Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákazníci pražského Sony Centra

Zákazníci pražského Sony Centra

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kamila Ouřadová
Šetření:27. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentka VŠ a v rámci marketingové seminární práce provádím dotazování na téma Sony Centrum. Průzkum je primárně určen pro pravidelné či občasné návštěvníky Sony Centra v Praze. Každé Vaše vyplnění mi velice pomůže:-)

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, reklamě či v oblasti výzkumu trhu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1785 %85 %  
ano315 %15 %  

Graf

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí při výrobě či distribuci SONY elektroniky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1890 %90 %  
ano210 %10 %  

Graf

3. Jak často nakupujete elektroniku v SONY centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [minimálně jednou za půl rokuotázka č. 4, častěji než jednou za půl rokuotázka č. 4, minimálně jednou za rokotázka č. 4, pouze příležitostněotázka č. 4, nenakupuji s SONY centrechotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze příležitostně735 %35 %  
nenakupuji s SONY centrech525 %25 %  
minimálně jednou za rok525 %25 %  
minimálně jednou za půl roku315 %15 %  

Graf

4. Nakupujete rád/a v SONY centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1493,33 %70 %  
ne16,67 %5 %  

Graf

5. Proč nakupujete rád/a v SONY centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velký výběr zboží a kvalitní služby750 %35 %  
odborný personál535,71 %25 %  
příjemný a ochotný personál214,29 %10 %  

Graf

6. Máte doma nějakou elektroniku značky SONY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1785 %85 %  
ne315 %15 %  

Graf

7. Jakou elektroniku značky SONY vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizor1058,82 %50 %  
fotoaparát1058,82 %50 %  
počítač nebo notebook635,29 %30 %  
paměťová karta, CD, DVD, záznamová média, baterie635,29 %30 %  
navigace423,53 %20 %  
kamera317,65 %15 %  
přenosný přehrávač hudby317,65 %15 %  
rádio nebo radiobudík211,76 %10 %  
reproduktory211,76 %10 %  
elektronická kniha211,76 %10 %  
domácí kino15,88 %5 %  

Graf

8. Jakou elektroniku značky SONY jste si naposledy koupili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV211,76 %10 %  
notebook15,88 %5 %  
balení 50 ks CD15,88 %5 %  
sluchátka15,88 %5 %  
GPS navigaci15,88 %5 %  
Fotoaparát15,88 %5 %  
ebook čtečku15,88 %5 %  
objektiv15,88 %5 %  
notebook Sony VAIO15,88 %5 %  
reproduktory do auta15,88 %5 %  
dvd přehrávač15,88 %5 %  
LCD monitor15,88 %5 %  
fotorámeček15,88 %5 %  
navigaci15,88 %5 %  
mp3 prehravac15,88 %5 %  
fotak15,88 %5 %  

Graf

9. Jak vysoký byl Váš poslední nákup v SONY centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 000 - 5 000840 %40 %  
nad 5 000 Kč735 %35 %  
do 1 000 Kč525 %25 %  

Graf

10. Jaké SONY centrum v Praze nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OC Chodov1050 %50 %  
Poděbradská420 %20 %  
Karlovo náměstí315 %15 %  
OD Kotva315 %15 %  

Graf

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1260 %60 %  
žena840 %40 %  

Graf

12. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 45 let945 %45 %  
18 - 25 let525 %25 %  
55 let a více315 %15 %  
46 - 55 let210 %10 %  
méně než 18 let15 %5 %  

Graf

13. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské840 %40 %  
středoškolské735 %35 %  
vyučen315 %15 %  
vyučen s maturitou15 %5 %  
základní15 %5 %  

Graf

14. Počet členů domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3735 %35 %  
2525 %25 %  
4420 %20 %  
1210 %10 %  
615 %5 %  
515 %5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Čistý příjem domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 30 000 Kč945 %45 %  
nad 30 000 Kč840 %40 %  
10 000 - 20 000 Kč315 %15 %  

Graf

16. Odkud jste přijeli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z Prahy1785 %85 %  
Vysočina15 %5 %  
Z Berouna15 %5 %  
Černošice15 %5 %  

Graf

17. Jak jste přijeli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MHD1050 %50 %  
autem735 %35 %  
pěšky210 %10 %  
vlak/bus15 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ouřadová, K.Zákazníci pražského Sony Centra (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zakaznici-prazskeho-sony-cen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.