Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
23.26
Minimum:
16
Maximum:
40
Variační rozpětí:
24
Rozptyl:
20.55
Směrodatná odchylka:
4.53
Medián:
23
Modus:
23
4. Pil/a jste si v posledních 6 měsících nápoj Coca-cola?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
157
82,63 %
82,63 %
ne
33
17,37 %
17,37 %
5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velmi dobrá
70
36,84 %
36,84 %
dobrá
45
23,68 %
23,68 %
vynikající
31
16,32 %
16,32 %
ucházející
27
14,21 %
14,21 %
špatná
17
8,95 %
8,95 %
6. Na základě Vašich zkušeností, budete i nadále pít Coca-colu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pravděpodobně ano
65
34,21 %
34,21 %
určitě ano
57
30 %
30 %
určitě ne
25
13,16 %
13,16 %
možná
22
11,58 %
11,58 %
pravděpodobně ne
21
11,05 %
11,05 %
7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pravděpodobně ano
56
29,47 %
29,47 %
určitě ano
44
23,16 %
23,16 %
pravděpodobně ne
32
16,84 %
16,84 %
možná
31
16,32 %
16,32 %
určitě ne
27
14,21 %
14,21 %
8. Vezměte, prosím, v úvahu vše, co víte o ostatních kolových nápojích a posuďte, zda by Vám pití tohoto výrobku dávalo něco víc a zda by jeho nakupování bylo výhodnější i v případě, kdyby tento výrobek stál stejně jako ostatní podobné výrobky. Myslíte si, že nakupování výrobku Coca-cola by bylo oproti ostatním...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
celkem výhodné
90
47,37 %
47,37 %
málo výhodné
41
21,58 %
21,58 %
velmi výhodné
31
16,32 %
16,32 %
nevýhodné
15
7,89 %
7,89 %
mimořádně výhodné
13
6,84 %
6,84 %
9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. S jakou pravděpodobností budete konzumovat Coca-colu i během příštího roku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ano
59
31,05 %
31,05 %
spíše ano
41
21,58 %
21,58 %
pravděpodobně ano
36
18,95 %
18,95 %
pravděpodobně ne
32
16,84 %
16,84 %
určitě ne
22
11,58 %
11,58 %
11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Na základě Vašich zkušeností, budete i nadále pít Coca-colu?
odpověď určitě ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.2.Byla by to pro mě velká změna, pokud by Coca-cola přestala existovat a já bych musel/a kupovat pouze jiné značky nápojů.=zcela souhlasím na otázku 9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
odpověď určitě ne:
7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 10. S jakou pravděpodobností budete konzumovat Coca-colu i během příštího roku?
7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
odpověď určitě ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - určitě ne až 10 - určitě ano=10 na otázku 11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
odpověď určitě ne:
6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná na otázku 5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - určitě ne až 10 - určitě ano=0 na otázku 11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
odpověď 5.1. S ohledem na to, co mi Coca-cola poskytuje, řekl/a bych, že patřím mezi její věrné spotřebitele=zcela nesouhlasím:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná na otázku 5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - určitě ne až 10 - určitě ano=0 na otázku 11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
odpověď 5.2.Byla by to pro mě velká změna, pokud by Coca-cola přestala existovat a já bych musel/a kupovat pouze jiné značky nápojů.=zcela nesouhlasím:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná na otázku 5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.1. S ohledem na to, co mi Coca-cola poskytuje, řekl/a bych, že patřím mezi její věrné spotřebitele=zcela nesouhlasím na otázku 9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - určitě ne až 10 - určitě ano=0 na otázku 11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 6. Na základě Vašich zkušeností, budete i nadále pít Coca-colu?
10. S jakou pravděpodobností budete konzumovat Coca-colu i během příštího roku?
odpověď určitě ano:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.1. S ohledem na to, co mi Coca-cola poskytuje, řekl/a bych, že patřím mezi její věrné spotřebitele=zcela souhlasím na otázku 9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.2.Byla by to pro mě velká změna, pokud by Coca-cola přestala existovat a já bych musel/a kupovat pouze jiné značky nápojů.=zcela souhlasím na otázku 9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
odpověď určitě ne:
7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 6. Na základě Vašich zkušeností, budete i nadále pít Coca-colu?
11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
odpověď 0 - určitě ne až 10 - určitě ano=0:
7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná na otázku 5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste
2. Jste studentem vysoké školy?
3. Jaký je váš věk?
4. Pil/a jste si v posledních 6 měsících nápoj Coca-cola?
5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
6. Na základě Vašich zkušeností, budete i nadále pít Coca-colu?
7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
8. Vezměte, prosím, v úvahu vše, co víte o ostatních kolových nápojích a posuďte, zda by Vám pití tohoto výrobku dávalo něco víc a zda by jeho nakupování bylo výhodnější i v případě, kdyby tento výrobek stál stejně jako ostatní podobné výrobky. Myslíte si, že nakupování výrobku Coca-cola by bylo oproti ostatním...
9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
10. S jakou pravděpodobností budete konzumovat Coca-colu i během příštího roku?
11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste
2. Jste studentem vysoké školy?
3. Jaký je váš věk?
4. Pil/a jste si v posledních 6 měsících nápoj Coca-cola?
5. Jak celkově hodnotíte značku Coca-cola?
6. Na základě Vašich zkušeností, budete i nadále pít Coca-colu?
7. Na základě Vašich zkušeností, doporučil(a) byste Coca-colu svým přátelům a známým?
8. Vezměte, prosím, v úvahu vše, co víte o ostatních kolových nápojích a posuďte, zda by Vám pití tohoto výrobku dávalo něco víc a zda by jeho nakupování bylo výhodnější i v případě, kdyby tento výrobek stál stejně jako ostatní podobné výrobky. Myslíte si, že nakupování výrobku Coca-cola by bylo oproti ostatním...
9. Nyní si přečtěte několik výroků, které by se mohly týkat Vašich případných pocitů, které máte ve vztahu k Coca Cola. Ke každému výroku vyplňte prosím, zda s ním zcela souhlasíte, spíše souhlasíte, ani souhlasíte ani nesouhlasíte, spíše nesouhlasíte nebo zcela nesouhlasíte:
10. S jakou pravděpodobností budete konzumovat Coca-colu i během příštího roku?
11. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) značku Coca-cola svému příteli nebo kolegovi? (na stupnici 0 -10)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.