Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály

Slevové portály

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Murín
Šetření:15. 03. 2013 - 31. 03. 2013
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):12 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:84,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

 

tento dotazník je určený zejména pro spotřebitele, kteří někdy v životě nakoupili na slevovém portálu. Tento dotazník slouží pro zjištění spokojenosti při nákupech na těchto portálech a  reklamacích či jiných garancích v případě nespokojenosti.

Děkuji Vám za korektní vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Kde jste se dozvěděli o možnosti nakupování na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8673,5 %73,5 %  
Od přátel2924,79 %24,79 %  
Jiné21,71 %1,71 %  

Graf

2. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x do roka5547,01 %47,01 %  
1x do měsíce4639,32 %39,32 %  
1x v životě1210,26 %10,26 %  
Více než 1x do měsíce43,42 %3,42 %  

Graf

3. Jaký sortiment kupujete na slevovém portálu nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie6555,56 %55,56 %  
Pobytové zájezdy (víkendové pobyty, poznávací zájezdy, apod.)3529,91 %29,91 %  
Relaxační balíčky (whirlpool, masáže, apod.)3025,64 %25,64 %  
Móda1815,38 %15,38 %  
Sport a fitness1512,82 %12,82 %  
Spotřební zboží (bílá technika, domácí potřeby, příslušenství, apod.)1311,11 %11,11 %  
Jiné65,13 %5,13 %  

Graf

4. Byl jste vždy spokojen(a) s nákupem provedeným na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10085,47 %85,47 %  
Ne (důvod - do jiné odpovědi)119,4 %9,4 %  
Nespokojen jsem byl jen jednou, neboť vybírám pečlivě a jen na jednom, dvou portálech.10,85 %0,85 %  
částečně - ubytování neodpovídalo10,85 %0,85 %  
malá porce jídla, horší přístup k hostům10,85 %0,85 %  
Ne, kvalita poskytnutých služeb byla někdy výrazně nižší než při návštěvě místa bez slevového kupónu.10,85 %0,85 %  
Nízká kvalita jídla10,85 %0,85 %  
restaurace s mizernou obsluhu, která končí 3 hodny před zavíračkou a nikdo tam nechodí10,85 %0,85 %  

Graf

5. Využili jste někdy možnosti vrácení peněz či jiných garancí pro zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10589,74 %89,74 %  
Ano (jaká garance? - do jiné odpovědi)86,84 %6,84 %  
vrácení peněz21,71 %1,71 %  
Přednostní nákup, programové slevy nad rámec, VIP podpora atd.10,85 %0,85 %  
nevím o takové možnosti10,85 %0,85 %  

Graf

6. Nakupujete stále na stejném slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nakoupil jsem už na více portálech a stále je obměňuji6353,85 %53,85 %  
Ano4034,19 %34,19 %  
Ne, nakoupil jsem už na více portálech, ale už zůstávám pouze u jednoho1411,97 %11,97 %  

Graf

7. Co je pro Vás při výběru konkrétního slevového portálu nejdůležitější? (1 - nejméně důležité; 5 - nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Známost portálu3.2392.028
Větší sleva3.2391.755
Recenze portálu3.2051.924
Široký sortiment3.1621.863
Garance vrácení peněz3.3331.641

Graf

8. Slyšeli jste někdy o asociaci portálu hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10388,03 %88,03 %  
Ano1411,97 %11,97 %  

Graf

9. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9278,63 %78,63 %  
Zaměstnaný1815,38 %15,38 %  
Podnikatel54,27 %4,27 %  
Nezaměstnaný21,71 %1,71 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 11, Ženaotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8572,65 %72,65 %  
Muž3227,35 %27,35 %  

Graf

11. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25let2165,63 %17,95 %  
25-50let1134,38 %9,4 %  

Graf

12. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let7082,35 %59,83 %  
25-50 let1112,94 %9,4 %  
více než 50 let22,35 %1,71 %  
méně než 18 let22,35 %1,71 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jste:

  • odpověď Muž:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25let na otázku 11. Věk:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-50let na otázku 11. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde jste se dozvěděli o možnosti nakupování na slevových portálech?

2. Jak často nakupujete na slevových portálech?

3. Jaký sortiment kupujete na slevovém portálu nejčastěji?

4. Byl jste vždy spokojen(a) s nákupem provedeným na slevovém portálu?

5. Využili jste někdy možnosti vrácení peněz či jiných garancí pro zákazníky?

6. Nakupujete stále na stejném slevovém portálu?

7. Co je pro Vás při výběru konkrétního slevového portálu nejdůležitější? (1 - nejméně důležité; 5 - nejvíce důležité)

8. Slyšeli jste někdy o asociaci portálu hromadného nakupování?

9. Jste:

11. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde jste se dozvěděli o možnosti nakupování na slevových portálech?

2. Jak často nakupujete na slevových portálech?

3. Jaký sortiment kupujete na slevovém portálu nejčastěji?

4. Byl jste vždy spokojen(a) s nákupem provedeným na slevovém portálu?

5. Využili jste někdy možnosti vrácení peněz či jiných garancí pro zákazníky?

6. Nakupujete stále na stejném slevovém portálu?

7. Co je pro Vás při výběru konkrétního slevového portálu nejdůležitější? (1 - nejméně důležité; 5 - nejvíce důležité)

8. Slyšeli jste někdy o asociaci portálu hromadného nakupování?

9. Jste:

11. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Murín, M.Slevové portály (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vztahy-mezi-nadrizenym-a-pod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.