Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Wellness a medical wellness

Wellness a medical wellness

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kadeřábková
Šetření:29. 02. 2012 - 30. 03. 2012
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, oslovuji Vás jako studentka posledního ročníku Vysoké školy obchodní v Praze.Tento dotazník mi pomůže při psaní mé Diplomové práce na téma Wellness a medical wellness. Cílem mého výzkumu je zjistit povědomí veřejnosti o trendu wellness a praktické zkušenosti se službami wellness.Prosím Vás o jeho pravdivé vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se již s pojmem wellness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9166,42 %66,42 %  
ano, setkávám se velmi často4331,39 %31,39 %  
nikdy jsem se s tímto pojmem nesetkal21,46 %1,46 %  
vůbec nevím co znamená10,73 %0,73 %  

Graf

2. Setkali jste se již někdy s pojmem medical wellness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy jsem se s tímto pojmem nesetkal6950,36 %50,36 %  
ano5640,88 %40,88 %  
vůbec nevím co znamená118,03 %8,03 %  
ano, setkávám se velmi často10,73 %0,73 %  

Graf

3. Pod pojmem wellness si představujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxaci, odpočinek11181,02 %81,02 %  
masáže,vířivky, bazény11181,02 %81,02 %  
wellness pobyty7756,2 %56,2 %  
nemocenské prostředí, lázně64,38 %4,38 %  
nic10,73 %0,73 %  

Graf

4. Vyzkoušeli jste již někdy nějakou wellness službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5439,42 %39,42 %  
ano, několikrát3626,28 %26,28 %  
ne, ještě nikdy2618,98 %18,98 %  
ano, pravidelně128,76 %8,76 %  
ne, ale mám to v plánu96,57 %6,57 %  

Graf

5. Jakou proceduru byste rádi vyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Thajskou masáž6547,45 %47,45 %  
Masáž lávovými kameny6446,72 %46,72 %  
Čokoládovou masáž5741,61 %41,61 %  
Kryoterapii3122,63 %22,63 %  
Floating1510,95 %10,95 %  
Masáž se šťastným koncem21,46 %1,46 %  
zadnou10,73 %0,73 %  
masáž obličeje10,73 %0,73 %  
návštěva lázní10,73 %0,73 %  
vířivku10,73 %0,73 %  
tyto jsem již absolvovala10,73 %0,73 %  
saunu10,73 %0,73 %  
tajskou masáž10,73 %0,73 %  
tyhle procedury mě neoslovily, jsou to dnes již známé procedury we wellness10,73 %0,73 %  
pepřovou masáž10,73 %0,73 %  

Graf

6. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hodinovou čokoládovou masáž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 300 Kč5943,07 %43,07 %  
301 - 500 Kč5439,42 %39,42 %  
501 - 700 Kč1712,41 %12,41 %  
nad 700 Kč75,11 %5,11 %  

Graf

7. Jakou částku jste ochotni utratit týdně za wellness služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 500 Kč9267,15 %67,15 %  
žádnou2417,52 %17,52 %  
501 - 1000 Kč1611,68 %11,68 %  
nad 1000 Kč53,65 %3,65 %  

Graf

8. Využili byste nabídku cestovní kanceláře při výběru dovolené ve stylu wellness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, za předpokladu opravdu výhodné ceny6849,64 %49,64 %  
ne, při wellness pobytech2921,17 %21,17 %  
ano2820,44 %20,44 %  
ne, nikdy nevyužívám služby cestovní kanceláře128,76 %8,76 %  

Graf

9. Zaregistrovali jste v médiích nabídku nebo propagaci wellness?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9670,07 %70,07 %  
ne2316,79 %16,79 %  
nevím1813,14 %13,14 %  

Graf

10. Koupili byste zvýhodněný wellness pobyt přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7353,28 %53,28 %  
ano, již jsme v minulosti koupil2518,25 %18,25 %  
ne, nemám důvěru ve slevové portály2014,6 %14,6 %  
tato forma mě doposud nenapadla118,03 %8,03 %  
ne, pobyty přes slevové portály nemají takovou kvalitu75,11 %5,11 %  
ne, pobyty jsou pro dva a nikdo se mnou nechce jet10,73 %0,73 %  

Graf

11. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 2 denní pobyt pro 2 osoby v Mariánských lázních v 4 hvězdičkovém hotelu s polopenzí. V ceně 2x perličková koupel, 2x částečná masáž, 2x volný vstup do whirpoolu a bazénu, 2x 10 minut solárium. V ceně není doprava.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2501 - 3500 Kč5237,96 %37,96 %  
3 501 -4500 Kč3928,47 %28,47 %  
1500 - 2500 Kč3122,63 %22,63 %  
4 501 - 5 500 Kč107,3 %7,3 %  
nad 5 501 Kč53,65 %3,65 %  

Graf

12. Kde Vás osloví nebo by oslovila reklama na wellness produkty nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na interneru11886,13 %86,13 %  
v televizi2921,17 %21,17 %  
v tisku2820,44 %20,44 %  
na billboardech128,76 %8,76 %  
v rozhlasu64,38 %4,38 %  

Graf

13. Zajímá Vás wellnes a trendy s ním spojené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji žádné trendy5741,61 %41,61 %  
ano, sleduji trendy nejenom ve wellness3525,55 %25,55 %  
ano, wellness je mi velmi blízké2518,25 %18,25 %  
wellness nesleduji vůbec2014,6 %14,6 %  

Graf

14. Do jaké země byste zamířili za wellness službami?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do České republiky5642,75 %40,88 %  
do Maďarska4030,53 %29,2 %  
na Slovensko2015,27 %14,6 %  
do Slovinska64,58 %4,38 %  
do zadne zeme10,76 %0,73 %  
Honolulu10,76 %0,73 %  
do Rakouska10,76 %0,73 %  
Thajsko10,76 %0,73 %  
Do Číny, Švýcarska10,76 %0,73 %  
ČR, Slovensko, Rakousko10,76 %0,73 %  
dotazník mne nebavi, ale není to kam jinam napsat, jsou tu otázky na které nemohu odpovědět , tak jak chci! nikdy bych se neponořil do čokolády.....10,76 %0,73 %  
Bali10,76 %0,73 %  
hocikam, pokial to bude cenovo vyhodne :-D10,76 %0,73 %  

Graf

15. Kde byste nejraději využili wellness služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve wellness centru8864,23 %64,23 %  
v lázních6849,64 %49,64 %  
v hotelovém centru5338,69 %38,69 %  
doma118,03 %8,03 %  
v podniku32,19 %2,19 %  

Graf

16. Vaše trvalé bydliště se nachází v?P

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě pod 150 tis. obyvatel8159,12 %59,12 %  
v Praze4129,93 %29,93 %  
ve městě nad 150 tis. obyvatel1510,95 %10,95 %  

Graf

17. Vaše dosažené vzdělání je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské6345,99 %45,99 %  
vysokoškolské6144,53 %44,53 %  
základní75,11 %5,11 %  
vyučen v oboru42,92 %2,92 %  
vyšší odborné (VOŠ)10,73 %0,73 %  
vyšší odborné10,73 %0,73 %  

Graf

18. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 24 let7756,2 %56,2 %  
25 - 34 let5137,23 %37,23 %  
35 - 44 let85,84 %5,84 %  
55 let a více10,73 %0,73 %  

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9776,38 %70,8 %  
muž3023,62 %21,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se již s pojmem wellness?

2. Setkali jste se již někdy s pojmem medical wellness?

3. Pod pojmem wellness si představujete?

4. Vyzkoušeli jste již někdy nějakou wellness službu?

5. Jakou proceduru byste rádi vyzkoušeli?

6. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hodinovou čokoládovou masáž?

7. Jakou částku jste ochotni utratit týdně za wellness služby?

8. Využili byste nabídku cestovní kanceláře při výběru dovolené ve stylu wellness?

9. Zaregistrovali jste v médiích nabídku nebo propagaci wellness?

10. Koupili byste zvýhodněný wellness pobyt přes slevové portály?

11. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 2 denní pobyt pro 2 osoby v Mariánských lázních v 4 hvězdičkovém hotelu s polopenzí. V ceně 2x perličková koupel, 2x částečná masáž, 2x volný vstup do whirpoolu a bazénu, 2x 10 minut solárium. V ceně není doprava.

12. Kde Vás osloví nebo by oslovila reklama na wellness produkty nejvíce?

13. Zajímá Vás wellnes a trendy s ním spojené?

14. Do jaké země byste zamířili za wellness službami?

15. Kde byste nejraději využili wellness služby?

16. Vaše trvalé bydliště se nachází v?P

17. Vaše dosažené vzdělání je?

18. Kolik je Vám let?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se již s pojmem wellness?

2. Setkali jste se již někdy s pojmem medical wellness?

3. Pod pojmem wellness si představujete?

4. Vyzkoušeli jste již někdy nějakou wellness službu?

5. Jakou proceduru byste rádi vyzkoušeli?

6. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hodinovou čokoládovou masáž?

7. Jakou částku jste ochotni utratit týdně za wellness služby?

8. Využili byste nabídku cestovní kanceláře při výběru dovolené ve stylu wellness?

9. Zaregistrovali jste v médiích nabídku nebo propagaci wellness?

10. Koupili byste zvýhodněný wellness pobyt přes slevové portály?

11. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 2 denní pobyt pro 2 osoby v Mariánských lázních v 4 hvězdičkovém hotelu s polopenzí. V ceně 2x perličková koupel, 2x částečná masáž, 2x volný vstup do whirpoolu a bazénu, 2x 10 minut solárium. V ceně není doprava.

12. Kde Vás osloví nebo by oslovila reklama na wellness produkty nejvíce?

13. Zajímá Vás wellnes a trendy s ním spojené?

14. Do jaké země byste zamířili za wellness službami?

15. Kde byste nejraději využili wellness služby?

16. Vaše trvalé bydliště se nachází v?P

17. Vaše dosažené vzdělání je?

18. Kolik je Vám let?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kadeřábková, L.Wellness a medical wellness (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://wellness-a-medical-wellness.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.