Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah spotřebitelů k českým potravinám

Vztah spotřebitelů k českým potravinám

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Stoklasová
Šetření:06. 12. 2013 - 11. 12. 2013
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):22 / 18.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který se zabývá vztahem spotřebitelů k českým potravinám a postojům k nakupování. Výsledky budou využity pro účely seminární práce.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-4x týdně3955,71 %55,71 %  
denně2231,43 %31,43 %  
2-3x měsíc710 %10 %  
Méně než 1x za měsíc22,86 %2,86 %  

Graf

2. Kde nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velký hypermarket/supermarketotázka č. 3, Menší obchody se specializovaným zbožímotázka č. 4, Menší obchod s širokým výběremotázka č. 5, Kamenný obchod provozovaný Vietnamciotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velký hypermarket/supermarket5274,29 %74,29 %  
Menší obchod s širokým výběrem1318,57 %18,57 %  
Menší obchody se specializovaným zbožím34,29 %4,29 %  
Kamenný obchod provozovaný Vietnamci22,86 %2,86 %  

Graf

Proč nakupujete v menším obchodě s širokým výběrem? Krátce popište

3. Proč nakupujete v hypermarketu/supermarketu? Krátce popište

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potřebuji udělat velký nákup jednou týdně.11,92 %1,43 %  
Naše původní sídlištní samoobsluha - je to náš nejbližší obchod.11,92 %1,43 %  
je zde vše pod jednou střechou11,92 %1,43 %  
rád si sám zboží vybírám z dostatečné nabídky11,92 %1,43 %  
Blizkost obchodu, VSE na jednom miste, ale incas se zbozi nezda uplne cerstve11,92 %1,43 %  
větší pravděpodobnost, že narazíme na Tarapacu v akci :D, velký výběr11,92 %1,43 %  
hlavně šíře sortimentu, nemám čas na to, abych obíhal dvacet krámů, i když vím, že některý výrobky jsou tam kvalinější, takhle nakoupim vše a rychle pryč, jako radost z toho nemám, ale měnit to nebudu11,92 %1,43 %  
velky sortiment11,92 %1,43 %  
mam to blizko, nakupuji zbozi v akcich..nevyhody-obcas me serou dlouhy fronty, nekdy i kvalita vyrobku, ale kde neni vyborna 11,92 %1,43 %  
Protože tam mají velký výběr11,92 %1,43 %  
ostatní odpovědi Mám je blízko, najdu v nich (téměř) vše, co potřebuji k běžnému nákupu, je to levnější než ve večerkách nebo ve specializovaných obchodech.
Vše na jednom místě, velký výběr, rychlý nákup
větší výběr, levnější
nejlepší výběr široko daleko, mám to blízko
široký výběr, nižší ceny
široký sortiment, levnější
Protože mají všechno co potřebuju nakupovat, je to na jednom místě a mám ho 100 m od baráku
Mám jej v blízkosti bydliště.
Protože kvůli nim zrušili veškeré malé obchody v mém okolí a někde nakupovat musím
široký sortiment
mám ho po cestě z práce na atobus
Nízké ceny, velký sortiment zboží.
je nejblíže mému bydlišti, široký sortiment
Je to pohodlnejsi
nevim
je tam levno
mám ho pod nosem
Dostupnost
Protože mohu koupit všechny potraviny na jednom místě, líbí se mi široký výběr zboží.
Více zboží na jednom místě, nižší ceny
Kvůli času, vše je dostupné na jednom místě.
je po cestě z práce domů
mám ho při cestě
protože je blízko z práce a mají víceméně vše, co potřebuji.
Široký sortiment, kvalitní potraviny
velký výber, lepší cena
vse na jednom miste, a mam to blizko
Je to rychlé a je vše na jednom místě
je tam vse dostupne
široký sortiment, nižší ceny
Je poblíž domova.
velký výběr
ušetří mi čas, je tam vše, ale není vše tak kvalitní
blizko
je nejblíže, výhodné ceny
vsechno na jednom miste, pri bydlisti
Většinou jsou v blízkosti a lze v nich nalézt vše najednou, oproti menším prodejcům jsou levnější.
Šíře sortimentu
je to blízko
skoro vše na jednom místě, t.j. úspora času
pohodlné, širší sortiment
Je to nejblíže
4280,77 %60 % 

Graf

4. Proč nakupujete v menších obchodech se specializovaným zbožím? Krátce popište

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní potraviny, milý přístup, málo lidí.133,33 %1,43 %  
Protože nechci jezdit hodinu po hypermarketu, abych nakoupila 5 věcí, které skutečně potřebuji a dalších 100 zbytečností.133,33 %1,43 %  
nabízejí větší sortiment bezlepkových a bezlaktózových výrobků133,33 %1,43 %  

Graf

5. Proč nakupujete v menším obchodě s širokým výběrem? Krátce popište

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to po cestě.17,69 %1,43 %  
mám to cestou z práce17,69 %1,43 %  
nakupuju často i ve specializovaných menších obchodech, bohužel sem nemohla zaškrnout více možností17,69 %1,43 %  
mám to nejblíže, lokální potraviny17,69 %1,43 %  
je to blízko, je tam všechno, je tam levno = Lidl17,69 %1,43 %  
nakupuji co nejblíž k domovu, jinak je mi to jedno17,69 %1,43 %  
nemám ráda obecně nakupování17,69 %1,43 %  
najdu tam vše, co potřebuju, ale není daleko17,69 %1,43 %  
protože nepojedu pro chleba do velkého obchodu, kde je tři prdele lidí17,69 %1,43 %  
min lidi, rychlejsi odbaveni17,69 %1,43 %  
ostatní odpovědi mám oblíbený řetezec obchodů s potravinami
je v blízkosti bytu
Mam ho hned u domu...
323,08 %4,29 % 

Graf

6. Proč nakupujete v kamenném obchodě provozovaném Vietnamci? Krátce popište

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je blízko domova150 %1,43 %  
je blízko a mají druh chleba, který preferuji a v hypermarketech chybí150 %1,43 %  

Graf

7. Chybí Vám v obchodech zaměstnanci, kteří by Vám pomohli s orientací v obchodě, doporučili by, co koupit, poradili by Vám s receptem a dokázali by Vám povědět detaily o zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ne, je to zbytečné3042,86 %42,86 %  
Spíše ne, asi bych neuměl jejich pomoc využít1724,29 %24,29 %  
Spíše ano, kdybych si nevěděl/a rady1622,86 %22,86 %  
Určitě ano, využíval/a bych to34,29 %4,29 %  
Nechybí, zbytečné to není, sposta lidí potřebuje radu.11,43 %1,43 %  
Určitě ne, spíše mě to obtěžuje. Pokud něco potřebuji, zeptám se.11,43 %1,43 %  
moc pozornosti personálu mi vadí11,43 %1,43 %  
obecně tam chybí zaměstnanci - je problém je občas vůbec najít11,43 %1,43 %  

Graf

8. Zajímáte se o původ potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vždy3854,29 %54,29 %  
Nezajímá mě to1622,86 %22,86 %  
maso, uzeniny22,86 %2,86 %  
ovoce, zelenina, maso, apod.11,43 %1,43 %  
Podle nalady, hlavne maso, avocado11,43 %1,43 %  
zelenina a ovoce, občas u masa, šunek a sýru...11,43 %1,43 %  
chléb, pečivo, mléčné výrobky, masné výrobky, polotovary, 11,43 %1,43 %  
maso, ovoce11,43 %1,43 %  
mléčné, maso, víno11,43 %1,43 %  
Sul, mouka, vejce11,43 %1,43 %  
ovoce, zelenina11,43 %1,43 %  
ovoce, ..11,43 %1,43 %  
maso, sladkosti11,43 %1,43 %  
ovoce11,43 %1,43 %  
jen např. u vina, mlecnych vyrobku nebo obleceni11,43 %1,43 %  
pokud je na obalu "eko", "bio" atd = ověřuji pravdivost a složení výrobku11,43 %1,43 %  
maso, těstoviny, zelenina11,43 %1,43 %  

Graf

9. Upřednostňujete výrobky vyrobené v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3144,29 %44,29 %  
Určitě ano2332,86 %32,86 %  
Spíše ne1115,71 %15,71 %  
Určitě ne57,14 %7,14 %  

Graf

10. Co si spojíte s pojmem české potraviny

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Člověk by měl jíst potraviny vyprodukované v jeho zemi/ v místě jeho bydliště4361,43 %61,43 %  
Dobrá kvalita3448,57 %48,57 %  
Tradice3347,14 %47,14 %  
Kontrolované Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí2028,57 %28,57 %  
Drahé1318,57 %18,57 %  
Co je české, to je hezké.1115,71 %15,71 %  
Levné68,57 %8,57 %  
Špatná kvalita45,71 %5,71 %  
Nedostupné45,71 %5,71 %  
Podvod45,71 %5,71 %  
Bio34,29 %4,29 %  

Graf

1 - velmi důležité, 2 - méně důležité, 3- neutrální postoj, 4 - nedůležité

11. Co je pro Vás při nákupu potravin důležité? Ohodnotit na škále

1 - velmi důležité, 2 - méně důležité, 3- neutrální postoj, 4 - nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita potravin1.3290.563
Cena potravin1.9860.9
Původ potravin2.2430.927
Velikost balení2.5710.759
Atraktivní obal3.1571.018
Bezvadný vzhled (např. u ovoce a zeleniny)1.7830.75

Graf

12. Byli byste ochotni zaplatit o něco vyšší cenu a mít jistotu o kvalitě a původu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3144,29 %44,29 %  
Určitě ano2535,71 %35,71 %  
Spíše ne1014,29 %14,29 %  
Určitě ne45,71 %5,71 %  

Graf

13. Nakupujete biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5274,29 %74,29 %  
Ano, výhradně bio22,86 %2,86 %  
vyjímečně, nepamatuju si11,43 %1,43 %  
různé, spíše občas11,43 %1,43 %  
nic konkrétně11,43 %1,43 %  
Zelenina11,43 %1,43 %  
citróny, datle, některé druhy ovoce-např. mango,11,43 %1,43 %  
Mléčné výrobky. Ale ne vždy.11,43 %1,43 %  
luštěniny, ořechy, sójové výrobky, sušené ovoce11,43 %1,43 %  
ovoce, zelenina, některé obiloviny11,43 %1,43 %  
Mléčné výrobky, vajíčka11,43 %1,43 %  
záleží na to, co zrovna je. Obecně: třtinový cukr, některé ovoce, pokud to jde, tak i maso.11,43 %1,43 %  
chleb, vejce, ovoce, zelenina11,43 %1,43 %  
Občas mléčné výrobky, maso i zeleninu11,43 %1,43 %  
některé potraviny v biokvalitě nejsou běžně/někdy vůbec dostupné11,43 %1,43 %  
lupínky do mléka, instantní kaše, odpolední sladké pochoutky11,43 %1,43 %  
vejce, maso, mléko11,43 %1,43 %  
alnatura11,43 %1,43 %  

Graf

14. Oslovil by Vás obchod s ryze českými potravinami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3347,14 %47,14 %  
Určitě ano1825,71 %25,71 %  
Spíše ne1318,57 %18,57 %  
Určitě ne68,57 %8,57 %  

Graf

15. Orientujete se při nákupu podle různých log kvality a původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Loga nesleduji, nevím, co které znamená3347,14 %47,14 %  
Ano, vyhledávám loga Klasa, Vím, co jím, regionální potravina apod.2434,29 %34,29 %  
Loga sleduji a přihlížím k nim, ale moc jim nevěřím11,43 %1,43 %  
Mlecne vyrobky11,43 %1,43 %  
loga nesleduju, vím co znamenají, ale nevěřím jim11,43 %1,43 %  
ale nevyhledávám je cíleně... spíš je to pro mě takový bonus a mám dobrý pocit, že si kupuji český výrobek Klasa...11,43 %1,43 %  
občas, sleduji loga, víc co znamenají ale cíleně podle nich nekupuju (špatné rozpětí možnosti odpovědi)11,43 %1,43 %  
Loga občas sleduji, vím co znamenají, ale moc jim nevěřím, takže se jimi již tolik neřídím.11,43 %1,43 %  
loga sice znám, ale nepovažuji je za ukazatel kvality.11,43 %1,43 %  
klasa11,43 %1,43 %  
Vím co jím - ovesná kaše, mléčné potraviny11,43 %1,43 %  
ne vzdy si loga vsimnu...ale pokud se nemohuvrozhodnout tak logo napovi ze jde pravdepodobne o kvalitnejsi produkt11,43 %1,43 %  
orientuji se dobře, ale nemám to jako kritérium pro nákup11,43 %1,43 %  
u potravin označených Vím co jím11,43 %1,43 %  
parmazán11,43 %1,43 %  

Graf

16. Ovlivní Vás předpokládané zdražení potravin dovážených ze zahraničí kvůli oslabení české koruny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne, některé mnou nakupované potraviny jsou pouze zahraničního původu2535,71 %35,71 %  
Určitě ne2130 %30 %  
Spíše ano, některé dovážené potraviny kupovat nebudu2028,57 %28,57 %  
Určitě ano, nebudu dovážené potraviny kupovat34,29 %4,29 %  
Nenakupuji dovážené potraviny11,43 %1,43 %  

Graf

17. Co si myslíte o českých potravinách ve srovnání se zahraničními?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České potraviny jsou kvalitou, cenou i dostupností srovnatelné se zahraničními2738,57 %38,57 %  
České jsou kvalitnější než zahraniční1825,71 %25,71 %  
České jsou dražší než zahraniční1521,43 %21,43 %  
České jsou levnější než zahraniční1014,29 %14,29 %  
České jsou dostupnější než zahraniční811,43 %11,43 %  
České potraviny nejsou kvalitou, cenou i dostupností srovnatelné se zahraničními710 %10 %  
České jsou méně kvalitní než zahraniční57,14 %7,14 %  
Nelze zobecnit, více než na zemi původu záleží na konkrétním výrobci. Také je rozdíl mezi dováženým Camembertem a dováženými bramborami.11,43 %1,43 %  
liší se kus od kusu, druh od druhu11,43 %1,43 %  
Jak které výrobky, některé české jsou kvalitnější, ale jiné mnohem horší než zahraniční, asi bych to nedokázal takto generalizovat.11,43 %1,43 %  
v Česku je méně kvalitní a dražší jídlo než například v Německu... co se týče českých potravin, tak některé jsou srovnatelné kvalitou s tím, co se prodává v zahraničí, cenově hodně podobné...11,43 %1,43 %  
jsou lokální, nemuseli urazit dlouhou cestu aby se dostaly ke me 11,43 %1,43 %  
České potraviny jsou chutnější než zahraniční11,43 %1,43 %  
nelze paušalizovat dle původu11,43 %1,43 %  
nedá se zoběcňovat, vždy se jedná o konkrétní produkt11,43 %1,43 %  
Nelze plošně porovnávat všechny potraviny. Něco máme lepší, levnější, kvalitnější my, něco v zahraničí...11,43 %1,43 %  
nelze paušalizovat, jsou kvalitnější než polské, ale ne třeba než rakouské11,43 %1,43 %  
Záleží na tom,, jaké zahraniční..např. polské potraviny jsou většinou kvalitně naprosto otřesné. 11,43 %1,43 %  
České jsou kvalitativně strašně nevyrovnané. Pokud jde o dostupnost, tak těžko říci, konkrétně v Praze není problém sehnat cokoliv odkudkoliv, limitující je cena.11,43 %1,43 %  
diskriminace českého zemědělství a potravinářství podporou vnuceného dovozu levného "odpadu" ze zahraničí bez ohledu na zdraví,11,43 %1,43 %  
Záleží mi na kvalitě potravin, nezáleží moc odkud jsou, za kvalitu si ráda připlatím.11,43 %1,43 %  
některé potraviny se srovnávat nedají11,43 %1,43 %  
nelze paušalizovat11,43 %1,43 %  

Graf

18. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254057,14 %57,14 %  
26-452130 %30 %  
45-65912,86 %12,86 %  

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4871,64 %68,57 %  
muž1928,36 %27,14 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3955,71 %55,71 %  
Středoškolské2840 %40 %  
Základní34,29 %4,29 %  

Graf

21. Průměrný měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč3550 %50 %  
15 000 – 25 0001622,86 %22,86 %  
10 000- 15 000 Kč1014,29 %14,29 %  
30 000- 50 00068,57 %8,57 %  
50 000 +34,29 %4,29 %  

Graf

22. Pocházím z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prahy2130 %30 %  
Města s méně než 10 000 obyvateli1521,43 %21,43 %  
Města s 10 000 – 50 000 obyvateli1318,57 %18,57 %  
Města nad 100 000 obyvatel1318,57 %18,57 %  
Města s 50 000 – 100 000 obyvateli811,43 %11,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Zajímáte se o původ potravin?

  • odpověď Ano, vždy:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Původ potravin=1 na otázku 11. Co je pro Vás při nákupu potravin důležité? Ohodnotit na škále
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 9. Upřednostňujete výrobky vyrobené v ČR?

15. Orientujete se při nákupu podle různých log kvality a původu?

  • odpověď Loga nesleduji, nevím, co které znamená:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 9. Upřednostňujete výrobky vyrobené v ČR?

18. Věk

  • odpověď 18-25:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 10 000 Kč na otázku 21. Průměrný měsíční příjem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. Kde nakupujete nejčastěji?

7. Chybí Vám v obchodech zaměstnanci, kteří by Vám pomohli s orientací v obchodě, doporučili by, co koupit, poradili by Vám s receptem a dokázali by Vám povědět detaily o zboží?

8. Zajímáte se o původ potravin?

9. Upřednostňujete výrobky vyrobené v ČR?

10. Co si spojíte s pojmem české potraviny

11. Co je pro Vás při nákupu potravin důležité? Ohodnotit na škále

12. Byli byste ochotni zaplatit o něco vyšší cenu a mít jistotu o kvalitě a původu potravin?

13. Nakupujete biopotraviny?

14. Oslovil by Vás obchod s ryze českými potravinami?

15. Orientujete se při nákupu podle různých log kvality a původu?

16. Ovlivní Vás předpokládané zdražení potravin dovážených ze zahraničí kvůli oslabení české koruny?

17. Co si myslíte o českých potravinách ve srovnání se zahraničními?

18. Věk

19. Pohlaví

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Průměrný měsíční příjem

22. Pocházím z:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. Kde nakupujete nejčastěji?

7. Chybí Vám v obchodech zaměstnanci, kteří by Vám pomohli s orientací v obchodě, doporučili by, co koupit, poradili by Vám s receptem a dokázali by Vám povědět detaily o zboží?

8. Zajímáte se o původ potravin?

9. Upřednostňujete výrobky vyrobené v ČR?

10. Co si spojíte s pojmem české potraviny

11. Co je pro Vás při nákupu potravin důležité? Ohodnotit na škále

12. Byli byste ochotni zaplatit o něco vyšší cenu a mít jistotu o kvalitě a původu potravin?

13. Nakupujete biopotraviny?

14. Oslovil by Vás obchod s ryze českými potravinami?

15. Orientujete se při nákupu podle různých log kvality a původu?

16. Ovlivní Vás předpokládané zdražení potravin dovážených ze zahraničí kvůli oslabení české koruny?

17. Co si myslíte o českých potravinách ve srovnání se zahraničními?

18. Věk

19. Pohlaví

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Průměrný měsíční příjem

22. Pocházím z:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stoklasová, P.Vztah spotřebitelů k českým potravinám (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vztah-spotrebitelu-k-ceskym.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.