Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Webové stránky firmy
Webové stránky firmy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karel Koliš |
---|---|
Šetření: | 06. 04. 2008 - 20. 04. 2008 |
Počet respondentů: | 103 |
Počet otázek (max/průměr): | 33 / 21.13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | nelze zjistit |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,Moc Vás prosím o spolupráci při psaní mé práce na téma "Webové stránky firmy". Ve své práci se hodlám zabývat:
- Webovými stránkami jakožto formou prezentace firmy
- Jejich strukturou a grafikou a jak tyto vlastnosti ovlivňují zákazníky
Cílem mé práce je zejména prokázat a vysvětlit výše uvedené body, popsat tvorbu firemní prezentace na konkrétních příkladecha jiné.
Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření.
Děkuji
Karel Koliš
Odpovědi respondentů
1. Má Vaše firma webové stránky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 3, NE → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 94 | 91,26 % | 91,26 % |
NE | 9 | 8,74 % | 8,74 % |
2. (Pokud jste na předešlou otázku odpověděli ne, napište důvod, proč Vaše firma nemá webové stránky. Tím pro Vás dotazník končí)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dost zakazek u stalych klientu...na nove zakazky nejsou zapotrebi
Mám několik stálých zákazníků, což je (vzhledem k tomu, že zároveň ještě studuji) v tuto chvíli naprosto dostačující. Není proto zásadní důvod k této formě prezentace – případné další klienty bych musel odmítat, což není pro firmu nejlepší reklama ;-)
nemam firmu
nemám firmu end
nemám firmu :) Ale kdybych měla, tak by webové stránky určitě měla:)
test
žádnou firmu nemám :-)
3. Jak byste ohodnotili vhodnost webových stránek jako nástroje pro prezentaci firmy ? (1-5, 5 nejvíce)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 54 | 58,06 % | 52,43 % |
4 | 23 | 24,73 % | 22,33 % |
1 | 6 | 6,45 % | 5,83 % |
2 | 5 | 5,38 % | 4,85 % |
3 | 3 | 3,23 % | 2,91 % |
6 | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.39 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.95 |
Směrodatná odchylka: | 0.98 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
4. Jste spokojeni se svými webovými stránkami?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 60 | 64,52 % | 58,25 % |
ne | 30 | 32,26 % | 29,13 % |
nevím | 3 | 3,23 % | 2,91 % |
5. Z jakého roku jsou vaše webové stránky?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2007 | 35 | 37,63 % | 33,98 % |
2008 | 17 | 18,28 % | 16,5 % |
2005 | 14 | 15,05 % | 13,59 % |
2006 | 11 | 11,83 % | 10,68 % |
2003 | 4 | 4,3 % | 3,88 % |
2000 | 3 | 3,23 % | 2,91 % |
2001 | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
2004 | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
2002 | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
1999 | 1 | 1,08 % | 0,97 % |
ostatní odpovědi | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2006.01 |
Minimum: | 2000 |
Maximum: | 2008 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.56 |
Směrodatná odchylka: | 1.89 |
Medián: | 2007 |
Modus: | 2007 |
6. Kolikátá je toto verze webových stránek firmy?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 28 | 30,11 % | 27,18 % |
2 | 27 | 29,03 % | 26,21 % |
1 | 21 | 22,58 % | 20,39 % |
4 | 7 | 7,53 % | 6,8 % |
5 | 5 | 5,38 % | 4,85 % |
8 | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
6 | 2 | 2,15 % | 1,94 % |
10 | 1 | 1,08 % | 0,97 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.52 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.32 |
Směrodatná odchylka: | 1.15 |
Medián: | 2 |
Modus: | 3 |
7. Jak dlouho má firma prezentaci na internetu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 let | 8 | 8,7 % | 7,77 % |
3 roky | 8 | 8,7 % | 7,77 % |
2 roky | 6 | 6,52 % | 5,83 % |
10 let | 5 | 5,43 % | 4,85 % |
rok | 3 | 3,26 % | 2,91 % |
7 let | 3 | 3,26 % | 2,91 % |
10 | 3 | 3,26 % | 2,91 % |
8 let | 3 | 3,26 % | 2,91 % |
6 | 3 | 3,26 % | 2,91 % |
2002 | 2 | 2,17 % | 1,94 % |
ostatní odpovědi | 48 | 52,17 % | 46,6 % |
8. K čemu používáte webovou prezentaci firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
k poskytování informací o firmě, nebo produktu | 87 | 93,55 % | 84,47 % |
k propagaci | 84 | 90,32 % | 81,55 % |
k obchodu | 49 | 52,69 % | 47,57 % |
k jinému | 14 | 15,05 % | 13,59 % |
9. (pokud jste u předchozí otázky zaškrtli [x] jiné, napište prosím k čemu)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
avíza na akce firmy
blog
blog, komunikace s partnery
informační hodnota, filozofie
ke snižování nákladů na přímou podporu zákazníků
kontakty
monitoring zákazníků
nábor lidí
náboru
např. kontakt s obchodnimi zastupci a aplikace jim urcene
portfolio
Príjem zákaziek.
Webové stránky "by měly" komplexně prezentovat firmu a zároveň nabízet její produkty do tržního prostředí
10. Jak často měníte webové stránky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x za několik let (více než 1) | 42 | 45,16 % | 40,78 % |
častěji než 1x za rok | 24 | 25,81 % | 23,3 % |
1x za rok | 21 | 22,58 % | 20,39 % |
vůbec | 6 | 6,45 % | 5,83 % |
11. (pokud jste v předchozí otázce nezaškrtli volbu "vůbec", vyberte prosím důvod změny prezentace)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyvstaly nové požadavky | 38 | 67,86 % | 36,89 % |
potřeba jít s dobou | 35 | 62,5 % | 33,98 % |
reakce na konkurenci | 22 | 39,29 % | 21,36 % |
nevyhovující struktura | 20 | 35,71 % | 19,42 % |
jiný důvod | 7 | 12,5 % | 6,8 % |
nic | 1 | 1,79 % | 0,97 % |
12. (pokud jste v předchozí otázce zaškrtli "jiný důvod", napište prosím, jaký)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
aktualizace
aktualizace informací
aktualizace nabídky, změny v produktech
aktualizace některých údajů, základní stránky nejsou často měněny
reakce na uživatelská testování
Web musí být aktuální.
zněny podmínek, cen, termínů, nové okruhy uživatelů...
13. Jakým způsobem byly stránky vytvořeny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastními silami | 53 | 56,99 % | 51,46 % |
specializovanou firmou | 31 | 33,33 % | 30,1 % |
jinak | 9 | 9,68 % | 8,74 % |
14. (pokud jste u předchozí otázky zaškrtli "jinak", napište prosím, jak byly Vaše stránky vytvořeny)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
druhou firmou majitele :-)
kamarádem
kombinace vlastních sil a odborné firmy
specializovanym kamaradem
Studenty
Vlastním webmastrem
vlastními silami + externí grafik
vlastními silami + firmou
vlastními silami = specializovanou firmou, jedná se o stránky mé webdesignové firmy
15. Jakým způsobem stránky vznikly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stránky byly vytvářeny postupně operativně | 36 | 38,71 % | 34,95 % |
byl vypracován podrobný plán | 32 | 34,41 % | 31,07 % |
byl načrtnut jen základní plán | 21 | 22,58 % | 20,39 % |
jinak | 4 | 4,3 % | 3,88 % |
16. (pokud jste u předchozí otázky zaškrtli "jinak", napište prosím, jak Vaše stránky vznikly)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Fungují na systému který ve firmě prodáváme.
nevím
Vedl si to webmaster
wordpress blog engine + free wordpress template
17. Jakým způsobem je/byla tvorba webových stránek financovaná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jednorázovým poplatkem za tvorbu | 34 | 36,56 % | 33,01 % |
kombinací výše uvedeného | 30 | 32,26 % | 29,13 % |
jinak | 23 | 24,73 % | 22,33 % |
pravidelnými poplatky za správu | 6 | 6,45 % | 5,83 % |
18. (pokud jste u předchozí otázky zaškrtli volbu "jinak", napište prosím, jak jsou Vaše stránky financovány)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Firma si dělá stránky sama.
interní projekt
jsme webdesignerská firma
nejsou financovany
nevím
Ničím, živíme se tvorbou stránek.
nijak
nijak - vytvořil jsem si je sám :-)
nijak :(
paklize mne, pamet neklame tak, si stranky delal sef sam, to vite, obchod s vypocetni technikou :-)
provize
Stránky jsem si vytvořil sám.
tvorba vlastními zaměstnanci. Firma podniká v oboru tvorby www a hostingu.
tvořeno vlastními silami
viz 14
Vlastní systém = zdarma
Vlastní tvorba - žádné finance
Vlastni zdroje
Výroba vlastnoručně
wz.cz :D
Zamestnanec ktorý má na starosti okrem iného i údržbu stránok má normálny plat
zdarma
19. Myslíte si, že finance vynaložené za webové stránky jsou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
adekvátní | 66 | 71,74 % | 64,08 % |
nízké | 19 | 20,65 % | 18,45 % |
vysoké | 7 | 7,61 % | 6,8 % |
20. Jaké procento Vašich obchodů tvoří ty, které jsou realizované díky webovým stránkám? (odpovězte, prosím, číslem 1-100)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30 | 14 | 15,22 % | 13,59 % |
1 | 9 | 9,78 % | 8,74 % |
20 | 8 | 8,7 % | 7,77 % |
70 | 8 | 8,7 % | 7,77 % |
5 | 8 | 8,7 % | 7,77 % |
90 | 7 | 7,61 % | 6,8 % |
50 | 6 | 6,52 % | 5,83 % |
40 | 6 | 6,52 % | 5,83 % |
80 | 5 | 5,43 % | 4,85 % |
10 | 4 | 4,35 % | 3,88 % |
ostatní odpovědi | 17 | 18,48 % | 16,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 36.52 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 90 |
Variační rozpětí: | 89 |
Rozptyl: | 857.58 |
Směrodatná odchylka: | 29.28 |
Medián: | 30 |
Modus: | 30 |
21. Myslíte si, že by renovace, nebo inovace vašich stránek přispěla k vyššímu procentu obchodů/propagace?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 56,52 % | 50,49 % |
ne | 40 | 43,48 % | 38,83 % |
22. (Pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ANO", vyberte prosím, o jakou změnu by se mělo jednat)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
změna grafiky | 35 | 64,81 % | 33,98 % |
více informací | 34 | 62,96 % | 33,01 % |
aktuálnost | 29 | 53,7 % | 28,16 % |
změna kategorizace | 24 | 44,44 % | 23,3 % |
nic | 2 | 3,7 % | 1,94 % |
23. Řídíte se při tvorbě a propagaci Vašeho webu konkurencí? (jejími weby)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 62,37 % | 56,31 % |
ne | 35 | 37,63 % | 33,98 % |
24. (pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ANO", čím konkrétně se řídíte?)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dostupnými informacemi | 48 | 80 % | 46,6 % |
strukturou | 35 | 58,33 % | 33,98 % |
formou získávání návštěvníků | 25 | 41,67 % | 24,27 % |
jiným | 9 | 15 % | 8,74 % |
nic | 2 | 3,33 % | 1,94 % |
25. (pokud jste u předchozí otázky zaškrtli "jiným", napište, prosím, čím se u konkurence řídíte)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
e-shop
Grafikou.
hledáme nápady, kterými můžeme ovlivnit splnění naší představy o stránkách
Kompletná analýza -- štruktúra, texty, forma.
obsah
SEO, sémantika
Sledujeme unikátní služby, které konkurence na webu nabízí.
snaha být lepší
26. Myslíte si, že jsou Vaše webové stránky "vidět"? "? ( vyskytují se na předních místech vyhledávačů, uživatelé o adrese „vědí“, návštěvnost je zajištěna kontextovou reklamou)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 53 | 58,24 % | 51,46 % |
ne | 23 | 25,27 % | 22,33 % |
nevím | 15 | 16,48 % | 14,56 % |
27. Myslíte si, že jeVaše webová prezentace přístupná všem návštěvníkům? (i pro handicapované, atd.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 51 | 54,84 % | 49,51 % |
nevím | 26 | 27,96 % | 25,24 % |
ne | 16 | 17,2 % | 15,53 % |
28. Používáte reklamu pro přilákání uživatelů na Váš web?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nepoužívám reklamu pro přilákání návštěvníků | 42 | 45,16 % | 40,78 % |
kontextovou (SKlik, Adwords, eTarget a jiné) | 30 | 32,26 % | 29,13 % |
v novinách a časopisech | 26 | 27,96 % | 25,24 % |
jinou | 19 | 20,43 % | 18,45 % |
v televizi | 5 | 5,38 % | 4,85 % |
29. (pokud jste u předchozí otázky zaškrtli "jinou", napište prosím, jakou reklamu používáte)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
banner na spřátelenych webech
billboardy na hlavních silnicích a v městech, polepy na autech, soutěže...
časopisy, jiné weby, doporučení
internetová adresa je na výrobcích
klasicka bannerova reklama napr. na novinky.cz
na akcích pro veřejnost
na firemních autech
nákup odkazů
odkaz na výrobcích
Odkazy na web v odborných článkách
Pouze standardní SEO.
PR, tiskové zprávy, bannery ve specializovaném software
radio
reklamní akce
vizitky, clanky, prezenatce
Vlastný reklamný systém -- odkazy umiestnené na stránkach klientov.
word of mouth
zviditelnění pozic
30. Používáte i interní verzi stránek? (např. intranet, administrační systém...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
administrace | 44 | 47,31 % | 42,72 % |
ne | 37 | 39,78 % | 35,92 % |
intranet | 29 | 31,18 % | 28,16 % |
část pro registrované | 19 | 20,43 % | 18,45 % |
jiné | 3 | 3,23 % | 2,91 % |
31. Jaké procento tvoří veřejná část Vaší webové prezentace? (odpovídejte prosím číslem od 0 do 100)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100 | 32 | 35,16 % | 31,07 % |
80 | 14 | 15,38 % | 13,59 % |
90 | 13 | 14,29 % | 12,62 % |
50 | 6 | 6,59 % | 5,83 % |
30 | 5 | 5,49 % | 4,85 % |
70 | 4 | 4,4 % | 3,88 % |
99 | 4 | 4,4 % | 3,88 % |
10 | 2 | 2,2 % | 1,94 % |
95 | 2 | 2,2 % | 1,94 % |
20 | 2 | 2,2 % | 1,94 % |
ostatní odpovědi | 7 | 7,69 % | 6,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 81.98 |
Minimum: | 20 |
Maximum: | 100 |
Variační rozpětí: | 80 |
Rozptyl: | 511.51 |
Směrodatná odchylka: | 22.62 |
Medián: | 90 |
Modus: | 100 |
32. Napište prosím adresu Vaší firemní prezentace
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
http://www.rozletservis.cz/ | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
www.sabre.cz | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
www.bsc.cz | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
mm.reality.info | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
www.vumo.cz | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
www.mohg.com | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
titanic.n.cz | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
www.pfi-group.eu | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
Myslela jsem, že je to anonymní | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
www.hotelradotin.cz | 1 | 2,27 % | 0,97 % |
ostatní odpovědi | 34 | 77,27 % | 33,01 % |
33. Pokud máte jakékoliv připomínky k dotazníku, případně k Vaší webové prezentaci, napište je prosím zde:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ahojky kájo, jen že právě připravuju uúlně nové stránky SG, tak jestli si to tam chceš poznamenat do poznámek, spuštění stránek bude tak za 3-4 měsíce:-) měj se krásně a kdyby si cokoliv k tomu potřeboval tak dej vědět:-))) jita
ať se daří seminárka
Ať se vám daří.
Hmm.tak asi bych sem nedaval otazky na obchod nebo je nedaval jako povinne..Jinak dobrý.
nemám
otázka 31 obsahuje chybu v textu ;-) Jako zaměstnanec, který ve firmě působí relativně krátkou dobu, jsem měl problém zodpovědět některé otázky, které se týkají dávné minulosti firmy.
Otázka č. 32 by měla být první. Takhle jsem to asi zbytečně vyplňovala.
Pekne udelany dotaznik, to se vyplnuje samo :-)
Práve sme vo fáze ďalšieho redesignu, (hotový je design a kódovanie, zostáva obsah a redakčný systém, zmenou prejde i eshop), dokončenie by malo byť v lete.
ten otazník je imho uúplně debilní. co tím jako chceš zjistit? otázka 3 to závisí na tom, co je to za firmu atd - myslím, že je potřeba to rozvést. otázka 7 pokud je odpověď na otázku číslo 6 jedna, tak tahle otázka nemá smysl otázka 8 k poskytování informací o firmě, nebo produktu k propagaci k obchodu - vždyť je to jedno a totéž - poskytování informací o firmě je propagace - firma sama o sobě je obchod - jako třeba kdyby tam bylo "provozování e-shopu" nebo tak něco, ale tohle? otázka 11 vyvstaly nové požadavky - a to jako znamená co? požadavky čeho? jaký je to rozdíl oproti nevyhovující struktuře? atd. imho výzkum k ničemu. ale už mlčim :)
u nekterych otazek, by melo byt mozno vybrat z vice odpovedi, napr otazka c.4, ja jakozto zamestnanec, se strankami nejsem zcela spokojen, ale nevadi mi, tudiz odpoved ano neni presna, pouze nejvice vystihuje muj nazor, u nekterych otazek se spatne odpovida, paklize neznate celou historii firmy
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.