  
tabák21,14 %0,78 %  

Graf

18. Jaká je Vaše třetí nejoblíbenější značka?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike63,64 %2,33 %  
IKEA42,42 %1,56 %  
nokia42,42 %1,56 %  
gambrinus31,82 %1,17 %  
milka31,82 %1,17 %  
Dove21,21 %0,78 %  
Captain Morgan21,21 %0,78 %  
Lučina21,21 %0,78 %  
audi21,21 %0,78 %  
google21,21 %0,78 %  
ostatní odpovědi Bench
vagabond
HANNAH
LM
ZARA
HP
adidas
coca cola
danone
orsay
HTC
Kofola
next
Mercedes-Benz
LV
Ben & Jerry`s
Pimkie
Frisco
Sennheiser
roxy
Eta
nestle
Mango
Fishbone
opel
nikon
Opavia
Leffe
Jawa
McDonald's
Albert Quality
Punktura
Dell
Tally weijl
ST
Desigual
Cornetto
mejbelin
Reebok
TEFAL
Vodafone
pepe jeans
STX
Promod
Lidové noviny
Godin Guitars
x
KFC
ferrero
canon
kaufland
Camaieu
pantene
klasa
Dior
Apple
Vichy
F&F
babylove
Hoegarden
Addidas original
Microsoft
Blizzard
Moser
Alpine Pro
Blažek
Glisskur
czech made
Škoda Octavia
esprit
boulevard bageterie
Orsey
S. Oliver
Dermacol
New Yorker
Moira
Country life
Marks and Spencer
-
Funstorm
mercedes benz
Baťa
Pilsner Urquel
kotex
odlo
sea to summit
Crumpler
Volkswagen
avon
Cadburry
Dogfish
Pilsner Urquell
tommy hilfiger
Cerruti
MEXX
Fisher
Volvo
Loap
Kosmas
Finlandia
Magnesia
Purina ProPlan
Springfield
Budvar
Wilson
milkshake
Narex
Lee
Economist
Garnier
Illy
Nivea
Cowon
orsay oblečení
Dolce & Gabbana
Clinique
margot
Rajec
H a M
Chanel
Student Agency
siemens
ACER
13581,82 %52,53 % 

Graf

19. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená třetí nejoblíbenější značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení4125 %15,95 %  
potraviny2414,63 %9,34 %  
elektronika1911,59 %7,39 %  
kosmetika a hygienické potřeby1810,98 %7 %  
alkoholické nápoje137,93 %5,06 %  
ostatní95,49 %3,5 %  
dopravní prostředky84,88 %3,11 %  
obuv74,27 %2,72 %  
nábytek a vybavení bytu63,66 %2,33 %  
nealkoholické nápoje63,66 %2,33 %  
služby53,05 %1,95 %  
sportovní náčiní53,05 %1,95 %  
tabák21,22 %0,78 %  
módní doplňky, šperky10,61 %0,39 %  

Graf

20. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-2515359,53 %59,53 %  
26-306826,46 %26,46 %  
30 a více228,56 %8,56 %  
15-20145,45 %5,45 %  

Graf

21. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17768,87 %68,87 %  
muž8031,13 %31,13 %  

Graf

22. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské magisterské8231,91 %31,91 %  
vysokoškolské bakalářské8031,13 %31,13 %  
středoškolské s maturitou8031,13 %31,13 %  
základní83,11 %3,11 %  
středoškolské bez maturity72,72 %2,72 %  

Graf

23. Jaká je velikost obce či města, ve kterém bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 001 obyvatel15961,87 %61,87 %  
méně než 5 000 obyvatel3714,4 %14,4 %  
5 001 – 20 000 obyvatel3312,84 %12,84 %  
20 001 – 100 000 obyvatel2810,89 %10,89 %  

Graf

24. Jaký je Váš současný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující14656,81 %56,81 %  
žák či student8934,63 %34,63 %  
na rodičovské dovolené103,89 %3,89 %  
nezaměstnaný93,5 %3,5 %  
v důchodu31,17 %1,17 %  

Graf

25. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha10842,02 %42,02 %  
Plzeňský6525,29 %25,29 %  
Středočeský238,95 %8,95 %  
Vysočina93,5 %3,5 %  
Jihočeský83,11 %3,11 %  
Ústecký83,11 %3,11 %  
Jihomoravský72,72 %2,72 %  
Moravskoslezský72,72 %2,72 %  
Královéhradecký62,33 %2,33 %  
Olomoucký51,95 %1,95 %  
Karlovarský41,56 %1,56 %  
Zlínský31,17 %1,17 %  
Liberecký31,17 %1,17 %  
Pardubický10,39 %0,39 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? Můžete zvolit libovolný počet možností.

  • odpověď navštívit webové stránky značky a zajímat se odění ze života značky:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přispívala/přispíval jsem v diskuzních fórech ve prospěch značky na otázku 11. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? Můžete zvolit libovolný počet možností.

11. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? Můžete zvolit libovolný počet možností.

  • odpověď navštívila/navštívil jsem webové stránky značky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přispívala/přispíval jsem v diskuzních fórech ve prospěch značky na otázku 11. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? Můžete zvolit libovolný počet možností.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi je zábavná na otázku 7. Z jakého důvodu se jedná o Vaši nejoblíbenější značku? Můžete zvolit až 3 možnosti.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívit webové stránky značky a zajímat se odění ze života značky na otázku 10. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? Můžete zvolit libovolný počet možností.
  • odpověď vyprávěla jsem o ní lidem v mém okolí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyprávět o ní lidem v mém okolí na otázku 10. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? Můžete zvolit libovolný počet možností.

12. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům ...) aktivním způsobem, to jest aniž by se Vás na to zeptali?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupuji tuto značku kdykoliv je to možné na otázku 3. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi názor kamarádů/kamarádek na otázku 15. Názor jaké skupiny lidí ve Vašem okolí je v tomto ohledu pro Vás nejdůležitější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nike na otázku 16. Jaká je Vaše druhá nejoblíbenější značka?

14. Je pro Vás důležité, aby Vaši oblíbenou značku vnímalo pozitivně i Vaše okolí?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi názor kamarádů/kamarádek na otázku 15. Názor jaké skupiny lidí ve Vašem okolí je v tomto ohledu pro Vás nejdůležitější?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi názor partnera/partnerky na otázku 15. Názor jaké skupiny lidí ve Vašem okolí je v tomto ohledu pro Vás nejdůležitější?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům ...) aktivním způsobem, to jest aniž by se Vás na to zeptali?

23. Jaká je velikost obce či města, ve kterém bydlíte?

  • odpověď nad 100 001 obyvatel:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 25. V jakém kraji žijete?

24. Jaký je Váš současný stav?

  • odpověď pracující:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nike na otázku 2. Jaká je Vaše úplně nejoblíbenější značka? Prosím, uveďte jmenovitě tu, kterou máte ze všech nejraději.
  • odpověď žák či student:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 20. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte nějakou oblíbenou značku či značky? (napříč celým sortimentem výrobků a nabídkou služeb)

2. Jaká je Vaše úplně nejoblíbenější značka? Prosím, uveďte jmenovitě tu, kterou máte ze všech nejraději.

3. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.

7. Z jakého důvodu se jedná o Vaši nejoblíbenější značku? Můžete zvolit až 3 možnosti.

8. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

9. Jak často nakupujete tuto značku?

10. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? Můžete zvolit libovolný počet možností.

11. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? Můžete zvolit libovolný počet možností.

12. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům ...) aktivním způsobem, to jest aniž by se Vás na to zeptali?

13. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům..) pasivním způsobem, poté, co by se Vás zeptali na radu?

14. Je pro Vás důležité, aby Vaši oblíbenou značku vnímalo pozitivně i Vaše okolí?

15. Názor jaké skupiny lidí ve Vašem okolí je v tomto ohledu pro Vás nejdůležitější?

16. Jaká je Vaše druhá nejoblíbenější značka?

17. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená druhá nejoblíbenější značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

19. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená třetí nejoblíbenější značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

20. Kolik je Vám let?

21. Jaké je Vaše pohlaví?

22. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

23. Jaká je velikost obce či města, ve kterém bydlíte?

24. Jaký je Váš současný stav?

25. V jakém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte nějakou oblíbenou značku či značky? (napříč celým sortimentem výrobků a nabídkou služeb)

2. Jaká je Vaše úplně nejoblíbenější značka? Prosím, uveďte jmenovitě tu, kterou máte ze všech nejraději.

3. Zaškrtněte tvrzení, které je pravdivé. Můžete zvolit pouze 1 možnost.

7. Z jakého důvodu se jedná o Vaši nejoblíbenější značku? Můžete zvolit až 3 možnosti.

8. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

9. Jak často nakupujete tuto značku?

10. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? Můžete zvolit libovolný počet možností.

11. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? Můžete zvolit libovolný počet možností.

12. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům ...) aktivním způsobem, to jest aniž by se Vás na to zeptali?

13. Doporučila/doporučil byste značku svým blízkým (kamarádům, rodině, kolegům..) pasivním způsobem, poté, co by se Vás zeptali na radu?

14. Je pro Vás důležité, aby Vaši oblíbenou značku vnímalo pozitivně i Vaše okolí?

15. Názor jaké skupiny lidí ve Vašem okolí je v tomto ohledu pro Vás nejdůležitější?

16. Jaká je Vaše druhá nejoblíbenější značka?

17. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená druhá nejoblíbenější značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

19. Do jaké kategorie výrobků či služeb Vámi uvedená třetí nejoblíbenější značka spadá? Můžete zvolit pouze 1 možnost.

20. Kolik je Vám let?

21. Jaké je Vaše pohlaví?

22. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

23. Jaká je velikost obce či města, ve kterém bydlíte?

24. Jaký je Váš současný stav?

25. V jakém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Klimentová, J.Vztah ke značkám (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vztah-ke-znackam.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.