Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zábava v Centru Babylon Liberec

Zábava v Centru Babylon Liberec

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dagmar Žáčková
Šetření:02. 04. 2014 - 10. 04. 2014
Počet respondentů:249
Počet otázek (max/průměr):20 / 14.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den vážení respondenti, 

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci, týkající se oddělení zábavy v Centru Babylon a.s. Tento dotazník se týká navštěvování oddělení zábavy.

Výsledky průzkumu by měly pomoci k navržení cest ke zvýšení návštěvnosti.

Dotazník Vám zabere jen pár minut a je zcela anonymní. 

 

Dekuji Vám za Váš čas věnovaný vyplňování otázek.

 

Dáša Žáčková

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete oddělení zábavy (Bowling, Lunapark, Aquapark, Wellness) v Centru Babylon a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO14959,84 %59,84 %  
NE10040,16 %40,16 %  

Graf

2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevzpomínám si6644 %26,51 %  
doporučení6543,33 %26,1 %  
internet (včetně sociálních sítí)3120,67 %12,45 %  
reklamní billboard2617,33 %10,44 %  
rádio128 %4,82 %  
letáček64 %2,41 %  
inzerce (např. v časopisu)64 %2,41 %  

Graf

3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet (včetně sociálních sítí)10368,67 %41,37 %  
doporučení8053,33 %32,13 %  
rádio4731,33 %18,88 %  
reklamní billboard3523,33 %14,06 %  
inzerce (např. v časopisu)2718 %10,84 %  
letáček1510 %6,02 %  
prezentace firmy na veletrhu106,67 %4,02 %  

Graf

4. Jaký je Váš způsob navštěvování Centra Babylon, a.s.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individuální (sám za sebe)14595,39 %58,23 %  
organizovaný (zájezd, například: Ski areál Ještěd a aquapark; firemní benefity pro zaměstnance)74,61 %2,81 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 krát za rok6744,08 %26,91 %  
1 krát za čtvrt roku4428,95 %17,67 %  
méně něž 1 krát za rok3623,68 %14,46 %  
1 krát za měsíc42,63 %1,61 %  
vícekrát za měsíc10,66 %0,4 %  

Graf

6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční stránka5435,76 %21,69 %  
volný čas4227,81 %16,87 %  
vzdálenost2214,57 %8,84 %  
nabídka aktivit1811,92 %7,23 %  
informovanost o službách21,32 %0,8 %  
Navsteva mesta Libereckeho kraje10,66 %0,4 %  
dovolená v podkrkonoší10,66 %0,4 %  
narozeniny10,66 %0,4 %  
akce pro školy10,66 %0,4 %  
oslava, rozlucka se svobodou10,66 %0,4 %  
Vouchery od GC Ještěd10,66 %0,4 %  
návštěva mimolibereckých10,66 %0,4 %  
lunapark s dětmi10,66 %0,4 %  
jedná se o mou chuť jít do Babylonu10,66 %0,4 %  
fauna trhy10,66 %0,4 %  
...10,66 %0,4 %  
návštěva mimolibereckých přátel10,66 %0,4 %  
za odměnu10,66 %0,4 %  

Graf

7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Bowling2.2931.154
Lunapark2.7531.186
Aquapark21.04
Wellness2.4931.21

Graf

8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
parkování2.9660.891
ceny vstupného3.020.704
nabídka služeb1.9460.601
příjemný personál2.2350.609
otevírací doba1.7850.679
dostupnost od MHD2.1141.014
informace na webových stránkách2.2890.97
celkové prostředí v Centru Babylon2.0540.655

Graf

9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
propojení služeb v Centru (například 1 vstupné + sleva na jinou atrakci v Babylonu)9563,76 %38,15 %  
širší nabídka možných aktivit (atrakce, služby)7046,98 %28,11 %  
vstup formou benefitu od mého zaměstnavatele5939,6 %23,69 %  
lepší parkování3322,15 %13,25 %  
cena parkovného2617,45 %10,44 %  
pravidelná informovanost o událostech a novinkách na můj mail, telefon2617,45 %10,44 %  
Interiér babylonu a vybavení je stále stejné co si pamatuji od dětství10,67 %0,4 %  
přestěhování se10,67 %0,4 %  
Opravit popraskanou malbu, znovu vymalovat10,67 %0,4 %  
více krámků (žádné butiky!) s řemeslným zbožím, keramik s možností prodeje svého zboží, popř. možnost si něco vyzkoušet, další dřevař, kovář, sedlář-kožené zboží, pekař- dobrůtky a možnost si posedět při dobré kávičce, něco jako malý jarmark pod střechou10,67 %0,4 %  
moderní výzdoba + motivace návštěvníka10,67 %0,4 %  
veselejší, živější prostředí10,67 %0,4 %  
snížit kýčovitost10,67 %0,4 %  
Preference konzervativnějšího prostředí, v současné době přeplácané10,67 %0,4 %  
nechybí, spíše přebývají divné existence10,67 %0,4 %  
rekonstrukce10,67 %0,4 %  
neosobní prostředí, vybydlenost obchodů, město duchů10,67 %0,4 %  

Graf

Jiné - co konkrétně

10. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Levnější vstupné36 %1,2 %  
nižší ceny36 %1,2 %  
nižší vstupné24 %0,8 %  
snížení vstupného12 %0,4 %  
více změn v nabídce - vše je stále stejné12 %0,4 %  
levnější vstupné (aquapark)12 %0,4 %  
mírnější ceny, lepší služby - restaurace, bary12 %0,4 %  
musela bych změnit lokalitu a mít pravidelný příjem12 %0,4 %  
zajímavější atrakce a lepší restaurace!12 %0,4 %  
kdyby prostředí nebylo tak kýčovité12 %0,4 %  
ostatní odpovědi větší slevy po studenty
levnější vstupné do wellnes
levnější vstupné do aquaparku např.
nové atrakce
akce pro děti
ceny
například v případě bowlingu - když už člověk jde na bowling, mohlo by být levnější poté třeba jít na lasergame. - balíček služeb na večer. výhoda pro obě strany.
uklizeno, rekonstrukce
nižší cena
snížení cen
Nejake vyhodne benefity pro rodiny. Napriklad karticku, kde se bude znacit pocet navstev a pak napriklad za pet navstev vstup zdarma. Pak by se mi libily ruzné remesl. dilnicky pro deti i dospele.
V interiéru je vidět, že od úpravy prostor už uběhlo hodně času - vidím popraskanou malbu, zašpiněnou, prach ve výklencích a podobně. Působí to na mě jakoby sešlým dojmem.
výrobky co jinde neseženete a dobrůtky co se dají koupit jen Babylonu, akce zvýhodněné vstupné...
Jednoznačně zvýhodněná cena pro rodiny s dětmi, nebo pro důchodce
lepší dostupnost busem
cena, slevy
motivující akční ceny
společenská událost, akce pro skupiny, cílené akce pro dámy (pány)
víc mého volného času
zvýhodněná cena pro obyvatele Liberce
kontaktování ze strany Babylonu
nevím
zlevneni
větší čistota, méně kýče
informace o pořádaných akcích na stránkách FB, mailem, případně SMS
Více volného času se, levnější vstupné
nabídka dalších aktivit
slevové akce - balíčky (pro rodinu s dětmi na víkend, či svátky)
-
Nižžší ceny- hotel. Sice cena odpovídá luxusu, ale stejně je pro mě a i jiné mé známé těžké si to dovolit, jinak bychom jezdili častěji;)
Možná už by si zasloužilo Centrum Babylon radikálnější rekonstrukci, s Akvaparkem se to podařilo. Nevím jestli nákupní městečko není už přežitek.
Lepší ceny, případně výhody pro místní obyvatele.
Nějaké výstavy
určitě lepší dopravní dostupnost
levnější vstup
3570 %14,06 % 

Graf

11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční stránka4140,2 %16,47 %  
nedostatek volného času3130,39 %12,45 %  
vzdálenost2827,45 %11,24 %  
nevyhovující nabídka aktivit2221,57 %8,84 %  
zhoršení nabízených služeb1312,75 %5,22 %  
neznám Babylon43,92 %1,61 %  
neatraktivnost prostředí centra Babylon10,98 %0,4 %  
trávím volný čas jinak - venkovní aiktivity10,98 %0,4 %  
neláká mne druh této zábavy10,98 %0,4 %  
Nelibi se mi prostredi10,98 %0,4 %  
nemám důvod tento druh zábavy vyhledávat10,98 %0,4 %  
trávím čas v přírodě10,98 %0,4 %  
věk, je mi už 74 roků10,98 %0,4 %  
nemam zájem10,98 %0,4 %  
zatím jsem Babylon nenavštívil10,98 %0,4 %  
nezabývám se těmito aktivitami10,98 %0,4 %  

Graf

12. Co by Vás motivovalo k návštěvě

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevové akce5756,44 %22,89 %  
lepší informovanost2928,71 %11,65 %  
pořádání akcí (například semináře, srazy zájmových skupin)2524,75 %10,04 %  
lepší parkování1615,84 %6,43 %  
přímá doprava98,91 %3,61 %  
hlídání dětí například při návštěvě wellness65,94 %2,41 %  
viditelná reklama43,96 %1,61 %  

Graf

13. Navštěvovali jste Centrum Babylon v minulosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5458,7 %21,69 %  
změna bydliště22,17 %0,8 %  
zajímavější nabídka konkurence11,09 %0,4 %  
Z Lunaparku už jsem vyrostla a Aquapark mě už nějak neláká (mám raději plavání někde venku). Někdy bych ale ráda navštívila IQ park.11,09 %0,4 %  
ubytována na koleji v Liberci11,09 %0,4 %  
cena11,09 %0,4 %  
Lunapark - jako dítě11,09 %0,4 %  
vysoké ceny, málo obchodů, zbytek je už okoukaný11,09 %0,4 %  
nedostatek volného času11,09 %0,4 %  
snížení atraktivity11,09 %0,4 %  
není tolik času11,09 %0,4 %  
dříve to byl hit, dnes už pouze ,,nuda,,11,09 %0,4 %  
byla jsem tam v rámci dětského tábora11,09 %0,4 %  
vyrostla jsem :) Městský bazén mi stačí a ušetřím.11,09 %0,4 %  
nedostatek volneho casu 11,09 %0,4 %  
Aquapark - chladne prostředí a děti často onemocní 11,09 %0,4 %  
IQ park je super...ráda se tam vrátím, ale ostatní části centra Babylon stačilo navštívit jen jednou. Nic extra za dost peněz.11,09 %0,4 %  
jen obchůdky11,09 %0,4 %  
1x mi tam paní hlídala dítě11,09 %0,4 %  
děti vyrostli a chodí sami11,09 %0,4 %  
s dětmi, které jsou již dospělé11,09 %0,4 %  
děti dospěly11,09 %0,4 %  
neporadek,zanedbanost,osuntelost11,09 %0,4 %  
Diskoteka pred 14 lety :-)11,09 %0,4 %  
pro 4clenou rodinu je to celkem financne narocnejsi11,09 %0,4 %  
změnila se vzdálenost11,09 %0,4 %  
Nic11,09 %0,4 %  
přestěhoval jsem se11,09 %0,4 %  
více povinností11,09 %0,4 %  
viz výše11,09 %0,4 %  
nebezpečné prostředí, horší úroveň, špína, žádná ochrana11,09 %0,4 %  
je to daleko11,09 %0,4 %  
Navštívil jsem aquapark, kde polovina atrakcí nefungovala a nebyla zde žádná informovanost11,09 %0,4 %  
má finanční situace11,09 %0,4 %  
děti vyrostly11,09 %0,4 %  
není čas11,09 %0,4 %  
jednou jsem bya v aquaparku, vysoké vstupné a za tu cenu tam již znova nepůjdu11,09 %0,4 %  
málo času a nedostatek financí11,09 %0,4 %  

Graf

14. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena19879,52 %79,52 %  
muž5120,48 %20,48 %  

Graf

15. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 3013052,21 %52,21 %  
31 - 404317,27 %17,27 %  
41 - 502610,44 %10,44 %  
51 - 60218,43 %8,43 %  
10 - 20197,63 %7,63 %  
61+104,02 %4,02 %  

Graf

16. Vaše bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Liberec a Jablonec nad Nisou14959,84 %59,84 %  
okolí do 50 km5120,48 %20,48 %  
nad 100 km2710,84 %10,84 %  
do 100 km228,84 %8,84 %  

Graf

17. Rodinný status

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný11044,18 %44,18 %  
zadaný10642,57 %42,57 %  
s dětmi6626,51 %26,51 %  
bezdětný2610,44 %10,44 %  

Graf

18. Počet členů domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
28835,34 %35,34 %  
46325,3 %25,3 %  
36024,1 %24,1 %  
5197,63 %7,63 %  
1176,83 %6,83 %  
610,4 %0,4 %  
710,4 %0,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.92
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:3
Modus:2

Graf

19. Kolik členů domácnosti je výdělečně činných?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
214859,44 %59,44 %  
15321,29 %21,29 %  
33212,85 %12,85 %  
083,21 %3,21 %  
462,41 %2,41 %  
520,8 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.91
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.34
Směrodatná odchylka:0.58
Medián:2
Modus:2

Graf

20. Příjem na domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 - 30 000 Kč8132,53 %32,53 %  
30 001 - 40 000 Kč5622,49 %22,49 %  
10 000 - 20 000 Kč4216,87 %16,87 %  
40 001 - 50 000 Kč3514,06 %14,06 %  
50 000 Kč a víc3514,06 %14,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Navštěvujete oddělení zábavy (Bowling, Lunapark, Aquapark, Wellness) v Centru Babylon a.s.?

  • odpověď ANO:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet (včetně sociálních sítí) na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevzpomínám si na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inzerce (např. v časopisu) na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáček na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prezentace firmy na veletrhu na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní billboard na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 krát za rok na otázku 5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční stránka na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka aktivit na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi volný čas na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzdálenost na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkové prostředí v Centru Babylon=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkové prostředí v Centru Babylon=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkové prostředí v Centru Babylon=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny vstupného=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny vstupného=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny vstupného=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevírací doba=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevírací doba=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevírací doba=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena parkovného na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší parkování na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelná informovanost o událostech a novinkách na můj mail, telefon na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi propojení služeb v Centru (například 1 vstupné + sleva na jinou atrakci v Babylonu) na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi širší nabídka možných aktivit (atrakce, služby) na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vstup formou benefitu od mého zaměstnavatele na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet (včetně sociálních sítí) na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi individuální (sám za sebe) na otázku 4. Jaký je Váš způsob navštěvování Centra Babylon, a.s.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně něž 1 krát za rok na otázku 5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní billboard na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 krát za čtvrt roku na otázku 5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?
  • odpověď NE:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatek volného času na otázku 11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyhovující nabídka aktivit na otázku 11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zhoršení nabízených služeb na otázku 11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší informovanost na otázku 12. Co by Vás motivovalo k návštěvě
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší parkování na otázku 12. Co by Vás motivovalo k návštěvě
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pořádání akcí (například semináře, srazy zájmových skupin) na otázku 12. Co by Vás motivovalo k návštěvě
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Navštěvovali jste Centrum Babylon v minulosti?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevové akce na otázku 12. Co by Vás motivovalo k návštěvě
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční stránka na otázku 11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzdálenost na otázku 11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?

4. Jaký je Váš způsob navštěvování Centra Babylon, a.s.

  • odpověď individuální (sám za sebe):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet (včetně sociálních sítí) na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inzerce (např. v časopisu) na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně něž 1 krát za rok na otázku 5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka aktivit na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevírací doba=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny vstupného=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní billboard na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší parkování na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkové prostředí v Centru Babylon=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevírací doba=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vstup formou benefitu od mého zaměstnavatele na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční stránka na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=4 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena parkovného na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Navštěvujete oddělení zábavy (Bowling, Lunapark, Aquapark, Wellness) v Centru Babylon a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkové prostředí v Centru Babylon=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi propojení služeb v Centru (například 1 vstupné + sleva na jinou atrakci v Babylonu) na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny vstupného=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevzpomínám si na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevírací doba=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi volný čas na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=1 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkové prostředí v Centru Babylon=1 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemný personál=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi parkování=4 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi širší nabídka možných aktivit (atrakce, služby) na otázku 9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet (včetně sociálních sítí) na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na webových stránkách=3 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 krát za rok na otázku 5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquapark=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáček na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost od MHD=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 krát za čtvrt roku na otázku 5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bowling=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny vstupného=2 na otázku 8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní billboard na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness=2 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio na otázku 2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzdálenost na otázku 6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lunapark=3 na otázku 7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?

  • odpověď propojení služeb v Centru (například 1 vstupné + sleva na jinou atrakci v Babylonu):
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prezentace firmy na veletrhu na otázku 3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete oddělení zábavy (Bowling, Lunapark, Aquapark, Wellness) v Centru Babylon a.s.?

2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?

3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?

4. Jaký je Váš způsob navštěvování Centra Babylon, a.s.

5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?

6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?

7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?

11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?

12. Co by Vás motivovalo k návštěvě

13. Navštěvovali jste Centrum Babylon v minulosti?

14. Jste

15. Váš věk

16. Vaše bydliště

17. Rodinný status

18. Počet členů domácnosti?

19. Kolik členů domácnosti je výdělečně činných?

20. Příjem na domácnost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete oddělení zábavy (Bowling, Lunapark, Aquapark, Wellness) v Centru Babylon a.s.?

2. Jak jste se o Centru Babylon dozvěděli?

3. Jaká forma reklamy pro zábavu v Babylonu je podle vás nejvhodnější?

4. Jaký je Váš způsob navštěvování Centra Babylon, a.s.

5. Jak často navštěvujete atrakce oddělení zábavy Centra Babylon?

6. Jaký je důvod uvedené frekvence Vaší návštěvy?

7. Co navštěvujete nejraději? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

8. Co z uvedeného vás motivuje k opakované návštěvě Centra Babylon? (1 nejlepší, 4 nejhorší)

9. Co by vás motivovalo k četnějšímu navštěvování?

11. Důvod proč nenavštěvujete oddělení zábavy v Centru Babylon?

12. Co by Vás motivovalo k návštěvě

13. Navštěvovali jste Centrum Babylon v minulosti?

14. Jste

15. Váš věk

16. Vaše bydliště

17. Rodinný status

18. Počet členů domácnosti?

19. Kolik členů domácnosti je výdělečně činných?

20. Příjem na domácnost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Žáčková, D.Zábava v Centru Babylon Liberec (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://zabava-v-centru-babylon-libe.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.