Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Web Marketingostrava.cz

Web Marketingostrava.cz

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Klinková
Šetření:08. 02. 2011 - 15. 02. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro vyplnění tohoto dotazníku je třeba podívat se na web

http://www.marketingostrava.cz/


Předem děkujeme za vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Znáte stránku marketingostrava.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stránku jsem navštívil/a již po několikáté3149,21 %49,21 %  
Ne, nyní jsem zde poprvé3047,62 %47,62 %  
Pravidelně stránku navštěvuji23,17 %3,17 %  

Graf

2. Jste na této stránce registrovaný uživatel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5485,71 %85,71 %  
ano914,29 %14,29 %  

Graf

3. Jak jste se o stránce dověděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Školní e-mail1828,57 %28,57 %  
Ze cvičení, přednášek1320,63 %20,63 %  
Facebook1117,46 %17,46 %  
Z tohoto dotazníku1117,46 %17,46 %  
Od přátel1015,87 %15,87 %  

Graf

4. Jak se Vám tato stránka líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obyčejný web2641,27 %41,27 %  
Líbí se mi, ale mám výhrady2234,92 %34,92 %  
Ano, líbí se mi moc1015,87 %15,87 %  
Nelíbí se mi57,94 %7,94 %  

Graf

5. Ohodnoťte prosím jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Design stránek2.4290.626
Logo katedry Marketing a obchod2.2381.07
Užitečnost informací2.3490.926
Množství informací2.6350.962
Přehlednost webu2.4761.075
Nabídka akcí2.3650.486

Graf

6. Máte nápady, návrhy, připomínky pro vylepšení webu? Chybí Vám zde něco? Napište nám to :-)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Nelíbí se mi ty dva sloupce po stranách, je to nepřehledné.

Nemám

Není tam moc příspěvků a "rozjetá" diskuse

Nepřehledné :(

Nepřehledný web, nejsou aktuální informace, přeplácaný

nevim

Rozhodně bych požadovala více informací !!

uplně nový web :/

upravit design, vypada to totiž strašne ankety jsou spíš pro deti než pro studenty VSB

změnit barvy a úplně bych vynechala ten obrázek (dělící čáru)

zobrazovanie stránok pomocou "rolovatka".. nezobrazenie sa celej stránky.. http://www.marketingostrava.cz/katedra/predmety

7. Studujete na VŠB-TUO Ekonomické fakultě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5079,37 %79,37 %  
Ne1320,63 %20,63 %  

Graf

8. Napište prosím jaký obor

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marketing a obchod3163,27 %49,21 %  
MAO918,37 %14,29 %  
ekonomika podniku36,12 %4,76 %  
EPP12,04 %1,59 %  
marketing12,04 %1,59 %  
finance12,04 %1,59 %  
národní hospodářství12,04 %1,59 %  
marekting a obchod12,04 %1,59 %  
management12,04 %1,59 %  

Graf

9. Ve kterém ročníku studujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3. ročník3466,67 %53,97 %  
4. ročník1325,49 %20,63 %  
1. ročník23,92 %3,17 %  
5. ročník11,96 %1,59 %  
2. ročník11,96 %1,59 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4774,6 %74,6 %  
Muž1625,4 %25,4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte stránku marketingostrava.cz?

  • odpověď Ne, nyní jsem zde poprvé:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z tohoto dotazníku na otázku 3. Jak jste se o stránce dověděl/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Studujete na VŠB-TUO Ekonomické fakultě?

5. Ohodnoťte prosím jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší)

  • odpověď Design stránek=2:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 3. Jak jste se o stránce dověděl/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte stránku marketingostrava.cz?

2. Jste na této stránce registrovaný uživatel?

3. Jak jste se o stránce dověděl/a?

4. Jak se Vám tato stránka líbí?

5. Ohodnoťte prosím jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší)

7. Studujete na VŠB-TUO Ekonomické fakultě?

8. Napište prosím jaký obor

9. Ve kterém ročníku studujete?

10. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte stránku marketingostrava.cz?

2. Jste na této stránce registrovaný uživatel?

3. Jak jste se o stránce dověděl/a?

4. Jak se Vám tato stránka líbí?

5. Ohodnoťte prosím jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší)

7. Studujete na VŠB-TUO Ekonomické fakultě?

8. Napište prosím jaký obor

9. Ve kterém ročníku studujete?

10. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Klinková, V.Web Marketingostrava.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://web-marketingostrava-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.