Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah mladých lidí k náramkovým hodinkám

Vztah mladých lidí k náramkovým hodinkám

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Lišková
Šetření:20. 04. 2010 - 26. 04. 2010
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):21 / 14.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den!

Dotazník, který máte před sebou, se snaží zjistit postoj mladých lidí ve věku od 15 do 30 let k náramkovým hodinkám (je určen pouze pro tuto cílovou skupinu). Zajímá nás Váš vztah k výrobku, preference a rozhodovací procesy při nákupu.


Dotazník má celkem 21 otázek a jeho vyplnění zabere max. 5 minut. Výsledky poslouží jako podklad pro naši seminární práci do předmětu Marketingový výzkum. Po skončení šetření budou výsledky volně přístupné.


Předem děkujeme za Váš čas,

tým studentek Fakulty multimediálních komunikací UTB Zlín. 

Odpovědi respondentů

1. Jak sledujete čas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hodinky9843,36 %43,56 %  
mobil6227,43 %27,56 %  
na hodinkách i mobilu6026,55 %26,67 %  
čas nesleduji20,88 %0,89 %  
podla teho jak ně škeři slunko do xichtu10,44 %0,44 %  
počítač10,44 %0,44 %  
hodinky a mobil10,44 %0,44 %  
na mobilu10,44 %0,44 %  

Graf

2. Nosíte náramkové hodinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 5, občasotázka č. 3, nenosímotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně14765,04 %65,33 %  
nenosím5122,57 %22,67 %  
občas2812,39 %12,44 %  

Graf

3. Při jaké příležitosti nosíte hodinky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do společnosti210 %0,89 %  
ke společenským akcím15 %0,44 %  
Disco15 %0,44 %  
Když se mi hodí k oblečení, na party, spíš doplněk15 %0,44 %  
podle toho co mám na sobě15 %0,44 %  
když je najdu15 %0,44 %  
např. na ples jako doplněk outfitu15 %0,44 %  
na závodech15 %0,44 %  
dokud byly plně funkční15 %0,44 %  
Když jdu do práce nebo do společnosti15 %0,44 %  
ostatní odpovědi spíe jako m´dní doplněk
když si na ně vzpomenu
na dovolené když s sebou nemám mobil
jako modni doplnek
když si nemohu vzít mob./když se hod. hodí k oděvu
když jedu něco vyřizovat, do práce...
Občas do školy, na oslavy, večírky..
když se mi chce :)
nálada
945 %4 % 

Graf

4. Proč nenosíte hodinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám mobil a ten mi ke sledování času stačí4078,43 %17,78 %  
na ruce mě obtěžují1631,37 %7,11 %  
nepotřebuji neustále sledovat čas59,8 %2,22 %  
odvykla jsem si11,96 %0,44 %  
ideální hodinky jsem ještě nepotkal =)11,96 %0,44 %  
je to out 11,96 %0,44 %  
Neumím hodiny, žádné nemám.11,96 %0,44 %  
Nemám je, ale chtěl bych si je koupit.11,96 %0,44 %  
přestaly fungovat11,96 %0,44 %  

Graf

5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita i vzhled jsou důležité, ale za rozumnou cenu8950,86 %39,56 %  
kvalitní, na ceně nezáleží5229,71 %23,11 %  
důležitý design, na ceně nezáleží1910,86 %8,44 %  
značkové137,43 %5,78 %  
levné21,14 %0,89 %  

Graf

6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita i vzhled jsou důležité, ale za rozumnou cenu2754 %12 %  
hodinky nikdy nosit nebudu1122 %4,89 %  
důležitý design, na ceně nezáleží510 %2,22 %  
kvalitní, na ceně nezáleží48 %1,78 %  
levné36 %1,33 %  

Graf

7. Nosíte hodinky primárně kvůli sledování času, nebo jako módní doplněk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvůli času i módě12672 %56 %  
pouze kvůli času3922,29 %17,33 %  
pouze jako módní doplněk105,71 %4,44 %  

Graf

8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena0.6461.223
kvalita1.4910.581
značka0.6571.54
design1.4690.706
materiál1.1830.732
funkce0.441.344

Graf

9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 5000,- Kč9554,29 %42,22 %  
do 1000,- Kč2816 %12,44 %  
do 2000,- Kč2614,86 %11,56 %  
do 3000,- Kč148 %6,22 %  
3000-5000,- Kč126,86 %5,33 %  

Graf

10. Jak je pro vás důležitá značka? (oznámkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25632 %24,89 %  
33721,14 %16,44 %  
13520 %15,56 %  
52614,86 %11,56 %  
42112 %9,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.67
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:2
Modus:2

Graf

11. Znamená pro vás značka kvalitu, nebo jen image?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitu i image10560 %46,67 %  
kvalitu4022,86 %17,78 %  
značka mě nezajímá169,14 %7,11 %  
image148 %6,22 %  

Graf

12. Nakupujete/vlastníte značkové hodinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15286,86 %67,56 %  
ne2313,14 %10,22 %  

Graf

13. Jakým značkám dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
technické a funkční (Seiko, Suunto, Casio)3019,74 %13,33 %  
designové (Axcent of Scandinavia, Storm, Swatch, Nixon)2717,76 %12 %  
luxusní (Morellato, Emporio Armani, Lacoste, Dolce117,24 %4,89 %  
sportovní (Adidas, Puma, Roxy, Quicksilver)53,29 %2,22 %  
nic31,97 %1,33 %  
omega31,97 %1,33 %  
Seiko, Prim, Timex21,32 %0,89 %  
technické ale někdy designové...podle příležitost10,66 %0,44 %  
BOCCIA10,66 %0,44 %  
scream10,66 %0,44 %  
žiadnej; vyberám si hodinky, nie značku, 10,66 %0,44 %  
Omega, Rolex, Lemania, Bulova, Vulcain10,66 %0,44 %  
Rolex, Breitling, Blancpain10,66 %0,44 %  
kvalitním nad 30 tisíc10,66 %0,44 %  
nezavisla znacka a menom a pribehom10,66 %0,44 %  
Omega, Breitling, Panerai10,66 %0,44 %  
Rolex, Seiko, dalsi swiss/german made10,66 %0,44 %  
kvalitní - Omega10,66 %0,44 %  
Tissot, TAG Heuer, Omega, Rolex10,66 %0,44 %  
IWC,Rolex,Patek Phillipe10,66 %0,44 %  
Superluxusní - IWC, Zenith, Breitling, Rolex10,66 %0,44 %  
značkám s tradicí 10,66 %0,44 %  
Fortis, Seiko, Casio10,66 %0,44 %  
značky s hodinářskou tradicí (Stowa, Omega, Oris)10,66 %0,44 %  
breitling, tag heuer, fortis, rolex,...10,66 %0,44 %  
Jaeger-LeCoultre, Seiko, Prim, Olech10,66 %0,44 %  
Hamilton, Panerai10,66 %0,44 %  
značkám s tradicí, nikoliv módní brandy10,66 %0,44 %  
tak to je už na mně moc, buchto.TO NEJSOU MARKY.10,66 %0,44 %  
ani jedna z uvedených zanček10,66 %0,44 %  
Kromě Seika ani jedna z jmenovaných10,66 %0,44 %  
certina,seiko,orient,stowa,tissot10,66 %0,44 %  
Orient, Seiko, Citizen, Tissot, Molnija, Lancomate10,66 %0,44 %  
Omega, Eterna, Tag Heuer, Jaeger-LeCoultre, Rolex10,66 %0,44 %  
Zenith10,66 %0,44 %  
Luxusne, to co je tu v zozname nie su luxusne.10,66 %0,44 %  
CITIZEN, Steinhart, Archimede, Omega10,66 %0,44 %  
Eterna, Omega, JLC, Panerai10,66 %0,44 %  
Poljot10,66 %0,44 %  
Tag Heuer10,66 %0,44 %  
Omega Breitling cokoliv nad 100 000 Kč10,66 %0,44 %  
luxusni - Omega, Longines, ...10,66 %0,44 %  
kvalitní - Omega, Rolex, Panerai, Breitling..10,66 %0,44 %  
Fortis, Seiko, Breitling, Tag Heuer10,66 %0,44 %  
Breitling,Tissot10,66 %0,44 %  
luxusní (skutečně, nikoli značky uvedené ve Vašem 10,66 %0,44 %  
Oris10,66 %0,44 %  
Omega, Seiko, Traser, Zodiac10,66 %0,44 %  
nosím hodinky, ne čínské sračky10,66 %0,44 %  
Dobrým (Rolex, Omega...)10,66 %0,44 %  
Glycine, Junghans, Ball, Breitling...10,66 %0,44 %  
Breitling,IWC, Longines, Omega, Oris,Rolex 10,66 %0,44 %  
Steinhart, Panerai, ...10,66 %0,44 %  
omega, prim10,66 %0,44 %  
švýcarským a německým s tradicí10,66 %0,44 %  
Seiko, IWC, Fortis, Sinn, 10,66 %0,44 %  
CERTINA10,66 %0,44 %  
Tag Heuer, Omega10,66 %0,44 %  
omega ,north sail , boss10,66 %0,44 %  
znackam hodinkovym ne modnim10,66 %0,44 %  
Omega, Steinhart10,66 %0,44 %  
Swiss made, zarazeni znacek v testu neodpovida10,66 %0,44 %  
Prim, Sturmanskie, Archimede, Oris10,66 %0,44 %  
Breitling, Rolex, Panerai10,66 %0,44 %  
rolex, omega, stowa10,66 %0,44 %  
hodinkovym (tissot, seiko, ...)10,66 %0,44 %  
Damasko, Sinn, Fortis10,66 %0,44 %  
Kvalitní (Omega, Rolex, Certina, Tissot)10,66 %0,44 %  
Sinn, Marathon, Glashutte, Archimede, Steinhart10,66 %0,44 %  
luxusní jsou Rolex, panerai omega atd.. 10,66 %0,44 %  
Žádným z výše jmenovaných.10,66 %0,44 %  
Armand Nicolet10,66 %0,44 %  
Omega, Fortis10,66 %0,44 %  
sportovní,luxusní,designové-záleží na příležitosti10,66 %0,44 %  
precizní a konzervativní, Omega, Breitling10,66 %0,44 %  
Omega,Fortis,Tissot10,66 %0,44 %  
je mi to jedno, značk. hodinky jsem dostala dárkem10,66 %0,44 %  
Luxusní (Rolex, Omega, IWC...)10,66 %0,44 %  

Graf

14. Přiměla by vás akční cena v obchodě k nákupu značkových hodinek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možná, záleželo by na výši slevy9353,14 %41,33 %  
ano4324,57 %19,11 %  
ne3922,29 %17,33 %  

Graf

15. Vlastníte a nosíte více hodinek, než jen jedny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12370,29 %54,67 %  
ne5229,71 %23,11 %  

Graf

16. Co je pro vás ještě rozhodující při nákupu hodinek? (z jakého mají být materiálu, s jakými funkcemi, velikost ciferníku a číslic, doporučení známých, prostředí obchodu, profesionalita prodávajícího…)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby byly z titanu, jednoduché, ne digitální

aby měli všechna čísla na svém místě

Barva :-) , funkce, vzhled.... :-)

barva, nápadný design, velký ciferník

cena, design, materiál

číselnik arabskymi cislicemi, ne digitalni, zobrazeny hodiny minuty alespon teckou, mensi velikost

čitelný ciferník s podvícením; uvítám alarmu, ale není to nutnost

design

digitální zobrazení času, zobrazení datumu, zajímavý design

Dobrá čitelnost ciferníku, nepřítomnost zbytečných funkcí, vhodný rozměr (kompromis mezi čitelností a nízkou hmotností), odolný materiál (ideálně chromniklová nerez ocel), jednoduchý tvar bez výstupků trhajících manžety a kapsy, přesnost

doporučení známých, profesionalita prodávajícíhO

dostatečný výběr hodinek, příjemné prostředí obchodu (bez dotěrných prodavačů - byť to myslí dobře), možnost v klidu si hodinky prohlédnout bez toho, aby nade mnou prodavač stepoval, dostupnost obchodu

dostatek informací - ať už z internetu, nebo od prodávajícího

důležitá je originalita hodinek a cena, značku nijak neupřednostňuji, ale nekoupila bych si nikdy na tržnici nebo podobně

důležité jsou odrážky, které ukazují minuty - když tam nemám čárky, tak nepoznám, kolik je hodin

Důležitý je pro mě design a kvalita. Na ceně mi nezáleží, když se mi líbí prostě si je koupím. Preferuji hodiny kovové, ne ty ,,potápěcí'' z páskem z gumy.

funkce, materiál, voděodolnost

funkce, sportester,

funkcne, nositelne (bez obav o skrabance a pod.)

Historická a zberateľská hodnota :)

historie znacky

Hodinky by měly být kovové, ciferník konstruovaný, aby nebyl problém se čtením času.

jde výrobek zavedené hodinářské firmy (tedy nikoli módních značek, které chybně uvádíte ve výčtu v kategorii luxusních značek), výlučně mechanické hodinky, jednoduchý a něčím zvláštní design, nějaká funkce navíc (komplikace), mají být něčím jedinečné, neokoukané

jen design

Jestli se třpytí :D

Každopádně z kovu, líbí se mi hodinky ručičkové s digitálním dispayem, měly by mít tyto funkce : datum, stopky, budík(alarm), jednoduchý přechod na letní nebo zimní čas, světová časová pásma, vělikostné by neměly být moc malé ale zase né velké..takový střed

Kupuji hodinky pouze s mechanickým strojkem od prvotřídních světových hodinářských značek.

Kvalita kalibru, zpracování a image značky

Kvalita, materiál, technické přednosti, design, kvalita strojku.

Mám rád značkové hodinky, ale takové jaké bych chtěl jsou mimo hranici, co jsem za ně ochoten investovat a tak hodinky nenosím. Pouze na dovolené, když u sebe nemám mobil nosím levné hodinky, abych se nemusel bát, že mi je někdo z lehátka ukradne.

materiál

materiál a jeho odolnosť (uperdnostňujem titán), čitateľnosť ciferníku, design, kovový náramok, nie remienok, váha (nie príliš ťažké, aby nenamáhali zápästie)

material jedine zlato, funkce jen datum, velikost 40mm+

Materiál, funkce - chronograf, 2. časová zóna, velikost

Materiál, kvalita, vzhled, funkce

materiál, velikost

materiál, velikost, barva, oblíbenost značky

materiál, voděodolnost minimálně 5bar a velikost ciferníku

Material, vodotesnost, typ strojku, rezerva chodu, znacka a jeji historie, dizajn

material,velikost,design, funkcnost

Modernost, vkusnost, jednoduchost.

Musí být ocelové a musí mít 60 čárek kolem ciferníku, číslice mít nemusí - kvůli přehlednosti

Musí mít arabské číslice, nejlépe i rozdělení minut, ciferník malý, celkově elegantní vzhled

Musí mne zaujmout na první pohled.

Musí se mi líbit, a nesmí být malé ani velké na moji ruku. Kupuji převážně přes internet, tak mě nezajímá ani prostředí obchodu ani prodávající. Materiál a funkce jsou až na druhém místě, nejdříve se zajímám o to jak vypadají a co je v nich za strojek (kvalita).

Navštiv už konečně hodináře, prosím!!!

Nejdůležitější je pro mě značka, kterou preferuji, luxus a prestiž.

Nic, hlavně se mi musí líbit, to je vše, co požaduji.

Ocelove pouzdro, ocelovy tah (pasek), presnost do 5s/den

Odolnost a funkcnost materialu pouzdra, velikost, provedeni, design. Vetsinou mam hodinky predem vybrane a nakupuji, kde je to pro mne nejvyhodnejsi.

Odolnost a vodotěstnost.

ověřený obchodník, stav odpovídající inzerci

Pocit

Pouze design a cena. Mělo by na nich být poznat, kolik je hodin, ale vzhledem k tomu, že se stejně zapomínám dívat na hodinky, kolik je hodin a zjišťuji čas z mobilu, nemusí být ciferník úplně přehledný.

preferuju zlato, pripadne diamanty, hodinky pod 50tis uz bych si nekoupil...

pro mě je důležitý vzhled, cena, ochota a profesionalita prodávajícího... Na značce mi moc nezáleží. Hodinky bych si ale nekoupila u vietnamců :)

předně pohodlnost, funkčnost - musí být jasně a rychle vidět, kolik je hodin, zároveň mě hodinky nesmějí svou přítomností nijak obtěžovat.

příběh

rada prodávajícího, vlastní průzkum na onternetu, vzhled, cena, sladění designu se stylem oblékání, výhodou voděodolnost

rozmanitost funkcí - např. hloubko měřič při potápění, krokoměr atd..

ručičkové, elegantní - módní doplněk, údaj o čase by měl být snadno čitelný, pohodlnost nošení, ochota personálu - zkrácení hodinek....

služby obchodu, servis

švýcarský původ

titan

tmavý ciferník, ke tmavému ciferníku nesmí být bílý datový věnec, žádné římské číslice, nemám rád pouzdra z titanu, preferuji nerez ocel. Mnou vybané modely se samozřejmě snažím koupit za co nejnižší cenu, takže u českých nenažraných obchodníků nenakupuji.

To jak se mi líbí, ocel stačí, bez funkcí, jednoduché ale funkční a krásné. Obchod k tomu nepotřebuju - internet mi stačí.

To že nejde o tuctové hodinky

Určitě materiál, zatím se necítím na zlato ani platinu, to až budu starší, ale ocel 316L případně 904L je nutností. Na titan, wolfram, tantal ani keramiku zatím moc nedám - jsou módní ale bohužel nevydrží při pádu (keramika) a nebo jsou nepraktické (titan - nedá se přeleštit). Důležité je i co si o nich přečtu na chronomagu, případně jak se na ně budou tvářit lidé okolo. Nestojím totiž o moc velikou pozornost

určitě rafičkový ciferník, ne digitální; "známost" značky a její kvalita, doporučení známých

Ušlechtilá ocel z prvky zlata,safírové sklíčko.Na funkcích až tak nezáleží,postačí datumovka.Ciferník nejlépe střední velikosti.Prodavač by měl být zaškolený a umět fundovaně odpovídat na dotazy zákazníků.Prostředí obchodu by mělo odpovídat kvalitě a ceně vystavovaných hodinek.

Velikost, kožený pásek

velikost, vyodna cena, dlouhodobejsi kvalita ktera nesaha jen a pouze na aktualni modni trend

velkost, kvalita dielenskeho spracovania, cena, nadčasovosť

Vetsinou hledam jiz jeden konkretni model, vybirani modelu na prodejne se tedy vetsinou nekona. Pri vyberu jde vzdy o naplneni podminek dane kategorie hodinek - spolecenske musi mit jednoduchy design, sportovni naopak robustnejsi konstrukci, atd.

všechno vyjmenované a navíc momentální psychický a finanční situace :)

vzhled, kategorie, poměr cena/image

Záleží na materiálu a hlavně celkovém designu

zkušenosti známých, funkce hodinek, design

znacka - storjek - kvalita - design -cena

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž12454,87 %55,11 %  
žena10245,13 %45,33 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let12655,75 %56 %  
nad 25 let7633,63 %33,78 %  
15-18 let2410,62 %10,67 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující7734,07 %34,22 %  
VŠ student s vlastními příjmy (i brigády)5926,11 %26,22 %  
VŠ student podporovaný rodiči5122,57 %22,67 %  
SŠ student3415,04 %15,11 %  
nezaměstnaný52,21 %2,22 %  

Graf

20. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obec nad 100 tisíc obyvatel9039,82 %40 %  
obec 10-100 tisíc obyvatel7934,96 %35,11 %  
obec do 10 tisíc obyvatel5725,22 %25,33 %  

Graf

21. "Chcete něco vzkázat autorkám průzkumu?"

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-)

:))

.

"Ano,chci." :-D Zdravím, Zuzka Slob.

13. otazka je zle polozena, same modne znacky nic hodinarskeho

Absolutně žádné znalosti o hodinkách, otázky pro TRAPÁKY. Běžte s takovou anketou na AUKROFORUM. Tam těch lopat je povícero. Džus.Bus.

Aby v rámci průzkumu zašly na kafe s někým, kdo do problematiky vidí trochu víc. Hodinky do těch cca 5 - 10 tis. Kč jsou jen marketing a nic jiného. U těch dražších hraje také velmi významnou roli, ale přidává se k němu i kvalita produktu.. V případě dotazů se můžete obrátit na dwall@seznam.cz

ahoj

Ahoj , mám tě moc rád. Tvůj Šmudla z chronomagu.

celkem nudo :)

Cena u hodinek by mela byt nastavana jinak. Treba do 2000 10 000-30 000 do 60 000 nad 60 000 Do 5 000 si toho fanda hodinek moc nekoupi... Morellato, Emporio Armani, Lacoste, Dolce

Cenove kategorie v otazce c. 9 a znacky v otazce c. 13 neodpovidaji nabidce, ktera na trhu s hodinkami je. Minimalne hodinky znacek jako EA, DaG, apod. rozhodne nepatri mezi luxusni znacky. Spadaji spise do kategorie designove.

Čo znamená značkové? Je to veľmi nejasný a rôzne vnímaný pojem. V cenovej hladine chýba možnosť medzi 2000 - 3000 alebo do 3000, čo by som bola označila.

čus pičus

Dekuji za to ze se zajimate o hodinky a priznavam ze jsem tesne nad hranici 30 ale pod hranici 40.

Devate otazka je usmevna .-) (odkaz na dotaznik mi posla Tadeas)

hm, myslím, že hodinkám už odtikalo když nepočítám chlubení s diamanty :D je to otázka spíš starších generací třeba přítel si potrpí na hodinky a fotky dětí v pěněžence, což nějak extra nechápu, ale nevadí mi to :D

Hodinky do 3? Čeho?

Hodinky za 5000 nejsou hodinky, to ani hodinky za 50 000,-, kvalita začíná tak na 80 000,- Jinak fajn dotazník, a ať se Vám daří

Hodne stesti

Hodne stesti pri vyhodnocovani a at se prace vydari!

Hodně zdaru :)

Chronomag!!! :)

Lásky moje! :D

luxusní (Morellato, Emporio Armani, Lacoste, Dolce

Luxusní hodinky nejsou Armani,Lacoste atd. Luxusní hodinky jsou: Vacheron Constantin,Patek Philippe,IWC,Omega atd.

máte to pěkné:-)

Měla byste nejdříve zjistit co jsou luxusní hodinky, Vámi vybrané značky jsou vyráběny v číně a je na ně natištěno logo, to nemá s hodinkami co dělat. Zkuste přečíst něco o rolex, omega, longines, atd a pak tu jsou luxusní cenově drahé hodinky a to třeba nomos, hublot, lange and sonne, montblanc, blancpain atd. S pozdravem

Mnoho lidí "dozraje" do kvalitních hodinek až po 30cítce.

Morellato, Armani, Lacoste, Dolce Gabanna nepatří mezi segment luxusních hodinek. Naopak, jsou to jen levné hodinky, které získávají 80% své ceny jen značkou některé z módních značek. Nejsou všichni lidé bohatí, aby si mohli dovolit kupovat hodinky za statisíce, ale kdybyste svůj průzkum rozšířili o opravdové značky, které dělají čest hodinářskému řemeslu, získali byste možná spostu dalších zajímavých dat.

na co hodinky? to nemáte na práci nic lepšího?

Naivní otázky ukazující neznalost trhu náramkových hodinek.

ne

ne

ne

ne

Ne:)

Nejdřív si zjistěte, co jsou to hodinky a jaký je rozdíl mezi tzv. "podvrženým luxusem" - to je to, co mají v každém nákupním centru za velké peníze a je to šunt v právě módním futrálu a značkovými hodinkami renomovaného výrobce. Z vašeho seznamu je to jen Seiko.

nezajdem na kafe, princezny?

Nie

Nikdy jsem na značku hodinek nedala, ale pak jsem "JE" viděla.. nádherný Diesely a od tý doby jiný nechci a z ruky je nesundám :))

Omlouvám se, je mi více než 30 let :-)

Otázka 13 je ABSOLUTNÍ NESMYSL. Ze zmíněných "značek" považuji za SVĚTOVĚ UZNÁVANOU ZNAČKU POUZE SEIKO a CASIO. VŠECHNY ostatní jsou pouze designové zmetky, které jsou pouze parodií na hodinky. Když už chcete vyjmenovávat značky tak každý, kdo má o hodinkách alespoň mlhavé povědomí začne takto: Rolex, Omega, Breitling, Patek Philippe, Fortis, Longines, Panerai, Zenith, Bulova, Hamilton, Bell

otázka č.13 je poněkud tendenční, osobně bych v sekci sportovní a luxusní volil jiné značky jako reprezentanty. Taktéž finanční kategorie v otázce č. 9 jsou dosti "mělké" ve vztahu k dalším otázkám.

Otázka u ceny hodinek měla být daleko rozsáhlejší, nevím, zda tomu budete věřit, ale je spousta, několik tisíc lidí u nás, kteří si za 5000kč kupují třeba i pásek na hodinky a často cena našich hodinek překračuje 100 000kč a více, hodinky je více než doplněk, je to koníček a hobby na celý život.

Pěkný dotazník :-)

podle mojich hodinek mi to zabralo 1min 36s x))

Pratele, verte mi - hodinky se opravdu podle cenovych kategorii nedeli tak, jak nabizite v otazce c.9. Cenove kategorie hodinek by spise byly: 1) Do 1.000,- CZK 2) Do 5.000,- CZK 3) Do 10.000,- CZK 4) Do 30.000,- CZK 5) Do 60.000,- CZK 6) Do 100.000,- CZK 7) Do 200.000,- CZK 8) Do 500.000,- CZK 9) Do 1.000.000,- CZK 10) Nad 1.000.000,- CZK

přeji hodně vyplněných dotazníků

Sábo máš recht, ten váš dotazníček je lepší ;-)

sabo vrat mi konecne ty knizky :D

Sem rad ze nekto robi takejto vyzkum, a sem zvedavej na vysledky. Mala rada - vic se rozhlednete v hodinkovem svetu, Lacoste urcite neni luxusni znacka a za 5 tisic Kc neni vyber skutecnych hodinek az tak velky.

Snad nepropadnou chronomagořině jako já.

upravil bych určení ceny hodinek: do 1500 Kč, do 5000Kč, do 30 tis. Kč, do 100tis Kč,m nad 100tis...

Usmevne :) Jsou i uplne jine cenove kategorie hodinek :)

uuuaaa

V otázce číslo 13. nejsou ani jedny luxusní hodinky - v kategorii luxusní tam máte módní a designové. Luxusní hodinky jsou třeba Jaeger LeCoultre Reverso (5000euro) a podobně :-) Ale to je jen rýpání sběratele :-)

Vámi zmíněné značky zařazené v kategorii luxusní a sportovní, bych všechny zařadil do kat. designové, resp. módní, jedná se většinou o značky výrobců oblečení nebo o značky se smyšlenou historií, jsou vyráběny převážně v Číně a jejich obrandováním se cenou skutečně dostávají do luxusní sféry. Bohužel jen cenou.

Zdravím autorky a následující připomínku si neberte osobně, ale o hodinkách pravděpodobně nic nevíte. :-) Chtělo by to více nastudovat, hlavně co se týká otázky 13. Např. hodinky, které řadíte mezi luxusní jsou jen obyčejné lacinné a čínské výrobky, které nemají s luxusem nic společného (a jsou mnohonásobně předražené) ... :-)

Zvláštní výběr značek + cenová pásma měla být spíš v EUR, ne?

že to máte blbě rozčleněný, Morellato, Emporio Armani, Lacoste, Dolce

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak sledujete čas?

  • odpověď mobil:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám mobil a ten mi ke sledování času stačí na otázku 4. Proč nenosíte hodinky?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita i vzhled jsou důležité, ale za rozumnou cenu na otázku 6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenosím na otázku 2. Nosíte náramkové hodinky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na ruce mě obtěžují na otázku 4. Proč nenosíte hodinky?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi hodinky nikdy nosit nebudu na otázku 6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?

2. Nosíte náramkové hodinky?

  • odpověď denně:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hodinky na otázku 1. Jak sledujete čas?
  • odpověď nenosím:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám mobil a ten mi ke sledování času stačí na otázku 4. Proč nenosíte hodinky?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na ruce mě obtěžují na otázku 4. Proč nenosíte hodinky?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi hodinky nikdy nosit nebudu na otázku 6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita i vzhled jsou důležité, ale za rozumnou cenu na otázku 6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?

7. Nosíte hodinky primárně kvůli sledování času, nebo jako módní doplněk?

  • odpověď kvůli času i módě:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 3000,- Kč na otázku 9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak je pro vás důležitá značka? (oznámkujte jako ve škole)

8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)

  • odpověď design=2:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi důležitý design, na ceně nezáleží na otázku 5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?
  • odpověď kvalita=2:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové na otázku 5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?

9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?

  • odpověď více než 5000,- Kč:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak je pro vás důležitá značka? (oznámkujte jako ve škole)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=-1 na otázku 8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=-2 na otázku 8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní, na ceně nezáleží na otázku 5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?

11. Znamená pro vás značka kvalitu, nebo jen image?

  • odpověď kvalitu i image:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi luxusní (Morellato, Emporio Armani, Lacoste, Dolce na otázku 13. Jakým značkám dáváte přednost?

15. Vlastníte a nosíte více hodinek, než jen jedny?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=-2 na otázku 8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=-1 na otázku 8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)

17. Vaše pohlaví:

  • odpověď muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 5000,- Kč na otázku 9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=-1 na otázku 8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 25 let na otázku 18. Jaký je Váš věk?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní, na ceně nezáleží na otázku 5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?
  • odpověď žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1000,- Kč na otázku 9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?

18. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-25 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠ student podporovaný rodiči na otázku 19. Jste:

19. Jste:

  • odpověď SŠ student:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-18 let na otázku 18. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak sledujete čas?

2. Nosíte náramkové hodinky?

4. Proč nenosíte hodinky?

5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?

6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?

7. Nosíte hodinky primárně kvůli sledování času, nebo jako módní doplněk?

8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)

9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?

10. Jak je pro vás důležitá značka? (oznámkujte jako ve škole)

11. Znamená pro vás značka kvalitu, nebo jen image?

12. Nakupujete/vlastníte značkové hodinky?

13. Jakým značkám dáváte přednost?

14. Přiměla by vás akční cena v obchodě k nákupu značkových hodinek?

15. Vlastníte a nosíte více hodinek, než jen jedny?

17. Vaše pohlaví:

18. Jaký je Váš věk?

19. Jste:

20. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak sledujete čas?

2. Nosíte náramkové hodinky?

4. Proč nenosíte hodinky?

5. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili/nosíte?

6. Jaké by měly být hodinky, které byste nosili?

7. Nosíte hodinky primárně kvůli sledování času, nebo jako módní doplněk?

8. Co u vás rozhoduje při nákupu hodinek? (++ rozhoduje, -- nerozhoduje)

9. V jaké cenové kategorii byste si byli ochotní hodinky koupit?

10. Jak je pro vás důležitá značka? (oznámkujte jako ve škole)

11. Znamená pro vás značka kvalitu, nebo jen image?

12. Nakupujete/vlastníte značkové hodinky?

13. Jakým značkám dáváte přednost?

14. Přiměla by vás akční cena v obchodě k nákupu značkových hodinek?

15. Vlastníte a nosíte více hodinek, než jen jedny?

17. Vaše pohlaví:

18. Jaký je Váš věk?

19. Jste:

20. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lišková, S.Vztah mladých lidí k náramkovým hodinkám (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vztah-mladych-lidi-k-naramkovym-hodinkam.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.