Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zájem o bio výrobky

Zájem o bio výrobky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Uhlíková
Šetření:02. 11. 2010 - 09. 11. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respodenti,


pomocí dat získaných z tohoto dotazníku se pokusím zanalyzovat český trh bio výrobků. Zajímám se o jejich oblibu, cenovou dostupnost, důvody proč je koupit či nekoupit. Výsledky použiji ve své bakalářské práci.


Dotazník je určen pro osoby starší 15 let.


Děkuji za Vaše upřímné odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Jak často kupujete bio výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně930 %30 %  
vůbec826,67 %26,67 %  
zřídka723,33 %23,33 %  
často620 %20 %  

Graf

2. V případě, že kupujete bio výrobky, kde tak činíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarkety1963,33 %63,33 %  
obchody se zdravou výživou1033,33 %33,33 %  
jinde826,67 %26,67 %  
tržnice723,33 %23,33 %  
internetové obchody26,67 %6,67 %  

Graf

3. Které bio výrobky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny2273,33 %73,33 %  
kosmetika930 %30 %  
žádné723,33 %23,33 %  
oblečení26,67 %6,67 %  
jiné13,33 %3,33 %  

Graf

4. Kolik Kč měsíčně utratíte za bio výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 100 Kč930 %30 %  
0 Kč930 %30 %  
101 - 500 Kč826,67 %26,67 %  
501 - 1 000 Kč26,67 %6,67 %  
více než 1 00026,67 %6,67 %  

Graf

5. Proč kupujete bio výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jejich výroba neškodí přírodě1033,33 %33,33 %  
chci udělat něco pro své zdraví930 %30 %  
zajímají mě nové výrobky, rád je zkouším930 %30 %  
nekupuji je930 %30 %  
kvůli jejich chuti723,33 %23,33 %  
vyrábí se pouze jako bio výrobek26,67 %6,67 %  

Graf

6. Proč nekupujete bio výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji je1240 %40 %  
jsou drahé723,33 %23,33 %  
jsou nedostupné310 %10 %  
bio- je nesmysl, nicemu to nepomaha13,33 %3,33 %  
jsou škodlivé zdraví i životnímu prostředí13,33 %3,33 %  
jsou škodlivé13,33 %3,33 %  
je to podvod13,33 %3,33 %  
Jsou drahe a je to pouze jakysi fenomen.....13,33 %3,33 %  
Jsou drahé, kvalitativně i chutově horší13,33 %3,33 %  
pěstuji si vlastní13,33 %3,33 %  
je kolem toho zbytečný humbuk13,33 %3,33 %  

Graf

7. Kdo Vás přivedl ke kupování bio výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdo mě nepřesvědčil1136,67 %36,67 %  
chuť je vyzkoušet1136,67 %36,67 %  
známí516,67 %16,67 %  
reklama13,33 %3,33 %  
matka a její výchova k okolnímu světu13,33 %3,33 %  
láska k přírodě a zívřatům13,33 %3,33 %  

Graf

8. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2583,33 %83,33 %  
muž516,67 %16,67 %  

Graf

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let1446,67 %46,67 %  
do 20 let1343,33 %43,33 %  
31 - 45 let310 %10 %  

Graf

10. Do které skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2273,33 %73,33 %  
pracující516,67 %16,67 %  
pracující student26,67 %6,67 %  
nezaměstnaný13,33 %3,33 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s maturitou1653,33 %53,33 %  
vysokoškolské930 %30 %  
základní413,33 %13,33 %  
vyučen/a13,33 %3,33 %  

Graf

12. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velké město (nad 50 000 obyvatel)1860 %60 %  
menší město (do 50 000 obyvatel)723,33 %23,33 %  
venkov516,67 %16,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Uhlíková, J.Zájem o bio výrobky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zajem-o-bio-vyrobky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.