Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zájem rodičů o akce konané školkou, kam chodí Vaše dítě.

Zájem rodičů o akce konané školkou, kam chodí Vaše dítě.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renáta Pušová
Šetření:02. 03. 2017 - 16. 03. 2017
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Renáta Pušová a doplňuji si vzdělání o předškolní pedagogiku. V rámci mého studia píši maturitní práci na téma " Tématické akce a besídky" a součástí mé práce neboli i jejím cílem je zjistit zájem/nezájem rodičů o akce konané školkou, případně spoluúčasti nebo pomocí při organizaci.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte na akce, které pořádá MŠ pro Vás jako rodiče?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravidelně na každou, zařídím si volno5877,33 %77,33 %  
jen, když mám volno v práci1013,33 %13,33 %  
pouze na vánoční besídky, 1x za rok68 %8 %  
nechodím, nemám zájem o akce11,33 %1,33 %  

Graf

2. Kdo převážně chodí na akce v MŠ během roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oba rodiče, uděláme si čas2938,67 %38,67 %  
pouze matka dítěte2736 %36 %  
střídáme se1013,33 %13,33 %  
celá rodina včetně prarodičů810,67 %10,67 %  
nechodí nikdo11,33 %1,33 %  

Graf

3. Kdo převážně chodí na vánoční besídku v MŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oba rodiče, uděláme si čas3546,67 %46,67 %  
celá rodina včetně prarodičů2026,67 %26,67 %  
pouze matka dítěte1520 %20 %  
střídáme se45,33 %5,33 %  
nechodí nikdo11,33 %1,33 %  

Graf

4. Jaké tématické akce pořádá Vaše MŠ během roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vánoční besídka (prosinec)6890,67 %90,67 %  
dětský den, rozlučkové besídky (červen)5674,67 %74,67 %  
výroba masek, karneval, masopustní akce (únor/březen)4357,33 %57,33 %  
zahradní slavnost (květen)3445,33 %45,33 %  
pálení čarodějnic (duben)2938,67 %38,67 %  
Halloween, lampionový průvod (říjen)2938,67 %38,67 %  
předvánoční jarmark (listopad / prosinec)2330,67 %30,67 %  
podzimní brigáda, úklid zahrady (listopad)2229,33 %29,33 %  
seznamovací párty pro nově nastupující děti (září)1418,67 %18,67 %  
závody na sněhu, bobování (leden)1114,67 %14,67 %  
Valentýnské vyrábění (únor)810,67 %10,67 %  

Graf

5. Podílíte se na organizaci školkových akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nepodílím se, nemám zájem3445,33 %45,33 %  
ano, podílím se ráda2229,33 %29,33 %  
ne, nemáme možnost1925,33 %25,33 %  

Graf

6. Jak konkrétně spolupracujete? - něco přinesete k občerstvení, vyrobíte kulisy, sponzorujete, zařídíte...(vyplní pouze ti, kdo předtím odpověděl ANO)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cokoli je potřeba - občerstvení, připravit prostředí...

donesu papíry na kreslení

Donesu pohoštění

Drobné dárky pro děti,pečení na všechny akce

drobné občerstvení, kostýmy a rekvizity pro dítě

Chybi otázka č.5, ale ano podporuji školku. Nakoupím občas čtvrtky, výtvarné potřeby. Donesu na akce nějaké dobroty a připravuji pro děti balíčky.

Na akce jako je karneval a den dětí někteří donesou občerstvení, které se následně prodává, všichni dají věci (hračky) do tomboly.

na vánoční besídku nosím cukroví, na maškarní vlastním dětem uchystám masky

Něco přinesu k občerstvení. V průběhu roku vyrábím se svými žáky ze školy drobné dárečky pro školkové děti (medaile, drobné dárky).

Neprispivam

Nijak vse si skolka zaridi sama

nosím občerstvení, věci na vyrábění

Obcerstveni

občerstvení

občerstvení

občerstvení

Občerstvení aktivně se zapojují do různých aktivit chystani atd

Občerstvení, dodám různé věci na výrobu výrobků - látky, knoflíky

Občerstvení, pomoc na stanovištích, aktivni ucast v soutezich, doprovid ditete

občerstvení, pomoc při programu

Obvykle občerstvení.

peču

Pečz, vyrábím na jarmark

Pokud mají mít děti masky, vyrobím masky, případně nějakou tématickou záležitost, jako podzimní zvířátka - odneseme do školky, pak už vše probíhá jen pro děti, výrobky jako např. ta zvířátka jsou vystavena v hale

Pouze jako ucastnik

Prineseme obcerstveni, nejake jednohubky a upecenou buchtu.

Přineme občerstvení, výroba kostýmů apod.

přineseme občerstvení

Přinesu občerstvení a nějaké ceny typu plyšáci, sladkosti a jiné.

přinesu občerstvení pro děti i rodiče, pomůžu zajišťovat materiálně

přinesu občerstvení, nabídnu suroviny pro školku, např jablka na závin,

Různě, co je potřeba

Spolupráci chce MŠ o Vánocích - cukroví. Jinak nic nepožadují.

Sponzor

Sponzoring,

školka spolupráci nevyžaduje jinak přispíváme finančním darem na výtvarné pomůcky

Upecu buchtu

Upecu občerstvení, pomoc s výrobou kostýmu

Většinou nosím.obcerstveni,popřípadě materiál na výrobu apod. - to co je potreba

Vše se zařizuje z peněz SRPŠ

výroba pomůcek, poradenství, přísun informací, doporučení

Vyroba zakusku a obcerstveni

Zalezi na akci, nekdy finance maly obnos na organizaci jindy hmotny produkt

Zoufale to snáším, aby děti neměly pocit, že je jim něco odepřeno.

7. Jsou pro Vás jako rodiče tyto akce důležité a přínosné a v čem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

Akce podporují spolupráci rodičů a školy. Navíc je to strávený čas s dítětem v jeho známém prostředí.

Ano

ano - spíše než pro mě vidím přínos pro své děti - rády se pochlubí, ukáží, co se naučily, s čím si hrají...

Ano jsou alespoň jsou děti v kolektivu a lépe se poznávají a učí.

Ano jsou dulezite, deti spolu spolupracuji "tymova prace" spolupracuji take rodice a zamestnanci ms vzajemne se poznavame

Ano jsou seznámeni s ostatními rodiči společná aktivita s dětmi

Ano velice důležité, vidím moje dítě v kolektivu dětí s nimiž tráví půlku dne. Děti se rádi pochlubí co vše ve školce dělali a co se naučili. Je to pro obě strany důležité.

ano, besídky jsou zajímavé

ano, blíže poznám učitelky, prostředí a klima školy

Ano, děti se něco naučí a spolupracují v kolektivu.

Ano, jsou.

Ano, jsou. Poznavam blize kolektiv, ve kterem se me dite pohybuje a jak funguje v interakci s uciteli, spoluzaky. Seznamuji se s rodici ostatnich deti. Muzu se zapojit do spolecne cinnosti s ditetem. Ucasti na techto akcich davame diteti najevo,ze nam na nem a na tom, co dela, zalezi.

Ano, kdyz se jich ucastni me dite

Ano, moje dite vi, ze me zajima to, co dela, kdyz nemuzu byt s nim...

Ano, navázání kontaktů s ostatními rodiči.

Ano, odpočinu si tam

ANO, sblížení se s ostatními, dítěti to udělá radost, že se může pochlubit školkou.

ano, seznámení s ostatními rodiči, náhled do chodu MŠ

Ano, spolupráce rodiny a školy považuji za důležitou - stmeluje se vztah učitel - žák - rodič, je vidět, že rodina má zájem, dítě je nadšené, že se může předvést, co se ve školce s ostatními naučilo.

Ano, udělám si lepší obrázek o školce a učitelích

ano, vidím s kým i jak mé dítě tráví čas ve školce

Ano.

Ano.

Ano. Mame moznost sledovat deti v kolektivu. Poznat se s ostatnimi rodici

Ano..., Poznám dcery kamarády, Seznámím se s ostatními rodici

Ano..Seznámení s ostatními rodiči a detmi

Ano.seznámení s dalšími rodiči, sblížení se s dítětem

Cas straveny s detmi a pro deti

Dá se říci, že jsou. Jednak si to užijí děti i rodiče a občas se na takové akci i seznámím s ostatními více.

Detem to dela radost. Proto chodime.

důležité nejsou, ale jsou příjemné, dítě vidí spolupráci a laskavé prostředí

Je to hrůza.

Jsme v soukromé montessori školce, akce máme jiné než výše uvedené, jednou měsíčně můžeme být (jsme) vždycky dopoledne s dcerkou ve školce. Střídàme se nebo si dcera zvolí, když můžeme oba. Je to pro nás důležité, nahlédneme do fungování školky, okoukneme práci učitelů, zažijeme něco z jejího soukromého světa, kde tráví čas, když nejsme spolu.

Jsou důležité pro upevnění vztahu s detma

Jsou pro mě důležité,mohu vidět kam se moje dítě posouvá,co se naučilo a samozřejmě má vždy radost když mě vidí,a to je k nezaplacení:-)

jsou, protože zpřátelí jak děti, tak rodiče

Jsou, vidíme co se naše děti ve školce naučí.

Komunikace s ostatnimi rodici i neformálně s učitelkou, spolecne stravene chvile s dítětem pro nás netradicnim prostředí

Mnohdy se jedná o zajímavou aktivitu pro dítě.

ne

ne

ne, je to "povinnost"

Nejsou

nejsou dulezite, ale je to fajn, super i pro deti, ktere vidi, ze tvori i ostatni, doma by je to treba tolik nebavilo, ale v kolektivu je to jine, nauci se neco jineho, na co pri skolce neni cas a pak si jeste spolecne pohraji.

Nejsou, jak je to jen možné, je lép aby bylo dítě s rodiči a ne ve školce

Nejsou, pouze ocením práci učitelek s dětmi. Popravdě akcí se zúčastňujeme z povinnosti a vzhledem k časovým harmonogramům je to velmi složité skloubit s prací.

Podporuje to komunikaci mezi jednotlivymi rodiči, ale i mezi učitelkou a rodicem.Dítě ma možnost se rodičům předvést co se naučilo a ukazat co ve školce dela a s cim si hraje.

Podpoří dítě

popovídáme si s učitelkami a s ředitelkou, s rodiči, poznám kamarády mé dcery

Poznám děti, ale i rodiče i z jiné stránky než z té profesní

Poznání zázemí školky, učitelského sboru, rodičů dětí ve třídě.

predevsim pro deti a jejich rozvoj

Pro dítě je velmi důležité ukázat rodičům co se naučily, proto by se nemělo stávat, že dítě na besídce nemá nikoho. Mne osobně každá školková akce naplní dobrým pocitem a úsměvem, na každou školní akci se těšíme a již dopředu o ní se synem mluvíme.

pro mě jako rodiče nejsou až tak důležité, ale jsou důležité pro dítě, vidím, jak se těší, že maminka uvidí, co se ve školce naučilo

Pro.me v ničem

především pro vzájemný kontakt rodičů a dětí a pro představu dětí, jak to v životě chodí

Ráda vidím, v jakém prostředí a atmosféře je mé dítě. Je čas promluvit s pedagogy, navázat bližší vztahy s ostatními rodiči a pedagogy.

Rádi na ně chodíme Vydíme syna s jinými dětmi, vidíme učitelky jak se k dětem chovají a díky fokám známé i spolužáky.

Setkání s rodiči a poznaní spolužáků

Setkání se s ostatními rodiči

Seznámeni s učiteli a kamarády děti,

Trávím čas s dcerou a poznávám její kamarády a jejich rodiče

Urcite

Urcite jsou dulezite. Nejen proto ze rodic vidi jak a skym si jeho dite uziva ve skolce, zda je tam ditko opravdu stastne.Ale i rodic se seznami poradne s kamarady sveho ditete.

velmi, ráda vidím prostředí kde moje děti tráví většinu dne, vnímám jejich vztah k učitelkám i kamarádům a velice pyšně sleduji co se mé děti naučily - písničky, tanečky

Velmi.

vidět potomka v akci

vidím, co se dítě naučilo

vidíme jak naše dítě vytváří, pracuje a jak má své blízké ve školce rádo a samozřejmě jsou pro nás hodně důležité...chci vidět své dítě jak vyrůstá a školka jako taková k tomu patří..

vidíme, jak se naše dítě chová v kolektivu, dětské představení je sice legrační, ale žádný rodič si to snad nemůže nechat ujít

Výchova

Vyrábět masku je pro mě zároveň radost a zároveň složitá věc, vzhledem k tomu, že se u toho starám o tři děti. Ale mám radost, že děti mají radost, proto se na akcích, i když ne vždy, podílím.

X

že mohu být se svým dítětem v jeho novém prostředí, kde se cítí dobře, popovídáme si s ostatními maminkami, i lepší komunikace s učitelkami

8. V jakém prostředí se nachází Vaše MŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě4762,67 %62,67 %  
na vesnici2837,33 %37,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kdo převážně chodí na akce v MŠ během roku?

  • odpověď pouze matka dítěte:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze matka dítěte na otázku 3. Kdo převážně chodí na vánoční besídku v MŠ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte na akce, které pořádá MŠ pro Vás jako rodiče?

2. Kdo převážně chodí na akce v MŠ během roku?

3. Kdo převážně chodí na vánoční besídku v MŠ?

4. Jaké tématické akce pořádá Vaše MŠ během roku?

5. Podílíte se na organizaci školkových akcí?

8. V jakém prostředí se nachází Vaše MŠ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte na akce, které pořádá MŠ pro Vás jako rodiče?

2. Kdo převážně chodí na akce v MŠ během roku?

3. Kdo převážně chodí na vánoční besídku v MŠ?

4. Jaké tématické akce pořádá Vaše MŠ během roku?

5. Podílíte se na organizaci školkových akcí?

8. V jakém prostředí se nachází Vaše MŠ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pušová, R.Zájem rodičů o akce konané školkou, kam chodí Vaše dítě. (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://zajem-rodicu-o-akce-konane-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.