Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákazníci serverů hromadného nakupovaní

Zákazníci serverů hromadného nakupovaní

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Kopřiva
Šetření:16. 05. 2011 - 22. 05. 2011
Počet respondentů:96
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník cílí na zákazníky serverů hromadného nakupování (Slevomat, Zapakatel, Nebeslev a další). Získaná data využiji pro svou bakalářskou práci na Vysoké škole ekonomické.

Odpovědi respondentů

1. Kolik kuponů jste koupili na serverech hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a víc5153,13 %53,13 %  
12020,83 %20,83 %  
31414,58 %14,58 %  
288,33 %8,33 %  
433,13 %3,13 %  

Graf

2. Koupili jste někdy v rámci jedné nabídky více kuponů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6062,5 %62,5 %  
ne3637,5 %37,5 %  

Graf

3. Stalo se Vám, že jste chtěli koupit konkrétní kupon vícekrát, ale narazili jste na limit počtu prodaných kuponů na jednoho zákazníka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7275 %75 %  
ano2425 %25 %  

Graf

4. Z jaký kategorií jste nakoupili kupon(y)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie, Drink, Párty7173,96 %73,96 %  
Wellness, Masáže, Kosmetika4546,88 %46,88 %  
Zážitky, Sport, Fitness4041,67 %41,67 %  
Pobyt, Cestování2526,04 %26,04 %  
Kultura2323,96 %23,96 %  
Zboží2222,92 %22,92 %  
Kurz, Vzdělání77,29 %7,29 %  

Graf

5. Koupili jste někdy kupon, abyste vyzkoušeli něco nového?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6466,67 %66,67 %  
ne3233,33 %33,33 %  

Graf

6. Koupili jste někdy kupon na zboží či službu, kterou běžně kupujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7072,92 %72,92 %  
ne2627,08 %27,08 %  

Graf

7. Koupili jste někdy zboží, či službu znovu bez kuponu u prodejce, u kterého jste využili slevový kupon ze serveru hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7173,96 %73,96 %  
ano2526,04 %26,04 %  

Graf

8. Koupili jste někdy kupon, protože vám nákup doporučil kamarád, známý, rodinný příslušník?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6163,54 %63,54 %  
ne3536,46 %36,46 %  

Graf

9. Doporučil jste někdy nákup kuponu někomu jinému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano a zakoupil/a ho5961,46 %61,46 %  
Ne2121,88 %21,88 %  
Ano, ale nezakoupil/a ho1616,67 %16,67 %  

Graf

10. Koupili jste si někdy kupony s přáteli a využili je společně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6769,79 %69,79 %  
ne2930,21 %30,21 %  

Graf

11. Ovlivnilo Vás při nákupu časové omezení možnosti nákupu kuponu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5658,33 %58,33 %  
Ano, kvůli časovému omezení jsem kupon raději nekoupil/a2323,96 %23,96 %  
Ano, časové omezení mě motivovalo k nákupu1717,71 %17,71 %  

Graf

12. Ovlivnil Vás při nákupu limit počtu prodaných kuponů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neočekával/a jsem, že se kupony vyprodají6264,58 %64,58 %  
Ano, raději jsem kupon koupil dřív, aby se nevyprodaly2121,88 %21,88 %  
Ano, kupony již byly vyprodány1313,54 %13,54 %  

Graf

13. Stalo se Vám někdy, že jste chtěli koupit kupon, ale nedošlo k naplnění minimálního počtu nákupů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8891,67 %91,67 %  
ano88,33 %8,33 %  

Graf

14. Zakoupili byste na serveru hromadného nakupování slevový kupon na potraviny či potřeby pro domácnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5759,38 %59,38 %  
ne3940,63 %40,63 %  

Graf

15. Zakoupili byste na serveru hromadného nakupování kupon, za který byste získali zboží dlouhodobé spotřeby (např. elektroniku)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5961,46 %61,46 %  
ne3738,54 %38,54 %  

Graf

16. Chybí Vám něco v běžném sortimentu serverů hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8588,54 %88,54 %  
Zaujímavý ponuky11,04 %1,04 %  
erotické pomůcky (vibrátor)11,04 %1,04 %  
knihy, vstupenky na koncerty11,04 %1,04 %  
elktro, sportovní potřeby, oblečení11,04 %1,04 %  
Málo zboží11,04 %1,04 %  
nic11,04 %1,04 %  
Oblečení, Elektronika11,04 %1,04 %  
Chybí mi solidní akce, které nebudou "pod cenou"11,04 %1,04 %  
slevy na oblečení, doplňky11,04 %1,04 %  
elektronika, spotřební zboží11,04 %1,04 %  
častější zboží11,04 %1,04 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 248487,5 %87,5 %  
25 až 351111,46 %11,46 %  
nad 4511,04 %1,04 %  

Graf

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5153,13 %53,13 %  
Žena4546,88 %46,88 %  

Graf

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou8386,46 %86,46 %  
vysokoškolské1212,5 %12,5 %  
vyšší odborné11,04 %1,04 %  

Graf

20. Příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50005052,08 %52,08 %  
5000 až 150002829,17 %29,17 %  
15000 až 2500088,33 %8,33 %  
25000 až 3500066,25 %6,25 %  
nad 3500044,17 %4,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Koupili jste někdy v rámci jedné nabídky více kuponů?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a víc na otázku 1. Kolik kuponů jste koupili na serverech hromadného nakupování?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik kuponů jste koupili na serverech hromadného nakupování?

2. Koupili jste někdy v rámci jedné nabídky více kuponů?

3. Stalo se Vám, že jste chtěli koupit konkrétní kupon vícekrát, ale narazili jste na limit počtu prodaných kuponů na jednoho zákazníka?

4. Z jaký kategorií jste nakoupili kupon(y)?

5. Koupili jste někdy kupon, abyste vyzkoušeli něco nového?

6. Koupili jste někdy kupon na zboží či službu, kterou běžně kupujete?

7. Koupili jste někdy zboží, či službu znovu bez kuponu u prodejce, u kterého jste využili slevový kupon ze serveru hromadného nakupování?

8. Koupili jste někdy kupon, protože vám nákup doporučil kamarád, známý, rodinný příslušník?

9. Doporučil jste někdy nákup kuponu někomu jinému?

10. Koupili jste si někdy kupony s přáteli a využili je společně?

11. Ovlivnilo Vás při nákupu časové omezení možnosti nákupu kuponu?

12. Ovlivnil Vás při nákupu limit počtu prodaných kuponů?

13. Stalo se Vám někdy, že jste chtěli koupit kupon, ale nedošlo k naplnění minimálního počtu nákupů?

14. Zakoupili byste na serveru hromadného nakupování slevový kupon na potraviny či potřeby pro domácnost?

15. Zakoupili byste na serveru hromadného nakupování kupon, za který byste získali zboží dlouhodobé spotřeby (např. elektroniku)?

16. Chybí Vám něco v běžném sortimentu serverů hromadného nakupování?

17. Věk

18. Pohlaví

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

20. Příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik kuponů jste koupili na serverech hromadného nakupování?

2. Koupili jste někdy v rámci jedné nabídky více kuponů?

3. Stalo se Vám, že jste chtěli koupit konkrétní kupon vícekrát, ale narazili jste na limit počtu prodaných kuponů na jednoho zákazníka?

4. Z jaký kategorií jste nakoupili kupon(y)?

5. Koupili jste někdy kupon, abyste vyzkoušeli něco nového?

6. Koupili jste někdy kupon na zboží či službu, kterou běžně kupujete?

7. Koupili jste někdy zboží, či službu znovu bez kuponu u prodejce, u kterého jste využili slevový kupon ze serveru hromadného nakupování?

8. Koupili jste někdy kupon, protože vám nákup doporučil kamarád, známý, rodinný příslušník?

9. Doporučil jste někdy nákup kuponu někomu jinému?

10. Koupili jste si někdy kupony s přáteli a využili je společně?

11. Ovlivnilo Vás při nákupu časové omezení možnosti nákupu kuponu?

12. Ovlivnil Vás při nákupu limit počtu prodaných kuponů?

13. Stalo se Vám někdy, že jste chtěli koupit kupon, ale nedošlo k naplnění minimálního počtu nákupů?

14. Zakoupili byste na serveru hromadného nakupování slevový kupon na potraviny či potřeby pro domácnost?

15. Zakoupili byste na serveru hromadného nakupování kupon, za který byste získali zboží dlouhodobé spotřeby (např. elektroniku)?

16. Chybí Vám něco v běžném sortimentu serverů hromadného nakupování?

17. Věk

18. Pohlaví

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

20. Příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kopřiva, M.Zákazníci serverů hromadného nakupovaní (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zakaznici-serveru-hromadneho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.