Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály
Slevové portály
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Murín |
---|---|
Šetření: | 15. 03. 2013 - 31. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 117 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 84,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:12 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník je určený zejména pro spotřebitele, kteří někdy v životě nakoupili na slevovém portálu. Tento dotazník slouží pro zjištění spokojenosti při nákupech na těchto portálech a reklamacích či jiných garancích v případě nespokojenosti.
Děkuji Vám za korektní vyplnění dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Kde jste se dozvěděli o možnosti nakupování na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 86 | 73,5 % | 73,5 % |
Od přátel | 29 | 24,79 % | 24,79 % |
Jiné | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
2. Jak často nakupujete na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x do roka | 55 | 47,01 % | 47,01 % |
1x do měsíce | 46 | 39,32 % | 39,32 % |
1x v životě | 12 | 10,26 % | 10,26 % |
Více než 1x do měsíce | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
3. Jaký sortiment kupujete na slevovém portálu nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gastronomie | 65 | 55,56 % | 55,56 % |
Pobytové zájezdy (víkendové pobyty, poznávací zájezdy, apod.) | 35 | 29,91 % | 29,91 % |
Relaxační balíčky (whirlpool, masáže, apod.) | 30 | 25,64 % | 25,64 % |
Móda | 18 | 15,38 % | 15,38 % |
Sport a fitness | 15 | 12,82 % | 12,82 % |
Spotřební zboží (bílá technika, domácí potřeby, příslušenství, apod.) | 13 | 11,11 % | 11,11 % |
Jiné | 6 | 5,13 % | 5,13 % |
4. Byl jste vždy spokojen(a) s nákupem provedeným na slevovém portálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 100 | 85,47 % | 85,47 % |
Ne (důvod - do jiné odpovědi) | 11 | 9,4 % | 9,4 % |
Nespokojen jsem byl jen jednou, neboť vybírám pečlivě a jen na jednom, dvou portálech. | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
částečně - ubytování neodpovídalo | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
malá porce jídla, horší přístup k hostům | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Ne, kvalita poskytnutých služeb byla někdy výrazně nižší než při návštěvě místa bez slevového kupónu. | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Nízká kvalita jídla | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
restaurace s mizernou obsluhu, která končí 3 hodny před zavíračkou a nikdo tam nechodí | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
5. Využili jste někdy možnosti vrácení peněz či jiných garancí pro zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 105 | 89,74 % | 89,74 % |
Ano (jaká garance? - do jiné odpovědi) | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
vrácení peněz | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
Přednostní nákup, programové slevy nad rámec, VIP podpora atd. | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
nevím o takové možnosti | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
6. Nakupujete stále na stejném slevovém portálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nakoupil jsem už na více portálech a stále je obměňuji | 63 | 53,85 % | 53,85 % |
Ano | 40 | 34,19 % | 34,19 % |
Ne, nakoupil jsem už na více portálech, ale už zůstávám pouze u jednoho | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
7. Co je pro Vás při výběru konkrétního slevového portálu nejdůležitější? (1 - nejméně důležité; 5 - nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Známost portálu | 3.239 | 2.028 |
Větší sleva | 3.239 | 1.755 |
Recenze portálu | 3.205 | 1.924 |
Široký sortiment | 3.162 | 1.863 |
Garance vrácení peněz | 3.333 | 1.641 |
8. Slyšeli jste někdy o asociaci portálu hromadného nakupování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 103 | 88,03 % | 88,03 % |
Ano | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
9. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 92 | 78,63 % | 78,63 % |
Zaměstnaný | 18 | 15,38 % | 15,38 % |
Podnikatel | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
Nezaměstnaný | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
10. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Muž → otázka č. 11, Žena → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 85 | 72,65 % | 72,65 % |
Muž | 32 | 27,35 % | 27,35 % |
11. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25let | 21 | 65,63 % | 17,95 % |
25-50let | 11 | 34,38 % | 9,4 % |
12. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 let | 70 | 82,35 % | 59,83 % |
25-50 let | 11 | 12,94 % | 9,4 % |
více než 50 let | 2 | 2,35 % | 1,71 % |
méně než 18 let | 2 | 2,35 % | 1,71 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.