Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah mladé generace k pivu

Vztah mladé generace k pivu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Čapková
Šetření:20. 11. 2009 - 28. 11. 2009
Počet respondentů:116
Počet otázek (max/průměr):22 / 14.48
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:48,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rády bychom Vás požádaly o vyplnění krátkého dotazníku, který zkoumá vztah mladé generace k pivu. Výzkum realizujeme za účelem zpracování seminární práce na VŠE v Praze.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš oblíbený alkoholický nápoj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vínootázka č. 2, Pivootázka č. 3, Destilátyotázka č. 2, Koktejl, míchaný nápojotázka č. 2, Nepiji alkohol → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo4135,34 %35,34 %  
Víno3731,9 %31,9 %  
Koktejl, míchaný nápoj2218,97 %18,97 %  
Nepiji alkohol119,48 %9,48 %  
Destiláty54,31 %4,31 %  

Graf

2. Jaký je Váš vztah k pivu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pivo mám velmi rád/a, je to jeden z mých oblíbených nápojůotázka č. 3, Pivo piji, ale nepatří mezi mé oblíbené nápojeotázka č. 3, Pivo nemám rád/a a nepiji ho → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo nemám rád/a a nepiji ho2335,94 %19,83 %  
Pivo piji, ale nepatří mezi mé oblíbené nápoje2234,38 %18,97 %  
Pivo mám velmi rád/a, je to jeden z mých oblíbených nápojů1929,69 %16,38 %  

Graf

3. Jakou značku piva nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1315,85 %11,21 %  
plzeň1012,2 %8,62 %  
Kozel67,32 %5,17 %  
Pilsner Urquell56,1 %4,31 %  
staropramen56,1 %4,31 %  
Starobrno44,88 %3,45 %  
Ostravar33,66 %2,59 %  
Svijany22,44 %1,72 %  
Stella Artois22,44 %1,72 %  
Bernard22,44 %1,72 %  
ostatní odpovědi Radegast
Budvar
Hoegaarden
Velkopopovický kozel
heineken
šariš
deep
hostan
mám rád menší, kvalitní pivovary - Svijany
jak kdy, je mi to jedno
plzen, gambrinus (jsou nejcasteji k dostani)
Staropramen, Gambrinus
Gambrinus, Pilsner
Staropramen, Gambrinus, Stella, Prazdroj
Poslední dobou černý Kozel, jinak Staropramen asi
Primátor
litovel
Krakonoš
Pilsner Urquell, Kozel - černý, Gambrinus 10
PU
rychtář
Krakonoš, Holba
gambrinus, plzeň
Birell
démon
3036,59 %25,86 % 

Graf

4. Jak často pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně3137,8 %26,72 %  
1x týdně1923,17 %16,38 %  
Několikrát měsíčně1720,73 %14,66 %  
1x za měsíc89,76 %6,9 %  
Několikrát za rok78,54 %6,03 %  

Graf

5. Kde pivo obvykle pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hospodě5567,07 %47,41 %  
V restauraci1417,07 %12,07 %  
Doma67,32 %5,17 %  
V klubu33,66 %2,59 %  
V kavárně11,22 %0,86 %  
u ohně + v hospodě11,22 %0,86 %  
všude možně11,22 %0,86 %  
V baru11,22 %0,86 %  

Graf

6. Při jaké příležitosti pivo nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při posezení s přáteli6376,83 %54,31 %  
K jídlu78,54 %6,03 %  
Na koncertě či hudebním festivalu33,66 %2,59 %  
Po sportování33,66 %2,59 %  
Na diskotéce, v klubu22,44 %1,72 %  
jen tak11,22 %0,86 %  
všechny výše uvedené odpovědi11,22 %0,86 %  
u penny11,22 %0,86 %  
Při návštěvě sportovního utkání11,22 %0,86 %  

Graf

7. Které značky piva považujete za superprémiové (luxusnější typ piva)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

11 gambrinus

Bernard, Guiness, Duff

Bernard, Polička, Rebel, Pilsner Urquel

bernard, světlý ležák

Budvar 12°, Svijany, Plzeň (ale nesmi to byt nekde, kde je tocena jako tzv. europivo - coz je treba Gambáč - voda obarvená na zrzavo a obohacena strasne moc kyslikem :)

Corona Extra, Pilsner Urquell, Stella Artois

effe

Gambrinus, Pillsne Urquel

Guiness

Guinness, Budvar, Maestro

heineken

Heineken

Heineken, Staropramen, Tambor

hoegaarden

hoegaarden, stella artois

Hoegarden

hoegarden, plzeň :-)

kozel, šariš

Krakonoš

Leffe, Hoegaarden

Master

Master

Master

nemám šajna

nepovažuji

nevim

nevím

nevim co to je :(

nevím, zas takový znalec nejsem, ale asi treba Stella Artois

Ostravar Plzeň Hoagarden

Ostravar

pillsner urqel

Pilsner

pilsner urquel

Pilsner Urquel

Pilsner Urquel, Leffe

Pilsner Urquell

Pilsner Urquell, Budvar

Pilsner Urquell, Stella

pilsner urquell, stella artois, coronna, master, svijany

Plzen

plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeň

plzeň

Plzeň, Budvar, Heineken, Guinness, Kozel,

Plzeň, Heineken...

Plzeň, Stela, Heineken,...

Plzeň, Stellam, Hoegarden

Prazdroj

PU, SA,

Starobrno.

Staropramen

stela

Stela, Guinness, Heineken

Stella

stella artois

Stella Artois

Stella Artois

Stella Artois

Stella Artois

stella artois

Stella Artois, Guiness, mozna i Granat a Master, Pilsner Urquell

Stella Artois, Guiness, Velvet, Hoegaarden

Stella Artois, Heineken

Stella Artois, Heineken, Hoegaarden, Carlsberg,

Stella Artois, Leffe Brown, Guinness, Náchodský Primátor 16,

Stella Artois, Master, Pegas, Dalešice a asi i Plzeň i když mně osobně moc nechutná

Stella Artos, Heineken

Stella, Plzeňský prazdroj

Stella, Svijanský Baron

stella,hoegarden,

to mě nezajímá

to neresim. Oblibene jsou Svijany, nebo Cerna Hora, ruzne male pivovary. luxusni - mozna treba belgicka piva, ale hlavne proto, ze jsou drazsi, ne nutne lepsi

Trapes

velvet

Velvet, guiness,vodka

Velvet, Stella Artois

zahraniční značky

žádné

8. Nyní se prosím podívejte na následující výčet značek piva. Které značky piva z tohoto výčtu považujete za superprémiové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stella Artois4959,76 %42,24 %  
Pilsner Urquell4757,32 %40,52 %  
Guinness4352,44 %37,07 %  
Heineken3340,24 %28,45 %  
Hoegaarden3340,24 %28,45 %  
Velvet3137,8 %26,72 %  
Kelt1315,85 %11,21 %  
Carlsberg1315,85 %11,21 %  
Budějovický Budvar1214,63 %10,34 %  
Bernard1113,41 %9,48 %  
Gambrinus67,32 %5,17 %  
Velkopopovický Kozel67,32 %5,17 %  
Krušovice56,1 %4,31 %  
Radegast44,88 %3,45 %  
Litovel33,66 %2,59 %  
Staropramen22,44 %1,72 %  
Zlatopramen22,44 %1,72 %  
Starobrno22,44 %1,72 %  
Samson11,22 %0,86 %  
Primus11,22 %0,86 %  

Graf

9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečná chuť 6680,49 %56,9 %  
Tradice2935,37 %25 %  
Styl2834,15 %24,14 %  
Originální image2834,15 %24,14 %  
Netradiční láhev/sklo2328,05 %19,83 %  
Známá značka2125,61 %18,1 %  
„Prestižní“ značka1821,95 %15,52 %  
Pocit prestiže při konzumaci1821,95 %15,52 %  
Netradiční zážitek1821,95 %15,52 %  
Vysoká cena1619,51 %13,79 %  
Originální způsob servírování1518,29 %12,93 %  
Originální reklama1113,41 %9,48 %  
„Sexy“ značka1012,2 %8,62 %  
„Prestižní“ značka89,76 %6,9 %  
Originální způsob čepování67,32 %5,17 %  

Graf

10. Pijete superprémiová piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5465,85 %46,55 %  
ne2834,15 %24,14 %  

Graf

11. Jak často superprémiové pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za rok1833,33 %15,52 %  
1x měsíčně1324,07 %11,21 %  
Několikrát do měsíce1324,07 %11,21 %  
1x týdně814,81 %6,9 %  
Několikrát týdně23,7 %1,72 %  

Graf

12. Kterou značku superprémiového piva nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plzen1018,52 %8,62 %  
Stella Artois712,96 %6,03 %  
Pilsner Urquell611,11 %5,17 %  
Hoegaarden47,41 %3,45 %  
Pilsner Urquel35,56 %2,59 %  
Master23,7 %1,72 %  
gambrinus23,7 %1,72 %  
Prazdroj11,85 %0,86 %  
Guiness11,85 %0,86 %  
Hoegardeen11,85 %0,86 %  
ostatní odpovědi krušovice
Bernard
Pilsner
corona
Granát, Stella Artois
Stella Artois, Hoegarden
Bernard, Pilner Urquell
Stella
Hoegarden?, Carlsberg
Guinness, náchodský Primátor
PU
Hoegarden
Starobrno.
velvet
Heineken
effe
Budvar
1731,48 %14,66 % 

Graf

13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hospodě2138,89 %18,1 %  
V restauraci1527,78 %12,93 %  
V baru712,96 %6,03 %  
Doma59,26 %4,31 %  
V klubu23,7 %1,72 %  
V kavárně23,7 %1,72 %  
všude možně11,85 %0,86 %  
U Penny11,85 %0,86 %  

Graf

14. Při jaké příležitosti superprémiové pivo nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při posezení s přáteli4277,78 %36,21 %  
K jídlu59,26 %4,31 %  
Při sledování televize23,7 %1,72 %  
Na diskotéce, v klubu23,7 %1,72 %  
různě11,85 %0,86 %  
Po sportování11,85 %0,86 %  
Na koncertě či hudebním festivalu11,85 %0,86 %  

Graf

15. Představte si, že máte chuť na superprémiové pivo. Ale tam, kde si ho chcete dát, ho nemají. Který nápoj si dáte místo toho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
„Běžné“ pivo3666,67 %31,03 %  
Víno611,11 %5,17 %  
Koktejl, míchaný nápoj59,26 %4,31 %  
Nealkoholický nápoj35,56 %2,59 %  
Destiláty35,56 %2,59 %  
Jiný nápoj11,85 %0,86 %  

Graf

16. Jste muž/žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5162,2 %43,97 %  
muž3137,8 %26,72 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231821,95 %15,52 %  
241518,29 %12,93 %  
221012,2 %8,62 %  
2056,1 %4,31 %  
2156,1 %4,31 %  
2744,88 %3,45 %  
2544,88 %3,45 %  
3044,88 %3,45 %  
1933,66 %2,59 %  
1622,44 %1,72 %  
ostatní odpovědi 26
36
18
17
39
32
29
31
1214,63 %10,34 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.41
Minimum:18
Maximum:31
Variační rozpětí:13
Rozptyl:7.81
Směrodatná odchylka:2.79
Medián:23
Modus:23

Graf

18. Jaký je Váš čistý měsiční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 4.000 Kč3542,68 %30,17 %  
8 001 - 10.000 Kč910,98 %7,76 %  
6 001 - 8.000 Kč78,54 %6,03 %  
4 001 - 6.000 Kč67,32 %5,17 %  
12.501 - 15.000 Kč67,32 %5,17 %  
20.001 - 25.000 Kč56,1 %4,31 %  
10 001 - 12.500 Kč33,66 %2,59 %  
30.001 - 40.000 Kč33,66 %2,59 %  
17.501 - 20.000 Kč33,66 %2,59 %  
15.001 - 17.500 Kč33,66 %2,59 %  
40.001 a více22,44 %1,72 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4048,78 %34,48 %  
středoškolské s maturitou2935,37 %25 %  
základní1012,2 %8,62 %  
vyučen/SŠ bez maturity33,66 %2,59 %  

Graf

20. Jste student či pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student, bez zaměstnání nebo s příležitostnou brigádou3340,24 %28,45 %  
Student, práce na částečný úvazek3036,59 %25,86 %  
Zaměstnaný na plný úvazek/podnikatel1315,85 %11,21 %  
Student, práce na plný úvazek44,88 %3,45 %  
Nezaměstnaný22,44 %1,72 %  

Graf

21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posezení s přáteli v hospodě/baru6984,15 %59,48 %  
Internet, počítačové hry5567,07 %47,41 %  
Spánek5567,07 %47,41 %  
Četba4757,32 %40,52 %  
Poslech hudby, hra na hudební nástroj4554,88 %38,79 %  
Kino4352,44 %37,07 %  
Koncerty, hudební festivaly3542,68 %30,17 %  
Sledování televize3340,24 %28,45 %  
Jiný sport2935,37 %25 %  
Lyžování, snowboarding2935,37 %25 %  
Divadlo2935,37 %25 %  
Plavání2732,93 %23,28 %  
Cyklistika2530,49 %21,55 %  
Výstavy, muzea2125,61 %18,1 %  
Squash, Tenis2024,39 %17,24 %  
Jiná zábava2024,39 %17,24 %  
Tanec1923,17 %16,38 %  
Fitness, Posilovna1821,95 %15,52 %  
Návštěva diskoték, klubů1619,51 %13,79 %  
In-line brusle1417,07 %12,07 %  
Fotbal1214,63 %10,34 %  
Sledování a návštěva sportovních zápasů1113,41 %9,48 %  
Adrenalinové sporty56,1 %4,31 %  
Jogging44,88 %3,45 %  

Graf

22. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV Nova1821,95 %15,52 %  
Televizi nesleduji1821,95 %15,52 %  
ČT 1910,98 %7,76 %  
ČT 24, Z1910,98 %7,76 %  
Sportovní kanály - ČT 4 SPORT, Eurosport,...67,32 %5,17 %  
TV Prima56,1 %4,31 %  
ČT 256,1 %4,31 %  
Filmové televizní stanice - HBO, Nova Cinema33,66 %2,59 %  
nemám televizi22,44 %1,72 %  
Hudební stanice - MTV, Óčko22,44 %1,72 %  
COOL11,22 %0,86 %  
nelze určit11,22 %0,86 %  
AXN11,22 %0,86 %  
discovery, zone reality, spektrum11,22 %0,86 %  
Spectrum, Discovery11,22 %0,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kde pivo obvykle pijete?

  • odpověď V hospodě:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V hospodě na otázku 13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?

6. Při jaké příležitosti pivo nejčastěji pijete?

  • odpověď Při posezení s přáteli:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tanec na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 21 - 23 > na otázku 17. Jaký je Váš věk?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výstavy, muzea na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?

  • odpověď Výjimečná chuť :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kelt na otázku 8. Nyní se prosím podívejte na následující výčet značek piva. Které značky piva z tohoto výčtu považujete za superprémiové?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV Nova na otázku 22. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Styl na otázku 9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci na otázku 13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci na otázku 5. Kde pivo obvykle pijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bernard na otázku 8. Nyní se prosím podívejte na následující výčet značek piva. Které značky piva z tohoto výčtu považujete za superprémiové?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální reklama na otázku 9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?

10. Pijete superprémiová piva?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi V hospodě na otázku 13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci na otázku 13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při posezení s přáteli na otázku 14. Při jaké příležitosti superprémiové pivo nejčastěji pijete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi „Běžné“ pivo na otázku 15. Představte si, že máte chuť na superprémiové pivo. Ale tam, kde si ho chcete dát, ho nemají. Který nápoj si dáte místo toho?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 11. Jak často superprémiové pivo pijete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 11. Jak často superprémiové pivo pijete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát za rok na otázku 11. Jak často superprémiové pivo pijete?

14. Při jaké příležitosti superprémiové pivo nejčastěji pijete?

  • odpověď Při posezení s přáteli:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V hospodě na otázku 13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?

16. Jste muž/žena?

  • odpověď muž:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotbal na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

17. Jaký je Váš věk?

  • odpověď < 16 - 21 >:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepiji alkohol na otázku 1. Jaký je Váš oblíbený alkoholický nápoj?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo nemám rád/a a nepiji ho na otázku 2. Jaký je Váš vztah k pivu?

21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

  • odpověď Internet, počítačové hry:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Squash, Tenis na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotbal na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sledování a návštěva sportovních zápasů na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
  • odpověď Posezení s přáteli v hospodě/baru:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální způsob servírování na otázku 9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi In-line brusle na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Návštěva diskoték, klubů na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tanec na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 4. Jak často pivo pijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Divadlo na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lyžování, snowboarding na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plavání na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výstavy, muzea na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netradiční zážitek na otázku 9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fitness, Posilovna na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koncerty, hudební festivaly na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká cena na otázku 9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 21 - 23 > na otázku 17. Jaký je Váš věk?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V hospodě na otázku 5. Kde pivo obvykle pijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus na otázku 3. Jakou značku piva nejčastěji pijete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cyklistika na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotbal na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sledování a návštěva sportovních zápasů na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kino na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při posezení s přáteli na otázku 14. Při jaké příležitosti superprémiové pivo nejčastěji pijete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo na otázku 1. Jaký je Váš oblíbený alkoholický nápoj?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo mám velmi rád/a, je to jeden z mých oblíbených nápojů na otázku 2. Jaký je Váš vztah k pivu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student, práce na částečný úvazek na otázku 20. Jste student či pracujete?
  • odpověď Spánek:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sledování televize na otázku 21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš oblíbený alkoholický nápoj?

2. Jaký je Váš vztah k pivu?

3. Jakou značku piva nejčastěji pijete?

4. Jak často pivo pijete?

5. Kde pivo obvykle pijete?

6. Při jaké příležitosti pivo nejčastěji pijete?

8. Nyní se prosím podívejte na následující výčet značek piva. Které značky piva z tohoto výčtu považujete za superprémiové?

9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?

10. Pijete superprémiová piva?

11. Jak často superprémiové pivo pijete?

12. Kterou značku superprémiového piva nejčastěji pijete?

13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?

14. Při jaké příležitosti superprémiové pivo nejčastěji pijete?

15. Představte si, že máte chuť na superprémiové pivo. Ale tam, kde si ho chcete dát, ho nemají. Který nápoj si dáte místo toho?

16. Jste muž/žena?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaký je Váš čistý měsiční příjem?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jste student či pracujete?

21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

22. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš oblíbený alkoholický nápoj?

2. Jaký je Váš vztah k pivu?

3. Jakou značku piva nejčastěji pijete?

4. Jak často pivo pijete?

5. Kde pivo obvykle pijete?

6. Při jaké příležitosti pivo nejčastěji pijete?

8. Nyní se prosím podívejte na následující výčet značek piva. Které značky piva z tohoto výčtu považujete za superprémiové?

9. Co pro Vás musí splňovat pivo, které se označuje jako superprémiová značka?

10. Pijete superprémiová piva?

11. Jak často superprémiové pivo pijete?

12. Kterou značku superprémiového piva nejčastěji pijete?

13. Kde superprémiové pivo obvykle pijete?

14. Při jaké příležitosti superprémiové pivo nejčastěji pijete?

15. Představte si, že máte chuť na superprémiové pivo. Ale tam, kde si ho chcete dát, ho nemají. Který nápoj si dáte místo toho?

16. Jste muž/žena?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaký je Váš čistý měsiční příjem?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jste student či pracujete?

21. Co rád/a děláte ve svém volném čase?

22. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čapková, M.Vztah mladé generace k pivu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vztah-mlade-generace-k-pivu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.