Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zábavní atrakce v České republice

Zábavní atrakce v České republice

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Krejčí
Šetření:04. 02. 2018 - 18. 02. 2018
Počet respondentů:141
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum mi mimo jiné pomůže k vypracování diplomové práce. Dotazník je určen pro osoby, které ve volném čase navštěvují zábavní parky, zoologické zahrady, akvaparky, muzea a další - tráví volný čas aktivně. Předem Vám moc děkuji za jeho vyplnění a přeji krásný den :) 

Odpovědi respondentů

1. Jakou z vybraných atrakcí nejspíš navštívíte během volného dne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ZOO Praha7150,35 %50,35 %  
Aqualand moravia3625,53 %25,53 %  
IQlandia2719,15 %19,15 %  
Muzeum voskových figurín Grévin74,96 %4,96 %  

Graf

2. Kolik jste ochotni zaplatit vstupné za jednu osobu, pokud atrakce nabízí program na minimálně 2 hodiny, maximálně však na jeden celý den?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
250 Kč-500 Kč7452,48 %52,48 %  
100-250 Kč3927,66 %27,66 %  
500-700 Kč2114,89 %14,89 %  
méně než 100 Kč53,55 %3,55 %  
Více než 700 Kč21,42 %1,42 %  

Graf

3. Jak daleko jste ochotni jet za atrakcí, která nabídne program na minimálně dvě hodiny a maximálně celý den?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10-100 Km7754,61 %54,61 %  
na vzdálenosti nezáleží, dojedu kamkoli, pokud zábava a program budou stát za to4229,79 %29,79 %  
100 - 200 Km149,93 %9,93 %  
méně než 10 Km85,67 %5,67 %  

Graf

4. Které z těchto atrakcí jste navštívili v letech 2016 a 2017?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ZOO Praha7956,03 %56,03 %  
nenavštíval/a jsem žádnou z uvedených atrakcí4129,08 %29,08 %  
IQlandia2920,57 %20,57 %  
Muzeum voskových figurín Grévin2316,31 %16,31 %  
Aqualand Moravia2014,18 %14,18 %  

Graf

5. V případě, že půjdete s rodinou a budete kupovat rodinnou vstupenku, jste ochotni za ni zaplatit více než 1000 Kč (u atrakce s programem na min. dvě hodiny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE7956,03 %56,03 %  
ANO6243,97 %43,97 %  

Graf

6. Navštívíte spíš novou atrakci, která nabízí program na půl dne a je vzdálená hodinu cesty (a víc) nebo atrakci, která je blíž a už jste tam někdy byli (za předpokladu, že jste byli s návštěvou spokojeni)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
raději pojedu dál, pokud se bude jednat o novou atrakci7754,61 %54,61 %  
raději zopakuji návštěvu v atrakci, která je blíž6445,39 %45,39 %  

Graf

7. Koupíte si na místě něco nad rámec vstupného? Jaký bude Váš rozpočet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 - 300 Kč4229,79 %29,79 %  
300 - 500 Kč3424,11 %24,11 %  
100 - 200 Kč3222,7 %22,7 %  
více než 500 Kč2819,86 %19,86 %  
Nic už si nekoupím53,55 %3,55 %  

Graf

8. Vyberte atrakci, u které jste si v letech 2016-2018 všiml/a nějaké formu propagace nebo reklamy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ZOO Praha8157,45 %57,45 %  
Aqualand Moravia7049,65 %49,65 %  
Muzeum voskových figurín Grévin6143,26 %43,26 %  
IQlandia4934,75 %34,75 %  
Na žádnou uvedenou atrakci jsem reklamu/propagaci neviděl1712,06 %12,06 %  

Graf

9. O jakou formu reklamy/propagace se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboardy7654,29 %53,9 %  
Reklama na internetu7050 %49,65 %  
Sociální sítě5539,29 %39,01 %  
Reklama v metru5035,71 %35,46 %  
Reklama v rádiu2115 %14,89 %  
Letáky1712,14 %12,06 %  
Jiné - jaké?96,43 %6,38 %  
TV32,14 %2,13 %  
-21,43 %1,42 %  
televize21,43 %1,42 %  
neviděl jsem10,71 %0,71 %  
V Tv10,71 %0,71 %  
reklamy jsou mi totálně lhostejná10,71 %0,71 %  
Žádnou reklamu jsem nezaznamenal.10,71 %0,71 %  
Propagace těchto atrakcí jsem si nevšimla - v mém okolí se nevyskytují. 10,71 %0,71 %  
slevomat10,71 %0,71 %  
viz výše10,71 %0,71 %  
neviděla jsem 10,71 %0,71 %  
propagační leták10,71 %0,71 %  
neviděla jsme žádnou10,71 %0,71 %  
Reklama v tv10,71 %0,71 %  
Tv reklama10,71 %0,71 %  
slevové portály10,71 %0,71 %  
Zadnou10,71 %0,71 %  
Doporuceni10,71 %0,71 %  
Neviděla jsem.10,71 %0,71 %  

Graf

10. Vyhledáváte před návštěvou atrakcí reference na internetu? Na jakých stránkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google8560,28 %60,28 %  
Nevyhledávám3222,7 %22,7 %  
Facebook2719,15 %19,15 %  
Tripadvisor2618,44 %18,44 %  
Hledám jinde (popište kde):117,8 %7,8 %  
přátelé21,42 %1,42 %  
Seznam10,71 %0,71 %  
přímo na stránkách daných atrakcí10,71 %0,71 %  
na jejich webových stránkách10,71 %0,71 %  
Na internetu10,71 %0,71 %  
na jejich originálních stránkách (aby nebyli informace zkreslené)10,71 %0,71 %  
diskusní fóra10,71 %0,71 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26128,51 %8,51 %  
27107,09 %7,09 %  
2996,38 %6,38 %  
3285,67 %5,67 %  
2474,96 %4,96 %  
2074,96 %4,96 %  
2274,96 %4,96 %  
2864,26 %4,26 %  
2553,55 %3,55 %  
4053,55 %3,55 %  
ostatní odpovědi 30
16
18
23
31
19
46
15
59
48
44
43
33
45
35
55
37
36
58
41
21
69
51
34
62
50
12
38
52
42
13
17
39
60
14
6546,1 %46,1 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:29.48
Minimum:16
Maximum:55
Variační rozpětí:39
Rozptyl:74.92
Směrodatná odchylka:8.66
Medián:27
Modus:26

Graf

12. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4632,62 %32,62 %  
Středočeský85,67 %5,67 %  
Ústecký85,67 %5,67 %  
moravskoslezský64,26 %4,26 %  
královéhradecký64,26 %4,26 %  
Jihomoravský53,55 %3,55 %  
plzeňský53,55 %3,55 %  
Zlínský42,84 %2,84 %  
jm42,84 %2,84 %  
moravskoslezském42,84 %2,84 %  
ostatní odpovědi Jihočeský
Olomoucký
Pardubicky
liberecký
Hlavní město Praha
Stredoceskem
Olomoucký kraj
hl.m.Praha
Msk
Praha Východ
Karlovarském
Olmoucký kraj
V Praze
hl. m. Praha
Zlínský kraj
Východočeský
Středočeský kraj
Vysočina
Pardubice
jihomoravký
Brněnský kraj
Pražský
Liberecký kraj
trnavský
Morava
Jihocesky
Moravskozlezký
Praha zapad
Libereckém
Praha 1
Pardubickém
Usteckém
Liberec
pha
Hl. m. Praha.
4531,91 %31,91 % 

Graf

13. Atrakci navštěvujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S rodinou8459,57 %59,57 %  
S partnerem/partnerkou7150,35 %50,35 %  
S přáteli5941,84 %41,84 %  
Sami1611,35 %11,35 %  
Jiné64,26 %4,26 %  

Graf

14. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10171,63 %71,63 %  
Muž4129,08 %29,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou z vybraných atrakcí nejspíš navštívíte během volného dne?

2. Kolik jste ochotni zaplatit vstupné za jednu osobu, pokud atrakce nabízí program na minimálně 2 hodiny, maximálně však na jeden celý den?

3. Jak daleko jste ochotni jet za atrakcí, která nabídne program na minimálně dvě hodiny a maximálně celý den?

4. Které z těchto atrakcí jste navštívili v letech 2016 a 2017?

5. V případě, že půjdete s rodinou a budete kupovat rodinnou vstupenku, jste ochotni za ni zaplatit více než 1000 Kč (u atrakce s programem na min. dvě hodiny)?

6. Navštívíte spíš novou atrakci, která nabízí program na půl dne a je vzdálená hodinu cesty (a víc) nebo atrakci, která je blíž a už jste tam někdy byli (za předpokladu, že jste byli s návštěvou spokojeni)?

7. Koupíte si na místě něco nad rámec vstupného? Jaký bude Váš rozpočet?

8. Vyberte atrakci, u které jste si v letech 2016-2018 všiml/a nějaké formu propagace nebo reklamy:

9. O jakou formu reklamy/propagace se jednalo?

10. Vyhledáváte před návštěvou atrakcí reference na internetu? Na jakých stránkách?

11. Kolik je Vám let?

12. V jakém kraji bydlíte?

13. Atrakci navštěvujete:

14. Jste muž nebo žena?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou z vybraných atrakcí nejspíš navštívíte během volného dne?

2. Kolik jste ochotni zaplatit vstupné za jednu osobu, pokud atrakce nabízí program na minimálně 2 hodiny, maximálně však na jeden celý den?

3. Jak daleko jste ochotni jet za atrakcí, která nabídne program na minimálně dvě hodiny a maximálně celý den?

4. Které z těchto atrakcí jste navštívili v letech 2016 a 2017?

5. V případě, že půjdete s rodinou a budete kupovat rodinnou vstupenku, jste ochotni za ni zaplatit více než 1000 Kč (u atrakce s programem na min. dvě hodiny)?

6. Navštívíte spíš novou atrakci, která nabízí program na půl dne a je vzdálená hodinu cesty (a víc) nebo atrakci, která je blíž a už jste tam někdy byli (za předpokladu, že jste byli s návštěvou spokojeni)?

7. Koupíte si na místě něco nad rámec vstupného? Jaký bude Váš rozpočet?

8. Vyberte atrakci, u které jste si v letech 2016-2018 všiml/a nějaké formu propagace nebo reklamy:

9. O jakou formu reklamy/propagace se jednalo?

10. Vyhledáváte před návštěvou atrakcí reference na internetu? Na jakých stránkách?

11. Kolik je Vám let?

12. V jakém kraji bydlíte?

13. Atrakci navštěvujete:

14. Jste muž nebo žena?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Krejčí, V.Zábavní atrakce v České republice (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://zabavni-atrakce-v-ceske-repu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.