Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zájem o kávu mezi lidmi

Zájem o kávu mezi lidmi

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Jíchová
Šetření:26. 10. 2009 - 09. 11. 2009
Počet respondentů:188
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

 Dobrý den,jsme studentky VŠE a chtěli bychom vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku,který se týká preferencí ve výběru kávy. Tento dotazník nám pomůže při vypracování marketingové studie. Proto neváhejte a vyplňujte. Moc Děkujeme

Odpovědi respondentů

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 18 letotázka č. 2, 19 - 25 letotázka č. 2, 26 - 40 letotázka č. 2, 41 - 60 letotázka č. 2, 61 a více letotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let13370,74 %70,74 %  
26 - 40 let2915,43 %15,43 %  
15 - 18 let2010,64 %10,64 %  
41 - 60 let63,19 %3,19 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 3, ženaotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13169,68 %69,68 %  
muž5730,32 %30,32 %  

Graf

3. Proč jste začali pít kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Chtěl/a jsem uchutnat kávuotázka č. 4, Byl/a jsem často unavenáotázka č. 4, Pili ji kamarádi a chtěla jsem zapadnout mezi něotázka č. 4, Nepiju kávuotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chtěl/a jsem uchutnat kávu10153,72 %53,72 %  
Nepiju kávu4624,47 %24,47 %  
Byl/a jsem často unavená3518,62 %18,62 %  
Pili ji kamarádi a chtěla jsem zapadnout mezi ně63,19 %3,19 %  

Graf

4. Kdy jste začali s pitím kávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [dříve než v 15ti letechotázka č. 5, 15 - 18 letotázka č. 5, po 18ti letechotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 18 let7351,41 %38,83 %  
po 18ti letech4128,87 %21,81 %  
dříve než v 15ti letech2819,72 %14,89 %  

Graf

5. Proč pijete kávu nyní?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Káva mi chutná9571,97 %50,53 %  
Považuji to jako součást každého dne2518,94 %13,3 %  
Zvyknul si na ni můj organizmus129,09 %6,38 %  

Graf

6. Nejčastěji pijete...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozpustnou kávu4935,25 %26,06 %  
Espresso3223,02 %17,02 %  
Latté2618,71 %13,83 %  
Capuccino139,35 %6,91 %  
Turka (zalévané)139,35 %6,91 %  
Vídeňskou (mléko+šlehačka)64,32 %3,19 %  

Graf

7. Kde nejraději pijete kávu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma8662,32 %45,74 %  
V restauraci5237,68 %27,66 %  

Graf

8. Jak často pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jednou týdněotázka č. 9, Denněotázka č. 9, Jen když musímotázka č. 9, Když mám chuťotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když mám chuť7049,3 %37,23 %  
Denně6344,37 %33,51 %  
Jen když musím74,93 %3,72 %  
Jednou týdně21,41 %1,06 %  

Graf

9. Co nejvíce oceňujete na kávě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vše najednou6449,61 %34,04 %  
Chuť4635,66 %24,47 %  
Aroma1310,08 %6,91 %  
Vzhled a způsob podávání64,65 %3,19 %  

Graf

10. Zvažujete při výběru podniku,který navštívíte,zda tam mají oblíbenou značku kávy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10577,78 %55,85 %  
ano3022,22 %15,96 %  

Graf

11. Byli byste ochotni za lepší kávu zaplatit více?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10880 %57,45 %  
ne2720 %14,36 %  

Graf

12. Znáte kávu ILLY?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9653,04 %51,06 %  
ne8546,96 %45,21 %  

Graf

13. Co si vybavíte, když se řekne ILLY?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

?

????

...

....

"ill"

bohužel kávu tuhle kávu neznám, vzhledem k tomu, že kafe nepiju.. tak se mi nic moc nevybaví :))

boly podklad modry napis

Celkem solidní káva, ale mohla by mít i variantu Espresso - Rozpustná. Chuť by mohla být o něco výraznější. Oceňuji ale fakt, že moc nepění.

červená barva na logu

červené logo

červeno bílé logo, káva v kavárně a v domácím kávovaru

červenobílé logo

čo ja wiem :D

čokolada, sušenka, konkurence, chuť

design loga

dobra chut

dobrá káva

dobrá káva, príjemná voňa,často podávaná v reštauráciách a kaviarňach,

dobré presso

drahý kafe, který chutná stejně jako ty ostatní :-)

druh kávy

elegantne zdobeny

esspreso, lepší restaurace, kavárny

ewrer

Film Wall-E.

hezká stříbrná plechovka s kafem

Hezké a tématické hrnečky:-)

Hrnecek na pikolo s timto napisem

hrnečky, sáčky cukru

chuť a hrníček s logem

Illy mi asociuje vůni

je o.k.

jednu kavarnu v nemecku, kde jsem si ji s pritelem davala

jednu pekárnu, kde Illy prodávají

Jejich červené logo

jejichlogo

Jemné aroma.

jen jsem o ni slyšela

Jméno kávy ?

kafe

kafe

kafe

kava

káva

káva

káva

káva

káva dobré kvality

káva v plechovce a červené logo s bílým nápisem ILLy

káva v plechovce, luxusnější, chutná

káva,která mi tak úplně nechutná

kavárna

kavu

kávu

kávu

kávu

kávu

Kávu

kávu

kávu, kavárnu

klasicke a rozsirene kafe, V KAZDE restauaraci, NEPRILIS dobre (nebo zpracovavane a podavane v te restauaraci)

kvalita

kvalitní a dobrá káva

kvalitní káva

Kvalitní káva a servis

Kvalitní káva v hliníkové dóze.

kvalitni kava, pekny design loga i vyrobku

kvalitu

logo

logo

logo

logo

luxusní káva,moderní restaurace

malé presso

malou plechovku chlazeného dobrého kafe

méně kvalitní káva, málo rozšířená

milly vanilly

Možná tak reklama na ní

nechutná mi

nějaká nemoc??

Nějkaké cizí ženské jméno??:)

Nejlepší espresso!

neviem co to je

nevim co to je

nevim protoze jsem neslysel kavu ILLY

nevim, neznám

Nevím, neznám.

neznám

Neznám

neznám ILLY

neznám ji

Neznam kavu ILLY.

neznám tuto značku

neznám značku

neznám značku ILLY

Neznám, proto nemohu odpovědět.:-)

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic , neznám tento druhy kávy.

nic mi to nerika

Nic mi to neříká

nic mne nenapadá

Nic, když ji neznám

nic, neznám tuto značku

nic,neznam

nic,protože ji neznám

Nic:)

Nic.

nič

nič..

no asi kafe, ne? když je v otázce dvanáct slovní spojení "káva ILLY"

no tak uz asi znacku kavy

obchodní dům

ocelovej soudek

Peneri Strycka Homeboye PSH

perla mezi kávami

piji kávu jen obcas, pouze kafe latte a preferuji jine znacky.

plechovka s ledovou kávou

poznam ochrannu známku ILLY

poznam tu kávu, ale ešte som ju nepila, takže neviem sa viac k tomu druhu kavy vyjadriť

prostě dobrá káva

průměr

průměrně dobrá káva

reklamní předměty

relativně dobrá káva

stříbrná plechovka s kávou

super kava

to má být reklama nebo co?

Tuto značku neznám.

vůbec nic

vůně

výborná káva

výborná káva

vyborna kava

Vynikající káva

ze je to druh kavy :D

značka kávy

známou značku kávy, spíše vyšší cenu a kvalitu

že existují jiné a kvalitnější značky kávy

14. Už jste někdy ochutnali kávu ILLY?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10558,01 %55,85 %  
ano7641,99 %40,43 %  

Graf

15. Chutná vám káva ILLY?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6957,02 %36,7 %  
ne5242,98 %27,66 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Kde nejraději pijete kávu?

  • odpověď Doma:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Byli byste ochotni za lepší kávu zaplatit více?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Turka (zalévané) na otázku 6. Nejčastěji pijete...

11. Byli byste ochotni za lepší kávu zaplatit více?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Capuccino na otázku 6. Nejčastěji pijete...
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci na otázku 7. Kde nejraději pijete kávu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Zvažujete při výběru podniku,který navštívíte,zda tam mají oblíbenou značku kávy?

12. Znáte kávu ILLY?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Už jste někdy ochutnali kávu ILLY?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Chutná vám káva ILLY?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 13. Co si vybavíte, když se řekne ILLY?

14. Už jste někdy ochutnali kávu ILLY?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Chutná vám káva ILLY?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Znáte kávu ILLY?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 13. Co si vybavíte, když se řekne ILLY?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Chutná vám káva ILLY?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

2. Pohlaví

3. Proč jste začali pít kávu?

4. Kdy jste začali s pitím kávy?

5. Proč pijete kávu nyní?

6. Nejčastěji pijete...

7. Kde nejraději pijete kávu?

8. Jak často pijete kávu?

9. Co nejvíce oceňujete na kávě?

10. Zvažujete při výběru podniku,který navštívíte,zda tam mají oblíbenou značku kávy?

11. Byli byste ochotni za lepší kávu zaplatit více?

12. Znáte kávu ILLY?

13. Co si vybavíte, když se řekne ILLY?

14. Už jste někdy ochutnali kávu ILLY?

15. Chutná vám káva ILLY?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

2. Pohlaví

3. Proč jste začali pít kávu?

4. Kdy jste začali s pitím kávy?

5. Proč pijete kávu nyní?

6. Nejčastěji pijete...

7. Kde nejraději pijete kávu?

8. Jak často pijete kávu?

9. Co nejvíce oceňujete na kávě?

10. Zvažujete při výběru podniku,který navštívíte,zda tam mají oblíbenou značku kávy?

11. Byli byste ochotni za lepší kávu zaplatit více?

12. Znáte kávu ILLY?

13. Co si vybavíte, když se řekne ILLY?

14. Už jste někdy ochutnali kávu ILLY?

15. Chutná vám káva ILLY?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jíchová, K.Zájem o kávu mezi lidmi (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://zajem-o-kavu-mezi-lidmi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.