Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákazníci na trhu piva v ČR

Zákazníci na trhu piva v ČR

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jaroslav Brom
Šetření:27. 03. 2012 - 10. 04. 2012
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):27 / 23.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem student posledního semestru navazujícího magisterského studia na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro svou diplomovou práci týkající se segmentace zákazníků na českém trhu piva potřebuji provést terénní šetření. Proto Vás uctivě prosím o vyplnění mého dotazníku.

 

Děkuji!!!

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7990,8 %90,8 %  
ne89,2 %9,2 %  

Graf

2. Kolik piv v průměru vypijete za týden?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11215,19 %13,79 %  
101215,19 %13,79 %  
31012,66 %11,49 %  
2810,13 %9,2 %  
2078,86 %8,05 %  
578,86 %8,05 %  
667,59 %6,9 %  
756,33 %5,75 %  
833,8 %3,45 %  
422,53 %2,3 %  
ostatní odpovědi 15
0
70
40
1000000000
0.5
78,86 %8,05 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.64
Minimum:1
Maximum:20
Variační rozpětí:19
Rozptyl:30.84
Směrodatná odchylka:5.55
Medián:5
Modus:1

Graf

3. Co se Vám vybaví, když se řekne pivo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

-hořká chuť a svěží chlad

alkohol, zábava

cimrmanuv citat: chlast - slast

Česká republika, česká hospoda

česká tradice

český nápoj

dobrý nápoj

festival

Gambrinus, Plzeň

hořkost

hořkost

hospoda

hospoda

hospoda

Hospoda

hospoda a kamarádi

Hospoda, pěna, půllitr

hospoda, přátelé, léto

hustá pěna

chmel

chmel

chmel

chmel, slad, rozmanitost

chmel, slad, voda, kvasinky

chuť, zábava posezení s kamarády

chuť, zlatavá barva, tradice, češství

chutný nápoj,kamarádi

kocovina

letní den na zahrádce, posezení s přáteli

ňam

ňam

nápoj

nápoj

nápoj, osvěžení

Odpočinek

orosená sklenice

orosený krigl :o)

Osvěžení

osvěžení

osvěžení, chuť, přátelé, hospoda

Osvěžení, Plzeň

osvěžující hořká chuť, studené

pěna

pěna, zlatá barva, pití, český nápoj

pití

Pivo

pivo

pivo

Pivo

pivo

Pivo :-)

pivo, hospoda, spolecnost, hudba

pivo?

pivovar

pohoda

Pohoda, relax

pohoda, relaxace

přátelé

přátelé

Přátelé, dobrá nálada, osvěžení

přátelé, oblíbená hospůdka, víkend a to zmiňované pivo :-)

přátelé, pohoda,

příjemná chuť, osvěžení, přátele

Půllitr

Pullitr (plnej piva)

symbol Čech

škopek

Tekutý chléb, výborná chuť, vitamíny

Typicky český nápoj, který pije většina dospělého obyvatelstva

Zábava

zábava přátelé hospoda

zlatý mok

Znamenita chut povzbudiveho zlatisteho moku v kruhu blizkych priatelov spravadzana vybornou atmosferou a dobrou naladou.

Žízeň

žízeň

Žízeň

Žízeň

žízeň, pohoda, kamarádi, bez starostí

4. Pivo pro Vás představuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost strávit příjemně čas s přáteli5670,89 %64,37 %  
šanci užít si chvilku sám pro sebe810,13 %9,2 %  
odměnu za odvedenou práci56,33 %5,75 %  
jen možnost doplnit tekutiny45,06 %4,6 %  
nic11,27 %1,15 %  
Vychutnat si lépe jídlo11,27 %1,15 %  
osvěžení v létě, u ohně11,27 %1,15 %  
doplněk k jídlu11,27 %1,15 %  
gastronocký zážitek11,27 %1,15 %  
pivo11,27 %1,15 %  

Graf

5. Jaké pivo preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [točenéotázka č. 7, lahvovéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točené7291,14 %82,76 %  
lahvové78,86 %8,05 %  

Graf

6. Jaký typ lahve upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skleněná7100 %8,05 %  

Graf

7. Pivo a sport patří neodmyslitelně k sobě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2329,11 %26,44 %  
spíše souhlasím2126,58 %24,14 %  
souhlasím1822,78 %20,69 %  
nesouhlasím1215,19 %13,79 %  
nevím56,33 %5,75 %  

Graf

8. Pivo je důležitou součástí české historie.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4860,76 %55,17 %  
spíše souhlasím2531,65 %28,74 %  
nevím33,8 %3,45 %  
spíše nesouhlasím22,53 %2,3 %  
nesouhlasím11,27 %1,15 %  

Graf

9. Zajímám se o složení, způsob vaření a dalších vlastnosti piv.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3037,97 %34,48 %  
souhlasím2430,38 %27,59 %  
spíše nesouhlasím1721,52 %19,54 %  
nesouhlasím45,06 %4,6 %  
nevím45,06 %4,6 %  

Graf

10. Pití piva je výhradně mužská záležitost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím3645,57 %41,38 %  
spíše nesouhlasím3139,24 %35,63 %  
spíše souhlasím67,59 %6,9 %  
souhlasím33,8 %3,45 %  
nevím33,8 %3,45 %  

Graf

11. Vybavíte si nějakou reklamní kampaň na pivo za poslední půl rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6886,08 %78,16 %  
ne1113,92 %12,64 %  

Graf

12. O jaké pivo se v kampani jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1014,71 %11,49 %  
Staropramen710,29 %8,05 %  
starobrno710,29 %8,05 %  
radegast57,35 %5,75 %  
Krušovice45,88 %4,6 %  
Kozel45,88 %4,6 %  
Bernard34,41 %3,45 %  
Pilsner Urquell34,41 %3,45 %  
fenix22,94 %2,3 %  
to nevím11,47 %1,15 %  
ostatní odpovědi staropramen lemon
Braník
Plzeň
Starobrno, Plzeň, Gambrinus
Gambrinus, Primus, Staropramen
gambrinus kozel radegast ...
BUDVAR
budweiser
Radegast; Kozel
velkopopovický kozel
Starobrno, Staropramen
Asi Staropramen nebo podobný patok
sleduji veškeré marketingové události z oblasti, jak v ČR, tak mezinárodně
gambrimus
Gaambrinus
Starobrno stánek v hypernově
Radler
Bud Light
fsdvsf
Pardál
Budweiser budvar
Staropramen, Gambrinus, Kozel
2232,35 %25,29 % 

Graf

13. Kde jste tuto kampaň zaregistroval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize5479,41 %62,07 %  
venkovní reklama (např. billboard, plakát)2130,88 %24,14 %  
internet1927,94 %21,84 %  
časopisy811,76 %9,2 %  
noviny57,35 %5,75 %  
radio45,88 %4,6 %  
kino22,94 %2,3 %  

Graf

14. Co konkrétně Vás na této kampani zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

-nápad reklamy

asi nic jen to bylo první na co jsem si vzpoměla

barvy, letní atmosféra. Samotná reklama vyvolávala pocit žízně. Myslím,že marketingově i "umělecky" jedna z nejpovedenějších reklam loňského roku.

Beskydy, adrenalin

byl proti sobě muž a žena a jejich vzájemná "potyčka" se komentovala jako fotbalový zápas

celkem nic

design

fcvsf

gambrinus - užití si času s přáteli radegast kozel - chutná po poctivé práci

Hezké grafické zpracování

hystorie

Jak to pivo vychvalují, když je stejně hnusné.

konecne ho udělali v 1,5 litrovy lahvi

Lidi, kteří zde pili toto pivo byli zobrazováni jako buraňi, děs

Nápad

nápaditost a lehká zapamatovatelnost

nevím

Nezaujalo mě nic.

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic extra, ale dokázala navodit chuť na pivo

nic konkrétního, jenom je to pivo od nás

nic, akorát jsem dostal chuť

Nic,jen si to pamatuju

Nové pivo s příchutí (aneb Lemonu už odzvonilo!)

odkaz na tradici

odměny

open air, pivo za 19, muzika, bez vstupného

originalita

Originalita

originalita

otravovala mě

Píseň

pivo

Pivo

pojetí

Poutače v restauracích - držáky na podtácky,...

Přirozenost a grafické zpracování

Reklama

reklama na Starobrno - hudba, grafické zpracování reklama na Staropramen - vtip

reklamy stále vysílají

samostatnost pivovaru bernard, bez potreby integrovat sa do vyssich nadnarodnych pivnych spolkov

slogan

slogan a zpracování

soutěž pozvi kámoše a vyhraj

spojení přírody a piva

spor se státem

Spoře oděné hostesky, pivo "na košt", chytrá volba chutnalo/nechutnalo (přes odhazování použitých kelímků), celkové promo

stále trvající spojení s fotbalem

Stylizace do venkovských balíků a la Okresní přebor

typicky maločeské prostředí

Vse

vtipné reklamy

vtipnost

vtipnost

Vtipnost, nápaditost

Zábavná forma reklamy

začali stavět na nepříliš dlouhé minulosti oproti dřívějšímu postoji, kdy se vraceli ke kořenům v době založení

zajímavě udělaná, mluvilo se v Hantecu

ze kampan se spise nez na pivo a jeho kvality soustredila na vytvoreni iluze jedinecnosti tech, kteri vyrobek piji

Znamý herec

způsob reklamy

15. Uveďte Vaši nejoblíbenější značku piva.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svijany1113,92 %12,64 %  
radegast78,86 %8,05 %  
kozel67,59 %6,9 %  
gambrinus56,33 %5,75 %  
Pilsner Urquell45,06 %4,6 %  
Hoegaarden22,53 %2,3 %  
Stella Artois22,53 %2,3 %  
Březňák22,53 %2,3 %  
Budvar22,53 %2,3 %  
Starobrno22,53 %2,3 %  
ostatní odpovědi Staropramen
Polička
Budějovický Budvar
Velkopopovický Kozel
Březňák, ale je jich víc, Plznička, Louny, Svijany, adpo. nepohrdnu ani nějakým tim pivním speciálem či pivem menších pivovarů
Pilzner urkvel
Zámecký pivovar Oslavany
Žatec
Holba Šerák
Šerák, Svijany
Holba
pilsner
Poutnik
platan
Černá Hora, Starobrno, Staropramen
nemám, mám ráda IPA nebo dokuřovaná piva
Bernard
pardál
tazko povedat
Klášter
König Ludwig
Budweiser
pivo
pilsner urqel
kocour
Plzeň
Pilsner Urquel
pivovar polička
Kozel 11st
nemám nejoblíbenější značku...
Heineken
svfv
pillsner urquell
Plzeň, Gambrinus
3645,57 %41,38 % 

Graf

16. Pokud Vaše značka není k dispozici (v regálu, v hospodě), jakou jinou značku byste si dal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou911,39 %10,34 %  
Kozel78,86 %8,05 %  
Svijany67,59 %6,9 %  
staropramen67,59 %6,9 %  
budvar45,06 %4,6 %  
Pilsner Urquell33,8 %3,45 %  
Bernard33,8 %3,45 %  
Plzeň33,8 %3,45 %  
Gambrinus22,53 %2,3 %  
Starobrno22,53 %2,3 %  
velkopopovický kozel22,53 %2,3 %  
Pilsner Urquel22,53 %2,3 %  
Stella Artois11,27 %1,15 %  
Rychtář, Krušovice, Gambrinus11,27 %1,15 %  
všechno ostatní kromě Gambrinusu11,27 %1,15 %  
zubr11,27 %1,15 %  
Budvajzr budvar11,27 %1,15 %  
Kozel, Gambrinus11,27 %1,15 %  
Staropramen, Gambrinus, Radegast11,27 %1,15 %  
Haineken11,27 %1,15 %  
Radegast11,27 %1,15 %  
Rychtar, Klaster, Rohozec, ...11,27 %1,15 %  
jednu z těch tří uvedených :)11,27 %1,15 %  
zkusím něco nového11,27 %1,15 %  
Rebel11,27 %1,15 %  
inu oblubenu, podla moznosti11,27 %1,15 %  
cokoli z produkce menších pivovarů11,27 %1,15 %  
Lobkowicz11,27 %1,15 %  
Krušovice/ Heineken11,27 %1,15 %  
pivo11,27 %1,15 %  
černý Kozel11,27 %1,15 %  
svijany, klaster, rohozec, ... cokoli co neni europivo11,27 %1,15 %  
Plzeň!11,27 %1,15 %  
Heineken11,27 %1,15 %  
Stella 11,27 %1,15 %  
Starobrno, Staropramen...záleží na výběru, kdybych fakt pivo chtěla tak si vždycky vyberu11,27 %1,15 %  
Produkt nějakého menšího pivovaru11,27 %1,15 %  
Plzeň/lokální piva11,27 %1,15 %  
co zrovna mají11,27 %1,15 %  
Krušovice11,27 %1,15 %  
pokud je něco, co mi chutná, tak to, jinak odcházím11,27 %1,15 %  
Vse co tece11,27 %1,15 %  

Graf

17. Slavné osobnosti pro mě představují vzor

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2835,44 %32,18 %  
spíše nesouhlasím2734,18 %31,03 %  
spíše souhlasím1316,46 %14,94 %  
nevím810,13 %9,2 %  
souhlasím33,8 %3,45 %  

Graf

18. Rád zkouším nové věci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4151,9 %47,13 %  
souhlasím2329,11 %26,44 %  
spíše nesouhlasím911,39 %10,34 %  
nevím56,33 %5,75 %  
nesouhlasím11,27 %1,15 %  

Graf

19. Preferuji zahraniční značky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím3139,24 %35,63 %  
spíše nesouhlasím2936,71 %33,33 %  
nevím1316,46 %14,94 %  
spíše souhlasím45,06 %4,6 %  
souhlasím22,53 %2,3 %  

Graf

20. Rád se účastním různých soutěží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3443,04 %39,08 %  
spíše souhlasím2126,58 %24,14 %  
nesouhlasím1012,66 %11,49 %  
souhlasím810,13 %9,2 %  
nevím67,59 %6,9 %  

Graf

21. Rád navštěvuji kulturní akce, koncerty.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3544,3 %40,23 %  
souhlasím3037,97 %34,48 %  
spíše nesouhlasím78,86 %8,05 %  
nevím56,33 %5,75 %  
nesouhlasím22,53 %2,3 %  

Graf

22. Aktivně chráním životní prostředí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3746,84 %42,53 %  
nevím1417,72 %16,09 %  
spíše nesouhlasím1215,19 %13,79 %  
nesouhlasím810,13 %9,2 %  
souhlasím810,13 %9,2 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4151,9 %47,13 %  
žena3848,1 %43,68 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-244860,76 %55,17 %  
25-342632,91 %29,89 %  
35-5045,06 %4,6 %  
50-6611,27 %1,15 %  

Graf

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3746,84 %42,53 %  
3240,51 %36,78 %  
vyučen s maturitou56,33 %5,75 %  
vyučen45,06 %4,6 %  
základní11,27 %1,15 %  

Graf

26. Váš čistý měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč3848,1 %43,68 %  
5000-10000 Kč1215,19 %13,79 %  
15000-20000 Kč1113,92 %12,64 %  
více než 20000 Kč911,39 %10,34 %  
10000-15000 Kč911,39 %10,34 %  

Graf

27. Velikost místa Vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1924,05 %21,84 %  
do 5000 obyvatel1822,78 %20,69 %  
100000 a více obyvatel1417,72 %16,09 %  
10000-20000 obyvatel1215,19 %13,79 %  
5000-10000 obyvatel78,86 %8,05 %  
50000-100000 obyvatel67,59 %6,9 %  
20000-50000 obyvatel33,8 %3,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Pivo pro Vás představuje:

  • odpověď možnost strávit příjemně čas s přáteli:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10000-20000 obyvatel na otázku 27. Velikost místa Vašeho bydliště

13. Kde jste tuto kampaň zaregistroval/a?

  • odpověď televize:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 15. Uveďte Vaši nejoblíbenější značku piva.

24. Věk

  • odpověď 18-24:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10000-20000 obyvatel na otázku 27. Velikost místa Vašeho bydliště
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 25. Nejvyšší dosažené vzdělání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Kolik piv v průměru vypijete za týden?

4. Pivo pro Vás představuje:

5. Jaké pivo preferujete?

7. Pivo a sport patří neodmyslitelně k sobě.

8. Pivo je důležitou součástí české historie.

9. Zajímám se o složení, způsob vaření a dalších vlastnosti piv.

10. Pití piva je výhradně mužská záležitost

11. Vybavíte si nějakou reklamní kampaň na pivo za poslední půl rok?

12. O jaké pivo se v kampani jednalo?

13. Kde jste tuto kampaň zaregistroval/a?

15. Uveďte Vaši nejoblíbenější značku piva.

17. Slavné osobnosti pro mě představují vzor

18. Rád zkouším nové věci.

19. Preferuji zahraniční značky.

20. Rád se účastním různých soutěží.

21. Rád navštěvuji kulturní akce, koncerty.

22. Aktivně chráním životní prostředí.

23. Pohlaví

24. Věk

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

26. Váš čistý měsíční příjem

27. Velikost místa Vašeho bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Kolik piv v průměru vypijete za týden?

4. Pivo pro Vás představuje:

5. Jaké pivo preferujete?

7. Pivo a sport patří neodmyslitelně k sobě.

8. Pivo je důležitou součástí české historie.

9. Zajímám se o složení, způsob vaření a dalších vlastnosti piv.

10. Pití piva je výhradně mužská záležitost

11. Vybavíte si nějakou reklamní kampaň na pivo za poslední půl rok?

12. O jaké pivo se v kampani jednalo?

13. Kde jste tuto kampaň zaregistroval/a?

15. Uveďte Vaši nejoblíbenější značku piva.

17. Slavné osobnosti pro mě představují vzor

18. Rád zkouším nové věci.

19. Preferuji zahraniční značky.

20. Rád se účastním různých soutěží.

21. Rád navštěvuji kulturní akce, koncerty.

22. Aktivně chráním životní prostředí.

23. Pohlaví

24. Věk

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

26. Váš čistý měsíční příjem

27. Velikost místa Vašeho bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brom, J.Zákazníci na trhu piva v ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zakaznici-na-trhu-piva-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.