Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vztah studentů k obchodu přes internet

Vztah studentů k obchodu přes internet

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Faiglová
Šetření:26. 11. 2012 - 11. 12. 2012
Počet respondentů:490
Počet otázek (max/průměr):41 / 25.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník je určen pro studenty (15-26 let). Mohou a nemusí mít zkušenosti s e-shopy. 

Výsledkem bude bakalářská práce.

 

Děkuji za vyplnění, Barbora Faiglová

Odpovědi respondentů

1. Jste studentem ve věku 15–26 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano45392,45 %92,45 %  
Ne377,55 %7,55 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21–23 let16736,87 %34,08 %  
18–20 let13429,58 %27,35 %  
24–26 let9019,87 %18,37 %  
15–17 let6213,69 %12,65 %  

Graf

3. Jste...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena29765,56 %60,61 %  
Muž15634,44 %31,84 %  

Graf

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola (zakončeno maturitou)22549,67 %45,92 %  
Základní škola9420,75 %19,18 %  
Vysoká škola7215,89 %14,69 %  
Vyšší odborná škola398,61 %7,96 %  
Odborné učiliště235,08 %4,69 %  

Graf

5. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha15734,66 %32,04 %  
Středočeský kraj5512,14 %11,22 %  
Jihomoravský kraj347,51 %6,94 %  
Jihočeský kraj327,06 %6,53 %  
Moravskoslezský kraj255,52 %5,1 %  
Ústecký kraj245,3 %4,9 %  
Zlínský kraj214,64 %4,29 %  
Plzeňský kraj183,97 %3,67 %  
Královéhradecký kraj183,97 %3,67 %  
Vysočina173,75 %3,47 %  
Pardubický kraj153,31 %3,06 %  
Karlovarský kraj143,09 %2,86 %  
Liberecký kraj132,87 %2,65 %  
Olomoucký kraj102,21 %2,04 %  

Graf

6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano41190,73 %83,88 %  
Ne429,27 %8,57 %  

Graf

7. Uskutečnil(a) jste první nákup přes internetový obchod před dosažením dospělosti (18 let)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28068,13 %57,14 %  
ne13131,87 %26,73 %  

Graf

8. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že chybí osobní přístup prodejce k zákazníkovi (vadí mi anonymita internetu a absence osobního kontaktu).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne33681,75 %68,57 %  
ano7518,25 %15,31 %  

Graf

9. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano34884,67 %71,02 %  
ne6315,33 %12,86 %  

Graf

10. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že může přijít zboží zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33581,51 %68,37 %  
ne7618,49 %15,51 %  

Graf

11. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že se na zboží může dlouho čekat, než dorazí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23757,66 %48,37 %  
ne17442,34 %35,51 %  

Graf

12. Při nákupu v internetovém obchodě se obávám postupu při reklamaci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28569,34 %58,16 %  
ne12630,66 %25,71 %  

Graf

13. Před nákupem v internetovém obchodě si zjistím informace o zboží v diskuzích, ve kterých jsou napsané názory ostatních nakupujících.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano36288,08 %73,88 %  
ne4911,92 %10 %  

Graf

14. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je nižší cena výrobků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano36288,08 %73,88 %  
ne4911,92 %10 %  

Graf

15. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je pohodlí, nemusím čekat ve frontách a netahám těžké tašky s nákupem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano31275,91 %63,67 %  
ne9924,09 %20,2 %  

Graf

16. Při nákupu přes internet převážně vyzvedávám zboží osobně, jelikož neplatím poštovné a nemusím dlouho čekat na dodání zboží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22454,5 %45,71 %  
ano18745,5 %38,16 %  

Graf

17. Při nákupu přes internet si převážně nechávám zboží doručit až domů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23958,15 %48,78 %  
ne17241,85 %35,1 %  

Graf

18. Obávám se online plateb (zneužití údajů či odeslání větší částky), proto objednávám na dobírku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne23657,42 %48,16 %  
ano17542,58 %35,71 %  

Graf

19. Internetové obchody si vybírám na základě doporučení přátel či rodiny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24459,37 %49,8 %  
ano16740,63 %34,08 %  

Graf

20. Pokud u výrobku chybí fotografický náhled, nebo některý z údajů (velikost, materiál apod.), zboží neobjednám.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37992,21 %77,35 %  
ne327,79 %6,53 %  

Graf

21. Pokud má internetový obchod složitou registraci, odradí mě to a hledám jiný e-shop.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano29170,8 %59,39 %  
ne12029,2 %24,49 %  

Graf

22. Pokud je internetový obchod na první pohled nepřehledný, odradí mě to a hledám jiný e-shop.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33581,51 %68,37 %  
ne7618,49 %15,51 %  

Graf

23. Zboží si nejdříve dohledám na internetu a poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29271,05 %59,59 %  
ano11928,95 %24,29 %  

Graf

24. Zboží si nejdříve vyhlédnu v kamenném obchodě a následně objednám z internetového obchodu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24158,64 %49,18 %  
ano17041,36 %34,69 %  

Graf

25. O Vánocích využívám služeb internetových obchodů, vyhnu se frontám, najdu nejnižší cenu a ušetřím čas.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25361,56 %51,63 %  
ne15838,44 %32,24 %  

Graf

26. Dávám přednost tomu internetovému obchodu, který nabídne nějaký bonus (dopravení zboží do Štědrého dne, zabalení zboží do ozdobného papíru atd.).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21351,82 %43,47 %  
ano19848,18 %40,41 %  

Graf

27. Už před zahájením vánočních nákupů vím, že k realizaci některých nákupů využiji internetový obchod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27266,18 %55,51 %  
ne13933,82 %28,37 %  

Graf

28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3173,81 %6,33 %  
ano1126,19 %2,24 %  

Graf

29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4095,24 %8,16 %  
ne24,76 %0,41 %  

Graf

30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3788,1 %7,55 %  
ne511,9 %1,02 %  

Graf

31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3173,81 %6,33 %  
ne1126,19 %2,24 %  

Graf

32. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je obava z postupu při reklamaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3890,48 %7,76 %  
ne49,52 %0,82 %  

Graf

33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3788,1 %7,55 %  
ne511,9 %1,02 %  

Graf

34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3480,95 %6,94 %  
ne819,05 %1,63 %  

Graf

35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3992,86 %7,96 %  
ne37,14 %0,61 %  

Graf

36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2764,29 %5,51 %  
ano1535,71 %3,06 %  

Graf

37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2252,38 %4,49 %  
ano2047,62 %4,08 %  

Graf

38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2866,67 %5,71 %  
ne1433,33 %2,86 %  

Graf

39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3788,1 %7,55 %  
ne511,9 %1,02 %  

Graf

40. Které produkty přes internet kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší elektronika (MP3, mobily a chytré telefony, fotoaparáty, monitory)28369,02 %57,76 %  
Zábava (knihy, CD, DVD)25161,22 %51,22 %  
Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce24760,24 %50,41 %  
Oblečení23356,83 %47,55 %  
Větší elektronika (počítač, notebook, televize)19647,8 %40 %  
Doplňky (kabelky, pásky, nášivky)15537,8 %31,63 %  
Šperky a bižuterie12229,76 %24,9 %  
Kosmetika (make-up, odličovací prostředky, parfémy)10024,39 %20,41 %  
Pro zvířata (krmivo a jiné vybavení)7919,27 %16,12 %  
Potraviny225,37 %4,49 %  
Potřeby pro každodenní využití (pasta na zuby, mýdlo atd.)194,63 %3,88 %  

Graf

41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší elektronika (MP3, mobily a chytré telefony, fotoaparáty, monitory)2354,76 %4,69 %  
Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce2150 %4,29 %  
Zábava (knihy, CD, DVD)2047,62 %4,08 %  
Větší elektronika (počítač, notebook, televize)1945,24 %3,88 %  
Oblečení1330,95 %2,65 %  
Šperky a bižuterie921,43 %1,84 %  
Pro zvířata (krmivo a jiné vybavení)614,29 %1,22 %  
Kosmetika (make-up, odličovací prostředky, parfémy)614,29 %1,22 %  
Doplňky (kabelky, pásky, nášivky)614,29 %1,22 %  
Potřeby pro každodenní využití (pasta na zuby, mýdlo atd.)24,76 %0,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Základní škola:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15–17 let na otázku 2. Váš věk?

6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?

  • odpověď Ne:
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Menší elektronika (MP3, mobily a chytré telefony, fotoaparáty, monitory) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší elektronika (počítač, notebook, televize) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava (knihy, CD, DVD) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 32. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je obava z postupu při reklamaci
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.

15. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je pohodlí, nemusím čekat ve frontách a netahám těžké tašky s nákupem.

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomoucký kraj na otázku 5. Ve kterém kraji bydlíte?

16. Při nákupu přes internet převážně vyzvedávám zboží osobně, jelikož neplatím poštovné a nemusím dlouho čekat na dodání zboží.

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Při nákupu přes internet si převážně nechávám zboží doručit až domů.

17. Při nákupu přes internet si převážně nechávám zboží doručit až domů.

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomoucký kraj na otázku 5. Ve kterém kraji bydlíte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Při nákupu přes internet převážně vyzvedávám zboží osobně, jelikož neplatím poštovné a nemusím dlouho čekat na dodání zboží.

29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

  • odpověď ano:
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.
    • 11.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Menší elektronika (MP3, mobily a chytré telefony, fotoaparáty, monitory) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava (knihy, CD, DVD) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 32. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je obava z postupu při reklamaci
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší elektronika (počítač, notebook, televize) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem
    • 10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.

30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

  • odpověď ano:
    • 12.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.

32. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je obava z postupu při reklamaci

  • odpověď ano:
    • 12.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem
    • 11.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava (knihy, CD, DVD) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.

33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.

  • odpověď ano:
    • 12.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Menší elektronika (MP3, mobily a chytré telefony, fotoaparáty, monitory) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 12.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 12.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.
    • zobrazit další souvislosti
    • 12x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 12x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.

34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem

  • odpověď ano:
    • 13x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.

35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.

  • odpověď ano:
    • 12.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 12.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • 12.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.
    • zobrazit další souvislosti
    • 12x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?
    • 11.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Menší elektronika (MP3, mobily a chytré telefony, fotoaparáty, monitory) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava (knihy, CD, DVD) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?

39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.

  • odpověď ano:
    • 13.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.
    • 12.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na koncerty, festivaly a jiné akce na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?
    • 12.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.
    • zobrazit další souvislosti
    • 12.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.
    • 11.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.
    • 11.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava (knihy, CD, DVD) na otázku 41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste studentem ve věku 15–26 let?

2. Váš věk?

3. Jste...

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Ve kterém kraji bydlíte?

6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?

7. Uskutečnil(a) jste první nákup přes internetový obchod před dosažením dospělosti (18 let)?

8. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že chybí osobní přístup prodejce k zákazníkovi (vadí mi anonymita internetu a absence osobního kontaktu).

9. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

10. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že může přijít zboží zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

11. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že se na zboží může dlouho čekat, než dorazí.

12. Při nákupu v internetovém obchodě se obávám postupu při reklamaci.

13. Před nákupem v internetovém obchodě si zjistím informace o zboží v diskuzích, ve kterých jsou napsané názory ostatních nakupujících.

14. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je nižší cena výrobků.

15. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je pohodlí, nemusím čekat ve frontách a netahám těžké tašky s nákupem.

16. Při nákupu přes internet převážně vyzvedávám zboží osobně, jelikož neplatím poštovné a nemusím dlouho čekat na dodání zboží.

17. Při nákupu přes internet si převážně nechávám zboží doručit až domů.

18. Obávám se online plateb (zneužití údajů či odeslání větší částky), proto objednávám na dobírku.

19. Internetové obchody si vybírám na základě doporučení přátel či rodiny.

20. Pokud u výrobku chybí fotografický náhled, nebo některý z údajů (velikost, materiál apod.), zboží neobjednám.

21. Pokud má internetový obchod složitou registraci, odradí mě to a hledám jiný e-shop.

22. Pokud je internetový obchod na první pohled nepřehledný, odradí mě to a hledám jiný e-shop.

23. Zboží si nejdříve dohledám na internetu a poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.

24. Zboží si nejdříve vyhlédnu v kamenném obchodě a následně objednám z internetového obchodu.

25. O Vánocích využívám služeb internetových obchodů, vyhnu se frontám, najdu nejnižší cenu a ušetřím čas.

26. Dávám přednost tomu internetovému obchodu, který nabídne nějaký bonus (dopravení zboží do Štědrého dne, zabalení zboží do ozdobného papíru atd.).

27. Už před zahájením vánočních nákupů vím, že k realizaci některých nákupů využiji internetový obchod.

28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.

29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.

32. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je obava z postupu při reklamaci

33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.

34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem

35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.

36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.

37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.

38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.

39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.

40. Které produkty přes internet kupujete?

41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste studentem ve věku 15–26 let?

2. Váš věk?

3. Jste...

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Ve kterém kraji bydlíte?

6. Nakupoval(a) jste již někdy pomocí internetového obchodu?

7. Uskutečnil(a) jste první nákup přes internetový obchod před dosažením dospělosti (18 let)?

8. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že chybí osobní přístup prodejce k zákazníkovi (vadí mi anonymita internetu a absence osobního kontaktu).

9. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

10. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že může přijít zboží zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

11. V nakupování přes internet vidím nevýhodu v tom, že se na zboží může dlouho čekat, než dorazí.

12. Při nákupu v internetovém obchodě se obávám postupu při reklamaci.

13. Před nákupem v internetovém obchodě si zjistím informace o zboží v diskuzích, ve kterých jsou napsané názory ostatních nakupujících.

14. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je nižší cena výrobků.

15. Jeden z důvodů, proč nakupuji přes internet, je pohodlí, nemusím čekat ve frontách a netahám těžké tašky s nákupem.

16. Při nákupu přes internet převážně vyzvedávám zboží osobně, jelikož neplatím poštovné a nemusím dlouho čekat na dodání zboží.

17. Při nákupu přes internet si převážně nechávám zboží doručit až domů.

18. Obávám se online plateb (zneužití údajů či odeslání větší částky), proto objednávám na dobírku.

19. Internetové obchody si vybírám na základě doporučení přátel či rodiny.

20. Pokud u výrobku chybí fotografický náhled, nebo některý z údajů (velikost, materiál apod.), zboží neobjednám.

21. Pokud má internetový obchod složitou registraci, odradí mě to a hledám jiný e-shop.

22. Pokud je internetový obchod na první pohled nepřehledný, odradí mě to a hledám jiný e-shop.

23. Zboží si nejdříve dohledám na internetu a poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.

24. Zboží si nejdříve vyhlédnu v kamenném obchodě a následně objednám z internetového obchodu.

25. O Vánocích využívám služeb internetových obchodů, vyhnu se frontám, najdu nejnižší cenu a ušetřím čas.

26. Dávám přednost tomu internetovému obchodu, který nabídne nějaký bonus (dopravení zboží do Štědrého dne, zabalení zboží do ozdobného papíru atd.).

27. Už před zahájením vánočních nákupů vím, že k realizaci některých nákupů využiji internetový obchod.

28. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je absence osobního kontaktu, postrádám osobní přístup prodejce k zákazníkovi.

29. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nevidím kupované zboží na vlastní oči.

30. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že může zboží přijít zničené, nefunkční, v jiné barevnosti či nevhodné velikosti.

31. . Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je ten, že nechci dlouho čekat na zboží, než přijde.

32. Jeden z důvodů, proč na internetu nekupuji, je obava z postupu při reklamaci

33. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je nižší cena zboží.

34. Přestože přes internet nenakupuji, myslím, že jedna z jeho výhod je pohodlí, vyhnutí se front a tahání tašek s nákupem

35. Pokud bych někdy nakupoval(a) přes internet, řídil(a) bych se doporučením přátel či rodiny.

36. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval, jelikož mě odradila složitá registrace.

37. Ještě jsem v internetovém obchodě nenakupoval(a), jelikož mě odradila nepřehlednost stránky.

38. Zboží si sice nejdříve dohledám na internetu, ale poté ho jdu koupit osobně do kamenného obchodu.

39. Období Vánoc mě nijak neovlivní a k nákupu nebudu využívat internetové obchody.

40. Které produkty přes internet kupujete?

41. Pokud někdy budete na internetu nakupovat, jaké produkty to budou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Faiglová, B.Vztah studentů k obchodu přes internet (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vztah-studentu-k-obchodu-pre.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.