Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej zábavní pyrotechniky v ČR

Prodej zábavní pyrotechniky v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vladimir Kudrna
Šetření:22. 11. 2009 - 20. 12. 2009
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):11 / 6.8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj/Dobrý den,

rád bych Vás touto cestou požádal o pár minut Vašeho času. Přesně tak dlouho trvá tento krátký dotazník, který bude sloužit jako jeden z podkladů pro mou  školní práci na téma Ochrana spotřebitele při nakupování zábavní pyrotechniky.

 

Předem děkuji za jeho vyplnění :-)

 

                                                                                                        

                                                                    

 

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete zábavní pyrotechniku ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3660 %60 %  
ano2440 %40 %  

Graf

2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skupina 2: římské svíce, fontány, gejzíry, petardy, mini výbušky, vystřelovací pouzdra, rakety s náplní barevných světlic nebo výbuškové slože, barevné dýmy a bengálské ohně2083,33 %33,33 %  
Skupina 1: prskavky, pistolové kapsle, třaskavé bonbony a proužky, malé tyčinky s barevnými plameny, ohňopády, blikavky, malá ohnivá kola a fontány, létající motýli, bouchací kuličky a vystřelovací konfety1562,5 %25 %  
Skupina 3: malé kulové pumy (45 mm průměr) , dělové rány, ohňopády, různé druhy větších raket a vystřelovacích efektů, velké japonské slunce729,17 %11,67 %  
Skupina 4: velké kulové pumy (63 mm a více) + velké rakety ostatní velká zábavní 14,17 %1,67 %  

Graf

3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodáno na stánku?1666,67 %26,67 %  
prodáno v kamenném obchodu?1562,5 %25 %  
předáno jako dárek?416,67 %6,67 %  
prodáno v internetovém obchodu?312,5 %5 %  
doručeno jiným způsobem?28,33 %3,33 %  

Graf

4. Byl u Vámi zakoupeného výrobku vždy český návod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1562,5 %25 %  
ne937,5 %15 %  

Graf

5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1458,33 %23,33 %  
ne1041,67 %16,67 %  

Graf

6. Víte, kde můžete zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u prodejce1979,17 %31,67 %  
nelze ji reklamovat520,83 %8,33 %  
u výrobce312,5 %5 %  

Graf

7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 24 měsíců od zakoupení1145,83 %18,33 %  
nelze ji reklamovat (vzhledem k charakteru zboží)520,83 %8,33 %  
do 6ti měsíců od zakoupení416,67 %6,67 %  
do 12ti měsíců od zakoupení416,67 %6,67 %  

Graf

8. Vlastníte průkaz odpalovače ohňostrojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24100 %40 %  

Graf

9. Vyberte prosím Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3253,33 %53,33 %  
žena2846,67 %46,67 %  

Graf

10. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-293355 %55 %  
30-451931,67 %31,67 %  
15-1746,67 %6,67 %  
0-1423,33 %3,33 %  
46-6011,67 %1,67 %  
60-11,67 %1,67 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2846,67 %46,67 %  
vysokoškolské2033,33 %33,33 %  
základní915 %15 %  
učňovské35 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete zábavní pyrotechniku ?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skupina 1: prskavky, pistolové kapsle, třaskavé bonbony a proužky, malé tyčinky s barevnými plameny, ohňopády, blikavky, malá ohnivá kola a fontány, létající motýli, bouchací kuličky a vystřelovací konfety na otázku 2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skupina 2: římské svíce, fontány, gejzíry, petardy, mini výbušky, vystřelovací pouzdra, rakety s náplní barevných světlic nebo výbuškové slože, barevné dýmy a bengálské ohně na otázku 2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodáno na stánku? na otázku 3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodáno v kamenném obchodu? na otázku 3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Byl u Vámi zakoupeného výrobku vždy český návod?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi u prodejce na otázku 6. Víte, kde můžete zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 24 měsíců od zakoupení na otázku 7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Vlastníte průkaz odpalovače ohňostrojů?

2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?

  • odpověď Skupina 2: římské svíce, fontány, gejzíry, petardy, mini výbušky, vystřelovací pouzdra, rakety s náplní barevných světlic nebo výbuškové slože, barevné dýmy a bengálské ohně:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodáno v kamenném obchodu? na otázku 3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Byl u Vámi zakoupeného výrobku vždy český návod?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 24 měsíců od zakoupení na otázku 7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

6. Víte, kde můžete zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

  • odpověď u prodejce:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 24 měsíců od zakoupení na otázku 7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodáno v kamenném obchodu? na otázku 3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)

8. Vlastníte průkaz odpalovače ohňostrojů?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Nakupujete zábavní pyrotechniku ?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skupina 1: prskavky, pistolové kapsle, třaskavé bonbony a proužky, malé tyčinky s barevnými plameny, ohňopády, blikavky, malá ohnivá kola a fontány, létající motýli, bouchací kuličky a vystřelovací konfety na otázku 2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skupina 2: římské svíce, fontány, gejzíry, petardy, mini výbušky, vystřelovací pouzdra, rakety s náplní barevných světlic nebo výbuškové slože, barevné dýmy a bengálské ohně na otázku 2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodáno na stánku? na otázku 3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodáno v kamenném obchodu? na otázku 3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Byl u Vámi zakoupeného výrobku vždy český návod?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi u prodejce na otázku 6. Víte, kde můžete zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 24 měsíců od zakoupení na otázku 7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete zábavní pyrotechniku ?

2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?

3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)

4. Byl u Vámi zakoupeného výrobku vždy český návod?

5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?

6. Víte, kde můžete zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

8. Vlastníte průkaz odpalovače ohňostrojů?

9. Vyberte prosím Vaše pohlaví?

10. Kolik je Vám let?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete zábavní pyrotechniku ?

2. Zaškrtněte prosím skupiny pyrotechnických výrobků, které nejčastěji nakupujete (pro zaškrtnutí je dostačující jen jeden nakupovaný výrobek ze skupiny)?

3. Pokud jste na druhou otázku odpověděl(a) označením skupin 2-4, bylo Vám toto zboží (kdykoliv v minulosti)

4. Byl u Vámi zakoupeného výrobku vždy český návod?

5. Selhala Vám někdy zakoupená pyrotechnika (nešla odpálit)?

6. Víte, kde můžete zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

7. Víte v jaké lhůtě lze zakoupenou zábavní pyrotechniku reklamovat?

8. Vlastníte průkaz odpalovače ohňostrojů?

9. Vyberte prosím Vaše pohlaví?

10. Kolik je Vám let?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kudrna, V.Prodej zábavní pyrotechniky v ČR (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://zabavnipyrotechnika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.